Doe ik ook wel eens hoor. Bijvoorbeeld als ik totaal geen zin heb om ook maar iets aan mijn haar te doen 's ochtends vroeg. Maar goed, mijn sportschool interesseert het niks hoe je je kleedt, zolang je maar kleding aanhebt.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:36 schreef arucard het volgende:
[..]
Jij wilt met een petje op sporten ? Waarom dan?
In een sportschool? Of buiten?quote:Op woensdag 6 april 2011 14:38 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Doe ik ook wel eens hoor. Bijvoorbeeld als ik totaal geen zin heb om ook maar iets aan mijn haar te doen 's ochtends vroeg.
Sportschool.quote:
Nee, ik ben een jedi. Ik wil tijdens het sporten een joint roken maar mensen laten mij niet vrij in mijn godsdienst.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:36 schreef arucard het volgende:
[..]
Jij wilt met een petje op sporten ? Waarom dan?
Dat dacht ik al, je stelt je aan. Zielepiet.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:40 schreef ems. het volgende:
[..]
Nee, ik ben een jedi. Ik wil tijdens het sporten een joint roken maar mensen laten mij niet vrij in mijn godsdienst.
Ik bedoel het zo;quote:Op woensdag 6 april 2011 14:31 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Duidelijk.
Ik deel die mening. Alhoewel die uitzondering al heel snel breed getrokken kan worden en je het alsnog kunt toepassen op alles wat riekt naar.
We zitten op 1 lijn.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:41 schreef HAKIM_1988 het volgende:
[..]
Ik bedoel het zo;
A mag wel, B, mag niet.
a) Moslima's/Donkere mensen/Chinezen/Belgen mogen best komen sporten, maar dienen zich wel te houden aan onze (het bedrijf) kledingregels.
b) Moslima's/Donkere mensen/Chinezen/Belgen worden per definitie niet toegelaten, omdat uit eerdere ervaring is gebleken dat ze problemen veroorzaken.
Net nog eens nagekeken, en er zijn ook officieel geen kledingregels. Dus nee, niet alle sportscholen doen zo mieperig over een petje. Scheelt misschien dat ik sport bij een sportschool die bij een universiteit hoort, en 90% van de bezoekers student is, maar kan me niet echt voorstellen dat dat nou zo heel anders is dan een reguliere sportschool.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:39 schreef arucard het volgende:
Dus blijkbaar is het bij sommige sportscholen niet eens een probleem.
Uiterlijke kenmerken, zoals een hoofddoek dus, en daarvan heb ik er in al die jaren nog nooit een gezien binnen de muren van de diverse sportscholen waar ik kom.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:26 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Jij kan aan iemand ruiken welke religie hij of zij aanhangt?
Waarom heb je eigenlijk een gebedsruimte nodig?quote:Op woensdag 6 april 2011 14:57 schreef Muhammedalislaam het volgende:
Ik vind dat iedere sport school ook een gebedsruimte dient te hebben.
quote:Op woensdag 6 april 2011 14:57 schreef Muhammedalislaam het volgende:
Ik vind dat iedere sport school ook een gebedsruimte dient te hebben.
Wij moslims bidden 5 keer per dag en als je dan toevallig op de sportschool bent horen ze daar rekening mee te houden. Snap je dat niet?quote:Op woensdag 6 april 2011 14:57 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Waarom heb je eigenlijk een gebedsruimte nodig?
Wat is het praktisch nut daarvan?
Dat het dan stil is is niet echt een goede reden imo.
Richt dan een sportschool op met gebedsruimte erin, het is niet de verantwoordelijk van andere mensen om jou op je wenken te bedienen.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:04 schreef Muhammedalislaam het volgende:
[..]
Wij moslims bidden 5 keer per dag en als je dan toevallig op de sportschool bent horen ze daar rekening mee te houden. Snap je dat niet?
Hap niet zo manquote:Op woensdag 6 april 2011 15:05 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Richt dan een sportschool op met gebedsruimte erin, het is niet de verantwoordelijk van andere mensen om jou op je wenken te bedienen.
Er is tock ook een douche en een toilet? zelfs een sauna en zonnebank? waarom geen gebedsruimte? Discriminatie?quote:Op woensdag 6 april 2011 15:05 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Richt dan een sportschool op met gebedsruimte erin, het is niet de verantwoordelijk van andere mensen om jou op je wenken te bedienen.
Ja, maar waarom heb je een gebedsruimte nodig om te bidden?quote:Op woensdag 6 april 2011 15:04 schreef Muhammedalislaam het volgende:
[..]
Wij moslims bidden 5 keer per dag en als je dan toevallig op de sportschool bent horen ze daar rekening mee te houden. Snap je dat niet?
Marktwerking, er is behoefte aan douches en een toilet dus hebben sportschoolhouders die zelf erin gebouwd. En niet zoals jij dat doet bij andere mensen gaan zeuren dat ze het moeten doen.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:09 schreef Muhammedalislaam het volgende:
[..]
Er is tock ook een douche en een toilet? zelfs een sauna en zonnebank? waarom geen gebedsruimte? Discriminatie?
Je legt het er iets te dik opquote:Op woensdag 6 april 2011 15:09 schreef Muhammedalislaam het volgende:
[..]
Er is tock ook een douche en een toilet? zelfs een sauna en zonnebank? waarom geen gebedsruimte? Discriminatie?
Spreek voor jezelf aub.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:04 schreef Muhammedalislaam het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |