"Niets is wat het lijkt" blijft toch in mijn achterhoofd hangenquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen flauw idee, maar dan lucht het in elk geval op
Alphons zei bij de live show (Gert en Pietje stonden daar bij) dat die moeder niets met het programma te maken had. Dan moeten ze dit maar even uitleggen
Maar om daar je dochter aan op te offeren??Terwijl ze blijkbaar al niet goed in haar vel zat.Ze namen haar met die wetenschap, dat vertelde ze vanmiddag, dat de baas dit wistquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:37 schreef Stability het volgende:
[..]
toch vind ik dat raar...dat eventuele sponsoren....haar dochter komt om een ton te winnen....
dan ga je er toch zelf niet eerst duizenden euro's in pompen lijkt me? of ben ik nou gek?
En waarom slijmen zo met Joanne, wat hebben we gemist?quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:39 schreef mevrouwdebok het volgende:
echt zielig hoor al dat verdriet van joanne
dat heet slijmen met de stemquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:40 schreef Mita het volgende:
[..]
En waarom slijmen zo met Joanne, wat hebben we gemist?
Karim en Flipquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:39 schreef knagsje het volgende:
wie heeft laura nu eigenlijk genomineerd?
maar je mag er toch noooooooit over praten ?quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:39 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Ze heeft de sanctie gekregen, dus waarom zou je het nog verbergen?O nee.. Alex kreeg de sanctie.
Zegt alleen maar iets over de moeder?quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:39 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Maar om daar je dochter aan op te offeren??Terwijl ze blijkbaar al niet goed in haar vel zat.Ze namen haar met die wetenschap, dat vertelde ze vanmiddag, dat de baas dit wist
Waar kan ik dat filmpje vinden?quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:38 schreef Day het volgende:
[..]
greys, heb je dat baas/mamajo-filmpje ook gezien?
mooi !!! opgeruims staat netjesquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:41 schreef Day het volgende:
Overigens, als alex volgende week weg is, heeft lau de dameskamer tegen zich,hè?
Flip, Mo en Jo omdat ze zich niet aan de nominatieafspraken heeft gehouden
Sharon, omdat die d'r doorziet.
Dan heb ik geen medelijden met haarquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:41 schreef Day het volgende:
Overigens, als alex volgende week weg is, heeft lau de dameskamer tegen zich,hè?
Flip, Mo en Jo omdat ze zich niet aan de nominatieafspraken heeft gehouden
Sharon, omdat die d'r doorziet.
Heb je haar al eens iets zien doen, behalve zeggen ja lekker doe maarquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:41 schreef suzi1 het volgende:
en hoezo weet een limburgse meid niet hoe ze zuurvlees moet maken
SL en streamen met Joan... Die alles in habdeb schijnt te hebben en nu weer naar de HvdW magquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:40 schreef Mita het volgende:
[..]
En waarom slijmen zo met Joanne, wat hebben we gemist?
De stem kan blijkbaar wel genieten van Botox om zijn plasvleesquote:
Even zoeken, Flash had er een filmpje van gemaakt.quote:
ik weet een heel lekker recept ,maar ik durf hummie niet te bellenquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:41 schreef suzi1 het volgende:
alex is een beetje erg dom hequote:Op dinsdag 5 april 2011 23:42 schreef meneertje1972 het volgende:
Ik kan er maar niet over uit dat door luie Laura nu Alex is genomineerd. Echt raar en het erge is nog dat Alex haar niks kwalijk neemt, het paartje lijkt happier dan ooit.
daarbij heeft die gefaalde missie haar heeeeel veel geld opgeleverd voor in haar kluisquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:42 schreef meneertje1972 het volgende:
Ik kan er maar niet over uit dat door luie Laura nu Alex is genomineerd. Echt raar en het erge is nog dat Alex haar niks kwalijk neemt, het paartje lijkt happier dan ooit.
ik snap het ook niet maar we verwerken het hè?quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:42 schreef meneertje1972 het volgende:
Waarom vermoed ik een argentijns accent bij die uitspraak?quote:
komt goed schatjequote:Op dinsdag 5 april 2011 23:43 schreef Ransjih het volgende:
[..]
ik snap het ook niet maar we verwerken het hè?
Hummie miss vriendin van Diana??quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:41 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Zegt alleen maar iets over de moeder?
Die koos er ook voor kinderen op te voeden zonder hun vader(s)....
graziequote:Op dinsdag 5 april 2011 23:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Notte, en nog gefeliciteerd "dat het gelukt is"
niet maximaal argentijns hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:43 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Waarom vermoed ik een argentijns accent bij die uitspraak?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zuurvleesquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:41 schreef suzi1 het volgende:
Ja maar Alex kan er NIKS aan doen dat hij nu genomineerd staat. Laura had zelf genomineerd moeten worden voor haar slappe daden. En daarnaast doet Alex ook nog z'n best voor het spel. Neem een Maik die doet niks en die mag zelfs terugkomen na zijn exit en hij krijgt 10.000 euro en een gratis druk (die hem 15.000 opleverde) om eventjes paar dagen boven te zitten. Ik snap dat de stem het spel regelt maar er mag wel wat meer eerlijkheid in. En de dames die saampjes de mannen eruitstemmen vind ik ook raar, je mag toch geen afspraken maken over nominaties. Daar treden ze weer niet tegen op. Raar - Raar - Raarquote:
Alsjequote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:45 schreef afca_oc het volgende:
Wie moet er volgens jou blijven?
Karim
52%
Philip
48%
Mo schijt zich in de broek, voor als zij een filmpje krijgtquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Wat is er met Maik en Mo aan de hand?? Die lijken wat bekoeld??
Maik weet niet hoe snel hij weg moet komen.. zal ind e KvdW ook vragen of hij nog een briefje neer mag leggen en snachts naar Nederland magquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Wat is er met Maik en Mo aan de hand?? Die lijken wat bekoeld??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |