Nee, dan eerst carriere maken. Ik citeer toch niet voor jan lul jouw post?quote:
Afrader. Dan wordt dat het zwarte schaap van de familie.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:28 schreef eriksd het volgende:
Ik zal er een Koos noemen als een soort tribute.
Ik ben gevleidquote:Op woensdag 6 april 2011 17:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, dan eerst carriere maken. Ik citeer toch niet voor jan lul jouw post?
Of jij kunt niet rekenen, of je kunt niet nadenken.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:21 schreef MuyTrabajo het volgende:
Voor iedere moeder die op haar 30ste nog kinderen onder de 4 heeft, of niet werkt per jaar 500 euro extra belasting. In te voeren vanaf 1 januari 2012.![]()
Dat zal mensen stimuleren hun zaakjes op tijd voor elkaar te hebben. Is het nu echt zo moeilijk om op tijd te zijn hiermee? Op je 24 de eerste, op je 26 nummer 2, en als je het echt wilt is er voor je 30ste heus nog wel tijd voor een 3de.
quote:Op woensdag 6 april 2011 17:33 schreef Verbal het volgende:
[..]
Of jij kunt niet rekenen, of je kunt niet nadenken.
V.
Ook een waar punt.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:36 schreef hooibaal het volgende:
[..]
![]()
Ik vind dat we het collectieve zwangerschapsverlof af moeten schaffen. Regel maar lekker met je werkgever dat je er vier maanden tussenuit mag, waarom moet daar nou weer zo'n opgelegde regel van gemaakt worden?
Nee, erik heeft gelijk.quote:
Lijkt voor de hand liggend, maar is natuurlijk niet waar. Zo gauw bekend wordt dat, ik noem maar wat, ING alle zwangere vrouwen of vrouwen in de kritieke leeftijd eruit fietst kost het ze vanzelf klanten.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:37 schreef eriksd het volgende:
Omdat de werkgever dan alle zwangere vrouwen eruit smijt? Zou een reden kunnen zijn?
Dat zwangere vrouwen eruit gemieterd worden?quote:
Omdat we al regels daarover hebben, en er geen enkele reden is dat aan te passen.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:44 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Lijkt voor de hand liggend, maar is natuurlijk niet waar. Zo gauw bekend wordt dat, ik noem maar wat, ING alle zwangere vrouwen of vrouwen in de kritieke leeftijd eruit fietst kost het ze vanzelf klanten.
Je kunt met je werkgever afspraken maken over levensloopregelingen, sabbaticals en weet ik veel wat. Waarom dan niet voor zwangerschapsverlof?
Ja, dat is toch van de zotten? Stel dat het een alleenstaande moeder betreft. Hoe moet zij dan rondkomen?quote:Op woensdag 6 april 2011 17:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat zwangere vrouwen eruit gemieterd worden?
Waarom zou dat het geval zijn. Ze moeten hooguit onbetaald verlof opnemen.
Misschien dat je daarover na moet denken voordat je aan kinderen begint?quote:Op woensdag 6 april 2011 17:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, dat is toch van de zotten? Stel dat het een alleenstaande moeder betreft. Hoe moet zij dan rondkomen?
Die hebben we ook voor de HRA. ook maar zo laten dan?quote:Op woensdag 6 april 2011 17:46 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Omdat we al regels daarover hebben, en er geen enkele reden is dat aan te passen.
Erg gemakkelijk dit allemaal hoor.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:47 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Misschien dat je daarover na moet denken voordat je aan kinderen begint?
Dus maar laten stikken? Laat maar in de stront zakken?quote:Op woensdag 6 april 2011 17:47 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Er zijn prima redenen om de HRA aan te pakken. Maar ik zie niet wat dat ermee te maken heeft, dus dat kan je er buiten laten.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:48 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Die hebben we ook voor de HRA. ook maar zo laten dan?
Dus enkel kansloze huismusjes mogen kinderen nemen. Als het aan mij ligt zijn het juist de hoogopgeleide succesvolle vrouwens die zich voort moeten planten.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:47 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Erg makkelijk gezegd als man zijnde, ja.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:47 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Alimentatie.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:49 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Erg makkelijk gezegd als man zijnde, ja.
Opleiding ook.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:53 schreef dotCommunism het volgende:
Voortplanting is dan ook van grote maatschappelijke waarde.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |