We hebben 25 jaar een opgaande markt gehad. Het zal dus moeten gaan blijken.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:46 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En beste cenzuur kun je nu ook aangeven hoe vaak banken van deze regel gebruik maken. Leuk dat je regeltjes kan vinden maar als deze regel maar in 0.001% van de hypotheken ooit wordt toegepast is het natuurlijk weer zoals gebruikelijk weer eens spijkers op laag water zoeken geweest.
Banken weten heel goed hoe ze zich moeten indekken tegen van alles en nog wat, trouwens net als verhuurders dat heel goed weten en zelfs vage constructies in huurcontracten zetten dat je je huis uit gedonderd kan worden als je wat plantjes in de buurt van die woning teelt waarvan hun zeggen dat het niet mag. Te bizar voor woorden zulke huurcontracten.
Exact wat gebeurt er volop? Vaag vaag vaag.....quote:Op woensdag 6 april 2011 16:50 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
Bij zakelijk vastgoed gebeurt dit al volop.
Bij Obvion staat het onder 'Algemene Bepalingen voor Geldleningen'. Niets over aflossingsvrij. Misschien is het bij ELQ anders?quote:Op woensdag 6 april 2011 16:56 schreef Whuzz het volgende:
@ Cenzuur: Ik kan ongeveer een exacte zelfde quote uit mijn eigen hypotheekovereenkomst maken. Alleen staat die dan wél onder het kopje "Aflossingsvrije Hypotheek". En is dus niet van toepassing voor mij.
Ik kan ook hele mooie quotes maken over het boetevrij aflossen en allerlei mooie dingen die misschien op anderen weer niet van toepassing zijn.
Samengevat: Fijn dat je zo lekker aan het hobbieën bent, maar heb je ook nog relevante info?
jij begrijpt best, maar verzwijgt, dat de specifieke voorwaarden van een geldlening een invulling geven aan de algemene voorwaarden, en daarin precies staat wat wel en niet van toepassing is, en wat de nadere voorwaarden zijn.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:03 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
Bij Obvion staat het onder 'Algemene Bepalingen voor Geldleningen'. Niets over aflossingsvrij. Misschien is het bij ELQ anders?
Probeer het maar weer te bagatelliseren..
Wat ben jij lekker naief om te denken dat dat voor jou enkel positieve gevolgen zal hebbenquote:Op woensdag 6 april 2011 17:00 schreef xenobinol het volgende:
Hopelijk gaat het binnenkort nog wat slechter met de banken, dan kunnen we zien wie er gelijk gaat krijgen
Dat stond er dan weer niet bij.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:27 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
wat is daar de achtergrond dan voor?
Waarom upload je het héle bestand dan niet even op je blogje? Dan kijken we even met je mee. Als je dan gelijk blijkt te hebben, dan ben ik de eerste om toe te geven dat er een hypotheek is waar bij het niet aflossingvrije deel ook het risico bestaat dat de bank bij waardedaling van het onderpand een extra geldstorting kan eisen.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:03 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
Bij Obvion staat het onder 'Algemene Bepalingen voor Geldleningen'. Niets over aflossingsvrij. Misschien is het bij ELQ anders?
Probeer het maar weer te bagatelliseren..
~ 2 jaar en 8000 afgelost?quote:Op woensdag 6 april 2011 18:05 schreef Sjabba het volgende:
Sinds het begin van dit topic heb ik al 8000 ingelost op mijn hypotheek (banksparen that is ivm hra, ik betaal al genoeg...). Daarnaast woon ik er prettig en kan ik doen en laten wat ik wil met het huis.
En die jankerds hier maar wachten... Alsof het de AEX is.
kusje terugquote:Op woensdag 6 april 2011 18:08 schreef Whuzz het volgende:
Heb net mijn vriendin delen van dit topic laten lezen. (Yup, dat gaat inmiddels, met een beetje hulp)
Ze vind het lief dat Hannoying zo bezorgd over haar is. Kusje voor hem van mijn vriendin!
Dus over 30 jaar is mijn huis -50k waard?quote:Op woensdag 6 april 2011 18:09 schreef Hanoying het volgende:
[..]
~ 2 jaar en 8000 afgelost?
In dezelfde 2 jaar tijd is een gemiddeld huis 20 k in waarde gezakt
2.5 jaar en welk huis is 20k gezakt. De huizen hier in de straat niet...quote:Op woensdag 6 april 2011 18:09 schreef Hanoying het volgende:
[..]
~ 2 jaar en 8000 afgelost?
In dezelfde 2 jaar tijd is een gemiddeld huis 20 k in waarde gezakt
Uiteraard niet. Bij Fokkers in de straat niet...quote:Op woensdag 6 april 2011 18:11 schreef Sjabba het volgende:
[..]
2.5 jaar en welk huis is 20k gezakt. De huizen hier in de straat niet...
Jammer he, want je lijkt het wel erg graag te willen ook, dat dat zo is.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:23 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Bij Fokkers in de straat niet...
Je begint xeno trekjes te vertonen.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:23 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Mijn vraag was welk huis.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:23 schreef Hanoying het volgende:
[..]
7,5 % van de top vriend.. Gemiddeldquote:Op woensdag 6 april 2011 18:36 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Mijn vraag was welk huis.
Kan je wel ontwijken....
Natuurlijk.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:27 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jammer he, want je lijkt het wel erg graag te willen ook, dat dat zo is.
Kan je die mooi in je zak steken! O nee wacht....quote:Op woensdag 6 april 2011 18:40 schreef Hanoying het volgende:
[..]
7,5 % van de top vriend.. Gemiddeld
Ik flame niets, ik constateer.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:47 schreef Whuzz het volgende:
Wow. Het duurde ongeveer een half topic voor we na de modbreak weer terug vallen in afgunstig geflame.
Hij heeft gewoon gelijk.quote:
Ging me meer om de algehele tendens weer in het topicquote:
Het gooien van de atoombom had ook geen positieve gevolgen maar heeft wel het principe van een ongecontroleerde kernsplijting aangetoondquote:Op woensdag 6 april 2011 17:16 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wat ben jij lekker naief om te denken dat dat voor jou enkel positieve gevolgen zal hebben
Misschien moet je haar ook eens jouw oudere posts laten lezenquote:Op woensdag 6 april 2011 18:08 schreef Whuzz het volgende:
Heb net mijn vriendin delen van dit topic laten lezen. (Yup, dat gaat inmiddels, met een beetje hulp)
Ze vind het lief dat Hannoying zo bezorgd over haar is. Kusje voor hem van mijn vriendin!
Jij zoekt steeds meer zondebokken voor je cognitieve dissonantiequote:
Ik denk dat weinig daarvan haar zou verbazen eerlijk gezegd. Mijn vriendin is ook dol op seks. Handig he?quote:Op woensdag 6 april 2011 19:41 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Misschien moet je haar ook eens jouw oudere posts laten lezen![]()
leuk geprobeerd droeftoeter. Enig idee hoe achterlijk veel uit de verkoop van Essent nog op de bankrekening staat?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:05 schreef xenobinol het volgende:
Lees hier de Brabantse politiek miljoenen aan gemeenschapsgeld door het afvoerputje spoelt
Geweldig kansloze actie natuurlijk, denk eraan Brabanders.... als er straks weer flink bezuinigt moet worden op allerlei voorzieningen... dat komt omdat criminelen zo nodig de prijs van het vastgoed op peil wensen te houden![]()
Als u straks meer contributie voor uw sportvereniging moet betalen? Kijk een leentokkie boos aan... het is hun schuld... zei moesten zo nodig zeepbellen blazen. Moet u straks over een weg vol gaten en kuilen rijden? Komt door de leenkneus in de auto voor u die zo nodig 'de economie' om zeep moest helpen met te goedkoop geld voor zijn overgewaardeerde woning. Dit tuig betaald al bijna geen belasting en nu gaat u daar ook nog eens dubbel voor betalen![]()
![]()
Dus daarom vind jij dit soort beleid geoorloofd? Het blijft gewoon ordinaire diefstal van de gemeenschapquote:Op woensdag 6 april 2011 20:14 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
leuk geprobeerd droeftoeter. Enig idee hoe achterlijk veel uit de verkoop van Essent nog op de bankrekening staat?
Denk je aan je hart Xeno?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:21 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Dus daarom vind jij dit soort beleid geoorloofd? Het blijft gewoon ordinaire diefstal van de gemeenschap![]()
Maar goed... ik verwacht ook niet van mensen met blauwe ogen dat zij er het kwaad van zouden inzien
Ik heb tenminste nog een hartquote:Op woensdag 6 april 2011 20:30 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Denk je aan je hart Xeno?
* Whuzz kan zich er niet zo druk om maken.
Ik ook Xeno. Het is mijn ziel die ik aan de duivel verkocht heb, niet mijn hartquote:
Je bent wederom misleid Whuzz.... je kan je ziel niet aan de duivel verkopen omdat deze niet van jouw isquote:Op woensdag 6 april 2011 20:33 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik ook Xeno. Het is mijn ziel die ik aan de duivel verkocht heb, niet mijn hart
Heus wel. Staat gewoon bij mijn birth-inventory-list.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:35 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Je bent wederom misleid Whuzz.... je kan je ziel niet aan de duivel verkopen omdat deze niet van jouw is
Je bedoelt zeepsop... die is denk ik even zijn weblog aan het bijwerkenquote:Op woensdag 6 april 2011 20:43 schreef Whuzz het volgende:
Ben je nu tegen jezelf aan het praten zonder eerst van kloon te wisselen?
Vast wel ja. Kost 2 minuten om een berichtje te posten en dan nog een half uur om met diverse klonen er op te reagerenquote:Op woensdag 6 april 2011 20:46 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Je bedoelt zeepsop... die is denk ik even zijn weblog aan het bijwerken
Wat ik mij afvraag is hoe mensen op dit soort garanties komen, als er de behoefte is aan dit soort garanties dan weet je dat er feitelijk al wat mis is. Je kan dan gokken dat het wel overwaait maar daarmee loop je wel bewust een enorm risico.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:49 schreef Whuzz het volgende:
Anyways. Brabant gaat dus zo'n 850 huizen overnemen? Zal mij benieuwen of ze de prijs dan flink laten zakken. Zo nee, dan moeten ze onderkennen dat de markt echt vast zit als blijkt dat ze niet verkopen. Zo ja, dan moeten ze onderkennen dat de boel in brabant toch echt flink gestagneerd is. Double bind!
Ik gok dat er iemand redelijk wat aan heeft verdiend. Dat is meestal de drijvende kracht achter dit soort dingenquote:Op woensdag 6 april 2011 20:54 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Wat ik mij afvraag is hoe mensen op dit soort garanties komen, als er de behoefte is aan dit soort garanties dan weet je dat er feitelijk al wat mis is. Je kan dan gokken dat het wel overwaait maar daarmee loop je wel bewust een enorm risico.
Precies.... corruptie dusquote:Op woensdag 6 april 2011 20:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik gok dat er iemand redelijk wat aan heeft verdiend. Dat is meestal de drijvende kracht achter dit soort dingen
Ik ben het zowaar een keer met jou eens.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik gok dat er iemand redelijk wat aan heeft verdiend. Dat is meestal de drijvende kracht achter dit soort dingen
Wat heb je dan als onderpand voor je hypotheek, nu woningen niks meer waard zijn?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:33 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik ook Xeno. Het is mijn ziel die ik aan de duivel verkocht heb, niet mijn hart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |