Het aantal retards in de wereld blijft idd op hetzelfde peil ongeveer.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:51 schreef Muhammedalislaam het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Men verschuift van het ene geloof naar het andere maar de meeste zijn nog steeds gelovig.
Wat had jij verwacht dan? Dan men het hier over de aankomende zomer gaat hebben?quote:Op woensdag 6 april 2011 13:52 schreef waht het volgende:
Maar het is wel duidelijk welke kant dit op gaat.
Kan best maar het aantal ongelovigen neemt Nederland over.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:51 schreef Muhammedalislaam het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Men verschuift van het ene geloof naar het andere maar de meeste zijn nog steeds gelovig.
Als hoofddoekjes verboden zouden zijn, kunnen ze nog steeds om andere redenen aangeklaagd worden. Dus hoofddoekjes verbieden met als argument dat er een keer een bedrijf is aangeklaagd is een drogreden.quote:
Wiki is vaak troep. New Age is ook een geloof en vind je niet in die statistieken terug.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:54 schreef waht het volgende:
[..]
Kan best maar het aantal ongelovigen neemt Nederland over.
http://nl.wikipedia.org/w(...)ch_verloop_nationaal
Hulde. Realiteitszin for the win.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:54 schreef waht het volgende:
[..]
Kan best maar het aantal ongelovigen neemt Nederland over.
http://nl.wikipedia.org/w(...)ch_verloop_nationaal
Ah zo.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:54 schreef arucard het volgende:
[..]
Als hoofddoekjes verboden zouden zijn, kunnen ze nog steeds om andere redenen aangeklaagd worden.
Lekker arrogant, misschien hebben die gelovigen wel een heel goed beeld van de realiteit. Daar weet jij toch echt niets van af, dus doe niet alsof.quote:
Jij mag ook een hoofddoek dragen. je hoeft daar niet verplicht moslim voor te zijn.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:42 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Again: omdat zij voor zichzelf iets verzinnen moeten we hun meer gunnen dan andere mensen?
Je moet je eens niet zo aanstellen.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:00 schreef ems. het volgende:
Achja, gelovigen kruipen heel graag in hun slachtofferrol omdat ze weten dat zoiets in Nederland heel effectief kan zijn. Dus zo'n domme moslima ging daar lekker moeilijk over doen en nu heeft ze nog onterecht haar gelijk gekregen ook.
Maarja, als ik dan zeg op mijn sportschool dat ik een Jedi ben en dat het voor mijn meditatie nodig is om joints te roken tijdens de fitness dan wordt ik weer vreemd aangekeken. Vreemd, gezien ik geen reden kan bedenken waarom de Islam een streepje voor zou hebben op het Jedi-zijn.
Dat is inherent aan hogere intelligentie.quote:
Ik vind dat je het bij het goede end hebt.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:00 schreef ems. het volgende:
Achja, gelovigen kruipen heel graag in hun slachtofferrol omdat ze weten dat zoiets in Nederland heel effectief kan zijn. Dus zo'n domme moslima ging daar lekker moeilijk over doen en nu heeft ze nog onterecht haar gelijk gekregen ook.
Maarja, als ik dan zeg op mijn sportschool dat ik een Jedi ben en dat het voor mijn meditatie nodig is om joints te roken tijdens de fitness dan wordt ik weer vreemd aangekeken. Vreemd, gezien ik geen reden kan bedenken waarom de Islam een streepje voor zou hebben op het Jedi-zijn.
Ik heb helemaal geen moeite met welke hoofddoek ook. Het is dat opdringerige toontje waarmee nogal wat moslims de meest idiote zaken willen opeisen en hun religie opdringen.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:06 schreef arucard het volgende:
Mensen, met een sporthoofdoek is er toch geen probleem? Dat is in principe gewoon sportkleding.
Mits het aan de eisen voldoet maakt het niet uit.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:06 schreef arucard het volgende:
Mensen, met een sporthoofdoek is er toch geen probleem? Dat is in principe gewoon sportkleding.
Des te meer reden om zelf vooral geen poging te doen net als die gelovigen te gaan 'concurreren' wie het grootste 'slachtoffer' is.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:00 schreef ems. het volgende:
Achja, gelovigen kruipen heel graag in hun slachtofferrol omdat ...
Antwoord daarop is simpel: of je wil het wel, of niet.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:08 schreef Muhammedalislaam het volgende:
[..]
Mits het aan de eisen voldoet maakt het niet uit.
Vraag blijft alleen of men wil sporten tussen mannen.
quote:Op woensdag 6 april 2011 14:05 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat is inherent aan hogere intelligentie.
Excuses ervoor aanbieden is beneden mijn niveau.
Valt vies tegen.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:59 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Lekker arrogant, misschien hebben die gelovigen wel een heel goed beeld van de realiteit. Daar weet jij toch echt niets van af, dus doe niet alsof.
Jouw beoordeling is dan ook ondergeschikt.quote:
Ga je nu ook stampen met je voetjes? Of voldoet de illusie dat je een punt hebt voor jou?quote:Op woensdag 6 april 2011 14:10 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Jouw beoordeling is dan ook ondergeschikt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |