Rustig rustigquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
WTF waarom een hele nieuwe map, fix die World2..
Ik bedoel ik vind het zonde van wat we nu hebben opgebouwd of je doet gewoon op het andere IP PVP.
Als dit saai is moet je als admin zijnde iets verzinnen waardoor deze map toch speelbaar blijft.
Jump!quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:43 schreef Jump het volgende:
Man, lang geleden dat ik het nog gespeeld heb
quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:18 schreef Berend. het volgende:
Ik stem hier mee in. Willen mensen nog eens nadenken over hun keuze?
Vooruit dan, het is weer iets nieuws en je hebt nieuwe doelen.quote:
Cheese waar de foek ben jij man..quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:17 schreef MrEarcheese het volgende:
Gaan we nu polls blijven maken totdat PVP er als hoogste eruit komt?
Ik stem in ieder geval niet meer.
Moest een fotoshoot organiseren en had sowieso nog veel schoolwerk. Maar nu weekend, dus hurray.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Cheese waar de foek ben jij man..
Hmm minder man, ja ik kan niet eens fatsoenlijk Minecraften man.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:19 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Moest een photoshoot organiseren en had sowieso nog veel schoolwerk. Maar nu weekend, dus hurray.
128mb? Holy shit, ik kan me nog herinneren dat ik dat ook had op m'n oude laptop had. Ik kon toen niet eens counterstrike op z'n allerlelijkst spelen zonder een fps van 20 te hebben.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hmm minder man, ja ik kan niet eens fatsoenlijk Minecraften man.
Ben met de auto over me laptoptas incl. laptop gereden en nu zit er een videokaart van 128mb in, volgende week krijg ik me originele weer.
Ja man 128mb dikke naai actie man.. maar 1GB is onderweg..quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:26 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
128mb? Holy shit, ik kan me nog herinneren dat ik dat ook had op m'n oude laptop had. Ik kon toen niet eens counterstrike op z'n allerlelijkst spelen zonder een fps van 20 te hebben.
I feel your pain.
Eens. Als heb ik alsnog op nee gestemd.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:17 schreef MrEarcheese het volgende:
Gaan we nu polls blijven maken totdat PVP er als hoogste eruit komt?
Ik stem in ieder geval niet meer.
Echt vet! Zit je zo in je huisje begint het ineens super hard te regenen, dan krijg je echt zo'n relax gevoelquote:
Hoop wel dat er wat mooie geluidseffecten bij zitten, echt zo'n dof tikkend geluid bijvoorbeeld als je in een gesloten huis ziet en een wat helderder geluid als je bijvoorbeeld buiten loopt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 09:54 schreef Berend. het volgende:
[..]
Echt vet! Zit je zo in je huisje begint het ineens super hard te regenen, dan krijg je echt zo'n relax gevoel
Kijk die blikseminslag bij 0:48, fucking tof.quote:
Alleen mist moet wel aanpasbaar zijn, anders valt het voor sommigen niet te spelen. Het zou wel mooi zijn als het ook als weer mistig kan zijn ja:Pquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:00 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
[..]
Kijk die blikseminslag bij 0:48, fucking tof.![]()
Zou wel leuk zijn als bliksem ook een inslaggeluid krijgt naarmate hij dichtbij is.
Zou 't wel een stuk realistischer maken op Minecraft.
Hoop ook wel dat mist een soort weer-effect gaat worden in plaats van iets dat je alleen uit/aan kan zetten. Zou wel vet zijn als bijvoorbeeld ochtend en regen samenvallen je dan opeens een mistige sfeer krijgt.
Sneeuw laat ook sneeuwtegels komenquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hoop dat ze het een beetje speelbaar houden voor laptops zeg...want voor de rest voegt regen volgens mij niet zoveel toe? Het zou pas vet zijn als sneeuw ook echt zorgt voor een nieuwe laag sneeuw. Zo kun je tenminste een iglo bouwen zonder dat de rest van het land om je heen geen sneeuw meer heeft. En regen zou kunnen zorgen voor groei van bomen en planten
Ja, regen is dan al genoeg voor wheat schijnbaar.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:43 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Sneeuw laat ook sneeuwtegels komen
En volgens mij moet er door regen ook iets gebeuren met wheat verbouwen.
wow, die zijn mooiquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:05 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Ja, regen is dan al genoeg voor wheat schijnbaar.
[ afbeelding ]
Chaos.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:24 schreef maurisioo het volgende:
Hoe zal dat regen er eigenlijk in 3D uitzien?
Haha, ik had er verder geen last van. Alleen je hebt er niks aan als 3D aanstaatquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:26 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Chaos.
Ik heb nu al problemen met 3D in Minecraft, té onduidelijk.!
Klinkt goed! Alletwee de kanten krijgen dan hun zin en geen lag issues meer.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:05 schreef Berend. het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat veel mensen geen nieuwe map willen, maar wel PVP willen doen heb ik waarschijnlijk een goede oplossing. Ten eerste zeg ik dat het afgelast kan worden, mocht het niet werken. Ik wil door gaan met de tweede map, maar dan moet de nether weg..
Waarschijnlijk zijn die dingen gewoon even zwaar, en met nether laggt niets. Dan krijgen we dus een tweede world met PVP. En een map met survival, met dezelfde map enzovoort. Niets veranderd dan zo ongeveer!
Ik hoor graag jullie meningen! Gewoon even zeggen ja/nee
GLOWSTONE.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik vind de nether sowieso waardeloos. Rode shit met witte geesten, boeiend. Doe maar een PVP map achter die portal.
Erm nee? Classic / Beta, dat zijn niet dezelfde spellen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:19 schreef Trolldontfeedthetroll het volgende:
kunnen mensen die het spel hebben niet hebben gekocht ook joinen?:D
En nee, het is ook geen hamachi troep ofzo.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:19 schreef Trolldontfeedthetroll het volgende:
kunnen mensen die het spel hebben niet hebben gekocht ook joinen?:D
jaquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:05 schreef Berend. het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat veel mensen geen nieuwe map willen, maar wel PVP willen doen heb ik waarschijnlijk een goede oplossing. Ten eerste zeg ik dat het afgelast kan worden, mocht het niet werken. Ik wil door gaan met de tweede map, maar dan moet de nether weg..
Waarschijnlijk zijn die dingen gewoon even zwaar, en met nether laggt niets. Dan krijgen we dus een tweede world met PVP. En een map met survival, met dezelfde map enzovoort. Niets veranderd dan zo ongeveer!
Ik hoor graag jullie meningen! Gewoon even zeggen ja/nee
Ik kan wel een plugin installeren daarvoor, maar dit is gewoon stukken makkelijkerquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:50 schreef dnbrainwash het volgende:
"Je inventory blijft gewoon hetzelfde, je hoeft dus niet alles twee keer te zoeken, tof he?"
Dat kostte je vast heel veel werk.
Daar zit ik inderdaad wel aan te twijfelen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:51 schreef zerokil het volgende:
Waarom zou drumpie teamleider worden als hij deze week niet veel online is?
Nee maar ik vond het gewoon grappig hoe je het aanprijst.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:55 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ik kan wel een plugin installeren daarvoor, maar dit is gewoon stukken makkelijker
Ik kom wel gewoon online, alleen iets minder dan normaal.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:51 schreef zerokil het volgende:
Waarom zou drumpie teamleider worden als hij deze week niet veel online is?
Gewoon opnieuw doen jonge brabant.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:01 schreef MrEarcheese het volgende:
Stomme youtube doet stom. Hij zegt nu al anderhalf uur lang 'Video is still being processed.' Maximale tijd daarvan kan oplopen tot 8 uur.
Nooo.
Been there, done that.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gewoon opnieuw doen jonge brabant.
quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:01 schreef MrEarcheese het volgende:
'Video is still being processed.' Maximale tijd daarvan kan oplopen tot 8 uur.
Werkt dat al?quote:Op zondag 10 april 2011 00:11 schreef MrEarcheese het volgende:
Heb een visueel concept geanimeerd voor 'n alternatief op 'lwc -c private' aka chestprotect.
Ja maar hoe pas je die code van je kist aan? Moet je ook weer command voor gebruiken lijkt me.quote:Op zondag 10 april 2011 00:11 schreef MrEarcheese het volgende:
Heb een visueel concept geanimeerd voor 'n alternatief op 'lwc -c private' aka chestprotect.
Vet gemaakt ten eerste! Zou wel tof zijn mocht het ooit werken.quote:Op zondag 10 april 2011 00:11 schreef MrEarcheese het volgende:
Nice, goed werk Berend.. nu de chat nog..quote:Op zondag 10 april 2011 02:20 schreef Berend. het volgende:
[ afbeelding ]
Home's werken niet?
Vanaf nu werkt /sethome in de nieuwe wereld! Je gaat dus niet meer naar world1, handig dus! Een leuke toevoeging is dat je nu meerdere home's kan zetten. Doe /sethome 1 en je kan naar /home 1. Doe /sethome 2 en je kan naar /home 2 etc etc.
Je kan ook op quote klikkenquote:Op zondag 10 april 2011 12:15 schreef Jesse_van_Laar het volgende:
@JaimyLee die mod is echt geweldig, hoop dat notch hem in de 1.6 meeneemt! het weer van 1.5 lijkt me ook wel lagge, hoop alleen niet dat het daardoor meer gaat laggen(ja ik heb eindelijk fok account aangemaakt)
Die superman op de achtergrond op pic 1 is vet.quote:Op zondag 10 april 2011 12:20 schreef MosPos het volgende:
Half jaartje geleden gemaakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je het over mijn server? Of over die andere server waar je soms op zit?quote:Op zondag 10 april 2011 13:24 schreef luciferist het volgende:
Bleh, Ik heb het nu wel even gezien met minecraft, het was leuk tot bijna elke server strikte pvp regels had, minecraft gaat nu eenmaal om het killen en stelen van hun items ):
als je verder doorleest zitten er wel gave dingen tussen, niet waar ik van zou zeggen dat het echt baas is echter. dingen als die meer bomen en biomenschit vind ik wel gaaf.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:08 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
je vind cactustools een bazenmod?
OMG OMG OMG MEBOY JESSE ZIT OP FOKquote:Op zondag 10 april 2011 12:15 schreef Jesse_van_Laar het volgende:
@JaimyLee die mod is echt geweldig, hoop dat notch hem in de 1.6 meeneemt! het weer van 1.5 lijkt me ook wel lagge, hoop alleen niet dat het daardoor meer gaat laggen(ja ik heb eindelijk fok account aangemaakt)
ik dacht dat je je eigen kist niet mocht verdedigen tegen griefersquote:Op zondag 10 april 2011 10:14 schreef MosPos het volgende:
Oh chestprotect is het locken van je inventariskist
Ik de hele tijd denken dat het gewoon een harnas was die je chest protect (lees borst)
hahahahaquote:Op zondag 10 april 2011 14:05 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
OMG OMG OMG MEBOY JESSE ZIT OP FOK
Sick, sick, sick!
Morgen zal ik je wat dingen laten zien die ik heb gemaakt en nog mee bezig ben, heeft iemand nog suggesties om te maken met piston mod?
Mag ook niet.quote:Op zondag 10 april 2011 14:08 schreef Jesse_van_Laar het volgende:
[..]
ik dacht dat je je eigen kist niet mocht verdedigen tegen griefers
Goh, ik denk omdat pvp dan weinig zin heeft aangezien je geen spullen kan stelen, daar gaat 't toch om?quote:Op zondag 10 april 2011 14:21 schreef Jesse_van_Laar het volgende:
[..]
waarom dat dan niet? klinkt in mijn oren als onzin!
Yes ma'am, Looniar is een replica van een of ander 14e eeuwse (ik weet de naam niet meer) chapel-iets aan 't maken achter de stad.quote:
Iemand heeft dat ook gemaakt op onze oude creativequote:Op zondag 10 april 2011 14:46 schreef Timwonnacott het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pharos_van_Alexandri%C3%AB
Dat (of iets dat er sterk op lijkt) moet het worden.
ik bedoel niet een chestlock maar verdedigen met het zwaard in de handquote:Op zondag 10 april 2011 14:39 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Goh, ik denk omdat pvp dan weinig zin heeft aangezien je geen spullen kan stelen, daar gaat 't toch om?
Sure, ik speel nu even ruse op mijn andere computer en kan dus niets doen. Welk team wil je?quote:Op zondag 10 april 2011 14:51 schreef Jesse_van_Laar het volgende:
kan ik trouwens een team joinen en rechten krijgen zodat ik ook weer wat kan doen?
wat zijn de teams?quote:Op zondag 10 april 2011 14:52 schreef Berend. het volgende:
[..]
Sure, ik speel nu even ruse op mijn andere computer en kan dus niets doen. Welk team wil je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |