Zijn er dan al foto's in omloop? Want jij gewoon vind is voor een ander wellicht moddervet.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:10 schreef deedeetee het volgende:
Het meisje was niet dik en zag er gewoon nog als een kind uit.
Zo logisch vind ik dat trouwens niet. Ik vind het een naar bericht, maar als je hier het gevoel van krijgt ruiten in te moeten slaan ben je rijp voor wat mentale hulp, vind ik. Of liever gezegd: dan moet je je niet zo aanstellen.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:08 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Was te verwachten natuurlijk. De volkswoede moet geuit worden. Logisch. Bericht komt van nu.nl
Vorige deel is hier:
Politie zoekt vader van baby tienermoeder (12)
Ik kan helemaal niet begrijpen dat vernielingen dan wel oké zijn. Hier heeft dat twaalf-jarige meisje dus niks aan en dikke kans dat dit haar alleen maar bang maakt.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:29 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik kan best begrijpen dat buurtbewoners zoiets doen. Stel het zou mijn buurmeisje zijn, dan zou ik me heel erg boos voelen - aangezien ik me nu al ontzettend boos voel dat zoiets kan gebeuren.
Maar in de OP staat dat hij de mogelijke vader is. Het is nu toch al sowieso bewezen door middel van DNA dat hij de vader is? Ik vind het wonderlijk dat hij dus al eerder is veroordeeld voor 2 jaar omdat hij een dochter seksueel heeft misbruikt, gewoon weer de kans heeft gehad om een dochter op te voeden.
Jemigquote:Op donderdag 7 april 2011 11:44 schreef MissBitchy het volgende:
Incestvader kocht geboortekaartjes
Op de dag dat zijn 12-jarige dochter tijdens een schoolreisje een kind kreeg, had de 52-jarige vader geboortekaartjes bij de tabakswinkel aan de overkant van zijn straat gekocht.
Dit meldt dagblad Metro vandaag. Volgens een buurman maakte hij er totaal geen geheim van dat hij opa was geworden.
De man werd dinsdag aangehouden op verdenking van seksueel misbruik van zijn dochtertje. De verdachte woonde met zijn zoon (11) en dochtertje zo'n 3 jaar in de Groningse wijk Beijum.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)boortekaartjes.dhtml
Gelukkig woont zij allang niet meer thuis maar bij een pleeggezin en krijgt ze dus niks van de vernieling mee.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:26 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik kan helemaal niet begrijpen dat vernielingen dan wel oké zijn. Hier heeft dat twaalf-jarige meisje dus niks aan en dikke kans dat dit haar alleen maar bang maakt.
Sowieso, zíj is slachtoffer, en niet die vandalen.
Behalve echt elke krant en de journaals waarin zij haar zaak kan waarnemenquote:Op donderdag 7 april 2011 12:56 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Gelukkig woont zij allang niet meer thuis maar bij een pleeggezin en krijgt ze dus niks van de vernieling mee.
En je denkt daadwerkelijk dat ze dat doet?quote:Op donderdag 7 april 2011 13:00 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Behalve echt elke krant en de journaals waarin zij haar zaak kan waarnemen
Ah, ze zal het wel niet doen want dat komt jou beter uit dit soort pauperactie's goed te praten.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:08 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
En je denkt daadwerkelijk dat ze dat doet?
Ik praat nergens wat goed, ik vind het alleen wel begrijpelijk. Ik vind het meer een pauper actie dat niemand actie heeft ondernomen.. het moet vast wel duidelijk zijn geweest (voor de buurt, de school en wss ook wel bij jeugdzorg) dat daar dingen speelden die niet helemaal gezond waren. Aangezien die man ook al eerder opgepakt is wegens incest.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:11 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ah, ze zal het wel niet doen want dat komt jou beter uit dit soort pauperactie's goed te praten.
We weten nog helemaal niks, en ik meen te hebben gehoord dat die man eerst in het buitenland woonde dus kan misschien verklaren waarom de hulpverlening en politie niet op de hoogte waren van zijn verleden.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:15 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik praat nergens wat goed, ik vind het alleen wel begrijpelijk. Ik vind het meer een pauper actie dat niemand actie heeft ondernomen.. het moet vast wel duidelijk zijn geweest (voor de buurt, de school en wss ook wel bij jeugdzorg) dat daar dingen speelden die niet helemaal gezond waren. Aangezien die man ook al eerder opgepakt is wegens incest.
Ik kan dat haast niet geloven, zoiets hoort gewoon vermeldt te worden vind ik.. lijkt me het meest logische. Ik denk eerlijk gezegd dat het wel bekend was (moet wel) maar dit soort dingen gebeuren zovaak. Mijn zusje werkt op een basisschool met speciaal onderwijs, het is ook bekend bij Jeugdzorg dat een jongentje (nu 12) seksueel misbruikt is door zijn vader, vader is opgepakt daarvoor, weer vrijgekomen en serieus, die jongen komt gewoon weer bij zijn vader in het weekend voor de hele dag en volgens mij wordt het steeds vaker. Omdat die vader een vriendin heeft en die houdt het (zogenaamd) wel allemaal in de gaten. Terwijl ze allemaal wel weten van niet aangezien die man erg dominant/agressief is en die vrouw heel onderdanig. Hij kan dus gewoon zijn gang gaan, dit soort gevallen heb je overal en ik vind het echt heel hatelijk.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:25 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
We weten nog helemaal niks, en ik meen te hebben gehoord dat die man eerst in het buitenland woonde dus kan misschien verklaren waarom de hulpverlening en politie niet op de hoogte waren van zijn verleden.
Dat ze wellicht nog wat spulletjes uit het huis of haar kamer zou willen hebben en dat die mogelijk vernietigd zijn door deze actie maakt ook niet uit?quote:Op donderdag 7 april 2011 12:56 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Gelukkig woont zij allang niet meer thuis maar bij een pleeggezin en krijgt ze dus niks van de vernieling mee.
Ik denk persoonlijk dat ze al haar spulletjes wel heeft aangezien ze al vanaf dag 1 in een pleeggezin woont (apart dat er nu ineens wel plek vrij is - moet altijd iets gebeuren) maar denk dat ze ook niet meer naar haar huis toe gaatquote:Op donderdag 7 april 2011 13:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ze wellicht nog wat spulletjes uit het huis of haar kamer zou willen hebben en dat die mogelijk vernietigd zijn door deze actie maakt ook niet uit?
Eigen rechter spelen moet ook bijna wel in Nederland.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:44 schreef Skull-splitter het volgende:
Die vernielers spelen eigen rechter, en dat mag je best zwaar bestraffen in mijn ogen...
Wuutquote:
Ja. Ik heb het ook niet zo op volksopstanden die wel even het recht in eigen hand nemen.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:26 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik kan helemaal niet begrijpen dat vernielingen dan wel oké zijn. Hier heeft dat twaalf-jarige meisje dus niks aan en dikke kans dat dit haar alleen maar bang maakt.
Sowieso, zíj is slachtoffer, en niet die vandalen.
En daarom moet het volk het zelf maar doen? Laat me niet lachen.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:52 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Eigen rechter spelen moet ook bijna wel in Nederland.
De straffen hier zijn echt belachelijk laag.
Iemand had een keer een andere persoon vermoord .... en hoefde maar 4 (!) jaar de gevangenis in.![]()
Of mensen die iemand verkrachten krijgen alleen maar een taakstraf ...
Ze moeten de straffen echt véél hoger maken, want je gaat in andere landen langer de gevangenis in voor een overval dan hier voor een moord.
Maar de overheid doet er helemaal niks aan.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:55 schreef capricia het volgende:
[..]
En daarom moet het volk het zelf maar doen? Laat me niet lachen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |