Doe ik ook wel eens hoor. Bijvoorbeeld als ik totaal geen zin heb om ook maar iets aan mijn haar te doen 's ochtends vroeg. Maar goed, mijn sportschool interesseert het niks hoe je je kleedt, zolang je maar kleding aanhebt.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:36 schreef arucard het volgende:
[..]
Jij wilt met een petje op sporten ? Waarom dan?
In een sportschool? Of buiten?quote:Op woensdag 6 april 2011 14:38 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Doe ik ook wel eens hoor. Bijvoorbeeld als ik totaal geen zin heb om ook maar iets aan mijn haar te doen 's ochtends vroeg.
Sportschool.quote:
Nee, ik ben een jedi. Ik wil tijdens het sporten een joint roken maar mensen laten mij niet vrij in mijn godsdienst.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:36 schreef arucard het volgende:
[..]
Jij wilt met een petje op sporten ? Waarom dan?
Dat dacht ik al, je stelt je aan. Zielepiet.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:40 schreef ems. het volgende:
[..]
Nee, ik ben een jedi. Ik wil tijdens het sporten een joint roken maar mensen laten mij niet vrij in mijn godsdienst.
Ik bedoel het zo;quote:Op woensdag 6 april 2011 14:31 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Duidelijk.
Ik deel die mening. Alhoewel die uitzondering al heel snel breed getrokken kan worden en je het alsnog kunt toepassen op alles wat riekt naar.
We zitten op 1 lijn.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:41 schreef HAKIM_1988 het volgende:
[..]
Ik bedoel het zo;
A mag wel, B, mag niet.
a) Moslima's/Donkere mensen/Chinezen/Belgen mogen best komen sporten, maar dienen zich wel te houden aan onze (het bedrijf) kledingregels.
b) Moslima's/Donkere mensen/Chinezen/Belgen worden per definitie niet toegelaten, omdat uit eerdere ervaring is gebleken dat ze problemen veroorzaken.
Net nog eens nagekeken, en er zijn ook officieel geen kledingregels. Dus nee, niet alle sportscholen doen zo mieperig over een petje. Scheelt misschien dat ik sport bij een sportschool die bij een universiteit hoort, en 90% van de bezoekers student is, maar kan me niet echt voorstellen dat dat nou zo heel anders is dan een reguliere sportschool.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:39 schreef arucard het volgende:
Dus blijkbaar is het bij sommige sportscholen niet eens een probleem.
Uiterlijke kenmerken, zoals een hoofddoek dus, en daarvan heb ik er in al die jaren nog nooit een gezien binnen de muren van de diverse sportscholen waar ik kom.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:26 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Jij kan aan iemand ruiken welke religie hij of zij aanhangt?
Waarom heb je eigenlijk een gebedsruimte nodig?quote:Op woensdag 6 april 2011 14:57 schreef Muhammedalislaam het volgende:
Ik vind dat iedere sport school ook een gebedsruimte dient te hebben.
quote:Op woensdag 6 april 2011 14:57 schreef Muhammedalislaam het volgende:
Ik vind dat iedere sport school ook een gebedsruimte dient te hebben.
Wij moslims bidden 5 keer per dag en als je dan toevallig op de sportschool bent horen ze daar rekening mee te houden. Snap je dat niet?quote:Op woensdag 6 april 2011 14:57 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Waarom heb je eigenlijk een gebedsruimte nodig?
Wat is het praktisch nut daarvan?
Dat het dan stil is is niet echt een goede reden imo.
Richt dan een sportschool op met gebedsruimte erin, het is niet de verantwoordelijk van andere mensen om jou op je wenken te bedienen.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:04 schreef Muhammedalislaam het volgende:
[..]
Wij moslims bidden 5 keer per dag en als je dan toevallig op de sportschool bent horen ze daar rekening mee te houden. Snap je dat niet?
Hap niet zo manquote:Op woensdag 6 april 2011 15:05 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Richt dan een sportschool op met gebedsruimte erin, het is niet de verantwoordelijk van andere mensen om jou op je wenken te bedienen.
Er is tock ook een douche en een toilet? zelfs een sauna en zonnebank? waarom geen gebedsruimte? Discriminatie?quote:Op woensdag 6 april 2011 15:05 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Richt dan een sportschool op met gebedsruimte erin, het is niet de verantwoordelijk van andere mensen om jou op je wenken te bedienen.
Ja, maar waarom heb je een gebedsruimte nodig om te bidden?quote:Op woensdag 6 april 2011 15:04 schreef Muhammedalislaam het volgende:
[..]
Wij moslims bidden 5 keer per dag en als je dan toevallig op de sportschool bent horen ze daar rekening mee te houden. Snap je dat niet?
Marktwerking, er is behoefte aan douches en een toilet dus hebben sportschoolhouders die zelf erin gebouwd. En niet zoals jij dat doet bij andere mensen gaan zeuren dat ze het moeten doen.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:09 schreef Muhammedalislaam het volgende:
[..]
Er is tock ook een douche en een toilet? zelfs een sauna en zonnebank? waarom geen gebedsruimte? Discriminatie?
Je legt het er iets te dik opquote:Op woensdag 6 april 2011 15:09 schreef Muhammedalislaam het volgende:
[..]
Er is tock ook een douche en een toilet? zelfs een sauna en zonnebank? waarom geen gebedsruimte? Discriminatie?
Spreek voor jezelf aub.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:04 schreef Muhammedalislaam het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 april 2011 15:12 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja, maar waarom heb je een gebedsruimte nodig om te bidden?
Ik kan een gebed in mijn hoofd denken zonder een gebedsruimte.
De richting van mekka bepalen(hoe absurd dit ook is) kan ook gewoon zonder gebedsruimte?
En matjes liggen er al? dus ook een goede plek om te zitten.
Daarom zouden er ook wettelijke richtlijnen moeten komen die sportscholen dwingen in deze basis behoefte te voorzien. Lijkt mij vrij logischquote:Op woensdag 6 april 2011 15:12 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Marktwerking, er is behoefte aan douches en een toilet dus hebben sportschoolhouders die zelf erin gebouwd. En niet zoals jij dat doet bij andere mensen gaan zeuren dat ze het moeten doen.
Je beantwoordt mijn vragen niet, wat is het praktisch nut van een gebedsruimte?quote:Op woensdag 6 april 2011 15:17 schreef Muhammedalislaam het volgende:
[..]
[..]
Daarom zouden er ook wettelijke richtlijnen moeten komen die sportscholen dwingen in deze basis behoefte te voorzien. Lijkt mij vrij logisch
Je kan daar bidden.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:18 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Je beantwoordt mijn vragen niet, wat is het praktisch nut van een gebedsruimte?
Dat is toevallig een hele goede Imam. Daar kan jij nog wat van leren of ben jij zeker zo'n shiit?quote:Op woensdag 6 april 2011 15:15 schreef HAKIM_1988 het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf aub.
'Wij moslims'![]()
Jochie, ik wil nog niet eens dood met jou gevonden worden. Mede gezien je andere reacties in andere topics.
Wie is wij? Jij en Mohammed Enait? Die kan wel wat sport gebruiken idd.
Eten en drinken zijn basisbehoeftes, een gebedsruimte niet.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:17 schreef Muhammedalislaam het volgende:
[..]
[..]
Daarom zouden er ook wettelijke richtlijnen moeten komen die sportscholen dwingen in deze basis behoefte te voorzien. Lijkt mij vrij logisch
Misschien kom je wel binnen. Maar of het je lukt om te sporten...quote:Op woensdag 6 april 2011 15:20 schreef Hukkie het volgende:
Wat denken jullie, zou ik kans maken om zo te mogen sporten bij F4F?
[ afbeelding ]
Religieus hoofddeksel is religieus hoofddeksel natuurlijk.
Geef toe, het is een kunstwerkquote:Op woensdag 6 april 2011 15:20 schreef Hukkie het volgende:
[ afbeelding ]
Jawel, maar geheel in stijl met de mening van sommigen in dit topic ga ik dan de sportschool aanklagen omdat ze mij niet genoeg facilitieiten bieden om tijdens de sport mijn geloof uit te oefenen.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:20 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Misschien kom je wel binnen. Maar of het je lukt om te sporten...
Ohw, je bent bij de hand. Daar had ik nog niet bij stil gestaan.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:22 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Jawel, maar geheel in stijl met de mening van sommigen in dit topic ga ik dan de sportschool aanklagen omdat ze mij niet genoeg fascilitieiten bieden om tijdens de sport mijn geloof uit te oefenen.
Handig om je halter even op te laten rusten.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:20 schreef Hukkie het volgende:
[ afbeelding ]
Waarmee ik dus wil aangeven dat het riskant is om voor dit soort zaken uitzonderingen te maken. Nog afgezien van de glijdende schaal waarop we ons al tijden begeven.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:22 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ohw, je bent bij de hand. Daar had ik nog niet bij stil gestaan.
Lolquote:
Die man heeft een probleem als hij zijn hoofd moet buigenquote:Op woensdag 6 april 2011 15:20 schreef Hukkie het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien dat wat fitness goed is voor hem.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:55 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Die man heeft een probleem als hij zijn hoofd moet buigen
Jij bidt niet?quote:Op woensdag 6 april 2011 15:15 schreef HAKIM_1988 het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf aub.
'Wij moslims'![]()
Jochie, ik wil nog niet eens dood met jou gevonden worden. Mede gezien je andere reacties in andere topics.
Wie is wij? Jij en Mohammed Enait? Die kan wel wat sport gebruiken idd.
Lulz, sinds wanner is die gek een imam geworden? Troll..quote:Op woensdag 6 april 2011 15:18 schreef Muhammedalislaam het volgende:
[..]
Dat is toevallig een hele goede Imam. Daar kan jij nog wat van leren of ben jij zeker zo'n shiit?
tja het hek is dan van de dam want ook ik als aanhanger van het michael jordan geloof moet een petje dragen.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:25 schreef Boldface het volgende:
Het niet-toestaan van allerlei soorten hoofddeksels is een duidelijke regel, met een discriminatiegehalte van nul. De regel geldt immers voor iedereen.
Fit For Free laat nu een bepaalde regel op iedereen van toepassing zijn, behalve op moslims. Dat is (ongewenste) positieve discriminatie. Als ik zou sporten bij die toko, zei ik vandaag nog mijn lidmaatschap op.
Verder is het natuurlijk een prima idee om te gaan testen hoe tolerant Fit For Free met andere religies omgaat. Ik ben persoonlijk al zo'n tien jaar een trouw aanhanger van het Vliegend Spaghettimonster en ik beroep me op een gebod waarin staat dat ik beslist een basebalcap moet dragen als ik sport.
Eens kijken of Fit For Free mij dat weigert. Zo ja, dan is van loepzuivere discriminatie sprake.
Dat is dan ook de reden dat het hier economisch goed gaat, en de meeste moslimlanden pauperlanden zijn.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:43 schreef MouzurX het volgende:
Maar natuurlijk komt er nu geen tegenreactie, want niet-gelovigen hebben wel betere dingen te doen dan mensen/organisaties aanklagen voor vanalles.
Ik heb geen problemen met mensen die met een bivakmuts of pet sporten, whats your point?quote:Op woensdag 6 april 2011 13:06 schreef arucard het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met moslima's die met een hoofddoekje gaan sporten.
Dat F4F de regels heeft aangepast heeft allemaal te maken met het feit dat ze 2 jaar geleden een kankerpatiente met een hoofddoekje hebben geweigerd.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:25 schreef Boldface het volgende:
Het niet-toestaan van allerlei soorten hoofddeksels is een duidelijke regel, met een discriminatiegehalte van nul. De regel geldt immers voor iedereen.
Fit For Free laat nu een bepaalde regel op iedereen van toepassing zijn, behalve op moslims. Dat is (ongewenste) positieve discriminatie. Als ik zou sporten bij die toko, zei ik vandaag nog mijn lidmaatschap op.
Verder is het natuurlijk een prima idee om te gaan testen hoe tolerant Fit For Free met andere religies omgaat. Ik ben persoonlijk al zo'n tien jaar een trouw aanhanger van het Vliegend Spaghettimonster en ik beroep me op een gebod waarin staat dat ik beslist een basebalcap moet dragen als ik sport.
Eens kijken of Fit For Free mij dat weigert. Zo ja, dan is van loepzuivere discriminatie sprake.
Ik heb een enorme hekel aan religie, maar om het nu te vergelijken met een ernstige ziekte gaat zelfs mij te ver. Een ziekte of handicap zou voor mij juist een goede reden zijn voor een uitzondering.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat F4F de regels heeft aangepast heeft allemaal te maken met het feit dat ze 2 jaar geleden een kankerpatiente met een hoofddoekje hebben geweigerd.
http://www.elsevier.nl/we(...)ddoekje.htm?rss=true
Dat heeft F4F enorm veel negatieve publiciteit opgeleverd, dus zeg het maar.....volgens jou gelden de regels voor iedereen dus moeten kankerpatientes verboden worden om een hoofddoekje te dragen in een sportschool, want de regels gelden voor iedereen?
Maar er moest blijkbaar eerst een zaak aangespannen worden voor de fitnessschool het licht zag.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:32 schreef Naxilor het volgende:
Er moet hier helemaal niemand wat inleveren voor moslims, wat is dit nu weer voor onzin? Je mocht hier vroeger ook al geen petje dragen, dat deze mensen nu besluiten dat als je echt om zwaarwegende persoonlijke redenen je hoofddeksel niet af kan doen dat je deze dan op mag houden, dat treft jou toch niet?
Als jij zegt dat je om je geloof je hoofddoekje op wil houden dan zal dat hier ook kunnen, of je nu moslim bent of niet, gelovigen worden hier dus niet voorgetrokken, maar mensen die zeggen een goede reden hebben voor het dragen van een hoofddoek worden voorgetrokken. En mensen bij een fitnessschool mogen inderdaad zelf wel bepalen wat ze een goede regel vinden, zo streng zullen die regels nu ook weer niet zijn.
Hmm, daar had ik even overheen gelezen, mijn excuses.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar er moest blijkbaar eerst een zaak aangespannen worden voor de fitnessschool het licht zag.
Want eerst mocht het niet.
Dus laten we het niet op ideële motivatie schuiven, maar gewoon op settelen.
Present.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:04 schreef Naxilor het volgende:
[..]
Hmm, daar had ik even overheen gelezen, mijn excuses.
Maar of het u dan een comissie voor gelijke behandeling betreft of de sportschool waar dit vandaan komt, dat lijkt me dan weer weinig uit maken. Er hoeft nog steeds niemand iets in te leveren, tenzij je een bloedhekel hebt aan hoofddoekjes misschien.
Het lijkt me dan beter om daar eerst bij jezelf naar te kijken, wat tolerantie is nooit verkeerd. Het lijkt me iniedergeval makkelijker dan hopen dat de hele gemeenschap zich aanpast aan jouw haat jegens hoofddoekjes, ik meende dat jouw opinie was dat de hele gemeenschap zich ook niet voor moslims moet aanpassen.quote:
"Dat is niet eerlijk!" blijft altijd een beetje flauw natuurlijk. Als ik wat euros aan kinderen zou willen geven dan is het toch mijn goed recht om zelf te beslissen wie die euros krijgen? Ik zou onmogelijk alle kinderen van de wereld 5 euro kunnen geven, net zo min als alle kinderen van Nederland of zelfs mijn dorp. Als ik dan toch een paar kinderen extra zou willen stimuleren, mag dat dan niet?quote:Sowieso "niet inleveren" betekent niet dat je dan ineens niet discrimineert.
Bepaalde leerlingen in de klas voor elke punt die ze krijgen 5 euro geven zorgt er ook niet voor dat de andere leerlingen moeten inleveren, maar of het nou helemaal eerlijk is?
Moslima's met kanker moeten zonder hoofddoek op en niet moslima's met kanker mogen het wel?quote:Op donderdag 7 april 2011 12:30 schreef StarCastic het volgende:
[..]
Ik heb een enorme hekel aan religie, maar om het nu te vergelijken met een ernstige ziekte gaat zelfs mij te ver. Een ziekte of handicap zou voor mij juist een goede reden zijn voor een uitzondering.
Overigens zou volgens de nieuwe regels de kankerpatiente met hoofddoek officieel nog geweigerd worden, tenzij ze het (ook) draagt wegens religieuse redenen. "Mevrouw, het spijt mij dat u kanker heeft, maar u mag alleen hier met hoofddoek naar binnen als u gelovig bent." Nee, dat is sociaal.
Je mag die kat van je ook wel meenemen. No offence.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:20 schreef Cat_Tank het volgende:
Was vandaag in F4F, er was een relletje om die nieuwe regelEen jongen met pet vond dat dat dan ook moest kunnen. Ergens begreep ik zijn argumenten wel, de moslima's kunnen nu gewoon sporten met hoofddoek en anderen mogen dit niet, puur omdat zij het niet uit geloofsovertuiging iets 'moeten' dragen. Die hele regel was er omdat men klem kan komen te zitten tussen apparaten en dat risico wilden ze vermijden werd uitgelegd. Maar nu mogen sommige mensen wel en anderen weer niet, alsof moslima's nu niet klem kunnen komen te zitten
Ze kunnen die regel beter helemaal veranderen naar: hoofddeksels en doeken toegestaan op eigen risico
quote:Op donderdag 7 april 2011 17:23 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Je mag die kat van je ook wel meenemen. No offence.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
quote:Op donderdag 7 april 2011 17:25 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een kankerpatiënte weigeren omdat ze haar hoofd bedekt, is onbeschoft en kwetsend. De patiënte draagt dat doekje noodgedwongen; het is nergens een uiting van. Het is al erg genoeg als je door zo'n nare ziekte met een kaal hoofd rondloopt.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:05 schreef Kingstown het volgende:
Dat F4F de regels heeft aangepast heeft allemaal te maken met het feit dat ze 2 jaar geleden een kankerpatiente met een hoofddoekje hebben geweigerd.
http://www.elsevier.nl/we(...)ddoekje.htm?rss=true
Dat heeft F4F enorm veel negatieve publiciteit opgeleverd, dus zeg het maar.....volgens jou gelden de regels voor iedereen dus moeten kankerpatientes verboden worden om een hoofddoekje te dragen in een sportschool, want de regels gelden voor iedereen?
Het is loepzuivere discriminatie waar die jongeren slachtoffer van is. We zijn in dit land dusdanig geprogrammeerd dat we het niet als zodanig erkennen, want religie is op heel veel terreinen nog steeds de norm. Denk maar eens aan de vanzelfsprekendheid waarmee je vrij hebt op dagen als Tweede Paasdag, dat parkeren elke dag geld kost, behalve op zondag, enzovoort.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:20 schreef Cat_Tank het volgende:
Was vandaag in F4F, er was een relletje om die nieuwe regelEen jongen met pet vond dat dat dan ook moest kunnen. Ergens begreep ik zijn argumenten wel, de moslima's kunnen nu gewoon sporten met hoofddoek en anderen mogen dit niet, puur omdat zij het niet uit geloofsovertuiging iets 'moeten' dragen. Die hele regel was er omdat men klem kan komen te zitten tussen apparaten en dat risico wilden ze vermijden werd uitgelegd. Maar nu mogen sommige mensen wel en anderen weer niet, alsof moslima's nu niet klem kunnen komen te zitten
Ze kunnen die regel beter helemaal veranderen naar: hoofddeksels en doeken toegestaan op eigen risico![]()
Een erkend geloof.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:47 schreef waht het volgende:
Kom op zeg, nu niet gaan aanstellen. De Islam is een erkend geloof en al die andere nonsens waar jullie in zeggen te geloven (puur om te grappig te doen) zijn dat niet. Einde verhaal.
Op de vorige pagina zeg je nog dat de regels voor iedereen moeten gelden, zonder uitzondering en nu wil je opeens wél uitzonderingen gaan maken.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:44 schreef Boldface het volgende:
De vergelijking tussen een kankerpatiënte en een moslima is compleet misplaatst en gaat ook volledig mank. Bovendien kan F4F eenvoudig in zijn regels opnemen dat uitzonderingen mogelijk zijn op basis van een medische indicatie.
Piratenpak natuurlijk! Duh!quote:Op woensdag 6 april 2011 12:41 schreef Muhammedalislaam het volgende:
Jullie geloven toch in het spagettimonster? ga maar met spagetti op je hoofd lopen
Regels gelden voor iedereen die ze kan naleven; voor de christen, de moslima, de atheïst - voor welke levensovertuiging je ook kiest, want het is je eigen keuze. Mensen met een ernstige ziekte als kanker hebben daar niet voor gekozen. Het is te absurd voor woorden dat ik hier moet toelichten waarom het legitiem is dat een vrouw met een kaal hoofd als gevolg van bestralingen/chemokuur haar hoofd niet zou mogen bedekken. De situatie is compleet anders dan die van de (gezonde) moslima, christen, atheïst die zichzelf als zodanig uitrust. Wat jij doet, is religie en ziekte gelijkstellen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:32 schreef Kingstown het volgende:
Op de vorige pagina zeg je nog dat de regels voor iedereen moeten gelden, zonder uitzondering en nu wil je opeens wél uitzonderingen gaan maken. Je doet precies hetzelfde wat je de moslima's verwijt, namelijk alleen uitzonderingen maken in gevallen dat het jezelf goed uitkomt.
De vergelijking gaat niet mank, want het is een discussie over hoofddoekjes en beiden hebben er 1 op en medische indicatie? Hoezo kun je niet sporten met een kaal hoofd of wil je dan ook weer een uitzondering gaan maken voor alle mannelijke kale 40 plussers? Let me guess.....dat is zeker weer anders?
Sorry, ik dacht dat mensen ook in de bespottelijke islam geloofden om grappig te doen. Dus je wilt zeggen dat die onzin echt serieus bedoeld is? Oei... da's best heftig dan.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:47 schreef waht het volgende:
Kom op zeg, nu niet gaan aanstellen. De Islam is een erkend geloof en al die andere nonsens waar jullie in zeggen te geloven (puur om te grappig te doen) zijn dat niet. Einde verhaal.
Ik hang het nudisme aan, als zij een hoofdoek mogen dragen, ga ik vervolgens naakt onder hun neus trainenquote:Op woensdag 6 april 2011 12:50 schreef arucard het volgende:
Laat ze dat hoofddoekje dragen, wat kan mij dat nou schelen?
Nou hier heb je het al.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:20 schreef Cat_Tank het volgende:
Ze kunnen die regel beter helemaal veranderen naar: hoofddeksels en doeken toegestaan op eigen risico
U gaat uw gang maarquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:42 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Ik hang het nudisme aan, als zij een hoofdoek mogen dragen, ga ik vervolgens naakt onder hun neus trainen
Iets zegt mij dat de samenleving tegenwoordig veel moeilijker doet over mensen die schaars gekleed in het openbaar verschijnen. Wat al maar aangeeft hoe hypocriet en "met-twee-maten-meten" de samenleving in elkaar zit. Maar goed, daar gaat de hele discussie hier over.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |