Jammer dat vandaag mijn vrije dag is.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:17 schreef conleche het volgende:
Dat mooie weer is verplaatst naar morgen omdat ik dan vrij ben!
Hoi Boem! Weer terug in het kippenhok?
ja. en het is alleen op zaterdag en zondag,quote:Op woensdag 6 april 2011 10:05 schreef loveli het volgende:
[..]
Bij jou heet dat waarschijnlijk "weekend"?
Omg!quote:Op woensdag 6 april 2011 10:25 schreef V1z0R het volgende:
Co is living the life!
Ik vergeet steeds om vakantie te nemenNiet te geloven dat het nu al 1jr en bijna 5mnd geleden is dat ik een hele week vrij heb gehad
En dat terwijl ik m'n ouders eerder voor gek verklaarde dat ze zoveel werkten...
Ik ben degene die het rooster maakt.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:20 schreef Perruche het volgende:
Jij hebt ook vaak vakantie Co! Lekker hoorGa je nog ergens heen?
Lekker hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 10:30 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben degene die het rooster maakt.Dus dan geef ik mezelf gewoon vaak vrij!
Griekenland!!
Daar snap ik echt niks van!quote:Op woensdag 6 april 2011 10:25 schreef V1z0R het volgende:
Co is living the life!
Ik vergeet steeds om vakantie te nemenNiet te geloven dat het nu al 1jr en bijna 5mnd geleden is dat ik een hele week vrij heb gehad
En dat terwijl ik m'n ouders eerder voor gek verklaarde dat ze zoveel werkten...
Heb je Google Earth voor toch?quote:Op woensdag 6 april 2011 10:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Daar snap ik echt niks van!Wil je niet eens wat zien van de wereld dan?
Ja, ik denk dat ik dat maar gewoon doe idd. Heb ik iig weer een maand salaris erbijquote:Op woensdag 6 april 2011 10:48 schreef progje het volgende:
Ik zou gewoon gaan en als je aangenomen wordt het gewoon proberen toch?
Je hebt 1 maand proeftijd toch? Dus als je het echt niks vindt kan je er dan altijd weer mee ophouden...
Weet je wat voor een contract je zou krijgen?
Vast of een jaar-contract? Nadeel van een jaarcontract is dat je die vaak niet op kan zeggen (maar de werkgever ook niet) behalve dus in het begin die maand proeftijd.
Echt wel!quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 10:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik dat maar gewoon doe idd. Heb ik iig weer een maand salaris erbij.
Overigens las ik op hun website dat ze het afgelopen jaar al 3 keer verhuisd zijn en dat het huidige pand ook alweer te klein wordt, dus hopelijk gaan ze gauw verhuizen naar een beter pand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |