quote:Op woensdag 6 april 2011 14:26 schreef Ringo het volgende:
Is het al bekend of hij paddo's heeft gegeten?
Dan weten we nu meteen waarom hij z'n kinderen niet meer mag zien.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:26 schreef Denettemeneer het volgende:
Hij zou iets geroepen hebben over zijn kinderen , wellicht is hem omgang met zijn kinderen verboden.
Hij schijnt geroepen te hebben dat hij zijn kinderen te eten moest geven, maar dat je in dit land christen of homo moest zijn om geholpen te worden.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:26 schreef Denettemeneer het volgende:
Hij zou iets geroepen hebben over zijn kinderen , wellicht is hem omgang met zijn kinderen verboden.
Zet mij maar 3 maanden vast. iemand die zihzelf in de brand steekt, ga ik echt niet helpen. Het is geen onschuldig kind wat in een brandend huis isquote:Op woensdag 6 april 2011 18:31 schreef Denettemeneer het volgende:
Artikel 450
Hij die, getuige van het ogenblikkelijk levensgevaar waarin een ander verkeert, nalaat deze die hulp te verlenen of te verschaffen die hij hem, zonder gevaar voor zichzelf of anderen redelijkerwijs te kunnen duchten, verlenen of verschaffen kan, wordt, indien de dood van de hulpbehoevende volgt, gestraft met hechtenis van ten hoogste 3 maanden of geldboete van de tweede categorie.
Een kind in een huis laat ik ook gewoon zitten hoor.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:33 schreef ukga het volgende:
[..]
Zet mij maar 3 maanden vast. iemand die zihzelf in de brand steekt, ga ik echt niet helpen. Het is geen onschuldig kind wat in een brandend huis is
Zeik jij zoveel dan?quote:Op woensdag 6 april 2011 18:35 schreef Denettemeneer het volgende:
Over hem heen plassen lijkt mij nog de meest effectieve manier, zonder grappenmakerij, iemand in de menigte zou toch wel nodig moeten?
ok. Maar je zou het ook niet overwegen?quote:Op woensdag 6 april 2011 18:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Een kind in een huis laat ik ook gewoon zitten hoor.
Tja, er waren al 5 man aan het meppen, er was niet echt veel ruimte voor nog meer "helpende handen".quote:Op woensdag 6 april 2011 18:31 schreef Denettemeneer het volgende:
Artikel 450
Hij die, getuige van het ogenblikkelijk levensgevaar waarin een ander verkeert, nalaat deze die hulp te verlenen of te verschaffen die hij hem, zonder gevaar voor zichzelf of anderen redelijkerwijs te kunnen duchten, verlenen of verschaffen kan, wordt, indien de dood van de hulpbehoevende volgt, gestraft met hechtenis van ten hoogste 3 maanden of geldboete van de tweede categorie.
Dan nog, 1 liter zeik is een bijzonder grote pisbeurt, serieus.. maar heb je het filmpje gezien? Denk je dat 1 liter voldoende is? Of heb je een nevelfunctie op je pik zitten?quote:Op woensdag 6 april 2011 18:36 schreef Denettemeneer het volgende:
[..]
Als ik moet , ja, minimaal een litertje,
Nou nou, niet zo'n verhitte reactie. Ik snap dat je als mod niet je vingers wil branden, maar je gooit zo alleen maar kolen op het vuur van trolls.quote:
Als er zand op de Dam had gelegen... nee, sorryquote:Op woensdag 6 april 2011 18:40 schreef starla het volgende:
[..]
Nou nou, niet zo'n verhitte reactie. Ik snap dat je als mod niet je vingers wil branden, maar je gooit zo alleen maar kolen op het vuur van trolls.
Laten we niet verder elkaar op stoken. Zand erover?
quote:Op woensdag 6 april 2011 18:40 schreef starla het volgende:
[..]
Nou nou, niet zo'n verhitte reactie. Ik snap dat je als mod niet je vingers wil branden, maar je gooit zo alleen maar kolen op het vuur van trolls.
Laten we niet verder elkaar op stoken. Zand erover?
Over brand en brandbestrijding zal je mij weinig kunnen vertellen of leren, trust me. En of je nou eerst in een emmertje gaat zeiken of de met een gerichte straal gaat blussen, 1 liter pis had niet geholpen. Stikken met die jassen en niet meppen, zoals al eerder gezegd. Dat was de enige juiste optie.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:39 schreef Denettemeneer het volgende:
[..]
Zelfs een kopje verspreid doet al wonderen over een hoopje dun textiel, ga maar proberen. Wel buiten en je jas eerst uit doen svp
Lampolie is ook een benzeenquote:Op woensdag 6 april 2011 18:46 schreef Denettemeneer het volgende:
[..]
Is het een feit dat er benzine brand daar? kan ook lampolie zijn
Maar wat nu als je jas van een brandbare stof is? Dan kun je toch beter meppen dan hem erover gooien? Zeker omdat je wel 5 jassen nodig hebt om de hele man te bedekken; als jij dan als eerste jouw jasje erop gooit gaat het alleen maar harder branden :|quote:Op woensdag 6 april 2011 18:44 schreef Auti het volgende:
[..]
Over brand en brandbestrijding zal je mij weinig kunnen vertellen of leren, trust me. En of je nou eerst in een emmertje gaat zeiken of de met een gerichte straal gaat blussen, 1 liter pis had niet geholpen. Stikken met die jassen en niet meppen, zoals al eerder gezegd. Dat was de enige juiste optie.
En dat je benzinebranden niet kan blussen door verstikking is natuurlijk pure onzin.
Feiten, geen mening.
Nogal hypocriet als je met de onderstaande banner propageert:quote:Op woensdag 6 april 2011 16:17 schreef yvonne het volgende:
De haha, oh wat lollig grappen en grollen mogen best achterwege blijven.
Het is nog steeds NWS waar we zitten.
quote:Op woensdag 6 april 2011 18:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nogal hypocriet als je met de onderstaande banner propageert:
[ afbeelding ]
iemand om een vuurtje vragen is nooit grappigquote:Op woensdag 6 april 2011 18:45 schreef Denettemeneer het volgende:
Die omstanders zullen wel denken, "daar ga ik mijn hand niet voor in het vuur steken, laat iemand anders de kastanjes maar uit het vuur halen. Laat hunnie maar het vuur uit de sloffen lopen om met vuur te spelen, ik kijk wel link uit"
Ken je de term vuur aanwakkeren? En kijk dan nog eens naar de term verstikking.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:51 schreef MaLo het volgende:
[..]
Maar wat nu als je jas van een brandbare stof is? Dan kun je toch beter meppen dan hem erover gooien? Zeker omdat je wel 5 jassen nodig hebt om de hele man te bedekken; als jij dan als eerste jouw jasje erop gooit gaat het alleen maar harder branden :|
Ik vind het een uitstekend idee, mits je er in 1 keer 35 liter overheen kan sproeien. En dat gaat je gewoon niet lukken. Het lijkt me vreselijk stoer en geweldig, dik vet gedrukte krantenkoppenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |