Niet altijd in een contract voor bepaalde tijd (jaar / half-jaar e.d.)quote:Op woensdag 6 april 2011 11:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Die ken ik ook niet!
Ik weet alleen dat er rondom proeftijd dingen zijn geregeld:
[..]
Over opzegging staat altijd iets in een contract. 2 maanden is gebruikelijk volgens mij.
Klopt.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:47 schreef progje het volgende:
[..]
Niet altijd in een contract voor bepaalde tijd (jaar / half-jaar e.d.)
Wat is je doel?quote:Op woensdag 6 april 2011 11:41 schreef progje het volgende:
@V1z0r: ik ga weer 2x in de week krachttraining doen, moet ik op die dagen wel een koolhydraat rijke maaltijd eten?? En zo ja dan voor of na het sporten? Al wordt voor het sporten moeilijk want ik ben van plan rond een uurtje of 7:15 - 7:30 in de sportschool te zijn.
Die heb ik volgend blok pas, maar dit vond ik zo raar, dat ik het heb onthouden!quote:Op woensdag 6 april 2011 11:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Klopt.
Vaak ook geregeld in de CAO of het staat vermeld in je arbeidscontract.
Lees de boel nog maar een keertje goed door voor je hertentamen Billy!
Verkleint dan alleen misschien wel de kansen op een volgende baanquote:Op woensdag 6 april 2011 11:54 schreef Viking84 het volgende:
Ok, dus als ik toch binnen een jaar wil vertrekken moet ik even een greep ui de bedrijfskas doen oid.
Nou, dat lijkt me referentie-technisch niet zo handig.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:54 schreef Viking84 het volgende:
Ok, dus als ik toch binnen een jaar wil vertrekken moet ik even een greep ui de bedrijfskas doen oid.
Dat laatste, "strak" worden.. Dus vooral koolhydraten na cardio wat ook wel weer logisch is inderdaad! thnx!quote:Op woensdag 6 april 2011 11:51 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Wat is je doel?
Wanneer je krachttraining wil doen, puur om veel kracht erbij te krijgen moet je inderdaad (veel) koolhydraten gaan toevoegen.
Wil je krachttraining doen om lekker strak te worden, zou ik alleen na cardio koolhydraten nemen als dat is op een avond voor de krachttraining. Tank weer even volgooien zodat je je kunt verzetten en dan eiwitten na je krachttraining.
ah joh, detailsquote:Op woensdag 6 april 2011 11:55 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Verkleint dan alleen misschien wel de kansen op een volgende baan
Geen probleemquote:Op woensdag 6 april 2011 11:58 schreef progje het volgende:
[..]
Dat laatste, "strak" worden.. Dus vooral koolhydraten na cardio wat ook wel weer logisch is inderdaad! thnx!
Wat ik ervan gehoord heb is inderdaad prachtig.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:45 schreef Viking84 het volgende:
Ik vond de soundtrack van Into the wild zo <3. Eddie Vedder <3.
Nee, de buit is nog niet binnen hoor! Waaruit maak je dat op?quote:Op woensdag 6 april 2011 12:13 schreef ihatefastcars het volgende:
Gewoon doen, Vik!Tweede gesprekken zijn sowieso altijd interessant omdat ze vaak net wat dieper op de materie ingaan: vaak nog net geen kruisverhoor is mijn ervaring.
Maar klinkt hier alsof bij jou de buit al binnen is, dus wellicht is het bij jou gelijk al een arbeidsvoorwaardengesprek? Nog nooit meegemaakt maar lijkt me echt ideaal!
Eén van mijn favo filmsquote:Op woensdag 6 april 2011 12:14 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Wat ik ervan gehoord heb is inderdaad prachtig.Hoe is de film zelf? Staat nl. al een tijdje op mijn lijstje.
Waarom kan dat niet?quote:Op woensdag 6 april 2011 12:14 schreef Probability het volgende:
En ik vind het niet leuk dat ik niet met 't vriendje op vakantie kan deze zomer.. Had ie van te voren wel mogen vertellen..
Iedereen is lyrisch over de film, maar ik vond 't niets en het maar een vervelend ondankbaar kutjoch dat ook tijdens zijn reis niet te overtuigen was van de mooie dingen die het leven en de samenleving bieden.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:14 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Wat ik ervan gehoord heb is inderdaad prachtig.Hoe is de film zelf? Staat nl. al een tijdje op mijn lijstje.
Oh, al dat gepraat over opzegtermijnen en contracten denk ik (in combinatie met bijlezen terwijl ik aan de telefoon zit). Maar klinkt sowieso goed! Wat voor soort bedrijf was 't ook alweer (als je dat ooit verteld hebt that is: anders ben ik gewoon schaamteloos nieuwsgierigquote:Op woensdag 6 april 2011 12:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, de buit is nog niet binnen hoor! Waaruit maak je dat op?
Maar ik ga morgen dus nog wel even nog eea voorbereiden, zodat ik niet met m'n mond vol tanden sta als ze idd dieper op de materie ingaan. Het is een gesprek met het hoofd van de redactie.
Zie DM.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:20 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Oh, al dat gepraat over opzegtermijnen en contracten denk ik (in combinatie met bijlezen terwijl ik aan de telefoon zit). Maar klinkt sowieso goed! Wat voor soort bedrijf was 't ook alweer (als je dat ooit verteld hebt that is: anders ben ik gewoon schaamteloos nieuwsgierig)?
Weekendje weg een optie? Ook leuk!quote:Op woensdag 6 april 2011 12:30 schreef Probability het volgende:
[..]
Omdat hij doorwerkt in de vakantie..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |