Absoluut 100%quote:Op woensdag 6 april 2011 19:34 schreef koffiegast het volgende:
Apart geval zeg...
vent was zeker niet helemaal lekker :/
Over het vuur verminderen gesproken, wat als nou 5 man al hun jassen verspreiden en tegelijkertijd op de persoon 'aanbrengen', zou dat het vuur snel kunnen verdoven?
Of die man eerst die jas aan helpen te trekken en dan over de jas heen pissen.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:35 schreef Denettemeneer het volgende:
of over een jas piesen en dan erop
Nou inderdaadquote:Op woensdag 6 april 2011 18:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan weten we nu meteen waarom hij z'n kinderen niet meer mag zien.
Niet 3 maanden gevangenis !!!??!!!quote:Op woensdag 6 april 2011 18:31 schreef Denettemeneer het volgende:
Artikel 450
Hij die, getuige van het ogenblikkelijk levensgevaar waarin een ander verkeert, nalaat deze die hulp te verlenen of te verschaffen die hij hem, zonder gevaar voor zichzelf of anderen redelijkerwijs te kunnen duchten, verlenen of verschaffen kan, wordt, indien de dood van de hulpbehoevende volgt, gestraft met hechtenis van ten hoogste 3 maanden of geldboete van de tweede categorie.
quote:Op woensdag 6 april 2011 18:35 schreef Denettemeneer het volgende:
Over hem heen plassen lijkt mij nog de meest effectieve manier, zonder grappenmakerij, iemand in de menigte zou toch wel nodig moeten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En met dat meppen waren ze juist hem sneller aan het dodenquote:Op woensdag 6 april 2011 18:37 schreef MaLo het volgende:
[..]
Tja, er waren al 5 man aan het meppen, er was niet echt veel ruimte voor nog meer "helpende handen".
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:43 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Moeten ze mij niet vragen dat te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn ze al in Beverwijk en ben ik eindelijk in staat om over hem heen te pissen.
Kan al niet pissen als er mensen omheen staan, laat staan als de adrenaline door je lijf knalt.
Dan denk ik niet dat diegene alsnog gered zou willen wordenquote:Op woensdag 6 april 2011 18:38 schreef Denettemeneer het volgende:
[..]
Jawel hoor, iemand had zijn of haar jas erop kunnen gooien, erover kunnen piesen/kotsen/sputterpoepen. Of zijn/haar stoma erop kunnen legen
En dan alvast beginnen met piesenquote:Op woensdag 6 april 2011 19:34 schreef koffiegast het volgende:
Apart geval zeg...
vent was zeker niet helemaal lekker :/
Over het vuur verminderen gesproken, wat als nou 5 man al hun jassen verspreiden en tegelijkertijd op de persoon 'aanbrengen', zou dat het vuur snel kunnen verdoven?
De camerapersoon richt de camera op de grond om de paar momentenquote:
Ja maar dan vraag je je af of niemand een Pepsi, water, of sinaasappelsap bij zich hadden.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:46 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Moeten ze mij niet vragen dat te doen.
Zijn ze al in Beverwijk en ben ik eindelijk in staat om over hem heen te pissen.
Kan al niet pissen als er mensen omheen staan, laat staan als de adrenaline door je lijf knalt.
Waarom werkt rollen in dit geval niet? Ik dacht dat rollen altijd werktequote:Op woensdag 6 april 2011 19:23 schreef Auti het volgende:
[..]
Ken je de term vuur aanwakkeren? En kijk dan nog eens naar de term verstikking.![]()
Een dun zomerjasje oid dat werkt idd niet, maar imho is dat logisch. Toen ik 10 jaar oud was had ik mijn EHBO brandwondendiploma. Rollen werkt in dit geval sowieso niet en met meppen bereik je echt helemaal niets! Als je goed bij de les bent kan je zelfs met een simpel dun brandbare stof jasje prima een eerste aanval doen![]()
quote:
Rollen zal wel werken. Mits het geen kernbom isquote:Op woensdag 6 april 2011 20:07 schreef MaLo het volgende:
[..]
Waarom werkt rollen in dit geval niet? Ik dacht dat rollen altijd werkte.
Niet als de persoon doordrenkt is met benzine, dat kan je enkel doven door het te verstikken.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:07 schreef MaLo het volgende:
[..]
Waarom werkt rollen in dit geval niet? Ik dacht dat rollen altijd werkte.
Ik denk dat je daar op zo'n moment niet aan denkt. Je ziet ook heel veel mensen gewoon emotieloos toekijken. Ik denk dat ik op zo'n moment ook maar moeilijk kan beseffen van wat er nu precies gebeurd.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:09 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat ik opzienbarend vind is het feit dat volgens artikelen de persoon zeker 2 minuten in brand heeft gestaan, terwijl het in een omgeving is gebeurd waar veel winkels gelegen liggen, nota bene naast het Bijenkorf. Iemand had gewoon een winkel in moeten rennen en om een brandblusser moeten roepen.
Dat.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:09 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat ik opzienbarend vind is het feit dat volgens artikelen de persoon zeker 2 minuten in brand heeft gestaan, terwijl het in een omgeving is gebeurd waar veel winkels gelegen liggen, nota bene naast het Bijenkorf. Iemand had gewoon een winkel in moeten rennen en om een brandblusser moeten roepen.
Mensen zijn helaas niet slim. Dat wordt telkens weer bewezen. Al zijn hun bedoelingen goed, dan nog verprutst ze het soms op de een of andere manier. Vooral het plebs, die ook het merendeel van de bevolking vormen. En waarmee je het vaakst mee moet doen.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:09 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Een paniekreactie heeft niks met intelligentie te maken.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:13 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Mensen zijn helaas niet slim. Dat wordt telkens weer bewezen. Al zijn hun bedoelingen goed, dan nog verprutst ze het soms op de een of andere manier. Vooral het plebs, die ook het merendeel van de bevolking vormen. En waarmee je het vaakst mee moet doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |