abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 april 2011 @ 21:10:33 #201
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_95138614
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 21:07 schreef droom_econoom8 het volgende:

[..]

Wat heb je dan als onderpand voor je hypotheek, nu woningen niks meer waard zijn? :?
Mijn lichaam. Zeer gewild onder vrouwelijke banksters.
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_95138830
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 21:10 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Mijn lichaam. Zeer gewild onder vrouwelijke banksters.
Voel je maar niet al te vereerd Whuzz..... die krengen zuigen alles en iedereen leeg als ze de kans krijgen :)
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
  woensdag 6 april 2011 @ 21:17:45 #203
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_95139024
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 21:14 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Voel je maar niet al te vereerd Whuzz..... die krengen zuigen alles en iedereen leeg als ze de kans krijgen :)
Net als WBV's. Dan toch maar liever door een lekkere vrouwelijke bankster ;)
pi_95139431
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 21:17 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Net als WBV's. Dan toch maar liever door een lekkere vrouwelijke bankster ;)
Misschien kan Tarantino er dan een film over maken :')

'To bust from boom' Starring Whuzz Woesie and Scorpie Kloony.

Mag ik alvast een handtekening? Een kruisje is ook goed :D
I'll sing you a lullaby.
  woensdag 6 april 2011 @ 21:26:27 #205
334545 Censuur-152
De modjes zijn de baas
pi_95139529

Boele staal vertelt wie de afschrijvingen gaat betalen
De huizenmarkt is volgens de modjes geen zeepbel
pi_95139572
quote:
Op woensdag 6 april 2011 21:24 schreef xenobinol het volgende:
[..]

Misschien kan Tarantino er dan een film over maken :')

'To bust from boom' Starring Whuzz Woesie and Scorpie Kloony.

Mag ik alvast een handtekening? Een kruisje is ook goed :D
Als ik dan ook dat sterrensalaris krijg, prima!
pi_95139756
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 21:27 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Als ik dan ook dat sterrensalaris krijg, prima!
voor zo'n 'movistar' als jij rollen we in ieder geval de rode loper uit :D
I'll sing you a lullaby.
pi_95140090
quote:
Op woensdag 6 april 2011 21:30 schreef xenobinol het volgende:

[..]

voor zo'n 'movistar' als jij rollen we in ieder geval de rode loper uit :D
U vraagt wij draaien, jij en censuur kunnen wat van die hersenkronkels van jullie kwijt in het filmscript.
pi_95140401
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 21:35 schreef Scorpie het volgende:

[..]

U vraagt wij draaien, jij en censuur kunnen wat van die hersenkronkels van jullie kwijt in het filmscript.
Ik zal zeepsop vragen zich in te houden, het moet natuurlijk wel een komische horrorfilm blijven :D
I'll sing you a lullaby.
pi_95140459
Zou Whuzz soms weer op het viva forum aan het lurken zijn :')
I'll sing you a lullaby.
  Moderator woensdag 6 april 2011 @ 21:51:41 #211
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_95141208
Zo, ingecheckt, gegeten, gedoucht en nu eens in dit topic kijken wat hier allemaal te beleven valt. Een hoop zie ik :D
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 6 april 2011 @ 21:52:41 #212
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_95141279
Nope, ik was even de nieuwe fiets voor de kleine aan het afstellen. Mountainbike met voor- en achtervering, 21 versnellingen... super cool ding :D
Zegmaar de fiets die ik altijd wilde toen ik een klein whuzzie was. Da's het gave aan een zoontje... je kunt al het vette speelgoed voor hem kopen... en er dan zelf mee spelen :D
Hij is jarig zo rond de tijd dat ze hier heen verhuizen. :)

Heb nog geprobeerd hem mee te fincancieren zodat Xeno de HRA kon dokken, maar dat mocht niet. Stom he? :{w :P
  woensdag 6 april 2011 @ 21:58:20 #213
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_95141675
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 21:52 schreef Whuzz het volgende:

Heb nog geprobeerd hem mee te fincancieren zodat Xeno de HRA kon dokken, maar dat mocht niet. Stom he? :{w :P
vroeger kon dat wel , dan kon je ok de auto en de zeilboot mee financieren , maar sinds men de HRA steeds verder aan het afbouwen is kan dat ook al niet meer.

Wat zal het volgende zijn dat de regering gaat verzinnen om er weer een miljard of twee af te knabbelen??

Ik hou het op het optrekken van het huurwaarde percentage naar 1% komend jaar
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  Moderator woensdag 6 april 2011 @ 22:00:57 #214
16180 crew  CoolGuy
pi_95141873
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 21:52 schreef Whuzz het volgende:
Nope, ik was even de nieuwe fiets voor de kleine aan het afstellen. Mountainbike met voor- en achtervering, 21 versnellingen... super cool ding :D
Zegmaar de fiets die ik altijd wilde toen ik een klein whuzzie was. Da's het gave aan een zoontje... je kunt al het vette speelgoed voor hem kopen... en er dan zelf mee spelen :D
Hij is jarig zo rond de tijd dat ze hier heen verhuizen. :)

Oeh die heb ik ook gehad, eerst een Giant Granite, en daarna een Trek 830 of 850 ofzoiets. Inderdaad beiden met 21 versnellingen. Het mooie van die Trek was dat ie gripshift versnellingen had, was toen net net net nieuw en helemaal je van het. :P prachtige tijden :P
  woensdag 6 april 2011 @ 22:32:13 #215
334545 Censuur-152
De modjes zijn de baas
pi_95144135
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 20:38 schreef xenobinol het volgende:
Hopelijk blijft het verlies beperkt tot enkele tientallen miljoenen euro's _O-

Wat een stelletje faalhazen daar in Brabant.

Whuzz gaat nu vast zijn angshaas van stal halen, nou liever een angsthaas dan een faalhaas :W

Mensen verwachten gered te worden door de overheid. Dus de overheid moet eerst laten zien dat dat niet kan. Anders loopt al het stemvee naar de PVV, zeker onder de rivieren .
  woensdag 6 april 2011 @ 22:33:15 #216
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_95144216
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 22:00 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Oeh die heb ik ook gehad, eerst een Giant Granite, en daarna een Trek 830 of 850 ofzoiets. Inderdaad beiden met 21 versnellingen. Het mooie van die Trek was dat ie gripshift versnellingen had, was toen net net net nieuw en helemaal je van het. :P prachtige tijden :P
Ik heb zelf ook een Giant, maar een simpele. Wel 21 versnellingen, maar geen vering of moeilijke dingen. Ik ga er mee het bos in en alles wat fancy is kan kapot :P
Die voor de kleine heeft ook gripshifts en alles er op en er aan. Het is dat het een kindermaat is, maar anders had ik hem zelf gehouden :P
  woensdag 6 april 2011 @ 22:35:07 #217
334545 Censuur-152
De modjes zijn de baas
pi_95144368
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 17:00 schreef xenobinol het volgende:
Hopelijk gaat het binnenkort nog wat slechter met de banken, dan kunnen we zien wie er gelijk gaat krijgen *O*
Als je ziet wat een leverage die banken hebben is dat een zekerheidje...
pi_95144574
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 21:58 schreef michaelmoore het volgende:
vroeger kon dat wel , dan kon je ok de auto en de zeilboot mee financieren , maar sinds men de HRA steeds verder aan het afbouwen is kan dat ook al niet meer.

Wat zal het volgende zijn dat de regering gaat verzinnen om er weer een miljard of twee af te knabbelen??

Ik hou het op het optrekken van het huurwaarde percentage naar 1% komend jaar
Dat HWF zit je niet lekker he? Nou daar doen ze gewoon helemaal niets aan. Zelfs een voorstel om het HWF voor woningen boven 1 miljoen iets te verhogen kwam er al niet door aangezien 'men bang was dat dat de woningmarkt teveel zou verstoren'.

En ik ben ook benieuwd wie CenZuur denkt dat er allemaal een hypotheek hebben boven de 100%. Dat het antwoord niet gaat komen weet ik overigens ook wel. :D
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
pi_95145770
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 20:21 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Dus daarom vind jij dit soort beleid geoorloofd? Het blijft gewoon ordinaire diefstal van de gemeenschap w/
Maar goed... ik verwacht ook niet van mensen met blauwe ogen dat zij er het kwaad van zouden inzien :)
/care

Ik kan me er echt niet druk over maken.

Heb je het wijwater al gebottled, en de staken al gepunt?

En bij de vijf vragen die nog bij cenzeugenaar open staan kan nog bij: hoe denk jij te weten dat ik blauwe ogen heb?
  woensdag 6 april 2011 @ 22:54:30 #220
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_95145853
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_95145970
quote:
De laatste keer dat ik keek gingen er nog gewoon vluchten naar de USA. Dus grijp je kans. ^O^

Ow, wacht ff.... Locatie, locatie, locatie.

Ik wil zelfs gratis niet in the USA wonen!
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
  woensdag 6 april 2011 @ 22:57:54 #222
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_95146084
Orange County Choppers! Heb je meteen een tokkiegezin met lawaaiige scooters én een cameracrew op de stoep van je houten huis :D

Kost maar de helft van een fatsoenlijk huis in NL, maar dan heb je ook 100% minder steen _O-

Serieus, dan kun je beter naar Tsjechië verhuizen. Da's NOG goedkoper, dichterbij en een héél stuk relaxter dan die maffe amerikanen :D
pi_95146196
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 22:56 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

De laatste keer dat ik keek gingen er nog gewoon vluchten naar de USA. Dus grijp je kans. ^O^

Ow, wacht ff.... Locatie, locatie, locatie.

Ik wil zelfs gratis niet in the USA wonen!
kan niet, daar kun je niet over huurwaardeforfait drammen, maar over local taxes die vijf keer zo hoog zijn.
  Moderator woensdag 6 april 2011 @ 23:09:37 #224
16180 crew  CoolGuy
pi_95146788
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 22:59 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

kan niet, daar kun je niet over huurwaardeforfait drammen, maar over local taxes die vijf keer zo hoog zijn.
ja maar dan zeuren ze daar wel over, want het gaat niet zo zeer om of wie of wat de schuldige is aan de situatie. Waar het om gaat is dat de klagers, naar ik vermoed, allemaal hetzelfde 'probleem' hebben; een gebrek aan financiele middelen. En dat steekt, dus moeten ze elkaar opzoeken en samen afgeven op die mensen die dat wel hebben, en uiteraard hopen dat die in de problemen komen. Dat verzacht de pijn blijkbaar een beetje.
  Moderator woensdag 6 april 2011 @ 23:11:42 #225
16180 crew  CoolGuy
pi_95146919
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 22:33 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Ik heb zelf ook een Giant, maar een simpele. Wel 21 versnellingen, maar geen vering of moeilijke dingen. Ik ga er mee het bos in en alles wat fancy is kan kapot :P
Die voor de kleine heeft ook gripshifts en alles er op en er aan. Het is dat het een kindermaat is, maar anders had ik hem zelf gehouden :P
Nee vering had ik ook niet, tenminste, dat kan ik me toch niet herinneren. Ik had wel een ingekort stuurtje en bullbars. En daar dan mee het bos in inderdaad. Beetje raggen en doen. Broek natuurlijk standaard rechts vol met olie van de ketting. M'n moeder vond dat wat minder vermoed ik :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')