Vanmiddag waren ze ook al wat bekoeld..quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:47 schreef appelboom1 het volgende:
mo is boos dat maik op philip heeft gestemd!
Of ze is boos omdat hij haar 1 minuut geen aandacht heeft gegeven...
Confrontatie met kijkend publiek, en Mo bang voor de reactie van de papa en de mammaquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Wat is er met Maik en Mo aan de hand?? Die lijken wat bekoeld??
Ja maar Karim moet de helft nog delen met Alex....quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:45 schreef afca_oc het volgende:
Wie moet er volgens jou blijven?
Karim
52%
Philip
48%
Lekker op tijd...... We hebben de groene klodders zowat zien rondvliegen met die twee.....quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Confrontatie met kijkend publiek, en Mo bang voor de reactie van de papa en de mamma
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:45 schreef afca_oc het volgende:
Wie moet er volgens jou blijven?
Karim
52%
Philip
48%
hahaha ja dat hoorde ik ook!!!quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:48 schreef suzi1 het volgende:
zo heet mn overl...
zo heet het kindje van ian
??????????????????
Wat jij zegt..quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:48 schreef Wazigwijfke het volgende:
Nou ondanks dat het verboden is om Alexte bashen ga ik toch even mededelen dat ik nog nooit, ik herhaal, nog nooit zo'n achterlijke, domme, zelfingenomen , blok voor de kop hebbende kerel heb gezien. Echt nog nooit.
Lauw kan voor zijn ogen met elke willekeurige man gaan sexen, zolang zij zegt dat ze gek op hem is, dan is hij gelukkig:r:r
Ja dat idee heb ik ook. Maar ik vind het echt niet normaal hoor. Ook trouwens dat de andere bewoners er helemaal niet over hebben dat het heel raar is. Alex ligt er nu gewoon uit! En dat door de vrolijke Laura (heb haar nog nooit zo vrolijk gezien als vanavond (nou ja toen geboeid met Karim was ze ook vrolijk)quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:48 schreef Wazigwijfke het volgende:
Nou ondanks dat het verboden is om Alexte bashen ga ik toch even mededelen dat ik nog nooit, ik herhaal, nog nooit zo'n achterlijke, domme, zelfingenomen , blok voor de kop hebbende kerel heb gezien. Echt nog nooit.
Lauw kan voor zijn ogen met elke willekeurige man gaan sexen, zolang zij zegt dat ze gek op hem is, dan is hij gelukkig:r:r
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:49 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Lekker op tijd...... We hebben de groene klodders zowat zien rondvliegen met die twee.....
Wie zei dat, was even roken buitenquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:48 schreef suzi1 het volgende:
zo heet mn overl...
zo heet het kindje van ian
??????????????????
Preciesquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:48 schreef Wazigwijfke het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |