Waarom niet gewoon PVP buiten te stadsmuren, zoals we eerst ook hadden?quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:38 schreef Berend. het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat sommige mensen toch het liefste wat afwisseling willen hebben wil ik weer PVP doen met twee teams. Hierbij moet elk team een base maken en verstoppen. De andere partij moet de base zoeken van de andere. Dit kan je doen door mensen stiekem te volgen, sporen volgen en nog meer dingen! Je kan hierbij traps maken, en nog veel meer
Maar omdat niet iedereen dit misschien leuk vind houd ik een poll, stemmen maar!
Na de PVP gaan we dan natuurlijk weer terug naar deze map. Geschatte tijd van PVP is 1 week
Hmm, dat vind ik iedegeval een beetje saai. Weinig mensen zijn buiten de stadsmurenquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:45 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon PVP buiten te stadsmuren, zoals we eerst ook hadden?
Omdat ik buiten de stadsmuren niks kan opblazen met kanonnen en tntquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:45 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon PVP buiten te stadsmuren, zoals we eerst ook hadden?
Dat was ik. Eng he, keuzes van andere mensen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:54 schreef zerokil het volgende:
OMG
WIE STEMT ER NU OP:
Nee houd het maar op deze map..
Dikke faal
quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:57 schreef zerokil het volgende:
Zijn jullie bang ofzo dat jullie dood gaan in pvp...
Rustig rustigquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
WTF waarom een hele nieuwe map, fix die World2..
Ik bedoel ik vind het zonde van wat we nu hebben opgebouwd of je doet gewoon op het andere IP PVP.
Als dit saai is moet je als admin zijnde iets verzinnen waardoor deze map toch speelbaar blijft.
Jump!quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:43 schreef Jump het volgende:
Man, lang geleden dat ik het nog gespeeld heb
quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:18 schreef Berend. het volgende:
Ik stem hier mee in. Willen mensen nog eens nadenken over hun keuze?
Vooruit dan, het is weer iets nieuws en je hebt nieuwe doelen.quote:
Cheese waar de foek ben jij man..quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:17 schreef MrEarcheese het volgende:
Gaan we nu polls blijven maken totdat PVP er als hoogste eruit komt?
Ik stem in ieder geval niet meer.
Moest een fotoshoot organiseren en had sowieso nog veel schoolwerk. Maar nu weekend, dus hurray.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Cheese waar de foek ben jij man..
Hmm minder man, ja ik kan niet eens fatsoenlijk Minecraften man.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:19 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Moest een photoshoot organiseren en had sowieso nog veel schoolwerk. Maar nu weekend, dus hurray.
128mb? Holy shit, ik kan me nog herinneren dat ik dat ook had op m'n oude laptop had. Ik kon toen niet eens counterstrike op z'n allerlelijkst spelen zonder een fps van 20 te hebben.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hmm minder man, ja ik kan niet eens fatsoenlijk Minecraften man.
Ben met de auto over me laptoptas incl. laptop gereden en nu zit er een videokaart van 128mb in, volgende week krijg ik me originele weer.
Ja man 128mb dikke naai actie man.. maar 1GB is onderweg..quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:26 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
128mb? Holy shit, ik kan me nog herinneren dat ik dat ook had op m'n oude laptop had. Ik kon toen niet eens counterstrike op z'n allerlelijkst spelen zonder een fps van 20 te hebben.
I feel your pain.
Eens. Als heb ik alsnog op nee gestemd.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:17 schreef MrEarcheese het volgende:
Gaan we nu polls blijven maken totdat PVP er als hoogste eruit komt?
Ik stem in ieder geval niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |