Heb je misschien een - tussen de 06 en de rest van het getal gezet?quote:Op woensdag 6 april 2011 16:07 schreef cafpow het volgende:
Zo vandaag weer ongeveer 4x gereageerd op vacatures. Een daarvan trekt mijn aandacht wel want het is gewoon hier dicht bij huis en het gaat om licht reparatiewerk aan mobiele telefoons.
Verder weet ik niet wat er mis is met de inschrijfformulieren van uitzendbureau's want ik stuur nu open sollicitaties en telkens als ik mijn mobiel nr. invoer krijg ik de melding dat het geen geldig nummer is
nee niks anders de cijfers van mijn nummer gebruikt. maar mijn nummer heeft dus 11 cijfers incl. 06quote:Op woensdag 6 april 2011 16:21 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Heb je misschien een - tussen de 06 en de rest van het getal gezet?
Het moeten 10 cijfers zijn zonder andere tekens, dus 0612345678 ipv 06-12345678.
ja...wel....en ik kopieer en plak het nummer uit mijn CV en op dat nummer word ik door uitzenbureau's en detacheringsbureau's benaderd en net nog door studentenwerkquote:
Kun je die er dan gewoon in kopieren? Heb dat nog nooit gedaan namelijk, had eerst helemaal niet door dat ik mijn reactie niet kon plaatsten omdat het topic ''vol'' was.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:31 schreef Rucky het volgende:
Net terug van een gesprek bij een uitzendbureau. Ik had daar gesolliciteerd op een aantal bijpassende vacatures dus door hun word ik voorgesteld en dan zien we wel wat de werkgever beslist.
@ oppiedoppie kan jij de link naar het vorige topic misschien in de op zetten? Dat is vaak wel handig bij een vervolg.
Jij kan hem editen. maar dan moet je wel de link erin zetten en niet de titel.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:38 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Kun je die er dan gewoon in kopieren? Heb dat nog nooit gedaan namelijk, had eerst helemaal niet door dat ik mijn reactie niet kon plaatsten omdat het topic ''vol'' was.
Ik ga het ff proberen nu.......
Goh, dacht dat iedereen in Nederland een 10 cijferig 06-nummer had,quote:Op woensdag 6 april 2011 16:24 schreef cafpow het volgende:
[..]
nee niks anders de cijfers van mijn nummer gebruikt. maar mijn nummer heeft dus 11 cijfers incl. 06![]()
Ben net gebeld door studentenwerk voor een callcenter functie terwijl ik toch echt aangegeven had dat ik dat werk niet kan doenniet dat ik het niet wil
![]()
Maar ben daardoor op hun site gaan neuzen en ben een andere interesante vacature tegengekomen..dus na vandaag even een paar daagjes rust, heb in 2 weken meer dan 20 bedrijven benaderd..even pauze houdenen afwachten wat het word met alle sollicitaties die ik heb gedaan
En ik ben door een recruiter van manpower uit dublin benaderd of ik interese had om als support engineer aan de slag te gaan in DublinMaar helaas word dat niks aangezien ik maar 2-3 maanden beschikbaar ben
![]()
Ik zou het niet vermelden.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:19 schreef cafpow het volgende:
Lijkt het Julie verstandig om in ene evt 1e gesprek aan te geven dat ik maar tot ergens in juli beschikbaar ben als het om uitzendweek gaat?
maar ik moet echt half-eind juli of augustus stoppen met het werk en nu weet ik niet eens of het juli of augustus word. Dus wil ik toch zeker zijn dat ik snel genoeg kan opzeggen en bij een qe of 2e gesprek vind ik het niet handig om gelijk te vragen en hoe zit het met opzeggen, en om dat te vragen op het moment dat je een "overeenkomst/contract" gaat tekenen en dan evt. niet te tekenen als je niet tussentijds kan opzeggen vind ik zo lomp..quote:
Bij uitzendwerk kun je op elk moment zeggen, tabee ik smeer hem. Dus vooral niet vermelden dat je maar tot een bepaalde tijd beschikbaar bentquote:Op woensdag 6 april 2011 20:29 schreef cafpow het volgende:
[..]
maar ik moet echt half-eind juli of augustus stoppen met het werk en nu weet ik niet eens of het juli of augustus word. Dus wil ik toch zeker zijn dat ik snel genoeg kan opzeggen en bij een qe of 2e gesprek vind ik het niet handig om gelijk te vragen en hoe zit het met opzeggen, en om dat te vragen op het moment dat je een "overeenkomst/contract" gaat tekenen en dan evt. niet te tekenen als je niet tussentijds kan opzeggen vind ik zo lomp..
Wat een zielig geval zeg, die kok. Miss je baas op de hoogte brengen van de situatie?quote:Op woensdag 6 april 2011 23:30 schreef Eva4Evah het volgende:
Ok guys, ik heb even advies nodig. Voor degenen die het niet hebben gevolgd: ik draai nu proef in een pannenkoekenrestaurant (als serveerster), ben krap een week bezig. Gaat goed, tuurlijk maak ik wel wat foutjes soms (alhoewel, nu ook niet meer echt, behalve mss een citroentje vergeten bij een tonic), maar ik vind het leuk en m'n baas is tevreden. Er is alleen 1 ding wat me echt zwaar tegenstaat, en dat is... de kokIk heb nooit problemen gehad met collega's oid, althans niet zo extreem als nu. Hij behandelt me echt zo respectloos! Ik heb vanaf dag 1 geen kans gekregen, terwijl ik me wel netjes heb voorgesteld en altijd aardig ben geweest. Maar hij was meteen ontzettend onaardig. Zo zei hij op dag 2, nadat ik vroeg waar iets stond, superonaardig "dat staat hier en hier en nou wil ik het nooit meer horen"
en ook "als het niet goed is, doe je het opnieuw" (dweilen). En verder allemaal dingen als "als je logisch nadenkt dan blabla".
Naja weet je daar kan ik nog wel mee leven, ik heb zoiets van laat maar lekker, ik besteed geen aandacht aan jou. Maar vandaag heb ik me toch een aanvaring gehadja hallo, ik laat niet over me heenlopen. Het ging zo, hij zei op een gegeven moment dat ik naar de Digros moest. Ik was verward want 1) ik weet niet waar de digros is en 2) wat moet ik halen en 3) ik ben toch bezig?, dus ik reageerde zo van ok?? duidelijk makend dat ik het niet begreep. Maar ik was verder ook druk bezig want er waren gasten die ik moest bedienen, ik moest drankjes maken enzo. Vaart ie een halfuur later enorm tegen me uit van "JA JE MOET NAAR DE DIGROS" en ik zo van wat dan ??! "JA JE MOET NIET WEIGEREN" En ik zo van "wat moet ik dan halen?" "WIJN" "wat voor wijn?" "DROGE WITTE" en ik zo van "ik weet niet eens waar de digros is man!
" (half verbijsterd dat dit gebeurt)
Dus toen zei die van "tsjongejongejonge laat maar tsshhhh" en ik had echt zoiets van wat ben jij een eeeeeikelDus ik aan een collega vragen (niet waar de kok bij was uiteraard) van heb jij ook wel eens zoiets raars gehad? Toen schreef die collega op een briefje (want kok kwam eraan) "hij is gewoon een klootzak".
Nou... dus... het was nou niet bepaald leuk, ik laat me niet gek maken maar ik word tegelijkertijd zó boos dat ik zo word behandeld, wat een enorme klootzak. Ik werk er nog niet eens een week!Ik moet vrijdag en zaterdag weer de hele dag werken en dan is hij er ook, en ik heb nou toch wel zoiets van hmmm, ik word toch een beetje bang om dingen te vragen enzo, zit me gewoon niet lekker, en vermindert echt het plezier in het werk.
Wat moet ik doenIk vind dit echt zwaar vervelend, verder is alles tiptop in orde behalve dit, maar ik vind dit echt niet leuk!
Dit lijkt me dus de eerste optie, dit aan te kaarten bij je baas en kijken wat er gebeurd, verder moet je je gewoon niet laten opfokken door die kok en gewoon rustig je eigen gang kijken. En aankijken hoe het gaat..quote:Op woensdag 6 april 2011 23:51 schreef Samael het volgende:
[..]
Wat een zielig geval zeg, die kok. Miss je baas op de hoogte brengen van de situatie?
Mja... daar zit ook wel wat in. Ugh, ik zit nu ook te twijfelen of ik vrijdag naar een sollicitatiegesprek zal gaan (was meer om achter de hand te houden), of om dat een weekje te verzetten zodat ik nog wat langer kan kijken hoe het in het restaurant gaat. Ik ben gewoon benieuwd naar dat andere aanbod, wat ze mij te bieden hebben. Want als ik echt zoiets heb van het is kut, dan ga ik liever daarheen. Maar aan de andere kant ga ik me toch niet laten wegjagen door zo'n loserquote:Op donderdag 7 april 2011 00:22 schreef bluejean het volgende:
Ik zou het niet gelijk aankaarten bij de baas, denk ik. Het kan er ook voor zorgen dat de situatie juist meer uit de hand loopt. Ik ben in mijn bijbaantjesverleden ook wel eens tegen ontzettende ploerten aangelopen - die heb je nu eenmaal, vooral in lager geschoolde baantjes, is mijn ervaring - maar meestal helpt een beetje een dikke(re) huid kweken, de situatie relativeren en je niet teveel van dat soort types aantrekken al een hoop. Meestal ging het na verloop van tijd, wanneer je elkaar een beetje hebt afgetast, wel weer beter.
Maar echt ideaal is zo'n situatie natuurlijk niet.
De sollicitatie is pas vijdag, en kijk het gewoon even aan tot donderdagochtend en als er totaal geen verbetering is, zou ik gewoon naar die sollicitatie gaan en de optie open houden.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:38 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Mja... daar zit ook wel wat in. Ugh, ik zit nu ook te twijfelen of ik vrijdag naar een sollicitatiegesprek zal gaan (was meer om achter de hand te houden), of om dat een weekje te verzetten zodat ik nog wat langer kan kijken hoe het in het restaurant gaat. Ik ben gewoon benieuwd naar dat andere aanbod, wat ze mij te bieden hebben. Want als ik echt zoiets heb van het is kut, dan ga ik liever daarheen. Maar aan de andere kant ga ik me toch niet laten wegjagen door zo'n loserhmmz.
Dat is het hem juist, donderdag hoef ik niet te werkenquote:Op donderdag 7 april 2011 00:50 schreef cafpow het volgende:
[..]
De sollicitatie is pas vijdag, en kijk het gewoon even aan tot donderdagochtend en als er totaal geen verbetering is, zou ik gewoon naar die sollicitatie gaan en de optie open houden.
Maar neem geen overhaaste beslissing
altijd en overal zul je aanlopen tegen collega's waar het minder me klikt/waar je een hekel aan gaat krijgen. Het is een illusie dat je ooit zult werken in een bedrif waar iedereen je beste vriend(in) is. Probeer dat dan ook niet na te streven!quote:Op donderdag 7 april 2011 00:55 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
edit: ik ga slapen, morgen hopelijk weer een frisse kijk op dit alles![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |