Ik vermoed dat je in zon waas van verstandsverlies zit dat je lichaam heel anders reageert.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:36 schreef HAKIM_1988 het volgende:
[..]
Blijf het toch verbijsterend vinden. Moet je eens een aansteker onder je hand houden, kijken hoe lang je het volhoudt. Laat staan je hele lichaam
Je moet denk ik behoorlijk wanhopig zijn als je zo iets doet. En als hij het al overleeft staat hem een lange lijdensweg te wachten.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:36 schreef HAKIM_1988 het volgende:
[..]
Blijf het toch verbijsterend vinden. Moet je eens een aansteker onder je hand houden, kijken hoe lang je het volhoudt. Laat staan je hele lichaam
Schreeuw om aandacht voor iets? Ja, voor zijn persoonlijk leed. Daar kan niemand iets mee.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:43 schreef HenkieVdV het volgende:
@ de mensen die hier reageren alsof het "gewoon" zelfmoord is en hij dat lekker thuis moet doen: Dit is natuurlijk een schreeuw om aandacht voor iets. Waar hij het dan ook voor doet, voordat je jezelf in de fik zet moet er heel wat gebeurd zijn. Natuurlijk ben ik het eens dat het geen stijl is om je publiekelijk te verbranden maar die ongenuanceerde reacties zijn een beetje triest.
Ik zeg toch niet dat het voor volwassenen niet erg is? Ik benadruk alleen de kinderen. Lijkt me best moeilijk voor een 10-jarig kind om de geur van verbrand vlees en het beeld van een brandend persoon te verwerkenquote:Op woensdag 6 april 2011 15:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor een overdreven sentimenten met kinderen tegenwoordig?
Niet alleen jij, maar ook anderen in dit topic. Voor een volwassene is het net zo erg, zo niet erger.
"mocht het waar zijn" ? Op wat voor manier kan dit niet waar zijn dan?quote:Op woensdag 6 april 2011 15:06 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Bedroevend om te zien dat iemand zich (mocht het waar zijn) in een wanhoopsdaad verminkt.
Dat lijkt me juist voor een volwassene moeilijker, maar goed.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:05 schreef Wootism het volgende:
Ik zeg toch niet dat het voor volwassenen niet erg is? Ik benadruk alleen de kinderen. Lijkt me best moeilijk voor een 10-jarig kind om de geur van verbrand vlees en het beeld van een brandend persoon te verwerken
Of er sprake is van een wanhoopsdaad zoals elders gesteld.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:07 schreef Wootism het volgende:
[..]
"mocht het waar zijn" ? Op wat voor manier kan dit niet waar zijn dan?
Wellicht een psychose en men doet het ook wel eens om een politiek statement te maken.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:07 schreef Wootism het volgende:
"mocht het waar zijn" ? Op wat voor manier kan dit niet waar zijn dan?
kan makkelijk dat hij een psychose oid verkeerde..quote:Op woensdag 6 april 2011 14:39 schreef spuitje het volgende:
[..]
Je moet denk ik behoorlijk wanhopig zijn als je zo iets doet. En als hij het al overleeft staat hem een lange lijdensweg te wachten.
Wetenschappelijke onderbouwing is dat er iemand voor je neus richting zijn dood ligt te branden en je dus instinctief zo snel mogelijk dat vuur wilt doven.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:32 schreef Muhammedalislaam het volgende:
[..]
Als je een vuur wilt doven gooi je je jas er overheen. En ga je niet staan wapperen.
Als je het niet met me eens bent moet je dat maar even wetenschappelijk onderbouwen
Je kunt ze toch gewoon weghalen?quote:Op woensdag 6 april 2011 16:17 schreef yvonne het volgende:
De haha, oh wat lollig grappen en grollen mogen best achterwege blijven.
Het is nog steeds NWS waar we zitten.
Ja.quote:
Jawel, maar dat is massapaniek. 1 iemand begint met zn jas te slaan, en andere mensen doen dit na, zonder na te denkenquote:Op woensdag 6 april 2011 16:46 schreef vergezocht het volgende:
Als ze gaan staan wapperen met hun jas, komt er niet meer zuurstof bij? Waardoor het vuur aangewakkerd wordt?
Just a question...
hoge voedselprijzen, structurele onderdrukking en het ontnemen van vrijheden. Tijd voor revo... oh...quote:Op woensdag 6 april 2011 12:47 schreef Stephan1237 het volgende:
Waarom zou je jezelf in brandsteken?
Precies. Verstand op nul en dat vuur héél snel van z'n lichaam slaan. Ik weet niet precies wat voor brandbaar spul hij over zich heeft gegooid, maar ik gok dat drie jassen over zijn lijf gooien veel effectiever was geweest.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:48 schreef ukga het volgende:
[..]
Jawel, maar dat is massapaniek. 1 iemand begint met zn jas te slaan, en andere mensen doen dit na, zonder na te denken
Net zoals wanneer iedereen in een bomvolle bioscoop tegelijk naar de uitgang rent wanneer ze 'brand' horen?quote:Op woensdag 6 april 2011 16:48 schreef ukga het volgende:
[..]
Jawel, maar dat is massapaniek. 1 iemand begint met zn jas te slaan, en andere mensen doen dit na, zonder na te denken
Ja, als er benzine in zn kleding zit, kun je slaan wat je wil, dat vuur ga je niet uit meppen.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Precies. Verstand op nul en dat vuur héél snel van z'n lichaam slaan. Ik weet niet precies wat voor brandbaar spul hij over zich heeft gegooid, maar ik gok dat drie jassen over zijn lijf gooien veel effectiever was geweest.
benzine.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Precies. Verstand op nul en dat vuur héél snel van z'n lichaam slaan. Ik weet niet precies wat voor brandbaar spul hij over zich heeft gegooid, maar ik gok dat drie jassen over zijn lijf gooien veel effectiever was geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |