Joa, weer even hoi zeggen.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:17 schreef conleche het volgende:
Dat mooie weer is verplaatst naar morgen omdat ik dan vrij ben!
Hoi Boem! Weer terug in het kippenhok?
fixedquote:Op woensdag 6 april 2011 09:17 schreef conleche het volgende:
Dat mooie weer is verplaatst naar morgen omdat Mo dan jarig is
gaan wij meetten, binnenkort?quote:Op woensdag 6 april 2011 09:32 schreef Perruche het volgende:
Hoe jong/oud ben je dan vaaaaiizor?
Ik heb nu al zin om weer te gaan sporten vanavond
Geen flauw idee hoe oud Mo is...quote:Op woensdag 6 april 2011 09:34 schreef V1z0R het volgende:
Ik ben volgende week stiekeme jarige en dan word ik net zo oud als Mo morgen wordt!
Uniekjij bikkel!
Hey, ja ik had je FB gelezen, als ik richting het noorden ga zeker! Laat je tzt wel wetenquote:Op woensdag 6 april 2011 09:35 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
gaan wij meetten, binnenkort?
Zo, op het werk. belabberd geslapen en vanalles geregeld al vanmorgen. Nu zo maar eens echt werken.
stukje noordelijker, denk ik!quote:Op woensdag 6 april 2011 09:38 schreef boem-dikkie het volgende:
Als jullie naar het noorden gaan kom ik ook.
Jonge deernequote:Op woensdag 6 april 2011 09:40 schreef Perruche het volgende:
Mehehe dan ben ik nog minder oud
Maar ja ik was niet op de meet
En de huisband van de tapastoko!quote:Op woensdag 6 april 2011 09:41 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Jonge deerne
Heb je wel lekkere biertjes en vlammetjes gemist!
Jammer dat vandaag mijn vrije dag is.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:17 schreef conleche het volgende:
Dat mooie weer is verplaatst naar morgen omdat ik dan vrij ben!
Hoi Boem! Weer terug in het kippenhok?
ja. en het is alleen op zaterdag en zondag,quote:Op woensdag 6 april 2011 10:05 schreef loveli het volgende:
[..]
Bij jou heet dat waarschijnlijk "weekend"?
Omg!quote:Op woensdag 6 april 2011 10:25 schreef V1z0R het volgende:
Co is living the life!
Ik vergeet steeds om vakantie te nemenNiet te geloven dat het nu al 1jr en bijna 5mnd geleden is dat ik een hele week vrij heb gehad
En dat terwijl ik m'n ouders eerder voor gek verklaarde dat ze zoveel werkten...
Ik ben degene die het rooster maakt.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:20 schreef Perruche het volgende:
Jij hebt ook vaak vakantie Co! Lekker hoorGa je nog ergens heen?
Lekker hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 10:30 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben degene die het rooster maakt.Dus dan geef ik mezelf gewoon vaak vrij!
Griekenland!!
Daar snap ik echt niks van!quote:Op woensdag 6 april 2011 10:25 schreef V1z0R het volgende:
Co is living the life!
Ik vergeet steeds om vakantie te nemenNiet te geloven dat het nu al 1jr en bijna 5mnd geleden is dat ik een hele week vrij heb gehad
En dat terwijl ik m'n ouders eerder voor gek verklaarde dat ze zoveel werkten...
Heb je Google Earth voor toch?quote:Op woensdag 6 april 2011 10:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Daar snap ik echt niks van!Wil je niet eens wat zien van de wereld dan?
Ja, ik denk dat ik dat maar gewoon doe idd. Heb ik iig weer een maand salaris erbijquote:Op woensdag 6 april 2011 10:48 schreef progje het volgende:
Ik zou gewoon gaan en als je aangenomen wordt het gewoon proberen toch?
Je hebt 1 maand proeftijd toch? Dus als je het echt niks vindt kan je er dan altijd weer mee ophouden...
Weet je wat voor een contract je zou krijgen?
Vast of een jaar-contract? Nadeel van een jaarcontract is dat je die vaak niet op kan zeggen (maar de werkgever ook niet) behalve dus in het begin die maand proeftijd.
Echt wel!quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 10:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik dat maar gewoon doe idd. Heb ik iig weer een maand salaris erbij.
Overigens las ik op hun website dat ze het afgelopen jaar al 3 keer verhuisd zijn en dat het huidige pand ook alweer te klein wordt, dus hopelijk gaan ze gauw verhuizen naar een beter pand.
Ik heb geen idee wat voor contract ik zou krijgen. Bij mijn vorige werkgever stond er in het contract dat het met inachtneming van een maand opzegtermijn tussentijds opgezegd kon worden, maar dat is niet heel gebruikelijk geloof ik. Maar ik denk dat ik in een maand tijd wel goed kan beslissen of het hem wel of niet gaat worden. En er komt iig weer even wat geld binnenquote:Op woensdag 6 april 2011 10:48 schreef progje het volgende:
Ik zou gewoon gaan en als je aangenomen wordt het gewoon proberen toch?
Je hebt 1 maand proeftijd toch? Dus als je het echt niks vindt kan je er dan altijd weer mee ophouden...
Weet je wat voor een contract je zou krijgen?
Vast of een jaar-contract? Nadeel van een jaarcontract is dat je die vaak niet op kan zeggen (maar de werkgever ook niet) behalve dus in het begin die maand proeftijd.
quote:Op woensdag 6 april 2011 11:39 schreef Probability het volgende:
Je mag toch niet afwijken van de wettelijke 3 maanden opzegtermijn?!!!!
quote:Op woensdag 6 april 2011 11:39 schreef motorbloempje het volgende:
maximaal aantal woorden: 750
woorden tellen: 749score
Ja voor vik, ik moest laatst arbeidsrecht leren.. bij een contract van X maanden moet je wettelijk 3 maanden opzegtermijn doen (of niet) want zodra je in het contract 2 maanden zet ben je al meteen aangenomen?quote:
Whey-delicious? Speculaas is ook erg lekker!quote:Op woensdag 6 april 2011 11:33 schreef progje het volgende:
zit voor het eerst van mijn leven een eiwit-shake (chocolade smaak) weg te werken, maar best lekker eigenlijkNet alsof ik chocolade melk drink
Ik snap je niet?quote:Op woensdag 6 april 2011 11:40 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja voor vik, ik moest laatst arbeidsrecht leren.. bij een contract van X maanden moet je wettelijk 3 maanden opzegtermijn doen (of niet) want zodra je in het contract 2 maanden zet ben je al meteen aangenomen?
Klinkt wat vreemd om eerlijk te zijn. Ik heb heel vaak een vast-contract gehad met 2-maand opzegtermijn. Maar misschien zijn dat soort regels ook weer afhankelijk van de sector / caoquote:Op woensdag 6 april 2011 11:40 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja voor vik, ik moest laatst arbeidsrecht leren.. bij een contract van X maanden moet je wettelijk 3 maanden opzegtermijn doen (of niet) want zodra je in het contract 2 maanden zet ben je al meteen aangenomen?
Nee daar gaan veel mensen de fout mee in.. Als er niet gesproken wordt over het tussentijds mogen opzeggen van het jaarcontract (dus opzegtermijn) is het contract geldig voor 1 jaar en kan door beide partijen niet opgezegd worden.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik snap je niet?
Ik kreeg de vorige keer een jaarcontract waarvan één maand proeftijd en het mocht met inachtneming van één maand opzegtermijn opgezegd worden.
Een jaarcontract kan toch sowieso ook wel tussentijds opgezegd worden? Mits je maar een bepaalde opzegtermijn in acht neemt?
Ik zal het binnenkort eens opzoeken, ik heb namelijk een herkansing voor dat vakquote:Op woensdag 6 april 2011 11:42 schreef progje het volgende:
[..]
Klinkt wat vreemd om eerlijk te zijn. Ik heb heel vaak een vast-contract gehad met 2-maand opzegtermijn. Maar misschien zijn dat soort regels ook weer afhankelijk van de sector / cao
Ik ben benieuwd! Ik weet al die regels verder ook echt niet uit mijn hoofd.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:43 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik zal het binnenkort eens opzoeken, ik heb namelijk een herkansing voor dat vak!!
Die ken ik ook niet!quote:Op woensdag 6 april 2011 11:39 schreef Probability het volgende:
Je mag toch niet afwijken van de wettelijke 3 maanden opzegtermijn?!!!!
Over opzegging staat altijd iets in een contract. 2 maanden is gebruikelijk volgens mij.quote:Wettelijke voorwaarden proeftijd
1. De proeftijd moet schriftelijk worden overeengekomen;
2. Voor beide partijen moet de proeftijd even lang zijn;
3. Bij een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd bedraagt de proeftijd maximaal 2 maanden;
4. Bij een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd bedraagt de proeftijd
a. 2 maanden, bij een periode van 2 jaar of langer;
b. 1 maand in alle andere gevallen (bij CAO kan hiervan worden afgeweken);
5. Niet voldoen aan deze voorwaarden betekent nietigheid (juridisch is er dan geen proeftijd).
hier een wat duidelijker antwoord:quote:Op woensdag 6 april 2011 11:43 schreef progje het volgende:
[..]
Nee daar gaan veel mensen de fout mee in.. Als er niet gesproken wordt over het tussentijds mogen opzeggen van het jaarcontract (dus opzegtermijn) is het contract geldig voor 1 jaar en kan door beide partijen niet opgezegd worden.
Niet altijd in een contract voor bepaalde tijd (jaar / half-jaar e.d.)quote:Op woensdag 6 april 2011 11:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Die ken ik ook niet!
Ik weet alleen dat er rondom proeftijd dingen zijn geregeld:
[..]
Over opzegging staat altijd iets in een contract. 2 maanden is gebruikelijk volgens mij.
Klopt.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:47 schreef progje het volgende:
[..]
Niet altijd in een contract voor bepaalde tijd (jaar / half-jaar e.d.)
Wat is je doel?quote:Op woensdag 6 april 2011 11:41 schreef progje het volgende:
@V1z0r: ik ga weer 2x in de week krachttraining doen, moet ik op die dagen wel een koolhydraat rijke maaltijd eten?? En zo ja dan voor of na het sporten? Al wordt voor het sporten moeilijk want ik ben van plan rond een uurtje of 7:15 - 7:30 in de sportschool te zijn.
Die heb ik volgend blok pas, maar dit vond ik zo raar, dat ik het heb onthouden!quote:Op woensdag 6 april 2011 11:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Klopt.
Vaak ook geregeld in de CAO of het staat vermeld in je arbeidscontract.
Lees de boel nog maar een keertje goed door voor je hertentamen Billy!
Verkleint dan alleen misschien wel de kansen op een volgende baanquote:Op woensdag 6 april 2011 11:54 schreef Viking84 het volgende:
Ok, dus als ik toch binnen een jaar wil vertrekken moet ik even een greep ui de bedrijfskas doen oid.
Nou, dat lijkt me referentie-technisch niet zo handig.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:54 schreef Viking84 het volgende:
Ok, dus als ik toch binnen een jaar wil vertrekken moet ik even een greep ui de bedrijfskas doen oid.
Dat laatste, "strak" worden.. Dus vooral koolhydraten na cardio wat ook wel weer logisch is inderdaad! thnx!quote:Op woensdag 6 april 2011 11:51 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Wat is je doel?
Wanneer je krachttraining wil doen, puur om veel kracht erbij te krijgen moet je inderdaad (veel) koolhydraten gaan toevoegen.
Wil je krachttraining doen om lekker strak te worden, zou ik alleen na cardio koolhydraten nemen als dat is op een avond voor de krachttraining. Tank weer even volgooien zodat je je kunt verzetten en dan eiwitten na je krachttraining.
ah joh, detailsquote:Op woensdag 6 april 2011 11:55 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Verkleint dan alleen misschien wel de kansen op een volgende baan
Geen probleemquote:Op woensdag 6 april 2011 11:58 schreef progje het volgende:
[..]
Dat laatste, "strak" worden.. Dus vooral koolhydraten na cardio wat ook wel weer logisch is inderdaad! thnx!
Wat ik ervan gehoord heb is inderdaad prachtig.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:45 schreef Viking84 het volgende:
Ik vond de soundtrack van Into the wild zo <3. Eddie Vedder <3.
Nee, de buit is nog niet binnen hoor! Waaruit maak je dat op?quote:Op woensdag 6 april 2011 12:13 schreef ihatefastcars het volgende:
Gewoon doen, Vik!Tweede gesprekken zijn sowieso altijd interessant omdat ze vaak net wat dieper op de materie ingaan: vaak nog net geen kruisverhoor is mijn ervaring.
Maar klinkt hier alsof bij jou de buit al binnen is, dus wellicht is het bij jou gelijk al een arbeidsvoorwaardengesprek? Nog nooit meegemaakt maar lijkt me echt ideaal!
Eén van mijn favo filmsquote:Op woensdag 6 april 2011 12:14 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Wat ik ervan gehoord heb is inderdaad prachtig.Hoe is de film zelf? Staat nl. al een tijdje op mijn lijstje.
Waarom kan dat niet?quote:Op woensdag 6 april 2011 12:14 schreef Probability het volgende:
En ik vind het niet leuk dat ik niet met 't vriendje op vakantie kan deze zomer.. Had ie van te voren wel mogen vertellen..
Iedereen is lyrisch over de film, maar ik vond 't niets en het maar een vervelend ondankbaar kutjoch dat ook tijdens zijn reis niet te overtuigen was van de mooie dingen die het leven en de samenleving bieden.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:14 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Wat ik ervan gehoord heb is inderdaad prachtig.Hoe is de film zelf? Staat nl. al een tijdje op mijn lijstje.
Oh, al dat gepraat over opzegtermijnen en contracten denk ik (in combinatie met bijlezen terwijl ik aan de telefoon zit). Maar klinkt sowieso goed! Wat voor soort bedrijf was 't ook alweer (als je dat ooit verteld hebt that is: anders ben ik gewoon schaamteloos nieuwsgierigquote:Op woensdag 6 april 2011 12:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, de buit is nog niet binnen hoor! Waaruit maak je dat op?
Maar ik ga morgen dus nog wel even nog eea voorbereiden, zodat ik niet met m'n mond vol tanden sta als ze idd dieper op de materie ingaan. Het is een gesprek met het hoofd van de redactie.
Zie DM.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:20 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Oh, al dat gepraat over opzegtermijnen en contracten denk ik (in combinatie met bijlezen terwijl ik aan de telefoon zit). Maar klinkt sowieso goed! Wat voor soort bedrijf was 't ook alweer (als je dat ooit verteld hebt that is: anders ben ik gewoon schaamteloos nieuwsgierig)?
Weekendje weg een optie? Ook leuk!quote:Op woensdag 6 april 2011 12:30 schreef Probability het volgende:
[..]
Omdat hij doorwerkt in de vakantie..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |