abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95132470
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 19:30 schreef Denettemeneer het volgende:
in Postal 2 kan het wel,
Das helemaal waar en ook heel erg leuk! :D Maar daar gaat het hier niet om heh
-weg-
pi_95132638
Apart geval zeg...

vent was zeker niet helemaal lekker :/

Over het vuur verminderen gesproken, wat als nou 5 man al hun jassen verspreiden en tegelijkertijd op de persoon 'aanbrengen', zou dat het vuur snel kunnen verdoven?
pi_95132722
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 19:34 schreef koffiegast het volgende:
Apart geval zeg...

Over het vuur verminderen gesproken, wat als nou 5 man al hun jassen verspreiden en tegelijkertijd op de persoon 'aanbrengen', zou dat het vuur snel kunnen verdoven?
Absoluut 100%
-weg-
pi_95132743
Is er al iets bekend over waarom?
pi_95132869
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 19:35 schreef Denettemeneer het volgende:
of over een jas piesen en dan erop
Of die man eerst die jas aan helpen te trekken en dan over de jas heen pissen.
pi_95133052
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 18:27 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dan weten we nu meteen waarom hij z'n kinderen niet meer mag zien.
Nou inderdaad :X Ad rem ^O^

Maar het lijkt erop gezien de melding van zijn uitroep eerder in dit topic dat het een politiek statement was. Gevoed door een labiele persoonlijkheid maar het is meneer gelukt om de aandacht ervoor te vestigen.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_95133055
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 18:31 schreef Denettemeneer het volgende:
Artikel 450

Hij die, getuige van het ogenblikkelijk levensgevaar waarin een ander verkeert, nalaat deze die hulp te verlenen of te verschaffen die hij hem, zonder gevaar voor zichzelf of anderen redelijkerwijs te kunnen duchten, verlenen of verschaffen kan, wordt, indien de dood van de hulpbehoevende volgt, gestraft met hechtenis van ten hoogste 3 maanden of geldboete van de tweede categorie.
Niet 3 maanden gevangenis !!!??!!!

Jammer, daar gaat me hele leven voor mijn ogen :')
pi_95133154
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 18:35 schreef Denettemeneer het volgende:
Over hem heen plassen lijkt mij nog de meest effectieve manier, zonder grappenmakerij, iemand in de menigte zou toch wel nodig moeten?
_O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_95133212
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 18:37 schreef MaLo het volgende:

[..]

Tja, er waren al 5 man aan het meppen, er was niet echt veel ruimte voor nog meer "helpende handen".
En met dat meppen waren ze juist hem sneller aan het doden :{ :o
pi_95133300
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 19:43 schreef vergezocht het volgende:

[..]

_O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moeten ze mij niet vragen dat te doen.
Zijn ze al in Beverwijk en ben ik eindelijk in staat om over hem heen te pissen.
Kan al niet pissen als er mensen omheen staan, laat staan als de adrenaline door je lijf knalt.
pi_95133344
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 18:38 schreef Denettemeneer het volgende:

[..]

Jawel hoor, iemand had zijn of haar jas erop kunnen gooien, erover kunnen piesen/kotsen/sputterpoepen. Of zijn/haar stoma erop kunnen legen
Dan denk ik niet dat diegene alsnog gered zou willen worden _O-

[ Bericht 8% gewijzigd door vergezocht op 06-04-2011 19:57:56 ]
pi_95133687
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 19:34 schreef koffiegast het volgende:
Apart geval zeg...

En dan alvast beginnen met piesen :)
pi_95134014
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_95134168
quote:
De camerapersoon richt de camera op de grond om de paar momenten :')

Daarnaast schudt ie het ook nog teveel.

En ik dacht dat dit misschien een andere uitzichtspunt was op de hele scene.
pi_95134269
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 19:46 schreef Kabolter het volgende:

[..]

Moeten ze mij niet vragen dat te doen.
Zijn ze al in Beverwijk en ben ik eindelijk in staat om over hem heen te pissen.
Kan al niet pissen als er mensen omheen staan, laat staan als de adrenaline door je lijf knalt.
Ja maar dan vraag je je af of niemand een Pepsi, water, of sinaasappelsap bij zich hadden. :{

Ook geen cafe's in de buurt? Op het dam? :{
  woensdag 6 april 2011 @ 20:03:05 #216
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_95134302
Sommige blijven ook doodrustig staan of zitten hè. Ö
  woensdag 6 april 2011 @ 20:07:09 #217
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_95134607
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 19:23 schreef Auti het volgende:

[..]

Ken je de term vuur aanwakkeren? En kijk dan nog eens naar de term verstikking. ;)
Een dun zomerjasje oid dat werkt idd niet, maar imho is dat logisch. Toen ik 10 jaar oud was had ik mijn EHBO brandwondendiploma. Rollen werkt in dit geval sowieso niet en met meppen bereik je echt helemaal niets! Als je goed bij de les bent kan je zelfs met een simpel dun brandbare stof jasje prima een eerste aanval doen :Y :Y
Waarom werkt rollen in dit geval niet? Ik dacht dat rollen altijd werkte :@.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_95134674
-edit-

oh filmpje was al paar keer gepost :')

wat een sick fuck :r
pi_95134708
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
pi_95134743
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 20:07 schreef MaLo het volgende:

[..]

Rollen zal wel werken. Mits het geen kernbom is :{

Maar alleen kan het slachtoffer zelf dat doen. Niet de omstanders zonder brandwerend kleding hun armen in het vuur te steken eh. :{
  woensdag 6 april 2011 @ 20:09:21 #221
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_95134771
Wat ik opzienbarend vind is het feit dat volgens artikelen de persoon zeker 2 minuten in brand heeft gestaan, terwijl het in een omgeving is gebeurd waar veel winkels gelegen liggen, nota bene naast het Bijenkorf. Iemand had gewoon een winkel in moeten rennen en om een brandblusser moeten roepen.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_95134852
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 20:07 schreef MaLo het volgende:

[..]

Niet als de persoon doordrenkt is met benzine, dat kan je enkel doven door het te verstikken.

quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 20:09 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat ik opzienbarend vind is het feit dat volgens artikelen de persoon zeker 2 minuten in brand heeft gestaan, terwijl het in een omgeving is gebeurd waar veel winkels gelegen liggen, nota bene naast het Bijenkorf. Iemand had gewoon een winkel in moeten rennen en om een brandblusser moeten roepen.
Ik denk dat je daar op zo'n moment niet aan denkt. Je ziet ook heel veel mensen gewoon emotieloos toekijken. Ik denk dat ik op zo'n moment ook maar moeilijk kan beseffen van wat er nu precies gebeurd.
pi_95134875
quote:
Dat.
Raar idd. Had ik zelf nog niet eens aan gedacht. :o
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_95135003
quote:
Mensen zijn helaas niet slim. Dat wordt telkens weer bewezen. Al zijn hun bedoelingen goed, dan nog verprutst ze het soms op de een of andere manier. Vooral het plebs, die ook het merendeel van de bevolking vormen. En waarmee je het vaakst mee moet doen.
pi_95135070
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 20:13 schreef vergezocht het volgende:

[..]

Mensen zijn helaas niet slim. Dat wordt telkens weer bewezen. Al zijn hun bedoelingen goed, dan nog verprutst ze het soms op de een of andere manier. Vooral het plebs, die ook het merendeel van de bevolking vormen. En waarmee je het vaakst mee moet doen.
Een paniekreactie heeft niks met intelligentie te maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')