Is dit niet meer dan genoeg ?quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:52 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Ik ken iemand bij de redactie. Als we nou echt zwart op wit hebben dat ze afspraken hebben gemaakt kan ik dat naar hem mailen. Is er meer dan dit?
quote:
Ook doorgemaild.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:45 schreef appelboom1 het volgende:
http://www.youtube.com/user/Flashbox27#p/u/6/c4yC-zBZifg
Ian is haar broertje toch ?quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:52 schreef suzi1 het volgende:
[..]
zou het niet weten
bij de eerste zin brak ze af na overl
en dat ian een kindje kan hebben is ook te idioot om te kunne begrijpen dus
ze refereert aan een ander gesprek waar afspraken zijn gemaakt. Waar is dat videootje?quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:52 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Is dit niet meer dan genoeg ?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
Stem: Alex naar de kamer van de waarheid komen.
Stem:
Alex ik heb een missie voor jou. Zodra alle bewoners op de bank zitten ga jij laura's koffer inpakken.
Zo gezegd zo gedaan.
Vervolgens moet Karim / Philip / Alex naar de exit gang.
Degene die terug gaat in het huis is: Karim!!
Degene waar ik nu de naam van noem kan ook terug het huis in, en dat is....Alex!!
Vervolgens wordt er besproken dat ook Philip terug het huis in moet, vervolgens moet Alex weer naar de KVDW komen om vervolgens te horen te krijgen dat hij de minste stemmen heeft en dat hij als cadeau Laura mee MOET nemen!
Iedereen gelijk zo van: WFT![]()
Ik zeg: DOEN!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wij hebben ook dagelijks contact met de redactiequote:Op dinsdag 5 april 2011 23:52 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Ik ken iemand bij de redactie. Als we nou echt zwart op wit hebben dat ze afspraken hebben gemaakt kan ik dat naar hem mailen. Is er meer dan dit?
Scroll eens iets omhoog?quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:53 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
ze refereert aan een ander gesprek waar afspraken zijn gemaakt. Waar is dat videootje?
En Alex heeft nog steeds nix in de gaten. Zelfs als ze hem een filmpje laten zien van vanavond, dat Lauw dat zei tegen Jo (?) dan nog zegt ie dat dat verleden tijd is.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Laura kijkt nog steeds alsof ze het niet lekker vindt...
hoezo dat dan??quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:52 schreef Capt1caveman het volgende:
Wie heeft er wel eens in de gevangenis gezeten?
* Capt1caveman steekt zijn hand op
Telt werk ook mee?
Zou het?quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:54 schreef appelboom1 het volgende:
Laura is verliefd op Jo, daarom stemt ze philip er steeds uit!
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij hebben ook dagelijks contact met de redactie
Het is allemaal doorgestuurd.
Heb er ruim een jaar opzitten in verschillende inrichtingen....quote:
Heeft dat contact ook al wat opgeleverd? Volgens mij hebben ze een behoorlijke plaat voor de kop namelijk...quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Top alleen jammer dat ze het fluisteren en nominatie afspraken nog niet ter harte hebben genomen afgelopen donderdag na de live show.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die video zie ik en daar zegt ze dat ze wel afspraken hebben gemaakt tijdens een ander gesprek. Die video met DIE afspraken waar is die dan die zie ik niet.quote:
ik heb ook in een gekkenhuis gezeten,quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:55 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Heb er ruim een jaar opzitten in verschillende inrichtingen....
Wel allemaal gewerkte uren
Ik vermoed even dik als die van Faalex....quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:55 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Heeft dat contact ook al wat opgeleverd? Volgens mij hebben ze een behoorlijke plaat voor de kop namelijk...
Zout op dat wil ze toch zelf.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Eigenlijk is het toch best sneu dat zo'n jong kind als Jo al zo onder de slaappillen zit!
Ze zijn vandaag echt definitief door de mand gevallen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook doorgemaild.
Hoe verziek je je eigen programma
Ik ook, en dat dan elke roker morgen gelijk stopt.. En dan ga ik achterover zitten en genieten van al die nieuwe fijne belastingen die jij om je oren gaat krijgen!quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:51 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze die troep 15 euro per stuk maken
Kwam in de streams.....quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:56 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik heb ook in een gekkenhuis gezeten,
maar vanwaar je vraag?
dat bedoel ikquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ook, en dat dan elke roker morgen gelijk stopt.. En dan ga ik achterover zitten en genieten van al die nieuwe fijne belastingen die jij om je oren gaat krijgen!
Wie is zijn? Hoe heet ie?quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:56 schreef Day het volgende:
[..]
Ze zijn vandaag echt definitief door de mand gevallen.
Ben benieuwd naar zijn reactie.
Niet los van de navelstreng op deze leeftijd (las ik in een van de cossen, weet niet meer wie dit zei)quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Eigenlijk is het toch best sneu dat zo'n jong kind als Jo al zo onder de slaappillen zit!
Dat is de reden dat we er op door blijven hameren.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:55 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Top alleen jammer dat ze het fluisteren en nominatie afspraken nog niet ter harte hebben genomen afgelopen donderdag na de live show.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:52 schreef Capt1caveman het volgende:
Wie heeft er wel eens in de gevangenis gezeten?
* Capt1caveman steekt zijn hand op
Telt werk ook mee?
je hebt 2000000 procent fakking gelijk ! ben het helemaal met je eens hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:45 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Ja maar Alex kan er NIKS aan doen dat hij nu genomineerd staat. Laura had zelf genomineerd moeten worden voor haar slappe daden. En daarnaast doet Alex ook nog z'n best voor het spel. Neem een Maik die doet niks en die mag zelfs terugkomen na zijn exit en hij krijgt 10.000 euro en een gratis druk (die hem 15.000 opleverde) om eventjes paar dagen boven te zitten. Ik snap dat de stem het spel regelt maar er mag wel wat meer eerlijkheid in. En de dames die saampjes de mannen eruitstemmen vind ik ook raar, je mag toch geen afspraken maken over nominaties. Daar treden ze weer niet tegen op. Raar - Raar - Raar
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ook, en dat dan elke roker morgen gelijk stopt.. En dan ga ik achterover zitten en genieten van al die nieuwe fijne belastingen die jij om je oren gaat krijgen!
Kom maar tevoorschijn, jij bent veel te waardevol om daar weg te stoppenquote:
Emotieloze niksnutquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:58 schreef meneertje1972 het volgende:
Laura doet vanavond opeens heel vrolijk en opgewekt waarmee ze haar schuld maskeert heb ik het idee.
Goedmaaksex..quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:58 schreef meneertje1972 het volgende:
Laura doet vanavond opeens heel vrolijk en opgewekt waarmee ze haar schuld maskeert heb ik het idee.
ja ze loert nu op karim , ze zag dat hij verlegen van haar werd,op de beelden...quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:58 schreef meneertje1972 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |