nee, haar ma kijkt heel veel de streamsquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:22 schreef chufi het volgende:
Lau ff tussen neus en lippen dooor...Ik heb mn moeder al geinstrueerd...
Ook al contact met thuis ?
Truste Heksjequote:Op dinsdag 5 april 2011 23:24 schreef Toverheks het volgende:
Mensen nog heel veel SSTreamplezier hier en tot morgen
trustu tietquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:24 schreef Toverheks het volgende:
der moeder was ook een fanatiek DGK streamster? een Fokker Voller of nowliver?quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:23 schreef afca_oc het volgende:
[..]
nee, haar ma kijkt heel veel de streams
Denk delen van cleu van Gerard die hij gehad had van Aafke waarop Mo gereageerd had.quote:
dat zal dan wel een Voller , of no liver zijnquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:25 schreef snetje het volgende:
[..]
der moeder was ook een fanatiek DGK streamster? een Fokker Voller of nowliver?
Ja wordt nog een hete avond met iedereen nog wakker en een Geer die zich nu helemaaal in zn recht voelt aangezien Joan gewoon verder speelt ...quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:24 schreef Toverheks het volgende:
Je bent een held!quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:24 schreef Toverheks het volgende:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:26 schreef diedirk het volgende:
Vind het eigenlijk wel goed dat laura missie heeft "geweigerd"
Ze wilde niet gevoelens van karim en Alex kwetsen, wel te prijzen.
Niemand heeft voor de rest nog moeilijke missie gehad.
Maik en Jo moesten 's nachts verdwijnen..tja moeijlijk..not
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:27 schreef mazaru het volgende:
Slubber en Slobber zitten weer te slobberen
kreeg toch niet de indruk dat ze het geweigerd heeft, leek mij meer dat ze gewoon niet wist hoe ze het kon doen en daarom gefaald heeftquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:26 schreef diedirk het volgende:
Kan er geen sl op ieders keer als hun kleffen?quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:27 schreef mazaru het volgende:
Slubber en Slobber zitten weer te slobberen
Onzin... ze is totaal niet creatief om er een leuke draai aan te geven.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:26 schreef diedirk het volgende:
Of gewoon samen naar huis donderdag ipv. Karim en/of Philipquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:28 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Kan er geen sl op ieders keer als hun kleffen?
Dat was toen Aafke zo hyper was. Ging over dat ze niet unaniem iets moesten doen, en Gerard en Karim thee gingen zettenquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:26 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Denk delen van cleu van Gerard die hij gehad had van Aafke waarop Mo gereageerd had.
Jep..quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:28 schreef danilel het volgende:
hebben nog meer mensen spix?
zo ja hebben jullie ook problemen?
(kan alleen spix, die heeft de mogelijkheid voor 1 stream, anders red ik met bandbreedte niet, oud abbo)
www.spixtv.nlquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:28 schreef danilel het volgende:
hebben nog meer mensen spix?
zo ja hebben jullie ook problemen?
(kan alleen spix, die heeft de mogelijkheid voor 1 stream, anders red ik met bandbreedte niet, oud abbo)
Ik zeg opbreken die zooi!quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:28 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Kan er geen sl op ieders keer als hun kleffen?
Ook over andere zaken overigens, Joan noemde ook al de kijkcyfers ( wat al dan niet klopte maar dan nog ) en iets over dat de aanhang van de bewoners na de live-shows samen borrelen en wie weet waarover nog meer?quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Je bent een held!
MamaJo lult dus WEL met Jo over de andere bewoners.
ging je dat naar alphons mailen? wijs hem dan aub ook meteen op de uitspraak van jo dat ze wel degelijk nominatieafspraak heeft gemaakt (stream 1, 20u51, weet niet of flashbox dat ook heeft weten te grijpen))quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Je bent een held!
MamaJo lult dus WEL met Jo over de andere bewoners.
IK ben eigenlijk wel benieuwd of jou Joanna-adoratie nog steeds op hetzelfde peil staat.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Onzin... ze is totaal niet creatief om er een leuke draai aan te geven.
Hopelijk 1 minder donderdag, tenzij Karim.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zeg opbreken die zooi!
Nu hebben we al drie van die slubberende stelletjes in dat huis zitten. Het lijkt fakking lovestory wel
die dus, heeft trubbles....quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:29 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
www.spixtv.nl
Niet meer de oude link he ?
Dat was toen Gerard de telefoon opnam en mocht kiezen van wie hij een clue wilde. De groep moest unaniem beslissen wie het op ging halen. Was het unaniem dan kwam er een clue van geer, was er verdeeldheid dan een clue van aafke!quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:29 schreef Mita het volgende:
[..]
Dat was toen Aafke zo hyper was. Ging over dat ze niet unaniem iets moesten doen, en Gerard en Karim thee gingen zetten
Dat heb ik eerder vanavond al gemaild, dat laatste.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:30 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ging je dat naar alphons mailen? wijs hem dan aub ook meteen op de uitspraak van jo dat ze wel degelijk nominatieafspraak heeft gemaakt (stream 1, 20u51, weet niet of flashbox dat ook heeft weten te grijpen))
Zo dusquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat was toen Gerard de telefoon opnam en mocht kiezen van wie hij een clue wilde. De groep moest unaniem beslissen wie het op ging halen. Was het unaniem dan kwam er een clue van geer, was er verdeeldheid dan een clue van aafke!
Waar was dat, toen ze dat zei, anders zoek ik me nog een breuk. Ik bedoel dus welke ruimte en met wie was ze dat aan het besprekenquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:30 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ging je dat naar alphons mailen? wijs hem dan aub ook meteen op de uitspraak van jo dat ze wel degelijk nominatieafspraak heeft gemaakt (stream 1, 20u51, weet niet of flashbox dat ook heeft weten te grijpen))
Karim gooide toen wat olie op het vuur door ook niet echt mee te werken. Servio bleef toen ook maar steeds in het boek lezen..quote:
Weltrustenquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:34 schreef DjinN het volgende:
Ik ben slapen mensen, morgen weer een lange werkdag helaas
Welterusten allemaal! En streamze nog![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:34 schreef DjinN het volgende:
Ik ben slapen mensen, morgen weer een lange werkdag helaas
Welterusten allemaal! En streamze nog![]()
![]()
Ja... Joannaquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
IK ben eigenlijk wel benieuwd of jou Joanna-adoratie nog steeds op hetzelfde peil staat.
vrouwenslaapkamer, 20.50 geloof ik. Denk met Flip en Mo iigquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:33 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Waar was dat, toen ze dat zei, anders zoek ik me nog een breuk. Ik bedoel dus welke ruimte en met wie was ze dat aan het bespreken
Maar....dan is dat allang bekend?? Ik schrik me een rotjequote:Op dinsdag 5 april 2011 23:25 schreef vuurvliegje52 het volgende:
quote][ afbeelding ] Op dinsdag 5 april 2011 23:21 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Wie zegt dat het zo is gelopen? Mamajo.....
Die zal alles doen om Jojanka te promoten, dus ook de relatiebreuk indien nodig faken....
Maar stel, stel dat Ma Diana de hoofdsponsor is, halen jouw mailtjes dan wel iets uitquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heb ik eerder vanavond al gemaild, dat laatste.
Ze verzieken ook heel de geloofwaardigheid (if any) zo van dat programma als zij lekker met haar moeder kan beppen over de anderen.
O, dat is een goeie ? ben daar ook wel benieuwd naar.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maar stel, stel dat Ma Diana de hoofdsponsor is, halen jouw mailtjes dan wel iets uit
inderdaad, ze heeft het hier ook al eerder over gehad, ze hebben ook over sharon gesproken en over dat Sst niet slecht in de pers werd gebracht enzo, het werd heel grappig neergezet o.i.d. volgens mamajoquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze verzieken ook heel de geloofwaardigheid (if any) zo van dat programma als zij lekker met haar moeder kan beppen over de anderen.
Ma Diana de hoofdsponser??????????????quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maar stel, stel dat Ma Diana de hoofdsponsor is, halen jouw mailtjes dan wel iets uit
Geen flauw idee, maar dan lucht het in elk geval opquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
toch vind ik dat raar...dat eventuele sponsoren....haar dochter komt om een ton te winnen....quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja da's zeker duidelijk, met de nodige hulp van buitenaf. Dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja... Joanna![]()
Het is duidelijk dat de mensen die zich wel weten te profileren en hun verhaallijnen creëren daar ook de ruimte voor krijgen.
Zonder Joannawas deze hele RLS niets. Want 'de helft van de posts gaan over haar.
dat was ze met alex aan het bespreken, met z'n 2en. denk dat het op de rode bank was maar weet dat niet 100% zeker, het was om 20u51 op stream 1 als dat helptquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:33 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Waar was dat, toen ze dat zei, anders zoek ik me nog een breuk. Ik bedoel dus welke ruimte en met wie was ze dat aan het bespreken
Wel als je tegelijk reclame kunt maken voor je eigen botox-schuur en de webshop van je dochterquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:37 schreef Stability het volgende:
[..]
toch vind ik dat raar...dat eventuele sponsoren....haar dochter komt om een ton te winnen....
dan ga je er toch zelf niet eerst duizenden euro's in pompen lijkt me? of ben ik nou gek?
Reclame door Joanne over plastische chirurgiequote:Op dinsdag 5 april 2011 23:37 schreef Stability het volgende:
[..]
toch vind ik dat raar...dat eventuele sponsoren....haar dochter komt om een ton te winnen....
dan ga je er toch zelf niet eerst duizenden euro's in pompen lijkt me? of ben ik nou gek?
greys, heb je dat baas/mamajo-filmpje ook gezien?quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf?quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
ok dat is wel een punt indd. had ik ff niet bij stilgestaanquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel als je tegelijk reclame kunt maken voor je eigen botox-schuur en de webshop van je dochter
Ohja, Joan zei vandaag ook openlijk dat Mama een lijntje heeft met "haar of de baas" (sommigen hier denken hierbij aan Hummie )quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen flauw idee, maar dan lucht het in elk geval op
Alphons zei bij de live show (Gert en Pietje stonden daar bij) dat die moeder niets met het programma te maken had. Dan moeten ze dit maar even uitleggen
Ze heeft de sanctie gekregen, dus waarom zou je het nog verbergen?quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:39 schreef sjampoeh het volgende:
maar heeft laura nu haar missie ook mogen vertellen aan karim en flex ? zo kwam het over namelijk. dat mag toch ook niet ?
"Niets is wat het lijkt" blijft toch in mijn achterhoofd hangenquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen flauw idee, maar dan lucht het in elk geval op
Alphons zei bij de live show (Gert en Pietje stonden daar bij) dat die moeder niets met het programma te maken had. Dan moeten ze dit maar even uitleggen
Maar om daar je dochter aan op te offeren??Terwijl ze blijkbaar al niet goed in haar vel zat.Ze namen haar met die wetenschap, dat vertelde ze vanmiddag, dat de baas dit wistquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:37 schreef Stability het volgende:
[..]
En waarom slijmen zo met Joanne, wat hebben we gemist?quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:39 schreef mevrouwdebok het volgende:
echt zielig hoor al dat verdriet van joanne
dat heet slijmen met de stemquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:40 schreef Mita het volgende:
[..]
En waarom slijmen zo met Joanne, wat hebben we gemist?
Karim en Flipquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:39 schreef knagsje het volgende:
wie heeft laura nu eigenlijk genomineerd?
maar je mag er toch noooooooit over praten ?quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:39 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Ze heeft de sanctie gekregen, dus waarom zou je het nog verbergen?O nee.. Alex kreeg de sanctie.
Zegt alleen maar iets over de moeder?quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:39 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Maar om daar je dochter aan op te offeren??Terwijl ze blijkbaar al niet goed in haar vel zat.Ze namen haar met die wetenschap, dat vertelde ze vanmiddag, dat de baas dit wist
Waar kan ik dat filmpje vinden?quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:38 schreef Day het volgende:
[..]
greys, heb je dat baas/mamajo-filmpje ook gezien?
mooi !!! opgeruims staat netjesquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:41 schreef Day het volgende:
Overigens, als alex volgende week weg is, heeft lau de dameskamer tegen zich,hè?
Flip, Mo en Jo omdat ze zich niet aan de nominatieafspraken heeft gehouden
Sharon, omdat die d'r doorziet.
Dan heb ik geen medelijden met haarquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:41 schreef Day het volgende:
Overigens, als alex volgende week weg is, heeft lau de dameskamer tegen zich,hè?
Flip, Mo en Jo omdat ze zich niet aan de nominatieafspraken heeft gehouden
Sharon, omdat die d'r doorziet.
Heb je haar al eens iets zien doen, behalve zeggen ja lekker doe maarquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:41 schreef suzi1 het volgende:
en hoezo weet een limburgse meid niet hoe ze zuurvlees moet maken
SL en streamen met Joan... Die alles in habdeb schijnt te hebben en nu weer naar de HvdW magquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:40 schreef Mita het volgende:
[..]
En waarom slijmen zo met Joanne, wat hebben we gemist?
De stem kan blijkbaar wel genieten van Botox om zijn plasvleesquote:
Even zoeken, Flash had er een filmpje van gemaakt.quote:
ik weet een heel lekker recept ,maar ik durf hummie niet te bellenquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:41 schreef suzi1 het volgende:
alex is een beetje erg dom hequote:Op dinsdag 5 april 2011 23:42 schreef meneertje1972 het volgende:
Ik kan er maar niet over uit dat door luie Laura nu Alex is genomineerd. Echt raar en het erge is nog dat Alex haar niks kwalijk neemt, het paartje lijkt happier dan ooit.
daarbij heeft die gefaalde missie haar heeeeel veel geld opgeleverd voor in haar kluisquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:42 schreef meneertje1972 het volgende:
Ik kan er maar niet over uit dat door luie Laura nu Alex is genomineerd. Echt raar en het erge is nog dat Alex haar niks kwalijk neemt, het paartje lijkt happier dan ooit.
ik snap het ook niet maar we verwerken het hè?quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:42 schreef meneertje1972 het volgende:
Waarom vermoed ik een argentijns accent bij die uitspraak?quote:
komt goed schatjequote:Op dinsdag 5 april 2011 23:43 schreef Ransjih het volgende:
[..]
ik snap het ook niet maar we verwerken het hè?
Hummie miss vriendin van Diana??quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:41 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Zegt alleen maar iets over de moeder?
Die koos er ook voor kinderen op te voeden zonder hun vader(s)....
graziequote:Op dinsdag 5 april 2011 23:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Notte, en nog gefeliciteerd "dat het gelukt is"
niet maximaal argentijns hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:43 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Waarom vermoed ik een argentijns accent bij die uitspraak?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zuurvleesquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:41 schreef suzi1 het volgende:
Ja maar Alex kan er NIKS aan doen dat hij nu genomineerd staat. Laura had zelf genomineerd moeten worden voor haar slappe daden. En daarnaast doet Alex ook nog z'n best voor het spel. Neem een Maik die doet niks en die mag zelfs terugkomen na zijn exit en hij krijgt 10.000 euro en een gratis druk (die hem 15.000 opleverde) om eventjes paar dagen boven te zitten. Ik snap dat de stem het spel regelt maar er mag wel wat meer eerlijkheid in. En de dames die saampjes de mannen eruitstemmen vind ik ook raar, je mag toch geen afspraken maken over nominaties. Daar treden ze weer niet tegen op. Raar - Raar - Raarquote:
Alsjequote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:45 schreef afca_oc het volgende:
Wie moet er volgens jou blijven?
Karim
52%
Philip
48%
Mo schijt zich in de broek, voor als zij een filmpje krijgtquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Wat is er met Maik en Mo aan de hand?? Die lijken wat bekoeld??
Maik weet niet hoe snel hij weg moet komen.. zal ind e KvdW ook vragen of hij nog een briefje neer mag leggen en snachts naar Nederland magquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Vanmiddag waren ze ook al wat bekoeld..quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:47 schreef appelboom1 het volgende:
mo is boos dat maik op philip heeft gestemd!
Of ze is boos omdat hij haar 1 minuut geen aandacht heeft gegeven...
Confrontatie met kijkend publiek, en Mo bang voor de reactie van de papa en de mammaquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ja maar Karim moet de helft nog delen met Alex....quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:45 schreef afca_oc het volgende:
Karim
52%
Philip
48%
Lekker op tijd...... We hebben de groene klodders zowat zien rondvliegen met die twee.....quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Confrontatie met kijkend publiek, en Mo bang voor de reactie van de papa en de mamma
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:45 schreef afca_oc het volgende:
Karim
52%
Philip
48%
hahaha ja dat hoorde ik ook!!!quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:48 schreef suzi1 het volgende:
zo heet mn overl...
zo heet het kindje van ian
??????????????????
Wat jij zegt..quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:48 schreef Wazigwijfke het volgende:
Nou ondanks dat het verboden is om Alexte bashen ga ik toch even mededelen dat ik nog nooit, ik herhaal, nog nooit zo'n achterlijke, domme, zelfingenomen , blok voor de kop hebbende kerel heb gezien. Echt nog nooit.
Lauw kan voor zijn ogen met elke willekeurige man gaan sexen, zolang zij zegt dat ze gek op hem is, dan is hij gelukkig:r:r
Ja dat idee heb ik ook. Maar ik vind het echt niet normaal hoor. Ook trouwens dat de andere bewoners er helemaal niet over hebben dat het heel raar is. Alex ligt er nu gewoon uit! En dat door de vrolijke Laura (heb haar nog nooit zo vrolijk gezien als vanavond (nou ja toen geboeid met Karim was ze ook vrolijk)quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:48 schreef Wazigwijfke het volgende:
Nou ondanks dat het verboden is om Alexte bashen ga ik toch even mededelen dat ik nog nooit, ik herhaal, nog nooit zo'n achterlijke, domme, zelfingenomen , blok voor de kop hebbende kerel heb gezien. Echt nog nooit.
Lauw kan voor zijn ogen met elke willekeurige man gaan sexen, zolang zij zegt dat ze gek op hem is, dan is hij gelukkig:r:r
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:49 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Lekker op tijd...... We hebben de groene klodders zowat zien rondvliegen met die twee.....
Wie zei dat, was even roken buitenquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:48 schreef suzi1 het volgende:
zo heet mn overl...
zo heet het kindje van ian
??????????????????
Preciesquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:48 schreef Wazigwijfke het volgende:
Ze weten dat ze niet tegenover de BAAS van SST genomineerd moeten staan.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:49 schreef henkvandetillaart het volgende:
Misschien een beetje oude info, maar de opluchting van flip was wel mooi toen bleek dat hij tegen Karim staat en niet tegen Gerard
Jo en Jo (Anders kunnen ze het nog zo draaien dat er iemand anders uit gaat!!)quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:50 schreef meneertje1972 het volgende:
VRAAGJE AAN JULLIE: WIE ZOU JIJ STEMMEN ALS JE 2 MOCHT NOMINEREN?
mijn keuze:
Monique & Philip
Alexquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:50 schreef meneertje1972 het volgende:
mijn keuze:
Monique & Philip
en dat bedoel ikquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:48 schreef Wazigwijfke het volgende:
Ok... Ik heb een bewoner eerder zich 3 dagen horen vergissen, ik meen aafke. En nu Flip.. Is live 3 dagen later ofzo?quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:45 schreef Niki.P het volgende:
Hoe weet Flip dat er een fout feest komt (het komt zaterdag niet morgen maar toch!!)
rokers zijn nodig hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:51 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze die troep 15 euro per stuk maken
Kindje van een verzonnen persoon....quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:51 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ok, wat denk jij dat ze bedoelde? Kindje van haar zelf?
Laura en Lauraquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:50 schreef meneertje1972 het volgende:
mijn keuze:
Monique & Philip
Ik ook dan stop ik nu nog.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:51 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze die troep 15 euro per stuk maken
De regisseur, maar die is er al uitgetrapt, @alphons22quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:50 schreef meneertje1972 het volgende:
mijn keuze:
Monique & Philip
Ik ken iemand bij de redactie. Als we nou echt zwart op wit hebben dat ze afspraken hebben gemaakt kan ik dat naar hem mailen. Is er meer dan dit?quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
Stem: Alex naar de kamer van de waarheid komen.
Stem:
Alex ik heb een missie voor jou. Zodra alle bewoners op de bank zitten ga jij laura's koffer inpakken.
Zo gezegd zo gedaan.
Vervolgens moet Karim / Philip / Alex naar de exit gang.
Degene die terug gaat in het huis is: Karim!!
Degene waar ik nu de naam van noem kan ook terug het huis in, en dat is....Alex!!
Vervolgens wordt er besproken dat ook Philip terug het huis in moet, vervolgens moet Alex weer naar de KVDW komen om vervolgens te horen te krijgen dat hij de minste stemmen heeft en dat hij als cadeau Laura mee MOET nemen!
Iedereen gelijk zo van: WFT![]()
Ik zeg: DOEN!
zou het niet wetenquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:51 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ok, wat denk jij dat ze bedoelde? Kindje van haar zelf?
telt Monopoly ook mee?quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:52 schreef Capt1caveman het volgende:
Wie heeft er wel eens in de gevangenis gezeten?
* Capt1caveman steekt zijn hand op
Telt werk ook mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |