Ik vind dat iedere sport school een aparte ruimte voor vrouwen moet creeren zodat moslima's niet tussen mannen hoeven te sporten.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:10 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Antwoord daarop is simpel: of je wil het wel, of niet.
Dat veranderd niets aan de sportschool. Enkel aan de uitvoering van de betreffende moslima.
Oh, nu heb je er ineens geen moeite meer mee?quote:Op woensdag 6 april 2011 14:08 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen moeite met welke hoofddoek ook. Het is dat opdringerige toontje waarmee nogal wat moslims de meest idiote zaken willen opeisen en hun religie opdringen.
Voor mijn part rennen ze zich suf in een clownspak.
Je poging mij te kleineren volstaan niet. Sorry.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:11 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ga je nu ook stampen met je voetjes? Of voldoet de illusie dat je een punt hebt voor jou?
Nooit gehad.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:13 schreef arucard het volgende:
[..]
Oh, nu heb je er ineens geen moeite meer mee?
Mag dit ook? Precies hetzelfde.quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 13:36 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dus als ik een kroeg begin mag ik ook in de huisregels zetten:
Niet toegankelijk met een hoofddeksel, behalve wanneer het niet om een geloofsitem gaat?
En een school?
Moeten omdat een paar dwazen met een bepaald boek vol suggestieve informatie dat willen? Hoe is dat logisch?quote:Op woensdag 6 april 2011 14:13 schreef Muhammedalislaam het volgende:
[..]
Ik vind dat iedere sport school een aparte ruimte voor vrouwen moet creeren zodat moslima's niet tussen mannen hoeven te sporten.
Het zijn net PVVers inderdaad.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:14 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Moeten omdat een paar dwazen met een bepaald boek vol suggestieve informatie dat willen? Hoe is dat logisch?
Je wilt toch niet vrouwen dwingen? Waar is de vrijheid?quote:Op woensdag 6 april 2011 14:14 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Moeten omdat een paar dwazen met een bepaald boek vol suggestieve informatie dat willen? Hoe is dat logisch?
Dwingen apart te sporten van mannen is wel vrijheid?quote:Op woensdag 6 april 2011 14:19 schreef Muhammedalislaam het volgende:
[..]
Je wilt toch niet vrouwen dwingen? Waar is de vrijheid?
Met die uitspraak diskwalificeer je in 1 klap de Koran.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:19 schreef Muhammedalislaam het volgende:
[..]
Je hebt de vrijheid om zo'n ruimte zelf te gaan bouwen, maar daar ben jij zelf verantwoordelijk voor en niet andere mensen.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:19 schreef Muhammedalislaam het volgende:
[..]
Heb je dezelfde mening als moslims door een dergelijke dress-code worden benadeeld?quote:Op woensdag 6 april 2011 14:20 schreef HAKIM_1988 het volgende:
Persoonlijk denk ik dat dit een verkeerde actie is van Fit4Free. Want hoofddeksel = hoofddeksel.
Aan de andere kant heb ik zoiets van het is een particulier bedrijf en die hebben gewoon het recht op een eigen dresscode aan te dragen, hoe krom en raar die ook is.
Dat is een afweging die ze zelf hebben gemaakt, en ik vind niet dat we daar dan moeilijk over moeten gaan doen.
Ik vind dat dat mag ja. De HEMA mag ze ook verbieden vind ik.quote:
Hoezo vrijheid, die vrouwen worden toch al gedwongen ? Ze dragen die doek toch omdat ze zeggen dat het moet volgens hun religiequote:Op woensdag 6 april 2011 14:19 schreef Muhammedalislaam het volgende:
[..]
Volgens mij praat hij het oorspronkelijke hoofddoekenverbod juist goed.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:21 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Heb je dezelfde mening als moslims door een dergelijke dress-code worden benadeeld?
Jij kan aan iemand ruiken welke religie hij of zij aanhangt?quote:Op woensdag 6 april 2011 14:09 schreef Hathor het volgende:
Ik snap de ophef ook niet zo. Nou kom ik vrij regelmatig in sportscholen, en heb nog nooit, maar dan ook nooit een moslima gezien die aan een workout bezig was.
niet hoofddoekverbod, verbod op hoofdbedekking in het algemeen.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens mij praat hij het oorspronkelijke hoofddoekenverbod juist goed.
Kan hij zelf niet antwoorden?quote:Op woensdag 6 april 2011 14:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens mij praat hij het oorspronkelijke hoofddoekenverbod juist goed.
Ik vind dat een bedrijf dat zelf kan en mag bepalen. Een uitzondering is discriminatie op ras ed., maar oa. kledingregels zijn onderdeel van de visie van het bedrijf. Daarbij, als je je als moslim benadeeld voelt, dan heb je het mijns inziens niet helemaal begrepen. Als er genoeg vraag naar is, zal er altijd een sportschool zijn die aan jouw 'eisen' voldoet. Dat heet marktwerking.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:21 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Heb je dezelfde mening als moslims door een dergelijke dress-code worden benadeeld?
Als ze erbij loopt als een vrome, helemaal bedekte moslima kun je 't gegarandeerd ruiken.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:26 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Jij kan aan iemand ruiken welke religie hij of zij aanhangt?
Duidelijk.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:30 schreef HAKIM_1988 het volgende:
[..]
Ik vind dat een bedrijf dat zelf kan en mag bepalen. Een uitzondering is discriminatie op ras ed., maar oa. kledingregels zijn onderdeel van de visie van het bedrijf. Daarbij, als je je als moslim benadeeld voelt, dan heb je het mijns inziens niet helemaal begrepen. Als er genoeg vraag naar is, zal er altijd een sportschool zijn die aan jouw 'eisen' voldoet. Dat heet marktwerking.
Moslims moeten zich niet zo aanstellen, anders was dit hele topic hier niet geweestquote:
Jij wilt met een petje op sporten ? Waarom dan?quote:Op woensdag 6 april 2011 14:32 schreef ems. het volgende:
[..]
Moslims moeten zich niet zo aanstellen, anders was dit hele topic hier niet geweest
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |