Ik kom wel gewoon online, alleen iets minder dan normaal.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:51 schreef zerokil het volgende:
Waarom zou drumpie teamleider worden als hij deze week niet veel online is?
Gewoon opnieuw doen jonge brabant.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:01 schreef MrEarcheese het volgende:
Stomme youtube doet stom. Hij zegt nu al anderhalf uur lang 'Video is still being processed.' Maximale tijd daarvan kan oplopen tot 8 uur.
Nooo.
Been there, done that.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gewoon opnieuw doen jonge brabant.
quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:01 schreef MrEarcheese het volgende:
'Video is still being processed.' Maximale tijd daarvan kan oplopen tot 8 uur.
Werkt dat al?quote:Op zondag 10 april 2011 00:11 schreef MrEarcheese het volgende:
Heb een visueel concept geanimeerd voor 'n alternatief op 'lwc -c private' aka chestprotect.
Ja maar hoe pas je die code van je kist aan? Moet je ook weer command voor gebruiken lijkt me.quote:Op zondag 10 april 2011 00:11 schreef MrEarcheese het volgende:
Heb een visueel concept geanimeerd voor 'n alternatief op 'lwc -c private' aka chestprotect.
Vet gemaakt ten eerste! Zou wel tof zijn mocht het ooit werken.quote:Op zondag 10 april 2011 00:11 schreef MrEarcheese het volgende:
Nice, goed werk Berend.. nu de chat nog..quote:Op zondag 10 april 2011 02:20 schreef Berend. het volgende:
[ afbeelding ]
Home's werken niet?
Vanaf nu werkt /sethome in de nieuwe wereld! Je gaat dus niet meer naar world1, handig dus! Een leuke toevoeging is dat je nu meerdere home's kan zetten. Doe /sethome 1 en je kan naar /home 1. Doe /sethome 2 en je kan naar /home 2 etc etc.
Je kan ook op quote klikkenquote:Op zondag 10 april 2011 12:15 schreef Jesse_van_Laar het volgende:
@JaimyLee die mod is echt geweldig, hoop dat notch hem in de 1.6 meeneemt! het weer van 1.5 lijkt me ook wel lagge, hoop alleen niet dat het daardoor meer gaat laggen(ja ik heb eindelijk fok account aangemaakt)
Die superman op de achtergrond op pic 1 is vet.quote:Op zondag 10 april 2011 12:20 schreef MosPos het volgende:
Half jaartje geleden gemaakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |