Rustig rustigquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
WTF waarom een hele nieuwe map, fix die World2..
Ik bedoel ik vind het zonde van wat we nu hebben opgebouwd of je doet gewoon op het andere IP PVP.
Als dit saai is moet je als admin zijnde iets verzinnen waardoor deze map toch speelbaar blijft.
Jump!quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:43 schreef Jump het volgende:
Man, lang geleden dat ik het nog gespeeld heb
quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:18 schreef Berend. het volgende:
Ik stem hier mee in. Willen mensen nog eens nadenken over hun keuze?
Vooruit dan, het is weer iets nieuws en je hebt nieuwe doelen.quote:
Cheese waar de foek ben jij man..quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:17 schreef MrEarcheese het volgende:
Gaan we nu polls blijven maken totdat PVP er als hoogste eruit komt?
Ik stem in ieder geval niet meer.
Moest een fotoshoot organiseren en had sowieso nog veel schoolwerk. Maar nu weekend, dus hurray.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Cheese waar de foek ben jij man..
Hmm minder man, ja ik kan niet eens fatsoenlijk Minecraften man.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:19 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Moest een photoshoot organiseren en had sowieso nog veel schoolwerk. Maar nu weekend, dus hurray.
128mb? Holy shit, ik kan me nog herinneren dat ik dat ook had op m'n oude laptop had. Ik kon toen niet eens counterstrike op z'n allerlelijkst spelen zonder een fps van 20 te hebben.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hmm minder man, ja ik kan niet eens fatsoenlijk Minecraften man.
Ben met de auto over me laptoptas incl. laptop gereden en nu zit er een videokaart van 128mb in, volgende week krijg ik me originele weer.
Ja man 128mb dikke naai actie man.. maar 1GB is onderweg..quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:26 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
128mb? Holy shit, ik kan me nog herinneren dat ik dat ook had op m'n oude laptop had. Ik kon toen niet eens counterstrike op z'n allerlelijkst spelen zonder een fps van 20 te hebben.
I feel your pain.
Eens. Als heb ik alsnog op nee gestemd.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:17 schreef MrEarcheese het volgende:
Gaan we nu polls blijven maken totdat PVP er als hoogste eruit komt?
Ik stem in ieder geval niet meer.
Echt vet! Zit je zo in je huisje begint het ineens super hard te regenen, dan krijg je echt zo'n relax gevoelquote:
Hoop wel dat er wat mooie geluidseffecten bij zitten, echt zo'n dof tikkend geluid bijvoorbeeld als je in een gesloten huis ziet en een wat helderder geluid als je bijvoorbeeld buiten loopt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 09:54 schreef Berend. het volgende:
[..]
Echt vet! Zit je zo in je huisje begint het ineens super hard te regenen, dan krijg je echt zo'n relax gevoel
Kijk die blikseminslag bij 0:48, fucking tof.quote:
Alleen mist moet wel aanpasbaar zijn, anders valt het voor sommigen niet te spelen. Het zou wel mooi zijn als het ook als weer mistig kan zijn ja:Pquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:00 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
[..]
Kijk die blikseminslag bij 0:48, fucking tof.![]()
Zou wel leuk zijn als bliksem ook een inslaggeluid krijgt naarmate hij dichtbij is.
Zou 't wel een stuk realistischer maken op Minecraft.
Hoop ook wel dat mist een soort weer-effect gaat worden in plaats van iets dat je alleen uit/aan kan zetten. Zou wel vet zijn als bijvoorbeeld ochtend en regen samenvallen je dan opeens een mistige sfeer krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |