abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 april 2011 @ 15:25:55 #51
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_95121888
quote:
8s.gif Op woensdag 6 april 2011 15:24 schreef dotCommunism het volgende:

[..]

Een leuk leven betekent mogelijk kosteloze ontspanning, en dat kost de overheid geld, dus nee, dat kunnen we niet hebben.
MT zit de 3 dagen per jaar dat hij vrij heeft in een peperduur resort op de Maldiven zijn vrouw uit te kafferen omdat hij stijf staat van de stress. :P
  woensdag 6 april 2011 @ 15:27:34 #52
336790 dotCommunism
taxes? TAXES!?
pi_95121955
Een resort op de Malediven? Geld uitgeven in het buitenland? Dacht het niet, dat is dus weer een boete, want dat geld had ook in Nederland uitgegeven kunnen worden. :(
I'm just really stupid with my money, which is why I'll never have a lot of it! Problem solved, dilemma deleted!
pi_95121986
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 15:00 schreef MuyTrabajo het volgende:

[..]

Onzin, kan allemaal best. dan ga je maar een keertje minder op vakantie. Je eerste en tweede kunnen prima als je studeert, en daarna kun je toch meteen gaan knallen?
Ik heb op mijn 23e, 26e en 29e mijn kinderen gekregen. De eerste nog net tijdens mijn studie dus. Wil je de praktijk weten vs. jouw idee van "knallen"? Want als je je op je 26e meldt op de arbeidsmarkt laat niemand je knallen want je wordt niet aangenomen op banen waar je dat kunt. Je bent namelijk als vrouw met kinderen een stuk minder populair bij werkgevers omdat minder flexibel bent en ze geld kost.
quote:
Dan komt het grote geld vanzelf. Dat je het eerste jaar krap zit: Jammer. Maar je wilde zelf toch kinderen?
Het grote geld komt vanzelf? Oh, dan wacht ik nog even. En ik maar denken dat ik het bij elkaar kon werken 8)7
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_95122020
quote:
8s.gif Op woensdag 6 april 2011 15:24 schreef dotCommunism het volgende:

[..]

Een leuk leven betekent mogelijk kosteloze ontspanning, en dat kost de overheid geld, dus nee, dat kunnen we niet hebben.
hmm ja, dat vloeit er uit voort. Als je het doorvoert kan het rare vormen aan gaan nemen.

Maar ik blijf me afvragen, als de een geschopt mag worden met maatregelen die sommigen 'onredelijk' vinden waarom dan de ander niet?

Wel consequent zijn dan.
  † In Memoriam † woensdag 6 april 2011 @ 15:31:57 #55
137949 Disana
pi_95122135
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 14:28 schreef MuyTrabajo het volgende:

Nee, als je een gezin hebt moeten beide betalen.
Dus mannen kunnen maar beter niet trouwen.
pi_95122183
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 15:28 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ik heb op mijn 23e, 26e en 29e mijn kinderen gekregen. De eerste nog net tijdens mijn studie dus. Wil je de praktijk weten vs. jouw idee van "knallen"? Want als je je op je 26e meldt op de arbeidsmarkt laat niemand je knallen want je wordt niet aangenomen op banen waar je dat kunt. Je bent namelijk als vrouw met kinderen een stuk minder populair bij werkgevers omdat minder flexibel bent en ze geld kost.

[..]

Het grote geld komt vanzelf? Oh, dan wacht ik nog even. En ik maar denken dat ik het bij elkaar kon werken 8)7
Als je echt wil werken is er werk genoeg.
  woensdag 6 april 2011 @ 15:34:07 #57
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_95122233
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 15:28 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

[..]

Iemand komt met een debiel voorstel en wuift alle praktische bezwaren die er aan kleven arrogant weg?

Herkenbaar gevoel, vooral voor studenten!
pi_95122248
Wie leert TS even dat er meer in de wereld bestaat dan alleen geld?
pi_95122299
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 15:34 schreef Tocadisco het volgende:
Wakker worden, mensen als ik zijn de baas in dit land nu..
pi_95122328
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 15:32 schreef MuyTrabajo het volgende:

[..]

Als je echt wil werken is er werk genoeg.
Geen werk waarbij je die kosten voor de kinderopvang zomaar ophoest, hoor :)
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_95122359
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 15:34 schreef Tocadisco het volgende:
Oh ja, en dat ook nog. En dat zijn voorstel een hoop gaat kosten.
pi_95122410
Mensen die het woord "knallen" gebruiken :') .
pi_95122654
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 15:36 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 15:36 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

als je echt wil, hurr, durr, [/] insert standaard Bruin-1 riedel[/]

Tegenwoordig gaat alles om geld, gaat men ervanuit dat iedereen er een hoop van op kan hoesten voor 'investeringen' en doen argumenten uit de echte wereld er niet meer toe.
  woensdag 6 april 2011 @ 15:44:52 #64
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_95122680
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 15:39 schreef Sapstengel het volgende:
Mensen die het woord "knallen" gebruiken :') .
Elk jaar rond 31 december. :P
pi_95122791
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 15:44 schreef MuyTrabajo het volgende:

[..]

[..]

als je echt wil, hurr, durr, [/] insert standaard Bruin-1 riedel[/]

Tegenwoordig gaat alles om geld, gaat men ervanuit dat iedereen er een hoop van op kan hoesten voor 'investeringen' en doen argumenten uit de echte wereld er niet meer toe.
Ik volg je niet meer :?
Je nam opzettelijk de kant in van bruin-1?
pi_95122898
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 15:47 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Niet per se, ik vind gewoon dat ze wat consequenter moeten zijn. Als studenten pesten met terugwerkende boetes te verdedigen valt, omdat belastinggeld, dan dit ook.
pi_95123032
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 15:06 schreef MuyTrabajo het volgende:

[..]

De staat loopt jaarlijks heel veel geld mis hierdoor, en jij praat dat goed dat 'mensen wel een leuk leven moeten hebben'.
En ik maar denken dat de overheid er voor het volk was en niet andersom.
  woensdag 6 april 2011 @ 15:57:18 #68
336790 dotCommunism
taxes? TAXES!?
pi_95123193
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 15:53 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Niet volgens sommige mensen in het huidige kabinet.
I'm just really stupid with my money, which is why I'll never have a lot of it! Problem solved, dilemma deleted!
pi_95123242
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 15:53 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Hoe naïef.
  woensdag 6 april 2011 @ 15:59:38 #70
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_95123272
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 15:47 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Hij maakt de shit belachelijk door te overdrijven en meerdere groepen te betrekken bij eenzelfde behandeling als dat nu gebeurd bij een zwakke groep (studenten) in de hoop dat men zal inzien als het dezelfde redenering hun persoonlijk raakt, dat zij dan hun gehele attitude jegens de studenten zal doen veranderen en dat zij ook in opstand komen. Alleen op die manier wint het volk van de overheid, want de overheid is bang voor een verenigt volk.
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
pi_95123344
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 15:06 schreef MuyTrabajo het volgende:

[..]

De staat loopt jaarlijks heel veel geld mis hierdoor, en jij praat dat goed dat 'mensen wel een leuk leven moeten hebben'.
Inderdaad, het gore lef alleen al. Beetje denken dat je een leuk leven moet hebben. Eikels.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_95123371
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 15:59 schreef mymoodfentje het volgende:

[..]

Hij maakt de shit belachelijk door te overdrijven en meerdere groepen te betrekken bij eenzelfde behandeling als dat nu gebeurd
Als je het ene belachelijk vind zou je het ander ook belachelijk moeten vinden. idd.
pi_95123860
Pff weer die fixatie op geld en werk. Alsof we allemaal werkpaarden zijn.

Laat moeder kinderen krijgen als ze er aan toe zijn en laat ze hun kinderen opvoeden. Met het systeem van de TS krijg je vooral veel mislukte kinderen.
pi_95123923
TS is een communist

En dat zeg ik als tamelijk links en conservatief persoon
pi_95124121
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 16:12 schreef Arolsen het volgende:
Pff weer die fixatie op geld en werk. Alsof we allemaal werkpaarden zijn.

Laat moeder kinderen krijgen als ze er aan toe zijn en laat ze hun kinderen opvoeden. Met het systeem van de TS krijg je vooral veel mislukte kinderen.
Wat ik dan wel dubbel vind is dat de staat ons niet te veel als belastingkoe mag zien, maar dat wij als we iets willen/makeren het wel doodnormaal vinden dat de staat zonder gesputtter centen ophoest.

En als de staat ervoor kiest daar geen geld aan uit te geven roepen we weer 'schande'. Die centen moeten toch ook ergens vandaan komen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')