Ik kan ze zo van bovenaf pakken hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 21:53 schreef Drebbelman het volgende:
Soms verdwijnen ze gewoon hoor. Mijn wolven waren ook alle twintig van het ene op het andere moment weg, incl de paar wolven die me aan het volgen waren op dat moment.
De rest zat in mijn huis, waar niemand bij kon.
En dat kan ik zienquote:Op donderdag 7 april 2011 22:28 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
Ik kan ze zo van bovenaf pakken hoor. Er zit maar een zielig stukje glas
Was echt zo, ik had die render distance op far maar die ruimte was zó groot dat je de achterkant niet kon zien (nu zag je van die lelijke lucht), best jammer. Was mooi geweest voor fraps ofzo.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:39 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Dat moet een flinke herrie zijn geweest daar.
Waarom niet gewoon PVP buiten te stadsmuren, zoals we eerst ook hadden?quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:38 schreef Berend. het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat sommige mensen toch het liefste wat afwisseling willen hebben wil ik weer PVP doen met twee teams. Hierbij moet elk team een base maken en verstoppen. De andere partij moet de base zoeken van de andere. Dit kan je doen door mensen stiekem te volgen, sporen volgen en nog meer dingen! Je kan hierbij traps maken, en nog veel meer
Maar omdat niet iedereen dit misschien leuk vind houd ik een poll, stemmen maar!
Na de PVP gaan we dan natuurlijk weer terug naar deze map. Geschatte tijd van PVP is 1 week
Hmm, dat vind ik iedegeval een beetje saai. Weinig mensen zijn buiten de stadsmurenquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:45 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon PVP buiten te stadsmuren, zoals we eerst ook hadden?
Omdat ik buiten de stadsmuren niks kan opblazen met kanonnen en tntquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:45 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon PVP buiten te stadsmuren, zoals we eerst ook hadden?
Dat was ik. Eng he, keuzes van andere mensen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:54 schreef zerokil het volgende:
OMG
WIE STEMT ER NU OP:
Nee houd het maar op deze map..
Dikke faal
quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:57 schreef zerokil het volgende:
Zijn jullie bang ofzo dat jullie dood gaan in pvp...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |