Dat dus!quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:58 schreef Niki.P het volgende:
Ben het wel met Alex eens dat het raar is dat hij eigelijk zelf niks fout heeft gedaan om genomineerd te staan, als jullie nu gaan zeggen hij heeft ja zegt op met Laura trouwen, als hij dat niet had gedaan had hij waarschijnlijk volgens de stem ook iets fout gedaan en genomineerd geweest..
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:58 schreef Niki.P het volgende:
Ben het wel met Alex eens dat het raar is dat hij eigelijk zelf niks fout heeft gedaan om genomineerd te staan, als jullie nu gaan zeggen hij heeft ja zegt op met Laura trouwen, als hij dat niet had gedaan had hij waarschijnlijk volgens de stem ook iets fout gedaan en genomineerd geweest..
Ik voorspel dat je geen teiltje bij Ruud hoeft te bestellen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:59 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Als ze dat doen kots ik de boel onder
Nu maar hopen dat er geen copyrightacties van die halzen komen...quote:Op woensdag 6 april 2011 00:00 schreef Greys het volgende:
Bedankt aan de zoekers naar filmpjes en de makers er van, trouwens!
ze mogen daar natuurlijk niet over praten tot na de show morgen...quote:Op woensdag 6 april 2011 00:00 schreef meneertje1972 het volgende:
En NIEMAND van de bewoners die zegt HUH WAT RAAR dat Laura een missie verknalt en dat Alex nu de lul is. NIEMAND NIEMAND. Nee de vrouwtjes maken zich alleen maar druk over zichzelf, huilen om het minste of geringste maar dit meest oneerlijke wat er tot nu toe gebeurd is (Alex nominatie door Laura) hoor je NIEMAND over.
Mocht Alex willen. Die snol is blij dat ze eindelijk verlost is van hem.quote:
Dan komt ie oraal niets tekortquote:Op woensdag 6 april 2011 00:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Een kusje op zijn mond is voor hem al sex
Helemaal mee eens meneertje!quote:Op woensdag 6 april 2011 00:00 schreef meneertje1972 het volgende:
En NIEMAND van de bewoners die zegt HUH WAT RAAR dat Laura een missie verknalt en dat Alex nu de lul is. NIEMAND NIEMAND. Nee de vrouwtjes maken zich alleen maar druk over zichzelf, huilen om het minste of geringste maar dit meest oneerlijke wat er tot nu toe gebeurd is (Alex nominatie door Laura) hoor je NIEMAND over.
Zoals ik al bij de buren zei:quote:Op woensdag 6 april 2011 00:00 schreef meneertje1972 het volgende:
ze slaapt liever bij de vrouwen,quote:Op woensdag 6 april 2011 00:00 schreef Noelle06 het volgende:
Laura je mag wel weer douchen omdat hij zweet. Wil je nog wel dat ik bij je slaap zegt die KUT
Er is wel handwerk geweest...quote:Op woensdag 6 april 2011 00:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Er is nooit sex geweest dus goedmaaksex ook niet...![]()
Toen de SL er nét af was zei Gerard dat hij dit wel een héél rare wending vond..quote:Op woensdag 6 april 2011 00:00 schreef meneertje1972 het volgende:
Bij Moody Mo en Maaike jah....quote:Op woensdag 6 april 2011 00:02 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Er is wel handwerk geweest...
Hij kijkt wel na elke zoen alsof hij is klaargekomenquote:Op woensdag 6 april 2011 00:01 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dan komt ie oraal niets tekort
handje vasthouden bedoel je?quote:Op woensdag 6 april 2011 00:02 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Er is wel handwerk geweest...
Dat ringetje wat al blauw begint uit te slaanquote:Op woensdag 6 april 2011 00:00 schreef Wazigwijfke het volgende:
Hij kijkt naar zijn ring en zegt : Ik heb toch al de hoofdprijs![]()
![]()
Ook bij alex en lauraquote:Op woensdag 6 april 2011 00:02 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Bij Moody Mo en Maaike jah....
Ik heb echt medelijden met hem, dat watje.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:01 schreef suzi1 het volgende:
en dan alex toch nog zeggen dat hij de hoofdprijs al heeft gewonnen
Ik snap dit ook niet hoor. Zit ze vanavond voor de tigste keer tegen Jo te vertellen dat ze hier voor het spel en zichzelf zit, en dat ze haar los van Alex van moeten zien. En nu de hele tijd op hem, met die vieze geluiden, omslikken en tot overmaat van ramp ook nog vragen of hij vannacht bij haar slaapt. Wat een kotswijfquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:58 schreef meneertje1972 het volgende:
Laura doet vanavond opeens heel vrolijk en opgewekt waarmee ze haar schuld maskeert heb ik het idee.
Geen trouwring, maar moodring, bedoel je?quote:Op woensdag 6 april 2011 00:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat ringetje wat al blauw begint uit te slaan
Wat een fopneus is die gozer toch. Laura is hij na deze show weer kwijt...quote:Op woensdag 6 april 2011 00:01 schreef suzi1 het volgende:
en dan alex toch nog zeggen dat hij de hoofdprijs al heeft gewonnen
Ook echt wel bij Alex en Lau, na het feestje van zaterdag...quote:Op woensdag 6 april 2011 00:02 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Bij Moody Mo en Maaike jah....
quote:Op woensdag 6 april 2011 00:00 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat er geen copyrightacties van die halzen komen...
Precies dat heeft alex gezegdquote:Op woensdag 6 april 2011 00:03 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ook echt wel bij Alex en Lau, na het feestje van zaterdag...
quote:Op woensdag 6 april 2011 00:02 schreef Noelle06 het volgende:
Truste FOK! ben er even klaar mee.
Vals spel. Laura moet genomineerd staan die sufkut. In Hilversum noemen we dat Roltraphoer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |