abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95113888
quote:
GRONINGEN - De ouderlijke woning van het 12-jarige Groningse meisje dat onlangs is bevallen van een dochter, is dinsdagnacht vernield.

Er zijn ruiten ingegooid en de gevel van de woning is beklad. Dat maakte de politie woensdag bekend.

Op de gevel was het woord 'pedo' gekalkt. Inmiddels is de gevel gereinigd en zijn de gebroken ramen dichtgetimmerd. De politie heeft verscherpt toezicht bij de woning ingesteld.

Het meisje beviel dinsdag 22 maart van een dochter tijdens een schoolexcursie. Afgelopen dinsdag liet het het Openbaar Ministerie weten dat op basis van DNA-onderzoek de kans groot is dat de vader van het meisje ook de vader van de baby is. De man wordt vrijdag aan de rechter-commissaris voorgeleid.
Was te verwachten natuurlijk. De volkswoede moet geuit worden. Logisch. Bericht komt van nu.nl

Vorige deel is hier:

Politie zoekt vader van baby tienermoeder (12)
PWBF
pi_95113940
Walgelijk gewoon. Bah. :r
Living is easy with eyes closed
pi_95114007
Ik weet eigenlijk vrij weinig van DNA af, maar bestaat er ook een kans dat het een ander familielid is geweest (een oom ofzo)?
PWBF
pi_95114022
=edit=

[ Bericht 61% gewijzigd door paddy op 06-04-2011 20:23:37 ]
  woensdag 6 april 2011 @ 12:12:07 #5
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_95114028
Is ze jarig geweest?

edit: deel 13 dus :').

Al met al wagelijk dit :{.

[ Bericht 86% gewijzigd door o.us op 06-04-2011 12:12:35 ]
Feyenoord Rotterdam
  woensdag 6 april 2011 @ 12:15:38 #6
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_95114147
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 12:08 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Was te verwachten natuurlijk. De volkswoede moet geuit worden. Logisch.
En net zo bezopen als het vergrijpen aan een kind. Wat een primitief gedoe weer, kunnen we het niet aan de autoriteit overlaten?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_95114181
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 12:15 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

En net zo bezopen als het vergrijpen aan een kind. Wat een primitief gedoe weer, kunnen we het niet aan de autoriteit overlaten?
Het is zeker primitief gedoe, maar net zo bezopen zou ik het niet willen noemen.
PWBF
pi_95114215
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 12:15 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Dat krijg je als het 'volk' vindt dat de straffen van de autoriteiten te laag zijn.
Niet dat ik het daarmee goedpraat overigens, het blijft primitief gedoe.
  Admin woensdag 6 april 2011 @ 12:18:32 #9
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_95114255
quote:
2s.gif Op woensdag 6 april 2011 12:12 schreef o.us het volgende:
Is ze jarig geweest?

edit: deel 13 dus :').

Al met al wagelijk dit :{.
Nee foutje, niks deel.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_95114337
quote:
Was te verwachten natuurlijk. De volkswoede moet geuit worden. Logisch. Bericht komt van nu.nl
Denk dat ze anders omgaan in Groningen dan in Amsterdam met dergelijk geweld. Kijk maar naar die groepsverkrachting wat nu in het nieuws is. Dader krijgt 12 maanden een warm bed, tv, fitnessruimte en eventueel halal eten.
Last van zure lucht?
pi_95114470
hadden we dit eigenlijk niet al een beetje zien aankomen... ik bedoel,.. dit soort shit hoor je de laatste tijd moeilijk veel in het nieuws dus dit was wel een inkoppertje natuurlijk.

neemt niet weg dat het fucked up is. :r
  † In Memoriam † woensdag 6 april 2011 @ 12:25:09 #12
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_95114482
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 12:20 schreef ZureLucht het volgende:

[..]

Denk dat ze anders omgaan in Groningen dan in Amsterdam met dergelijk geweld. Kijk maar naar die groepsverkrachting wat nu in het nieuws is. Dader krijgt 12 maanden een warm bed, tv, fitnessruimte en eventueel halal eten.
Dat heet tegenwoordig "samenleving".
Ik kotste vroeger van te veel drank.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
  † In Memoriam † woensdag 6 april 2011 @ 12:25:43 #13
341203 3-voud
pi_95114501
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 12:24 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:
hadden we dit eigenlijk niet al een beetje zien aankomen... ik bedoel,.. dit soort shit hoor je de laatste tijd moeilijk veel in het nieuws dus dit was wel een inkoppertje natuurlijk.

neemt niet weg dat het fucked up is. :r
Vader is nog steeds verdachte, geen dader.
Eerst zien, dan verder.
pi_95114552
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 12:25 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Vader is nog steeds verdachte, geen dader.
Eerst zien, dan verder.
Maar 'vader' lijkt wel veel op 'dader', dus er is zoiezo 80% kans dat hij het gedaan heeft.
  † In Memoriam † woensdag 6 april 2011 @ 12:27:59 #15
341203 3-voud
pi_95114568
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 12:27 schreef darpios het volgende:

[..]

Maar 'vader' lijkt wel veel op 'dader', dus er is zoiezo 80% kans dat hij het gedaan heeft.
Ok.

Maar blijft vooralsnog verdachte.
  woensdag 6 april 2011 @ 12:29:31 #16
341309 Muhammedalislaam
Islam is het antwoord op alles
pi_95114623
Primitieve lui daar in groningen
Allah shiep de aarde voor de moslims.
pi_95114643
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 12:27 schreef darpios het volgende:

[..]

De eerste 5 letters van 'verdachte' is een anagram van 'vader', dat is een 100% match.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  woensdag 6 april 2011 @ 12:31:48 #18
299030 Kattenkop
Ouwe vrijster
pi_95114718
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 12:11 schreef Nielsch het volgende:
Ik weet eigenlijk vrij weinig van DNA af, maar bestaat er ook een kans dat het een ander familielid is geweest (een oom ofzo)?
Zoiets dacht ik eerst ook. Maar je krijgt meer gelijke genen bij papa dan bij oom want ook al ben je broers je krijgt toch andere genenparen van je ouders mee.
  woensdag 6 april 2011 @ 12:32:30 #19
12888 Skull-splitter
pi_95114740
Overigens knaagt dit weer een stuk af van mijn vertrouwen in de mensheid.
pi_95117967
quote:
10s.gif Op woensdag 6 april 2011 12:32 schreef Skull-splitter het volgende:
Dat is dan vrij naief te noemen. Incest is niets nieuws.
pi_95118401
quote:
10s.gif Op woensdag 6 april 2011 12:32 schreef Skull-splitter het volgende:
Ah, en al die oorlog die de mensheid al sinds het begin van de mensheid voert was je onopgemerkt gebleven?
PWBF
  woensdag 6 april 2011 @ 14:35:40 #22
12888 Skull-splitter
pi_95119756
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 13:53 schreef Taurus het volgende:

[..]

Dat is dan vrij naief te noemen. Incest is niets nieuws.
Denken dat ik het over die incest heb :')!

Neuh, meer dat mensen eigenlijk gewoon apen zijn en blijven.

quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 14:03 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ah, en al die oorlog die de mensheid al sinds het begin van de mensheid voert was je onopgemerkt gebleven?
Tuurlijk niet, alleen langzamerhand noemen we onszelf beschaafd.

En maar janken om Pakistaanse dorpen die mensen ophangen omdat ze een relatie hebben :')
pi_95123505
quote:
10s.gif Op woensdag 6 april 2011 14:35 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

[..]

En maar janken om Pakistaanse dorpen die mensen ophangen omdat ze een relatie hebben :')
Ja want de enkeling die hier mensen verkracht is ook echt te vergelijken met complete dorpen die systematisch mensen verhangen.
pi_95123662
quote:
10s.gif Op woensdag 6 april 2011 14:35 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

[..]

Ach we zijn goed op weg hoor. Eeuwenlang is incest een veel meer voorkomend iets geweest, laat staan verkrachtingen of seksueel misbruik.
pi_95125880
Was het een moddervet kind? Omdat niemand wist dat ze zwanger was? Kan toch niet anders.

De primitieve volkswoede na pedoseksuele overtredingen mag je wat mij betreft trouwens standaard strafbaar stellen. Wat een Afrikaanse toestanden zou je hebben zeg, als die hun gang mochten gaan. :')
Ron Paul 2012
  woensdag 6 april 2011 @ 17:10:04 #26
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_95126255
Het meisje was niet dik en zag er gewoon nog als een kind uit.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_95134436
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 17:10 schreef deedeetee het volgende:
Het meisje was niet dik en zag er gewoon nog als een kind uit.
Zijn er dan al foto's in omloop? Want jij gewoon vind is voor een ander wellicht moddervet.
pi_95135406
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 12:08 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Vorige deel is hier:

Politie zoekt vader van baby tienermoeder (12)
Zo logisch vind ik dat trouwens niet. Ik vind het een naar bericht, maar als je hier het gevoel van krijgt ruiten in te moeten slaan ben je rijp voor wat mentale hulp, vind ik. Of liever gezegd: dan moet je je niet zo aanstellen.
pi_95139711
Ik kan best begrijpen dat buurtbewoners zoiets doen. Stel het zou mijn buurmeisje zijn, dan zou ik me heel erg boos voelen - aangezien ik me nu al ontzettend boos voel dat zoiets kan gebeuren.

Maar in de OP staat dat hij de mogelijke vader is. Het is nu toch al sowieso bewezen door middel van DNA dat hij de vader is? Ik vind het wonderlijk dat hij dus al eerder is veroordeeld voor 2 jaar omdat hij een dochter seksueel heeft misbruikt, gewoon weer de kans heeft gehad om een dochter op te voeden.
  donderdag 7 april 2011 @ 11:44:54 #30
192672 MissBitchy
Cute but Insane
pi_95161229
Incestvader kocht geboortekaartjes

Op de dag dat zijn 12-jarige dochter tijdens een schoolreisje een kind kreeg, had de 52-jarige vader geboortekaartjes bij de tabakswinkel aan de overkant van zijn straat gekocht.

Dit meldt dagblad Metro vandaag. Volgens een buurman maakte hij er totaal geen geheim van dat hij opa was geworden.

De man werd dinsdag aangehouden op verdenking van seksueel misbruik van zijn dochtertje. De verdachte woonde met zijn zoon (11) en dochtertje zo'n 3 jaar in de Groningse wijk Beijum.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)boortekaartjes.dhtml
Life doesn't have a remote, you have to get up and change the channel yourselve..
pi_95162666
quote:
16s.gif Op woensdag 6 april 2011 21:29 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik kan best begrijpen dat buurtbewoners zoiets doen. Stel het zou mijn buurmeisje zijn, dan zou ik me heel erg boos voelen - aangezien ik me nu al ontzettend boos voel dat zoiets kan gebeuren.

Maar in de OP staat dat hij de mogelijke vader is. Het is nu toch al sowieso bewezen door middel van DNA dat hij de vader is? Ik vind het wonderlijk dat hij dus al eerder is veroordeeld voor 2 jaar omdat hij een dochter seksueel heeft misbruikt, gewoon weer de kans heeft gehad om een dochter op te voeden.
Ik kan helemaal niet begrijpen dat vernielingen dan wel oké zijn. Hier heeft dat twaalf-jarige meisje dus niks aan en dikke kans dat dit haar alleen maar bang maakt.
Sowieso, zíj is slachtoffer, en niet die vandalen.
pi_95163294
quote:
Op donderdag 7 april 2011 11:44 schreef MissBitchy het volgende:
Incestvader kocht geboortekaartjes

Op de dag dat zijn 12-jarige dochter tijdens een schoolreisje een kind kreeg, had de 52-jarige vader geboortekaartjes bij de tabakswinkel aan de overkant van zijn straat gekocht.

Dit meldt dagblad Metro vandaag. Volgens een buurman maakte hij er totaal geen geheim van dat hij opa was geworden.

De man werd dinsdag aangehouden op verdenking van seksueel misbruik van zijn dochtertje. De verdachte woonde met zijn zoon (11) en dochtertje zo'n 3 jaar in de Groningse wijk Beijum.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)boortekaartjes.dhtml
Jemig :r
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  donderdag 7 april 2011 @ 12:44:26 #33
12888 Skull-splitter
pi_95163358
Die vernielers spelen eigen rechter, en dat mag je best zwaar bestraffen in mijn ogen...
pi_95163845
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 12:26 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ik kan helemaal niet begrijpen dat vernielingen dan wel oké zijn. Hier heeft dat twaalf-jarige meisje dus niks aan en dikke kans dat dit haar alleen maar bang maakt.
Gelukkig woont zij allang niet meer thuis maar bij een pleeggezin en krijgt ze dus niks van de vernieling mee.
  donderdag 7 april 2011 @ 13:00:59 #35
12888 Skull-splitter
pi_95164030
quote:
16s.gif Op donderdag 7 april 2011 12:56 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Gelukkig woont zij allang niet meer thuis maar bij een pleeggezin en krijgt ze dus niks van de vernieling mee.
Behalve echt elke krant en de journaals waarin zij haar zaak kan waarnemen :')
pi_95164083
Beijum :{

Was zo rustig daar na al die jaren onrust... krijgen we dit weer :{

Maaruh chemisch castreren vind ik de perfecte oplossing in dit geval of dumpen op een onbewoon eiland met een berg met valse kippen!
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_95164151
Natuurlijk moeten alle tokkies even laten weten wat ze er van vinden door de ruiten in te gooien. En als die man toevallig naar buiten kwam hadden ze hem vast ook wel met z'n ballen aan een schutting opgeknoopt.

Neemt niet weg dat die man ongelooflijk fout en ziek bezig is geweest, maar dat relvolk is gewoon pauper :') .
pi_95164342
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 13:00 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Behalve echt elke krant en de journaals waarin zij haar zaak kan waarnemen :')
En je denkt daadwerkelijk dat ze dat doet?
pi_95164468
quote:
16s.gif Op donderdag 7 april 2011 13:08 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

En je denkt daadwerkelijk dat ze dat doet?
Ah, ze zal het wel niet doen want dat komt jou beter uit dit soort pauperactie's goed te praten.
pi_95164605
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 13:11 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ah, ze zal het wel niet doen want dat komt jou beter uit dit soort pauperactie's goed te praten.
Ik praat nergens wat goed, ik vind het alleen wel begrijpelijk. Ik vind het meer een pauper actie dat niemand actie heeft ondernomen.. het moet vast wel duidelijk zijn geweest (voor de buurt, de school en wss ook wel bij jeugdzorg) dat daar dingen speelden die niet helemaal gezond waren. Aangezien die man ook al eerder opgepakt is wegens incest.
pi_95164983
quote:
16s.gif Op donderdag 7 april 2011 13:15 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik praat nergens wat goed, ik vind het alleen wel begrijpelijk. Ik vind het meer een pauper actie dat niemand actie heeft ondernomen.. het moet vast wel duidelijk zijn geweest (voor de buurt, de school en wss ook wel bij jeugdzorg) dat daar dingen speelden die niet helemaal gezond waren. Aangezien die man ook al eerder opgepakt is wegens incest.
We weten nog helemaal niks, en ik meen te hebben gehoord dat die man eerst in het buitenland woonde dus kan misschien verklaren waarom de hulpverlening en politie niet op de hoogte waren van zijn verleden.
pi_95165654
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 13:25 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

We weten nog helemaal niks, en ik meen te hebben gehoord dat die man eerst in het buitenland woonde dus kan misschien verklaren waarom de hulpverlening en politie niet op de hoogte waren van zijn verleden.
Ik kan dat haast niet geloven, zoiets hoort gewoon vermeldt te worden vind ik.. lijkt me het meest logische. Ik denk eerlijk gezegd dat het wel bekend was (moet wel) maar dit soort dingen gebeuren zovaak. Mijn zusje werkt op een basisschool met speciaal onderwijs, het is ook bekend bij Jeugdzorg dat een jongentje (nu 12) seksueel misbruikt is door zijn vader, vader is opgepakt daarvoor, weer vrijgekomen en serieus, die jongen komt gewoon weer bij zijn vader in het weekend voor de hele dag en volgens mij wordt het steeds vaker. Omdat die vader een vriendin heeft en die houdt het (zogenaamd) wel allemaal in de gaten. Terwijl ze allemaal wel weten van niet aangezien die man erg dominant/agressief is en die vrouw heel onderdanig. Hij kan dus gewoon zijn gang gaan, dit soort gevallen heb je overal en ik vind het echt heel hatelijk.
  donderdag 7 april 2011 @ 13:47:26 #43
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_95165917
quote:
16s.gif Op donderdag 7 april 2011 12:56 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Dat ze wellicht nog wat spulletjes uit het huis of haar kamer zou willen hebben en dat die mogelijk vernietigd zijn door deze actie maakt ook niet uit?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_95166027
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 13:47 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat ze wellicht nog wat spulletjes uit het huis of haar kamer zou willen hebben en dat die mogelijk vernietigd zijn door deze actie maakt ook niet uit?
Ik denk persoonlijk dat ze al haar spulletjes wel heeft aangezien ze al vanaf dag 1 in een pleeggezin woont (apart dat er nu ineens wel plek vrij is - moet altijd iets gebeuren) maar denk dat ze ook niet meer naar haar huis toe gaat :') :')
  donderdag 7 april 2011 @ 13:52:49 #45
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_95166128
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 12:44 schreef Skull-splitter het volgende:
Die vernielers spelen eigen rechter, en dat mag je best zwaar bestraffen in mijn ogen...
Eigen rechter spelen moet ook bijna wel in Nederland.
De straffen hier zijn echt belachelijk laag.
Iemand had een keer een andere persoon vermoord .... en hoefde maar 4 (!) jaar de gevangenis in. :{
Of mensen die iemand verkrachten krijgen alleen maar een taakstraf ...

Ze moeten de straffen echt véél hoger maken, want je gaat in andere landen langer de gevangenis in voor een overval dan hier voor een moord.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  donderdag 7 april 2011 @ 13:54:11 #46
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_95166184
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 12:42 schreef Pisces29 het volgende:
Jemig :r
Wuut :') !
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  Moderator donderdag 7 april 2011 @ 13:54:38 #47
236264 crew  capricia
pi_95166202
quote:
Op donderdag 7 april 2011 12:26 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ja. Ik heb het ook niet zo op volksopstanden die wel even het recht in eigen hand nemen.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator donderdag 7 april 2011 @ 13:55:22 #48
236264 crew  capricia
pi_95166224
quote:
Op donderdag 7 april 2011 13:52 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Eigen rechter spelen moet ook bijna wel in Nederland.
De straffen hier zijn echt belachelijk laag.
Iemand had een keer een andere persoon vermoord .... en hoefde maar 4 (!) jaar de gevangenis in. :{
Of mensen die iemand verkrachten krijgen alleen maar een taakstraf ...

Ze moeten de straffen echt véél hoger maken, want je gaat in andere landen langer de gevangenis in voor een overval dan hier voor een moord.
En daarom moet het volk het zelf maar doen? Laat me niet lachen.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_95166290
Hoge straffen werken niet altijd. Kijk maar eens naar de Verenigde Staten waar de straffen enorm hoog zijn.

donderdag 7 april 2011 @ 13:58:07 #50
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_95166328
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 13:55 schreef capricia het volgende:

[..]

En daarom moet het volk het zelf maar doen? Laat me niet lachen.
Maar de overheid doet er helemaal niks aan.
Dus jij vindt dat als hij een jaartje de gevangenis in moet, dat dat genoeg is?
Dat is een belachelijk lage straf en grote kans dat hij niet eens een jaar hoeft te zitten (er van uitgaande dat de vader de vader van het kind van zijn kind is .... verwarrende zin 8)7).
pi_95166398
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 13:58 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Dat is een belachelijk lage straf en grote kans dat hij niet eens een jaar hoeft te zitten (er van uitgaande dat de vader de vader van het kind van zijn kind is .... verwarrende zin 8)7).
Dat is toch al bekend.. sinds woensdagochtend
  Moderator donderdag 7 april 2011 @ 14:00:42 #52
236264 crew  capricia
pi_95166428
quote:
Op donderdag 7 april 2011 13:58 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Dat is toch geen argument om het maar zelf te doen, zonder rechtspraak, zonder schuldigverklaring, zonder verdediging?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_95166433
quote:
16s.gif Op donderdag 7 april 2011 13:40 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik kan dat haast niet geloven, zoiets hoort gewoon vermeldt te worden vind ik.. lijkt me het meest logische.
Ja, dat vind ik ook, maar is nu eenmaal niet zo. Het zou allemaal makkelijker zijn als de politie wereldwijd samen zou werken en van iedereen en alles op de hoogte zou zijn. Maar zo is het niet, en om op die manier paupers die vernielingen aanrichten goed te praten vind ik alsnog vreemd.
pi_95166482
quote:

[..]

Dus als we er tegen zijn als men het recht in eigen handen neemt zijn we er vóór dat zo iemand zo weer vrij is?
Nee, natuurlijk niet!

Fok-logica. 8)7
pi_95166525
jaja, blabla.

eerst heeft iedereen er de bek van vol dat een 12 jarige een kind baart. gelul over dat kinderen nu eenmaal ook aan seks denken, gelul over buurjongetjes en jonge sletjes. moest allemaal kunnen. nu dan gelul over dat volkswoede normaal zou zijn.

hypocriet gelul hier :N
verbeter de wereld en begin bij jezelf. een goede start is eerst een nadenken voordat je internet volkalkt met je eigen kostbare doch stompzinnige ***mening***
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 7 april 2011 @ 14:03:54 #56
78780 deedeetee
pi_95166533
geboortekaartjes ?????? 8)7

OMG -O-
pi_95166648
quote:

[..]

De overheid doet er wel degelijk wat aan, maar in de 1e plaats is dat aan het slachtoffer.

quote:
Incest is te allen tijde volstrekt immoreel en verwerpelijk, maar nu haalt de vader van het kind ineens de woede van heel Nederland op zijn hals en wil men hem ophangen aan de hoogste galg. Ik weet niet of je wel eens met slachtoffers van incest hebt gesproken, maar die zijn daar veelal niet bij gebaat. Integendeel. Een zware straf zou alleen maar je eigen gevoel van genoegdoening dienen; die van het slachtoffer zie je over het hoofd.
  donderdag 7 april 2011 @ 14:07:36 #58
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_95166682
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 14:00 schreef capricia het volgende:

[..]

Dat is toch geen argument om het maar zelf te doen, zonder rechtspraak, zonder schuldigverklaring, zonder verdediging?
Het is misschien niet het juiste om te doen, maar ik snap heel goed dat die mensen boos zijn.
Als het een meisje was dat ik ken, had ik de ramen van dat huis ook allang ingegooid.
  donderdag 7 april 2011 @ 14:08:05 #59
78780 deedeetee
pi_95166694
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 14:03 schreef simmu het volgende:
jaja, blabla.

eerst heeft iedereen er de bek van vol dat een 12 jarige een kind baart. gelul over dat kinderen nu eenmaal ook aan seks denken, gelul over buurjongetjes en jonge sletjes.
Ik had vroeger een buurmeisje dat nog op de basisschool zat en al sex had met een jochie dat niet eens zo oud was als zijzelf. Het komt echt wel voor hoor.
Ze gaven ook demonstraties want mijn kinderen hebben het mogen aanschouwen, zo kwam ik er dus achter..... }:|
pi_95166726
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 14:07 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Het is misschien niet het juiste om te doen, maar ik snap heel goed dat die mensen boos zijn.
Als het een meisje was dat ik ken, had ik de ramen van dat huis ook allang ingegooid.
Waarmee je alle betrokken partijen nog verder naar de tering helpt.
  donderdag 7 april 2011 @ 14:09:36 #61
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_95166765
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 14:06 schreef Xa1pt het volgende:
Incest is ten alle tijd volstrekt immoreel, maar nu haalt de vader van het kind ineens de woede van heel Nederland op zijn hals en wil men hem ophangen aan de hoogste galg. Ik weet niet of je wel eens met slachtoffers van incest hebt gesproken, maar die zijn daar veelal niet bij gebaat. Integendeel. Een zware straf zou alleen maar je eigen gevoel van genoegdoening dienen; die van het slachtoffer zie je over het hoofd.
Maar als het slachtoffer zou weten dat mensen het ook absoluut niet vinden kunnen, zou dat aan de andere kant ook weer positief kunnen werken. Dan weet je dat mensen je steunen.
Maar goed. Hopen dat dat meisje goede ondersteuning krijgt en die vader een hoge straf.
pi_95166857
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 14:08 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Ik had vroeger een buurmeisje dat nog op de basisschool zat en al sex had met een jochie dat niet eens zo oud was als zijzelf. Het komt echt wel voor hoor.
Ze gaven ook demonstraties want mijn kinderen hebben het mogen aanschouwen, zo kwam ik er dus achter..... }:|
dat zal allemaal best. ik zeg toch ook nergens dat zulke dingen niet voorkomen? ik zeg alleen iets over hoe 'men' in deze hele reeks over die 12 jarige 'men' constant een oordeel klaar heeft. over fucking alles. en dat oordeel dient verdedigd te worden want 'men' heeft een ***mening***
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_95166880
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 14:09 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Maar als het slachtoffer zou weten dat mensen het ook absoluut niet vinden kunnen, zou dat aan de andere kant ook weer positief kunnen werken. Dan weet je dat mensen je steunen.
Maar goed. Hopen dat dat meisje goede ondersteuning krijgt en die vader een hoge straf.
Dan weet je dat de mensen je steunen? :D

My god, dat kind is twaalf jaar en snapt er zelf waarschijnlijk amper wat van! Ze durfde niet te zeggen wie haar zwanger maakte, misschien gelooft ze nog steeds in haar vader en houdt ze nog steeds van hem en maken dit soort berichten haar nog meer in de war!

Kinderen zijn vaak heel loyaal naar hun ouders toe, wat die hun ook hebben aangedaan. En een stoeptegel door een raam smijten helpt geen zier.
pi_95166904
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 14:09 schreef Madame_Paon het volgende:
Het slachtoffer is nog altijd loyaler toe naar iemand met wie het een bloedband heeft, dan naar een groep woedende burgers die zich in alle onwetendheid wel even over het kind willen ontfermen vanuit een nogal egocentrisch motief.
  donderdag 7 april 2011 @ 14:14:58 #65
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_95166971
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 14:12 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het slachtoffer is nog altijd loyaler toe naar iemand met wie het een bloedband heeft, dan naar een groep woedende burgers die zich in alle onwetendheid wel even over het kind willen ontfermen vanuit een nogal egocentrisch motief.
Een egocentrisch motief?
Boos zijn omdat een vader z'n eigen dochter van 12 heeft bezwangerd vind ik niet egocentrisch.
Het is juist een goed teken dat mensen zo boos zijn. Het is in ieder geval beter dan dat het niemand wat kan schelen.
pi_95167070
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 14:14 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Een egocentrisch motief?
Boos zijn omdat een vader z'n eigen dochter van 12 heeft bezwangerd vind ik niet egocentrisch.
Het is juist een goed teken dat mensen zo boos zijn. Het is in ieder geval beter dan dat het niemand wat kan schelen.
Boos zijn betekent nog niet dat je je niet in hoeft te houden. Of ga jij altijd meteen schoppen en slaan en vernielingen aanbrengen ipv tot tien te tellen?

En als je je dus uit door de boel te slopen leef je alleen mee, en anders 'kan het je niet schelen'?
  donderdag 7 april 2011 @ 14:19:13 #67
78780 deedeetee
pi_95167165
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 14:11 schreef simmu het volgende:

[..]

dat zal allemaal best. ik zeg toch ook nergens dat zulke dingen niet voorkomen? ik zeg alleen iets over hoe 'men' in deze hele reeks over die 12 jarige 'men' constant een oordeel klaar heeft. over fucking alles. en dat oordeel dient verdedigd te worden want 'men' heeft een ***mening***
Ja dat is ídd een ander verhaal. Je kunt niet oordelen over wat je niet weet. Wat mij betreft : ik heb meer wat met feiten.
De vader kan heel goed de *vader* zijn, hoe dat dan zo gekomen is weten we niet. Het meisje is wrs helemaal niet gebaat bij al die heftige en agressieve emoties van vreemde mensen.

Ik ben blij voor haar dat ze ergens veilig zit en hoop dat ze geen tv journaal en kranten te zien krijgt.

Wat een verwarrende puinhoop moet haar leven op dit moment zijn.
pi_95167167
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 14:14 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Een egocentrisch motief?
Waar het om gaat is dat je allerlei waardeoordelen en meningen oplegt aan het slachtoffer. De enigen die gebaat zijn bij een heksenjacht zijn de omstanders zelf. Het betreffende meisje help je door zo'n hype alleen maar verder naar de tering.

quote:
Absoluut, maar men zou er beter aan doen eerst eens te luisteren naar het slachtoffer, in plaats van naar de eigen waardeoordelen die de plank nogal misslaan.
  donderdag 7 april 2011 @ 14:20:53 #69
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_95167227
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 14:17 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Boos zijn betekent nog niet dat je je niet in hoeft te houden. Of ga jij altijd meteen schoppen en slaan en vernielingen aanbrengen ipv tot tien te tellen?

En als je je dus uit door de boel te slopen leef je alleen mee, en anders 'kan het je niet schelen'?
Dat zeg ik helemaal niet. Ik ben juist blij dat mensen niet onverschillig zijn.
Ramen ingooien is misschien niet het juiste om te doen, maar goed, incest ook niet.
En ik ga inderdaad snel slaan. Maar dat komt omdat ik jarenlang niks terug heb gedaan tegen gemene mensen en treiterkoppen en daar ben ik nu, op m'n 20e, wel klaar mee.
Mensen moeten niks bij mij proberen, want dan krijgen ze een stomp in hun gezicht.
pi_95167664
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 14:20 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Ramen ingooien is misschien niet het juiste om te doen, maar goed, incest ook niet.
En ik ga inderdaad snel slaan. Maar dat komt omdat ik jarenlang niks terug heb gedaan tegen gemene mensen en treiterkoppen en daar ben ik nu, op m'n 20e, wel klaar mee.
Mensen moeten niks bij mij proberen, want dan krijgen ze een stomp in hun gezicht.
Ja, tot je de verkeerde tegenkomt die jou helemaal lens beukt.

Jee, waar gaat dit over zeg. Puber& tienertalk is verderop.
  donderdag 7 april 2011 @ 14:34:50 #71
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_95167853
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 14:30 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ja, tot je de verkeerde tegenkomt die jou helemaal lens beukt.

Jee, waar gaat dit over zeg. Puber& tienertalk is verderop.
Iemand die 20 is, is geen tiener.
En ik ben echt niet iemand die zonder reden gaat slaan ... dan moet je echt een flink aantal gemene opmerkingen maken. Mensen die gaan slaan zonder reden zijn triest.
  Moderator donderdag 7 april 2011 @ 14:41:13 #72
236264 crew  capricia
pi_95168166
quote:
Op donderdag 7 april 2011 14:34 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Iemand die 20 is, is geen tiener.
En ik ben echt niet iemand die zonder reden gaat slaan ... dan moet je echt een flink aantal gemene opmerkingen maken. Mensen die gaan slaan zonder reden zijn triest.
Mensen die slaan zijn triest.
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 7 april 2011 @ 14:42:45 #73
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_95168241
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 14:41 schreef capricia het volgende:

[..]

Mensen die slaan zijn triest.
Mensen die onnodig gemeen doen ook.
Dat heb ik jarenlang gewoon gepikt, en daar ben ik nu klaar mee.
  Moderator donderdag 7 april 2011 @ 14:44:57 #74
249559 crew  Lavenderr
pi_95168346
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 14:42 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Mensen die onnodig gemeen doen ook.
Dat heb ik jarenlang gewoon gepikt, en daar ben ik nu klaar mee.
Maar ja, het gaat nu over de Groningse tienermoeder van 12 en de vernielingen die aangericht zijn in haar ouderlijk huis.
pi_95171459
quote:

[..]

Tering wat ben jij een tokkie :')
  donderdag 7 april 2011 @ 16:01:33 #76
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_95171939
quote:

[..]

:') Kom naar Rotterdam als je kogels wil koppen.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 7 april 2011 @ 16:22:16 #77
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_95172833
http://www.nu.nl/binnenla(...)bekent-misbruik.html

quote:
De vader van het 12-jarige meisje dat deze week onverwacht beviel van een kind, heeft een bekentenis afgelegd over seksueel misbruik.

Dat heeft het Openbaar Ministerie in Groningen donderdag laten weten. De man blijft nog zeker twee weken vastzitten.
De basisschoolleerlinge uit de Groningse wijk Beijum beviel dinsdag 22 maart tijdens een excursie van haar school van een dochter. Ze zei dat ze niet wist dat ze zwanger was.

Dinsdag werd bekend dat de vader van het 12-jarige meisje zo goed als zeker ook de vader van de baby is. Dat bleek uit DNA-onderzoek.
pi_95173122
quote:

[..]

Triest figuur. :') Ga elders dit soort onzin verkondigen.
pi_95173362
quote:
Die krijgt levenslang TBS en dan komt ie er verdomme nog netjes mee weg ook! :r
-weg-
  donderdag 7 april 2011 @ 16:41:04 #80
78780 deedeetee
pi_95173646
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 16:33 schreef Auti het volgende:

[..]

Die krijgt levenslang TBS en dan komt ie er verdomme nog netjes mee weg ook! :r
Optimist, een jaartje ofzo en als hij vrij komt krijgt hij de voogdij over de beide kinderen omdat het de familieband toch wel errug zwaar weegt. :')

Leer mij de idioten hier kennen..... :(
pi_95173717
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 14:03 schreef simmu het volgende:
jaja, blabla.

eerst heeft iedereen er de bek van vol dat een 12 jarige een kind baart. gelul over dat kinderen nu eenmaal ook aan seks denken, gelul over buurjongetjes en jonge sletjes. moest allemaal kunnen. nu dan gelul over dat volkswoede normaal zou zijn.

hypocriet gelul hier :N
verbeter de wereld en begin bij jezelf. een goede start is eerst een nadenken voordat je internet volkalkt met je eigen kostbare doch stompzinnige ***mening***
Eindelijk iemand die iets verstandigs post in deze botte topicreeks.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_95174644
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 16:41 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Optimist, een jaartje ofzo en als hij vrij komt krijgt hij de voogdij over de beide kinderen omdat het de familieband toch wel errug zwaar weegt. :')

Leer mij de idioten hier kennen..... :(
Dat denk ik niet hoor.
pi_95174714
quote:
Op woensdag 6 april 2011 12:29 schreef Muhammedalislaam het volgende:
Primitieve lui daar in groningen
Beijum is nou niet bepaald een goed voorbeeld voor de rest van Groningen :')
pi_95175324
Dit moet toch wel de knoop gaan worden om dit soort figuren zwaar onder toezicht te houden? Hij is al eens eerder veroordeeld, het is een klootzak die een 2e kans kreeg en dan dit.. Man wat ben ik boos. Iemand die zo ziek is dat hij zich aan zijn eigen dochter vergrijpt.. en dat zomaar laten gaan. Watskeburt?

Deze mensen moeten onder toezicht, een celstraf is gewoon uitstellen van tijd.
Dit had dus voorkomen kunnen worden als er betere controlle, noem het maar nazorg, is. Hij heeft het verdomme eerder geflikt en nu gewoon weer. 12 jaar... arm kind.
Ik ben echt boos.
-weg-
  donderdag 7 april 2011 @ 17:23:41 #85
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_95175404
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 17:05 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Beijum is nou niet bepaald een goed voorbeeld voor de rest van Groningen :')
Laat dat alsjeblieft voorop staan zeg :{w
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
pi_95175508
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 17:23 schreef Cat_Tank het volgende:

[..]

Laat dat alsjeblieft voorop staan zeg :{w
Ja idd.. allemaal kinderneukers daar! Laten we er vanavond nog met zijn allen heen gaan om het hele gehucht plat te branden :')
Alsof de omgeving verantwoordelijk is voor een zieke geest, echt heh.. 8)7
Als deze man nou heel mooi groot luxe afgelegen en vrij wonend in weelde had geleefd, dan had hij zich vast nooit aan zijn dochters vergrepen :')
-weg-
  donderdag 7 april 2011 @ 17:28:13 #87
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_95175566
The horror, het kind van je vader ter wereld brengen. -O-
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_95175731
quote:
9s.gif Op donderdag 7 april 2011 17:28 schreef ondeugend het volgende:
The horror, het kind van je vader ter wereld brengen. -O-
Het is alles, het meisje is 12.. beweerde niet te weten dat ze zwanger was. Is dat wel zo? Wat moet er allemaal in dat koppie omgaan, en het is al absurd en debiel maar nu heb je ook nog eens landelijke bekendheid, shocking, alles.. kan je van zo'n kind gaan houden? Wat te doen..
Ik zou het kind sowieso ter adoptie afstaan, hard maar fair.. Maar hoe redt je het 12 jarige meisje?
-weg-
  donderdag 7 april 2011 @ 17:34:16 #89
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_95175792
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 17:26 schreef Auti het volgende:

[..]

Ja idd.. allemaal kinderneukers daar! Laten we er vanavond nog met zijn allen heen gaan om het hele gehucht plat te branden :')
Alsof de omgeving verantwoordelijk is voor een zieke geest, echt heh.. 8)7
Als deze man nou heel mooi groot luxe afgelegen en vrij wonend in weelde had geleefd, dan had hij zich vast nooit aan zijn dochters vergrepen :')
Als je nou eeeeeeeeeeven wat verder terugleest wat ik nou precies beaam en dan nog eens heel hard je radertjes laat ratelen dan begrijp je misschien waar ik op doel.
Cat_Tank is strong
pi_95175850
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 17:34 schreef Cat_Tank het volgende:

[..]

Als je nou eeeeeeeeeeven wat verder terugleest wat ik nou precies beaam en dan nog eens heel hard je radertjes laat ratelen dan begrijp je misschien waar ik op doel.
Ik begrijp heel goed wat je bedoeld en het negatieve in mijn post was niet naar jou gericht.
Lees mijn post maar eens goed, het is sarcastisch ;) Sorry als je dacht dat ik jou aanviel.
Ik ben het juist NIET eens met de hetze en generalisering.
Het was dus een soort van toevoeging/ondersteuning
-weg-
  donderdag 7 april 2011 @ 17:38:12 #91
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_95175920
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 17:32 schreef Auti het volgende:

[..]

Het is alles, het meisje is 12.. beweerde niet te weten dat ze zwanger was. Is dat wel zo? Wat moet er allemaal in dat koppie omgaan, en het is al absurd en debiel maar nu heb je ook nog eens landelijke bekendheid, shocking, alles.. kan je van zo'n kind gaan houden? Wat te doen..
Ik zou het kind sowieso ter adoptie afstaan, hard maar fair.. Maar hoe redt je het 12 jarige meisje?
Ja zulke dingen vraag ik me ook af. Arm meisje.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  donderdag 7 april 2011 @ 17:56:57 #92
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_95176616
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 17:36 schreef Auti het volgende:

[..]

Ik begrijp heel goed wat je bedoeld en het negatieve in mijn post was niet naar jou gericht.
Lees mijn post maar eens goed, het is sarcastisch ;) Sorry als je dacht dat ik jou aanviel.
Ik ben het juist NIET eens met de hetze en generalisering.
Het was dus een soort van toevoeging/ondersteuning
Ah okee, pardon in dat geval :@ Mijn sarcasme radar stond uit :')
Cat_Tank is strong
pi_95177114
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 17:56 schreef Cat_Tank het volgende:

[..]

Ah okee, pardon in dat geval :@ Mijn sarcasme radar stond uit :')
Als ik het zelf terug lees is het ook niet 100% duidelijk hoor.. Je moet het halen uit de eerst woorden; "Ja idd" en daarna ga ik over sarcasme. Ik realiseer mij dat ik niet echt duidelijk was, dat heb ik vaker ;)

Maar ik ben het dus gewoon met je eens :Y en ik vind dat over 1 kam scheren ook echt pure onzin en stokerij, vandaar dus dat het "allemaal" kinderneukers zijn ;) Net alsof..
-weg-
  donderdag 7 april 2011 @ 18:18:55 #94
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_95177375
Waarom komt dit zo uitgebreid in het nieuws?
O)))
pi_95177566
quote:
13s.gif Op donderdag 7 april 2011 18:18 schreef arucard het volgende:
Tienermoeders is niets nieuws, maar 12 jaar is wel erg uitzonderlijk. En dan ook nog eens van je eigen vader.. Dan mag je toch wel even heel erg hard gaan zeggen van: DIT HOORT NIET!!
-weg-
pi_95177790
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 13:57 schreef Sapstengel het volgende:
Hoge straffen werken niet altijd. Kijk maar eens naar de Verenigde Staten waar de straffen enorm hoog zijn.
Je gaat compleet voorbij aan de bevolkingssamenstelling van een land. Evenmin heb je ook voor de veiligheidssituatie in landen. Als ik dat kaartje mag geloven, kan ik me het beste in centraal-Afrika vestigen, want daar zitten weinig mensen in de cel... - Je moet zeker niet doorslaan met streng straffen, maar zo soft als in Nederland hoeft nou ook weer niet.

Het probleem met deze incestvader is dat je op voorhand al kunt invullen dat -ie een belachelijk lage straf gaat krijgen voor al het leed dat hij heeft veroorzaakt. Lees even dit verse nieuwe bericht:

quote:
Vader tienermoeder (12) bekent
’Trots dat hij opa zou worden’
De vader van het 12-jarige meisje uit Groningen dat onlangs beviel van een dochter, heeft bekend dat hij de vader van de baby is. Dat meldt het openbaar ministerie (OM) in Groningen. Eerder werd bekend dat de man al enthousiast had rondgebazuind dat hij opa was geworden.

Het meisje uit de Groningse wijk Beijum beviel 22 maart tijdens een excursie van school van een gezonde dochter. Ze wist niet dat ze zwanger was.

Eerder veroordeeld seksueel misbruik andere dochter
Volgens een woordvoerster van het OM is de 52-jarige man in 1995 al eens veroordeeld voor seksueel misbruik van een andere dochter. De man zit in ieder geval de komende twee weken nog vast, zo heeft de rechter-commissaris besloten. Hij acht de kans op herhaling groot. Ook de ernst van het feit speelt mee in dit besluit, aldus het OM.

De vader werd afgelopen dinsdag op zijn schuiladres aangehouden nadat uit DNA-onderzoek was gebleken dat hij hoogstwaarschijnlijk de vader van de baby is. De man had op verzoek van de politie vrijwillig genetisch materiaal afgestaan. Vlak na de geboorte was al DNA van het dochtertje afgenomen. Het Nederlands Forensisch Instituut (NFI) in Den Haag heeft het profiel van de man vergeleken met dat van de baby. Daaruit bleek dat de kans 'aanzienlijk' was dat de man de vader van de baby is.

Het meisje, dat 11 jaar was toen ze zwanger werd, is inmiddels samen met haar dochtertje opgevangen in een pleeggezin. Ze krijgt psychische hulp aangeboden. Ook haar jongere broertje, met wie ze bij haar vader woonde, zit in een pleeggezin.

'Pedo' op de gevel gekalkt
Het huis in Beijum waar ze woonden, is gisteravond door een verhuisbedrijf leeggehaald. De politie en de gemeente hopen dat het pand daarmee geen doelwit meer is van vernielingen, zoals in de nacht van dinsdag op woensdag wel het geval was. Toen werden ramen ingegooid en werd het woord 'pedo' op de gevel gekalkt.

Geboortekaartjes
Op de dag dat zijn 12-jarige dochter tijdens een schoolreisje een kind kreeg, had de 52-jarige vader geboortekaartjes bij de tabakswinkel aan de overkant van zijn straat gekocht. Dit meldt dagblad Metro vandaag. Volgens een buurman maakte hij er totaal geen geheim van dat hij opa was geworden.
Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)eder-12-bekent.dhtml

Zoals je kunt lezen, is de man al eerder voor seksueel misbruik van zijn eigen kind veroordeeld. De straf die destijds is opgelegd, is dermate fors en afschrikwekkend geweest; de samenleving is dusdanig lang en goed tegen deze man beschermd geweest, dat nu een 12-jarig kind slachtoffer is van incest en een kind van haar eigen vader heeft moeten baren.

Noem mij maar conservatief of extreem-rechts (wat ik niet ben), maar ik vind de doodstraf nog te mild voor zo'n beest.
  donderdag 7 april 2011 @ 18:29:19 #97
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_95177793
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 18:23 schreef Auti het volgende:

[..]

Tienermoeders is niets nieuws, maar 12 jaar is wel erg uitzonderlijk. En dan ook nog eens van je eigen vader.. Dan mag je toch wel even heel erg hard gaan zeggen van: DIT HOORT NIET!!
Zo lijkt het net alsof je de 12 jarige de schuld geeft :')
O)))
  donderdag 7 april 2011 @ 18:30:46 #98
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_95177863
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 18:29 schreef Boldface het volgende:
Noem mij maar conservatief of extreem-rechts (wat ik niet ben), maar ik vind de doodstraf nog te mild voor zo'n beest.
Misschien ligt martelen meer in jouw straatje.
O)))
pi_95177867
quote:
Je hebt gelijk; het is de normaalste zaak van de wereld dat vaders hun 11-jarige dochter verkrachten en bezwangeren....
pi_95177904
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 18:30 schreef arucard het volgende:
Misschien ligt martelen meer in jouw straatje.
Nee, we hoeven onszelf als land niet te verlagen tot zo'n niveau. Maar op de doodstraf heb ik in dit geval niks tegen; van mij mag deze onmiddellijk worden uitgevoerd op deze man.
  donderdag 7 april 2011 @ 18:33:23 #101
78780 deedeetee
pi_95177967
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 18:29 schreef Boldface het volgende:

Het probleem met deze incestvader is dat je op voorhand al kunt invullen dat -ie een belachelijk lage straf gaat krijgen voor al het leed dat hij heeft veroorzaakt. Lees even dit verse nieuwe bericht:

[..]

Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)eder-12-bekent.dhtml

Zoals je kunt lezen, is de man al eerder voor seksueel misbruik van zijn eigen kind veroordeeld. De straf die destijds is opgelegd, is dermate fors en afschrikwekkend geweest; de samenleving is dusdanig lang en goed tegen deze man beschermd geweest, dat nu een 12-jarig kind slachtoffer is van incest en een kind van haar eigen vader heeft moeten baren.

Ik vind het eerder dringend nodig om iets te doen aan de mensen die de man gewoon zijn gang laten gaan met de volgende dochter. Welke kwezelaar laat dat meisje nu onbeschermd onder zijn dak wonen ? Degene die daar niet tegen is opgetreden mogen ze van mij eens stevig aanpakken.

[ Bericht 5% gewijzigd door deedeetee op 07-04-2011 18:44:35 ]
  donderdag 7 april 2011 @ 18:34:51 #102
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_95178035
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 18:30 schreef Boldface het volgende:

[..]

Je hebt gelijk; het is de normaalste zaak van de wereld dat vaders hun 11-jarige dochter verkrachten en bezwangeren....
We moeten iets hebben om met z'n allen verontwaardigd over te doen inderdaad. Ik kan niet wachten op het volgende schandaal.
O)))
pi_95178376
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 18:29 schreef arucard het volgende:

[..]

Zo lijkt het net alsof je de 12 jarige de schuld geeft :')
Verduidelijk dat dan eens, want ik kan het werkelijk nergens uit opmaken, zelfs niet uit de bold tekst.
-weg-
pi_95178410
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 18:33 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Ik vind het eerder dringend nodig om iets te doen aan de mensen die de man gewoon zijn gang laten gaan met de volgende dochter. Welke kwezelaar laat dat meisje nu onbeschemd onder zijn dak wonen ? Degene die daar niet tegen is opgetreden mogen ze van mij eens stevig aanpakken.
_O_
-weg-
  donderdag 7 april 2011 @ 18:50:44 #105
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_95178784
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 18:41 schreef Auti het volgende:

[..]

Verduidelijk dat dan eens, want ik kan het werkelijk nergens uit opmaken, zelfs niet uit de bold tekst.
Met "en dan ook nog eens van je eigen vader" lijkt het net alsof het meisje haar vader heeft uitgekozen.
Maar ik weet ook wel dat je dat niet bedoelt natuurlijk, mocht je dat denken.
O)))
pi_95178830
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 18:33 schreef deedeetee het volgende:
Ik vind het eerder dringend nodig om iets te doen aan de mensen die de man gewoon zijn gang laten gaan met de volgende dochter. Welke kwezelaar laat dat meisje nu onbeschermd onder zijn dak wonen ? Degene die daar niet tegen is opgetreden mogen ze van mij eens stevig aanpakken.
Wat had je precies willen doen? Als de man zijn (mini-)straf heeft uitgezeten, is hij daarna weer een vrij man; dat geldt voor iedere veroordeelde nadat de straf eenmaal is uitgezeten. Als de man zich niet misdraagt (of als daar geen tekenen van zichtbaar zijn), is niemand gerechtigd om zomaar in de privésfeer van zo'n gezin in te grijpen. Dat kan pas als er signalen zijn.

Het probleem is dat de man de eerste keer veel te soft is gestraft; iemand die zoiets gruwelijks doet als zijn eigen kind seksueel misbruiken, moet simpelweg veel zwaarder worden bestraft.
  donderdag 7 april 2011 @ 18:55:57 #107
78780 deedeetee
pi_95179036
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 18:51 schreef Boldface het volgende:

[..]

Wat had je precies willen doen? Als de man zijn (mini-)straf heeft uitgezeten, is hij daarna weer een vrij man; dat geldt voor iedere veroordeelde nadat de straf eenmaal is uitgezeten. Als de man zich niet misdraagt (of als daar geen tekenen van zichtbaar zijn), is niemand gerechtigd om zomaar in de privésfeer van zo'n gezin in te grijpen. Dat kan pas als er signalen zijn.
De kans opherhaling was toch genoeg signaal ? Zo'n man gewoon blijven volgen zodat je er op tijd bij bent als hij weer een dochter onder zijn hoede krijgt. Lijkt me echt niet zo moeilijk hoor.
quote:
Het probleem is dat de man de eerste keer veel te soft is gestraft; iemand die zoiets gruwelijks doet als zijn eigen kind seksueel misbruiken, moet simpelweg veel zwaarder worden bestraft.
Maakt niet uit, dit soort figuren leren het nooit af.
  Moderator donderdag 7 april 2011 @ 18:57:37 #108
249559 crew  Lavenderr
pi_95179113
quote:
Misschien omdat het iets is wat godzijdank niet vaak voorkomt?
pi_95179332
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 18:55 schreef deedeetee het volgende:
De kans opherhaling was toch genoeg signaal ? Zo'n man gewoon blijven volgen zodat je er op tijd bij bent als hij weer een dochter onder zijn hoede krijgt. Lijkt me echt niet zo moeilijk hoor.

Maakt niet uit, dit soort figuren leren het nooit af.
Twintig jaar celstraf in 1995 was een stuk effectiever geweest. Als we alle te vroeg vrijgelaten criminelen in de gaten moeten houden, kunnen we dat veel effectiever doen door ze 'gezellig' bijeen te brengen in één gebouw: de gevangenis. Daar waar ze veel langer hadden moeten zitten.
  donderdag 7 april 2011 @ 19:17:09 #110
78780 deedeetee
pi_95180130
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 19:02 schreef Boldface het volgende:

[..]

Twintig jaar celstraf in 1995 was een stuk effectiever geweest. Als we alle te vroeg vrijgelaten criminelen in de gaten moeten houden, kunnen we dat veel effectiever doen door ze 'gezellig' bijeen te brengen in één gebouw: de gevangenis. Daar waar ze veel langer hadden moeten zitten.
Tsja ik heb er helemaal geen bezwaar tegen om deze figuren ergens heel lang op te sluiten zodat ze geen kinderen meer kunnen lastig vallen. Helaas kan dat niet volgens de wet.
En zelfs als ze al oud gaan gaan ze nog door, je zou ze dus permanent opgesloten moeten houden. Dat gaat niet werken hoor.
pi_95180364
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 19:17 schreef deedeetee het volgende:
Tsja ik heb er helemaal geen bezwaar tegen om deze figuren ergens heel lang op te sluiten zodat ze geen kinderen meer kunnen lastig vallen. Helaas kan dat niet volgens de wet.
En zelfs als ze al oud gaan gaan ze nog door, je zou ze dus permanent opgesloten moeten houden. Dat gaat niet werken hoor.
Je kunt mensen die hun eigen kind bezwangeren in principe tot levenslang veroordelen. Kwestie van de wet aanpassen. Daar hebben we in dit land een wetgevende macht voor.
pi_95180605
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 18:51 schreef Boldface het volgende:

[..]

Ook dan nog niet. Dat kan pas als er sprake is van een levensbedreigende situatie.

quote:
Omdat?
  donderdag 7 april 2011 @ 19:27:06 #113
78780 deedeetee
pi_95180640
quote:
15s.gif Op donderdag 7 april 2011 19:21 schreef Boldface het volgende:

[..]

Je kunt mensen die hun eigen kind bezwangeren in principe tot levenslang veroordelen. Kwestie van de wet aanpassen. Daar hebben we in dit land een wetgevende macht voor.
Die nu eenmaal heel anders tegen deze zaken aankijkt.
Beroof een bank en je krijgt zó een zeer forse straf, doe je eigen kind wat aan en men vind forse straffen opeens een kwalijke zaak. Zo slecht voor de goede verhoudingen binnen het gezin.... Daar is het kind niet bij gebaat 8)7

Ik vind het ook triest hoor.
pi_95180750
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 19:27 schreef deedeetee het volgende:
Zo slecht voor de goede verhoudingen binnen het gezin.... Daar is het kind niet bij gebaat 8)7
Stel nu dat kinderen daar inderdaad niet bij gebaat zijn en hun vader in zo'n geval ook niet de gevangenis zouden zien willen in gaan, welk doel dient het dan nog om zo'n gast lang op te sluiten?
pi_95181426
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 19:26 schreef Xa1pt het volgende:
Omdat?
Omdat het een gruwelijke daad is, omdat de maatschappelijke verontwaardiging zeer groot is, omdat het slachtoffer een levenslang trauma heeft en haar leven compleet ontwricht is, omdat een kind straks moet opgroeien met de wetenschap wie haar vader en tevens opa is en met een moeder die geestelijk een wrak is, omdat het kind mogelijk ernstige gezondheidsproblemen krijgt aangezien het inteelt is, enzovoort, enzovoort.

Hoe veel redenen wil je? In Nederland lijkt straf tegenwoordig uitsluitend nog te draaien om correctie van de dader en diens (snelle) terugkeer in de maatschappij. Genoegdoening en het beschermen van de samenleving zijn ondergesneeuwd en moeten dringend weer op de plaatsen 1 en 2 van de prioriteitenlijst komen.
  donderdag 7 april 2011 @ 19:45:41 #116
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_95181671
Dat trauma wordt trouwens alleen maar groter door alle media aandacht.
O)))
pi_95181743
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 19:45 schreef arucard het volgende:
_O_
Logic will get you from A to B. Imagination will get you anyware.
  donderdag 7 april 2011 @ 19:49:53 #118
78780 deedeetee
pi_95181896
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 19:28 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Stel nu dat kinderen daar inderdaad niet bij gebaat zijn en hun vader in zo'n geval ook niet de gevangenis zouden zien willen in gaan, welk doel dient het dan nog om zo'n gast lang op te sluiten?
Kinderen zijn meestal loyaal aan hun ouders ook als ze mishandeld worden. Dat mag toch geen reden zijn om die mishandelende ouder maar gewoon zijn gang te laten gaan ?

Welk doel het dient om zo'n man toch uit het gezin weg te halen ? Lijkt me duidelijk : kinderen dienen tegen mishandeling beschermt te worden.
Kinderen die in hun jeugd mishandeld worden krijgen daar later vaak problemen Gaan vaker ook mishandelen als ze zelf kinderen hebben.
pi_95181923
quote:
15s.gif Op donderdag 7 april 2011 19:40 schreef Boldface het volgende:

[..]

Omdat het een gruwelijke daad is, omdat de maatschappelijke verontwaardiging zeer groot is, omdat het slachtoffer een levenslang trauma heeft en haar leven compleet ontwricht is, omdat een kind straks moet opgroeien met de wetenschap wie haar vader en tevens opa is en met een moeder die geestelijk een wrak is, omdat het kind mogelijk ernstige gezondheidsproblemen krijgt aangezien het inteelt is, enzovoort, enzovoort.

Hoe veel redenen wil je? In Nederland lijkt straf tegenwoordig uitsluitend nog te draaien om correctie van de dader en diens (snelle) terugkeer in de maatschappij. Genoegdoening en het beschermen van de samenleving zijn ondergesneeuwd en moeten dringend weer op de plaatsen 1 en 2 van de prioriteitenlijst komen.
We weten nog helemaal niet wat er nu allemaal precies aan de hand is, of het zo is dat die man eerder een kind heeft misbruikt, of dat wel in Nederland is gebeurd enz.
Ook zit de kans er dik in dat deze man TBS krijgt opgelegd. Een psychiatrisch onderzoek is wel nodig, als je hoort dat ie op de dag van de geboorte geboortekaartjes kocht en vertelde opa te zijn geworden.
  donderdag 7 april 2011 @ 19:52:35 #120
78780 deedeetee
pi_95182021
pi_95182077
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 13:57 schreef Sapstengel het volgende:

[ afbeelding ]
Ik ben niet voor zwaarder straffen maar je zal eerst de pakkans moeten weten om te kunnen beoordelen wat die cijfers inhouden.

Het aantal gevangenen houdt niet perse in dat men zwaarder straft maar kan ook betekenen dat het beter lukt om daders te vinden en te bestraffen.
pi_95182925
quote:
15s.gif Op donderdag 7 april 2011 19:40 schreef Boldface het volgende:

[..]

Je redeneert vooralsnog niet vanuit het slachtoffer. Als genoegdoening vanuit het slachtoffer een rol moet spelen is het nog maar zeer de vraag of de betreffende dader in de gevangenis terecht komt.
pi_95183070
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 19:45 schreef arucard het volgende:
Precies.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')