quote:Op woensdag 6 april 2011 15:12 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja, maar waarom heb je een gebedsruimte nodig om te bidden?
Ik kan een gebed in mijn hoofd denken zonder een gebedsruimte.
De richting van mekka bepalen(hoe absurd dit ook is) kan ook gewoon zonder gebedsruimte?
En matjes liggen er al? dus ook een goede plek om te zitten.
Daarom zouden er ook wettelijke richtlijnen moeten komen die sportscholen dwingen in deze basis behoefte te voorzien. Lijkt mij vrij logischquote:Op woensdag 6 april 2011 15:12 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Marktwerking, er is behoefte aan douches en een toilet dus hebben sportschoolhouders die zelf erin gebouwd. En niet zoals jij dat doet bij andere mensen gaan zeuren dat ze het moeten doen.
Je beantwoordt mijn vragen niet, wat is het praktisch nut van een gebedsruimte?quote:Op woensdag 6 april 2011 15:17 schreef Muhammedalislaam het volgende:
[..]
[..]
Daarom zouden er ook wettelijke richtlijnen moeten komen die sportscholen dwingen in deze basis behoefte te voorzien. Lijkt mij vrij logisch
Je kan daar bidden.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:18 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Je beantwoordt mijn vragen niet, wat is het praktisch nut van een gebedsruimte?
Dat is toevallig een hele goede Imam. Daar kan jij nog wat van leren of ben jij zeker zo'n shiit?quote:Op woensdag 6 april 2011 15:15 schreef HAKIM_1988 het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf aub.
'Wij moslims'![]()
Jochie, ik wil nog niet eens dood met jou gevonden worden. Mede gezien je andere reacties in andere topics.
Wie is wij? Jij en Mohammed Enait? Die kan wel wat sport gebruiken idd.
Eten en drinken zijn basisbehoeftes, een gebedsruimte niet.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:17 schreef Muhammedalislaam het volgende:
[..]
[..]
Daarom zouden er ook wettelijke richtlijnen moeten komen die sportscholen dwingen in deze basis behoefte te voorzien. Lijkt mij vrij logisch
Misschien kom je wel binnen. Maar of het je lukt om te sporten...quote:Op woensdag 6 april 2011 15:20 schreef Hukkie het volgende:
Wat denken jullie, zou ik kans maken om zo te mogen sporten bij F4F?
[ afbeelding ]
Religieus hoofddeksel is religieus hoofddeksel natuurlijk.
Geef toe, het is een kunstwerkquote:Op woensdag 6 april 2011 15:20 schreef Hukkie het volgende:
[ afbeelding ]
Jawel, maar geheel in stijl met de mening van sommigen in dit topic ga ik dan de sportschool aanklagen omdat ze mij niet genoeg facilitieiten bieden om tijdens de sport mijn geloof uit te oefenen.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:20 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Misschien kom je wel binnen. Maar of het je lukt om te sporten...
Ohw, je bent bij de hand. Daar had ik nog niet bij stil gestaan.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:22 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Jawel, maar geheel in stijl met de mening van sommigen in dit topic ga ik dan de sportschool aanklagen omdat ze mij niet genoeg fascilitieiten bieden om tijdens de sport mijn geloof uit te oefenen.
Handig om je halter even op te laten rusten.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:20 schreef Hukkie het volgende:
[ afbeelding ]
Waarmee ik dus wil aangeven dat het riskant is om voor dit soort zaken uitzonderingen te maken. Nog afgezien van de glijdende schaal waarop we ons al tijden begeven.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:22 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ohw, je bent bij de hand. Daar had ik nog niet bij stil gestaan.
Lolquote:
Die man heeft een probleem als hij zijn hoofd moet buigenquote:Op woensdag 6 april 2011 15:20 schreef Hukkie het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien dat wat fitness goed is voor hem.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:55 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Die man heeft een probleem als hij zijn hoofd moet buigen
Jij bidt niet?quote:Op woensdag 6 april 2011 15:15 schreef HAKIM_1988 het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf aub.
'Wij moslims'![]()
Jochie, ik wil nog niet eens dood met jou gevonden worden. Mede gezien je andere reacties in andere topics.
Wie is wij? Jij en Mohammed Enait? Die kan wel wat sport gebruiken idd.
Lulz, sinds wanner is die gek een imam geworden? Troll..quote:Op woensdag 6 april 2011 15:18 schreef Muhammedalislaam het volgende:
[..]
Dat is toevallig een hele goede Imam. Daar kan jij nog wat van leren of ben jij zeker zo'n shiit?
tja het hek is dan van de dam want ook ik als aanhanger van het michael jordan geloof moet een petje dragen.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:25 schreef Boldface het volgende:
Het niet-toestaan van allerlei soorten hoofddeksels is een duidelijke regel, met een discriminatiegehalte van nul. De regel geldt immers voor iedereen.
Fit For Free laat nu een bepaalde regel op iedereen van toepassing zijn, behalve op moslims. Dat is (ongewenste) positieve discriminatie. Als ik zou sporten bij die toko, zei ik vandaag nog mijn lidmaatschap op.
Verder is het natuurlijk een prima idee om te gaan testen hoe tolerant Fit For Free met andere religies omgaat. Ik ben persoonlijk al zo'n tien jaar een trouw aanhanger van het Vliegend Spaghettimonster en ik beroep me op een gebod waarin staat dat ik beslist een basebalcap moet dragen als ik sport.
Eens kijken of Fit For Free mij dat weigert. Zo ja, dan is van loepzuivere discriminatie sprake.
Dat is dan ook de reden dat het hier economisch goed gaat, en de meeste moslimlanden pauperlanden zijn.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:43 schreef MouzurX het volgende:
Maar natuurlijk komt er nu geen tegenreactie, want niet-gelovigen hebben wel betere dingen te doen dan mensen/organisaties aanklagen voor vanalles.
Ik heb geen problemen met mensen die met een bivakmuts of pet sporten, whats your point?quote:Op woensdag 6 april 2011 13:06 schreef arucard het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met moslima's die met een hoofddoekje gaan sporten.
Dat F4F de regels heeft aangepast heeft allemaal te maken met het feit dat ze 2 jaar geleden een kankerpatiente met een hoofddoekje hebben geweigerd.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:25 schreef Boldface het volgende:
Het niet-toestaan van allerlei soorten hoofddeksels is een duidelijke regel, met een discriminatiegehalte van nul. De regel geldt immers voor iedereen.
Fit For Free laat nu een bepaalde regel op iedereen van toepassing zijn, behalve op moslims. Dat is (ongewenste) positieve discriminatie. Als ik zou sporten bij die toko, zei ik vandaag nog mijn lidmaatschap op.
Verder is het natuurlijk een prima idee om te gaan testen hoe tolerant Fit For Free met andere religies omgaat. Ik ben persoonlijk al zo'n tien jaar een trouw aanhanger van het Vliegend Spaghettimonster en ik beroep me op een gebod waarin staat dat ik beslist een basebalcap moet dragen als ik sport.
Eens kijken of Fit For Free mij dat weigert. Zo ja, dan is van loepzuivere discriminatie sprake.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |