IK ben eigenlijk wel benieuwd of jou Joanna-adoratie nog steeds op hetzelfde peil staat.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Onzin... ze is totaal niet creatief om er een leuke draai aan te geven.
Hopelijk 1 minder donderdag, tenzij Karim.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zeg opbreken die zooi!
Nu hebben we al drie van die slubberende stelletjes in dat huis zitten. Het lijkt fakking lovestory wel
die dus, heeft trubbles....quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:29 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
www.spixtv.nl
Niet meer de oude link he ?
Dat was toen Gerard de telefoon opnam en mocht kiezen van wie hij een clue wilde. De groep moest unaniem beslissen wie het op ging halen. Was het unaniem dan kwam er een clue van geer, was er verdeeldheid dan een clue van aafke!quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:29 schreef Mita het volgende:
[..]
Dat was toen Aafke zo hyper was. Ging over dat ze niet unaniem iets moesten doen, en Gerard en Karim thee gingen zetten
Dat heb ik eerder vanavond al gemaild, dat laatste.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:30 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ging je dat naar alphons mailen? wijs hem dan aub ook meteen op de uitspraak van jo dat ze wel degelijk nominatieafspraak heeft gemaakt (stream 1, 20u51, weet niet of flashbox dat ook heeft weten te grijpen))
Zo dusquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat was toen Gerard de telefoon opnam en mocht kiezen van wie hij een clue wilde. De groep moest unaniem beslissen wie het op ging halen. Was het unaniem dan kwam er een clue van geer, was er verdeeldheid dan een clue van aafke!
Waar was dat, toen ze dat zei, anders zoek ik me nog een breuk. Ik bedoel dus welke ruimte en met wie was ze dat aan het besprekenquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:30 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ging je dat naar alphons mailen? wijs hem dan aub ook meteen op de uitspraak van jo dat ze wel degelijk nominatieafspraak heeft gemaakt (stream 1, 20u51, weet niet of flashbox dat ook heeft weten te grijpen))
Karim gooide toen wat olie op het vuur door ook niet echt mee te werken. Servio bleef toen ook maar steeds in het boek lezen..quote:
Weltrustenquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:34 schreef DjinN het volgende:
Ik ben slapen mensen, morgen weer een lange werkdag helaas
Welterusten allemaal! En streamze nog![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:34 schreef DjinN het volgende:
Ik ben slapen mensen, morgen weer een lange werkdag helaas
Welterusten allemaal! En streamze nog![]()
![]()
Ja... Joannaquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
IK ben eigenlijk wel benieuwd of jou Joanna-adoratie nog steeds op hetzelfde peil staat.
vrouwenslaapkamer, 20.50 geloof ik. Denk met Flip en Mo iigquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:33 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Waar was dat, toen ze dat zei, anders zoek ik me nog een breuk. Ik bedoel dus welke ruimte en met wie was ze dat aan het bespreken
Maar....dan is dat allang bekend?? Ik schrik me een rotjequote:Op dinsdag 5 april 2011 23:25 schreef vuurvliegje52 het volgende:
quote][ afbeelding ] Op dinsdag 5 april 2011 23:21 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Wie zegt dat het zo is gelopen? Mamajo.....
Die zal alles doen om Jojanka te promoten, dus ook de relatiebreuk indien nodig faken....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |