De kartbaan heeft gewonnen. Wat is het probleem?quote:Op woensdag 6 april 2011 13:36 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Dat is nou net het hele probleem hier, als er iets misgaat dan is het niet alleen de schuld van de persoon zelf maar zit de kans er ook dik in dat de sportschool zelf ook in de problemen komt. En dan ga je weer dit soort taferelen krijgen: http://www.elsevier.nl/we(...)fddoekjesongeluk.htm
Er is dus helemaal geen probleemquote:Op woensdag 6 april 2011 13:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, geloof dat er nu een waarschuwing geplaatst is bij de cartbaan.
Hoofddoekje om? Pas op dat het geen onderdeel van je lijkwade wordtquote:Op woensdag 6 april 2011 13:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, geloof dat er nu een waarschuwing geplaatst is bij de cartbaan.
Ja dat doet er toe. Als er ergens een of ander nazi geloof opstaat met met meer dan 1 miljoen aanhangers moeten we hier dan ook uitzonderingen voor maken?quote:Op woensdag 6 april 2011 13:28 schreef waht het volgende:
[..]
Doet dat er echt toe? De Islam heeft 1,5 miljard aanhangers. En dan willen sommigen hier met hun net verzonnen "geloof" ook doen alsof ze een petje op moeten. Maar goed, dat is een beetje de tijdgeest. Gelovigen zijn dom en moeten vooral niet hun geloof aan niet-gelovigen "opdringen". Jammer alleen dat sommige niet-gelovigen zo kleinzerig zijn.
Willekeurig getal: 1 miljoen aanhangers.
We geven niet telkens toe, waar haal je dat vandaan? Dit is één kwestie bij een fitnesscentrum.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:33 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat is net zo erg als 1 eurootje weggeven geen financieel pijntje is voor je, maar als je dit dagelijks moet doen bij honderden mensen, jij ook gaat klagen.
M.a.w. het telkens maar weer toegeven, inschikken en buigen werkt dit gezeik alleen maar meer in de hand.
Zelfs deze simpele logische psychologie is er al slachtoffer van.
Je verward rechts met de PVV denk ik.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:37 schreef 3-voud het volgende:
[..]
[..]
[..]
En dan roepen dat rechts allemaal paupers en tokkies zijn.
Treurig.
Nee hoor, wel denk ik dat we constant ingeven bij gelovigen en als niet gelovigen ben ik dit meer dan zat.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:35 schreef waht het volgende:
[..]
Tja als je dat denkt ben je alle realiteitszin verloren. Je denkt zeker ook dat Europa binnen 10 jaar volledig Islamitisch is als we niets doen? Altijd weer grappig wat verzonnen wordt over het gevaar van de Islam.
Dat gebeurd al jaren.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:35 schreef waht het volgende:
[..]
Tja als je dat denkt ben je alle realiteitszin verloren.
Ik heb meer respect voor de huilie-moslima dan voor deze lui. De moslima voelt zich gediscrimineerd en klaagt de sportschool aan. De fok-huilies voelen zich gediscrimineerd maar ondernemen geen stappen.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:32 schreef Nielsch het volgende:
Ga lekker ergens anders om janken, stelletje huilies.
En nu in normaal Nederlands?quote:Op woensdag 6 april 2011 13:38 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nee hoor, wel denk ik dat we constant ingeven bij gelovigen en als niet gelovigen ben ik dit meer dan zat.
Er gebeurt helemaal niets.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:38 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat gebeurd al jaren.
Als je dat opzij wuift sta je buiten de samenleving.
Kom op. Haal je hoofd eens uit het zand.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:37 schreef waht het volgende:
[..]
We geven niet telkens toe, waar haal je dat vandaan? Dit is één kwestie bij een fitnesscentrum.
Laten we alsjeblieft niet gaan praten over hypothetische gevallen die we vergelijken met het nazisme.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:37 schreef algebra010 het volgende:
[..]
Ja dat doet er toe. Als er ergens een of ander nazi geloof opstaat met met meer dan 1 miljoen aanhangers moeten we hier dan ook uitzonderingen voor maken?
In Nederland is overigens in dit geval het percentage Islam aanhangers van de Nederlandse bevolking belangrijker dan het totaal aanhangers van de Islam.
Er zijn uiteindelijk geen straffen uitgedeeld nee, maar zou jij voor je lol een paar dagen bij de rechtbank doorbrengen met een of andere bullshit aanklacht van een klant van je? Dat kost een hoop tijd en geld dat je beter ergens anders voor kunt gebruiken.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:36 schreef arucard het volgende:
[..]
Daar zijn ze juist niet in de problemen gekomen
quote:Op woensdag 6 april 2011 13:37 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hoofddoekje om? Pas op dat het geen onderdeel van je lijkwade wordt
Zoiets?
Dat risico heb je altijd.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:39 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Er zijn uiteindelijk geen straffen uitgedeeld nee, maar zou jij voor je lol een paar dagen bij de rechtbank doorbrengen met een of andere bullshit aanklacht van een klant van je? Dat kost een hoop tijd en geld dat je beter ergens anders voor kunt gebruiken.
Natuurlijk het is maar een incident.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:39 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kom op. Haal je hoofd eens uit het zand.
Dit is scheer en inslag. Dat weet je best maar jouw tactiek is zeker deze reactie overal opnieuw te plaatsen.
Hier op fok is de associatie met rechts en PVV snel gelegd. Daar ben ik niet debet aan.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:37 schreef arucard het volgende:
[..]
Je verward rechts met de PVV denk ik.
Of wil nu elke rechtse hoofddoekjes verbieden?
De PVV claimt nu de titel rechts voor zichzelf?quote:Op woensdag 6 april 2011 13:40 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hier op fok is de associatie met rechts en PVV snel gelegd. Daar ben ik niet debet aan.
Er is zelfs geen incidentquote:Op woensdag 6 april 2011 13:40 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Natuurlijk het is maar een incident.
Nou die hebben we ook weer gehad.
En de Twin Towers staan er ook gewoon nog zeker.quote:
Niet als men accepteert dat het regeltje 'geen hoofdbedekking' er in verband met de veiligheid is en dus gewoon je hoofddoek/petje/spaghetti afzet en er niet over zeurt.quote:
Dat is jouw emotie die praat. De Islam betekent helemaal niets qua dreiging. We bombarderen die verdomde Islamitische wereld al decennia en dan ga jij zeggen dat wij voor hen bang moeten zijn? Die lui kunnen niets, zijn onderling in oorlog en staan machteloos tegenover de westerse wereld. Afgezien dan van de irreele angst die ze bij sommige creëren.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:39 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kom op. Haal je hoofd eens uit het zand.
Dit is scheer en inslag. Dat weet je best maar jouw tactiek is zeker deze reactie overal opnieuw te plaatsen.
Een rechtszaak hoeft niet alleen over hoofddeksels te gaan. Of wist je dat niet?quote:Op woensdag 6 april 2011 13:41 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Niet als men accepteert dat het regeltje 'geen hoofdbedekking' er in verband met de veiligheid is en dus gewoon je hoofddoek/petje/spaghetti afzet en er niet over zeurt.
Geen idee.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:40 schreef arucard het volgende:
[..]
De PVV claimt nu de titel rechts voor zichzelf?
Doet me een beetje denken aan die moslima die de Linnaeushof aanklaagde omdat haar hoofddoek vast kwam te zitten aan een racewagentje. Ik geloof dat het tot een schikking is gekomen van 20.000 euro.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:33 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik zou me zomaar kunnen voorstellen dat het om veiligheidsredenen en niet wenselijk is. Voor je het weet zit je vast aan zo'n fitnessapparaat.
Again: omdat zij voor zichzelf iets verzinnen moeten we hun meer gunnen dan andere mensen?quote:Op woensdag 6 april 2011 13:41 schreef Viking84 het volgende:
My 2 cents (als niet-gelovige): een hoofddoek is natuurlijk wel iets anders dan een baseball cap. Een hoofddoek is een uiting van religiositeit, een baseball cap niet. Die moslima's zijn natuurlijk bang dat ze in de hel belanden als ze hun hoofddoek niet dragen en daarom klagen ze alles en iedereen aan. Voor baseball capdragers is die dreiging er niet.
I couldn't care less, trouwens. Ik zou als ik Fit for free was wel even in de bepalingen opnemen dat het dragen van een hoofddoek geheel op eigen risico is.
quote:Op woensdag 6 april 2011 13:41 schreef 3-voud het volgende:
[..]
En de Twin Towers staan er ook gewoon nog zeker.
Je weet dat Nederland 100 jaar geleden bijna helemaal gelovig was en het aantal gelovigen constant afneemt? Praat dus geen onzin, gelovigen zijn degenen die inleveren.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:38 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nee hoor, wel denk ik dat we constant ingeven bij gelovigen en als niet gelovigen ben ik dit meer dan zat.
Maak je gewoon niet zo druk, manquote:Op woensdag 6 april 2011 13:42 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Again: omdat zij voor zichzelf iets verzinnen moeten we hun meer gunnen dan andere mensen?
Dat is een wilde gok. Een aanname. Maar dat mag.quote:
Je gelooft alles wat Grote Geert zegt?quote:Op woensdag 6 april 2011 13:43 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat is een wilde gok. Een aanname. Maar dat mag.
Ik zal je verbeteren door te zeggen dat ik het nieuws volg en dit vaker tegen kom.
Die laatste zin is complete onzin. De kartbaan is in het gelijk gesteld. Misschien moet je je feiten even nagaan voordat je onzin de wereld inhelpt.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:42 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan die moslima die de Linnaeushof aanklaagde omdat haar hoofddoek vast kwam te zitten aan een racewagentje. Ik geloof dat het tot een schikking is gekomen van 20.000 euro.
Je moet ook niet alleen die berichten van Wilders lezen hè.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:43 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat is een wilde gok. Een aanname. Maar dat mag.
Ik zal je verbeteren door te zeggen dat ik het nieuws volg en dit vaker tegen kom.
Ja ik wil graag zondag naar de supermarkt, o wacht dat kan niet omdat die fabeltjesaanhangers ervoor zorgen dat die niet open mogen. Om maar een voorbeeld te geven.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maak je gewoon niet zo druk, man. Heb jij er last van?
Dat zijn de christenen. Hiermee ben ik het wel eens met je trouwens.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:45 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja ik wil graag zondag naar de supermarkt, o wacht dat kan niet omdat die fabeltjesaanhangers ervoor zorgen dat die niet open mogen. Om maar een voorbeeld te geven.
Dan woon je in de verkeerde stad. Hier zijn de supermarkten (en gewone winkels) elke zondag openquote:Op woensdag 6 april 2011 13:45 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja ik wil graag zondag naar de supermarkt, o wacht dat kan niet omdat die fabeltjesaanhangers ervoor zorgen dat die niet open mogen. Om maar een voorbeeld te geven.
Tsja, blijkbaar bestaat er in de 2de kamer ineens een meerderheid om winkels op zondag dicht te houden. Democratie, deal with it...quote:Op woensdag 6 april 2011 13:45 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Want enkel Geert komt met dit nieuws? En omdat ik tegen dit besluit ben, ben ik een PVV'er?quote:Op woensdag 6 april 2011 13:44 schreef arucard het volgende:
[..]
Je gelooft alles wat Grote Geert zegt?
Nee hoor, het is hetzelfde "ingeven" aan gelovigen.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan woon je in de verkeerde stad. Hier zijn de supermarkten (en gewone winkels) elke zondag open.
Maar hier gaat het om hoofddoeken. Koopzondag of niet is weer een andere discussie.
Maar je gelooft de uitspraken van de Grote Geert wel?quote:Op woensdag 6 april 2011 13:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Want enkel Geert komt met dit nieuws? En omdat ik tegen dit besluit ben, ben ik een PVV'er?
Je moet je hoofddoek eens minder strak aantrekken. En als je die niet draagt, dan mijn sympathie.
Rustig aan jonge. Ik presenteer het ook niet als feit en ik heb het even na gezocht en we hebben allebei geen gelijk. Er is voor slechts ¤500 geschikt.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:44 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Die laatste zin is complete onzin. De kartbaan is in het gelijk gesteld. Misschien moet je je feiten even nagaan voordat je onzin de wereld inhelpt.
Oh wacht, feiten verdraaien is vast geoorloofd als we daarmee de arme blanke man in de slachtofferrol kunnen duwen.
Welke uitspraken? Ik had het over het nieuws.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:48 schreef arucard het volgende:
[..]
Maar je gelooft de uitspraken van de Grote Geert wel?
Dat is niet waar. Men verschuift van het ene geloof naar het andere maar de meeste zijn nog steeds gelovig.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:43 schreef waht het volgende:
[..]
Je weet dat Nederland 100 jaar geleden bijna helemaal gelovig was en het aantal gelovigen constant afneemt? Praat dus geen onzin, gelovigen zijn degenen die inleveren.
Neequote:Op woensdag 6 april 2011 13:51 schreef Muhammedalislaam het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Men verschuift van het ene geloof naar het andere maar de meeste zijn nog steeds gelovig.
Waar heb je het ineens over?quote:Op woensdag 6 april 2011 13:42 schreef arucard het volgende:
[..]
Een rechtszaak hoeft niet alleen over hoofddeksels te gaan. Of wist je dat niet?
Het heeft lekker veel zin om alleen het nieuws te lezen waarin moslims domme dingen doen.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:49 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Welke uitspraken? Ik had het over het nieuws.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |