nee, haar ma kijkt heel veel de streamsquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:22 schreef chufi het volgende:
Lau ff tussen neus en lippen dooor...Ik heb mn moeder al geinstrueerd...
Ook al contact met thuis ?
Truste Heksjequote:Op dinsdag 5 april 2011 23:24 schreef Toverheks het volgende:
Mensen nog heel veel SSTreamplezier hier en tot morgen
trustu tietquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:24 schreef Toverheks het volgende:
der moeder was ook een fanatiek DGK streamster? een Fokker Voller of nowliver?quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:23 schreef afca_oc het volgende:
[..]
nee, haar ma kijkt heel veel de streams
Denk delen van cleu van Gerard die hij gehad had van Aafke waarop Mo gereageerd had.quote:
dat zal dan wel een Voller , of no liver zijnquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:25 schreef snetje het volgende:
[..]
der moeder was ook een fanatiek DGK streamster? een Fokker Voller of nowliver?
Ja wordt nog een hete avond met iedereen nog wakker en een Geer die zich nu helemaaal in zn recht voelt aangezien Joan gewoon verder speelt ...quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:24 schreef Toverheks het volgende:
Je bent een held!quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:24 schreef Toverheks het volgende:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:26 schreef diedirk het volgende:
Vind het eigenlijk wel goed dat laura missie heeft "geweigerd"
Ze wilde niet gevoelens van karim en Alex kwetsen, wel te prijzen.
Niemand heeft voor de rest nog moeilijke missie gehad.
Maik en Jo moesten 's nachts verdwijnen..tja moeijlijk..not
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:27 schreef mazaru het volgende:
Slubber en Slobber zitten weer te slobberen
kreeg toch niet de indruk dat ze het geweigerd heeft, leek mij meer dat ze gewoon niet wist hoe ze het kon doen en daarom gefaald heeftquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:26 schreef diedirk het volgende:
Kan er geen sl op ieders keer als hun kleffen?quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:27 schreef mazaru het volgende:
Slubber en Slobber zitten weer te slobberen
Onzin... ze is totaal niet creatief om er een leuke draai aan te geven.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:26 schreef diedirk het volgende:
Of gewoon samen naar huis donderdag ipv. Karim en/of Philipquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:28 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Kan er geen sl op ieders keer als hun kleffen?
Dat was toen Aafke zo hyper was. Ging over dat ze niet unaniem iets moesten doen, en Gerard en Karim thee gingen zettenquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:26 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Denk delen van cleu van Gerard die hij gehad had van Aafke waarop Mo gereageerd had.
Jep..quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:28 schreef danilel het volgende:
hebben nog meer mensen spix?
zo ja hebben jullie ook problemen?
(kan alleen spix, die heeft de mogelijkheid voor 1 stream, anders red ik met bandbreedte niet, oud abbo)
www.spixtv.nlquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:28 schreef danilel het volgende:
hebben nog meer mensen spix?
zo ja hebben jullie ook problemen?
(kan alleen spix, die heeft de mogelijkheid voor 1 stream, anders red ik met bandbreedte niet, oud abbo)
Ik zeg opbreken die zooi!quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:28 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Kan er geen sl op ieders keer als hun kleffen?
Ook over andere zaken overigens, Joan noemde ook al de kijkcyfers ( wat al dan niet klopte maar dan nog ) en iets over dat de aanhang van de bewoners na de live-shows samen borrelen en wie weet waarover nog meer?quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Je bent een held!
MamaJo lult dus WEL met Jo over de andere bewoners.
ging je dat naar alphons mailen? wijs hem dan aub ook meteen op de uitspraak van jo dat ze wel degelijk nominatieafspraak heeft gemaakt (stream 1, 20u51, weet niet of flashbox dat ook heeft weten te grijpen))quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Je bent een held!
MamaJo lult dus WEL met Jo over de andere bewoners.
IK ben eigenlijk wel benieuwd of jou Joanna-adoratie nog steeds op hetzelfde peil staat.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Onzin... ze is totaal niet creatief om er een leuke draai aan te geven.
Hopelijk 1 minder donderdag, tenzij Karim.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zeg opbreken die zooi!
Nu hebben we al drie van die slubberende stelletjes in dat huis zitten. Het lijkt fakking lovestory wel
die dus, heeft trubbles....quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:29 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
www.spixtv.nl
Niet meer de oude link he ?
Dat was toen Gerard de telefoon opnam en mocht kiezen van wie hij een clue wilde. De groep moest unaniem beslissen wie het op ging halen. Was het unaniem dan kwam er een clue van geer, was er verdeeldheid dan een clue van aafke!quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:29 schreef Mita het volgende:
[..]
Dat was toen Aafke zo hyper was. Ging over dat ze niet unaniem iets moesten doen, en Gerard en Karim thee gingen zetten
Dat heb ik eerder vanavond al gemaild, dat laatste.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:30 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ging je dat naar alphons mailen? wijs hem dan aub ook meteen op de uitspraak van jo dat ze wel degelijk nominatieafspraak heeft gemaakt (stream 1, 20u51, weet niet of flashbox dat ook heeft weten te grijpen))
Zo dusquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat was toen Gerard de telefoon opnam en mocht kiezen van wie hij een clue wilde. De groep moest unaniem beslissen wie het op ging halen. Was het unaniem dan kwam er een clue van geer, was er verdeeldheid dan een clue van aafke!
Waar was dat, toen ze dat zei, anders zoek ik me nog een breuk. Ik bedoel dus welke ruimte en met wie was ze dat aan het besprekenquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:30 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ging je dat naar alphons mailen? wijs hem dan aub ook meteen op de uitspraak van jo dat ze wel degelijk nominatieafspraak heeft gemaakt (stream 1, 20u51, weet niet of flashbox dat ook heeft weten te grijpen))
Karim gooide toen wat olie op het vuur door ook niet echt mee te werken. Servio bleef toen ook maar steeds in het boek lezen..quote:
Weltrustenquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:34 schreef DjinN het volgende:
Ik ben slapen mensen, morgen weer een lange werkdag helaas
Welterusten allemaal! En streamze nog![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:34 schreef DjinN het volgende:
Ik ben slapen mensen, morgen weer een lange werkdag helaas
Welterusten allemaal! En streamze nog![]()
![]()
Ja... Joannaquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
IK ben eigenlijk wel benieuwd of jou Joanna-adoratie nog steeds op hetzelfde peil staat.
vrouwenslaapkamer, 20.50 geloof ik. Denk met Flip en Mo iigquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:33 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Waar was dat, toen ze dat zei, anders zoek ik me nog een breuk. Ik bedoel dus welke ruimte en met wie was ze dat aan het bespreken
Maar....dan is dat allang bekend?? Ik schrik me een rotjequote:Op dinsdag 5 april 2011 23:25 schreef vuurvliegje52 het volgende:
quote][ afbeelding ] Op dinsdag 5 april 2011 23:21 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Wie zegt dat het zo is gelopen? Mamajo.....
Die zal alles doen om Jojanka te promoten, dus ook de relatiebreuk indien nodig faken....
Maar stel, stel dat Ma Diana de hoofdsponsor is, halen jouw mailtjes dan wel iets uitquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heb ik eerder vanavond al gemaild, dat laatste.
Ze verzieken ook heel de geloofwaardigheid (if any) zo van dat programma als zij lekker met haar moeder kan beppen over de anderen.
O, dat is een goeie ? ben daar ook wel benieuwd naar.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maar stel, stel dat Ma Diana de hoofdsponsor is, halen jouw mailtjes dan wel iets uit
inderdaad, ze heeft het hier ook al eerder over gehad, ze hebben ook over sharon gesproken en over dat Sst niet slecht in de pers werd gebracht enzo, het werd heel grappig neergezet o.i.d. volgens mamajoquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze verzieken ook heel de geloofwaardigheid (if any) zo van dat programma als zij lekker met haar moeder kan beppen over de anderen.
Ma Diana de hoofdsponser??????????????quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maar stel, stel dat Ma Diana de hoofdsponsor is, halen jouw mailtjes dan wel iets uit
Geen flauw idee, maar dan lucht het in elk geval opquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
toch vind ik dat raar...dat eventuele sponsoren....haar dochter komt om een ton te winnen....quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja da's zeker duidelijk, met de nodige hulp van buitenaf. Dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja... Joanna![]()
Het is duidelijk dat de mensen die zich wel weten te profileren en hun verhaallijnen creėren daar ook de ruimte voor krijgen.
Zonder Joannawas deze hele RLS niets. Want 'de helft van de posts gaan over haar.
dat was ze met alex aan het bespreken, met z'n 2en. denk dat het op de rode bank was maar weet dat niet 100% zeker, het was om 20u51 op stream 1 als dat helptquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:33 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Waar was dat, toen ze dat zei, anders zoek ik me nog een breuk. Ik bedoel dus welke ruimte en met wie was ze dat aan het bespreken
Wel als je tegelijk reclame kunt maken voor je eigen botox-schuur en de webshop van je dochterquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:37 schreef Stability het volgende:
[..]
toch vind ik dat raar...dat eventuele sponsoren....haar dochter komt om een ton te winnen....
dan ga je er toch zelf niet eerst duizenden euro's in pompen lijkt me? of ben ik nou gek?
Reclame door Joanne over plastische chirurgiequote:Op dinsdag 5 april 2011 23:37 schreef Stability het volgende:
[..]
toch vind ik dat raar...dat eventuele sponsoren....haar dochter komt om een ton te winnen....
dan ga je er toch zelf niet eerst duizenden euro's in pompen lijkt me? of ben ik nou gek?
greys, heb je dat baas/mamajo-filmpje ook gezien?quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf?quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
ok dat is wel een punt indd. had ik ff niet bij stilgestaanquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel als je tegelijk reclame kunt maken voor je eigen botox-schuur en de webshop van je dochter
Ohja, Joan zei vandaag ook openlijk dat Mama een lijntje heeft met "haar of de baas" (sommigen hier denken hierbij aan Hummie )quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen flauw idee, maar dan lucht het in elk geval op
Alphons zei bij de live show (Gert en Pietje stonden daar bij) dat die moeder niets met het programma te maken had. Dan moeten ze dit maar even uitleggen
Ze heeft de sanctie gekregen, dus waarom zou je het nog verbergen?quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:39 schreef sjampoeh het volgende:
maar heeft laura nu haar missie ook mogen vertellen aan karim en flex ? zo kwam het over namelijk. dat mag toch ook niet ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |