Mijn lichaam. Zeer gewild onder vrouwelijke banksters.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:07 schreef droom_econoom8 het volgende:
[..]
Wat heb je dan als onderpand voor je hypotheek, nu woningen niks meer waard zijn?
Voel je maar niet al te vereerd Whuzz..... die krengen zuigen alles en iedereen leeg als ze de kans krijgenquote:Op woensdag 6 april 2011 21:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mijn lichaam. Zeer gewild onder vrouwelijke banksters.
Net als WBV's. Dan toch maar liever door een lekkere vrouwelijke banksterquote:Op woensdag 6 april 2011 21:14 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Voel je maar niet al te vereerd Whuzz..... die krengen zuigen alles en iedereen leeg als ze de kans krijgen
Misschien kan Tarantino er dan een film over makenquote:Op woensdag 6 april 2011 21:17 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Net als WBV's. Dan toch maar liever door een lekkere vrouwelijke bankster
Als ik dan ook dat sterrensalaris krijg, prima!quote:Op woensdag 6 april 2011 21:24 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Misschien kan Tarantino er dan een film over maken![]()
'To bust from boom' Starring Whuzz Woesie and Scorpie Kloony.
Mag ik alvast een handtekening? Een kruisje is ook goed
voor zo'n 'movistar' als jij rollen we in ieder geval de rode loper uitquote:Op woensdag 6 april 2011 21:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als ik dan ook dat sterrensalaris krijg, prima!
U vraagt wij draaien, jij en censuur kunnen wat van die hersenkronkels van jullie kwijt in het filmscript.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:30 schreef xenobinol het volgende:
[..]
voor zo'n 'movistar' als jij rollen we in ieder geval de rode loper uit
Ik zal zeepsop vragen zich in te houden, het moet natuurlijk wel een komische horrorfilm blijvenquote:Op woensdag 6 april 2011 21:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
U vraagt wij draaien, jij en censuur kunnen wat van die hersenkronkels van jullie kwijt in het filmscript.
vroeger kon dat wel , dan kon je ok de auto en de zeilboot mee financieren , maar sinds men de HRA steeds verder aan het afbouwen is kan dat ook al niet meer.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:52 schreef Whuzz het volgende:
Heb nog geprobeerd hem mee te fincancieren zodat Xeno de HRA kon dokken, maar dat mocht niet. Stom he?![]()
Oeh die heb ik ook gehad, eerst een Giant Granite, en daarna een Trek 830 of 850 ofzoiets. Inderdaad beiden met 21 versnellingen. Het mooie van die Trek was dat ie gripshift versnellingen had, was toen net net net nieuw en helemaal je van het.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:52 schreef Whuzz het volgende:
Nope, ik was even de nieuwe fiets voor de kleine aan het afstellen. Mountainbike met voor- en achtervering, 21 versnellingen... super cool ding
Zegmaar de fiets die ik altijd wilde toen ik een klein whuzzie was. Da's het gave aan een zoontje... je kunt al het vette speelgoed voor hem kopen... en er dan zelf mee spelen
Hij is jarig zo rond de tijd dat ze hier heen verhuizen.
Heb nog geprobeerd hem mee te fincancieren zodat Xeno de HRA kon dokken, maar dat mocht niet. Stom he?![]()
Mensen verwachten gered te worden door de overheid. Dus de overheid moet eerst laten zien dat dat niet kan. Anders loopt al het stemvee naar de PVV, zeker onder de rivieren .quote:Op woensdag 6 april 2011 20:38 schreef xenobinol het volgende:
Hopelijk blijft het verlies beperkt tot enkele tientallen miljoenen euro's![]()
Wat een stelletje faalhazen daar in Brabant.
Whuzz gaat nu vast zijn angshaas van stal halen, nou liever een angsthaas dan een faalhaas![]()
Ik heb zelf ook een Giant, maar een simpele. Wel 21 versnellingen, maar geen vering of moeilijke dingen. Ik ga er mee het bos in en alles wat fancy is kan kapotquote:Op woensdag 6 april 2011 22:00 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oeh die heb ik ook gehad, eerst een Giant Granite, en daarna een Trek 830 of 850 ofzoiets. Inderdaad beiden met 21 versnellingen. Het mooie van die Trek was dat ie gripshift versnellingen had, was toen net net net nieuw en helemaal je van het.prachtige tijden
Als je ziet wat een leverage die banken hebben is dat een zekerheidje...quote:Op woensdag 6 april 2011 17:00 schreef xenobinol het volgende:
Hopelijk gaat het binnenkort nog wat slechter met de banken, dan kunnen we zien wie er gelijk gaat krijgen
Dat HWF zit je niet lekker he? Nou daar doen ze gewoon helemaal niets aan. Zelfs een voorstel om het HWF voor woningen boven 1 miljoen iets te verhogen kwam er al niet door aangezien 'men bang was dat dat de woningmarkt teveel zou verstoren'.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:58 schreef michaelmoore het volgende:
vroeger kon dat wel , dan kon je ok de auto en de zeilboot mee financieren , maar sinds men de HRA steeds verder aan het afbouwen is kan dat ook al niet meer.
Wat zal het volgende zijn dat de regering gaat verzinnen om er weer een miljard of twee af te knabbelen??
Ik hou het op het optrekken van het huurwaarde percentage naar 1% komend jaar
/carequote:Op woensdag 6 april 2011 20:21 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Dus daarom vind jij dit soort beleid geoorloofd? Het blijft gewoon ordinaire diefstal van de gemeenschap![]()
Maar goed... ik verwacht ook niet van mensen met blauwe ogen dat zij er het kwaad van zouden inzien
De laatste keer dat ik keek gingen er nog gewoon vluchten naar de USA. Dus grijp je kans.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:54 schreef michaelmoore het volgende:
In de USA zijn de prijzen weer op een normaal niveau
kan niet, daar kun je niet over huurwaardeforfait drammen, maar over local taxes die vijf keer zo hoog zijn.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:56 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik keek gingen er nog gewoon vluchten naar de USA. Dus grijp je kans.![]()
Ow, wacht ff.... Locatie, locatie, locatie.
Ik wil zelfs gratis niet in the USA wonen!
ja maar dan zeuren ze daar wel over, want het gaat niet zo zeer om of wie of wat de schuldige is aan de situatie. Waar het om gaat is dat de klagers, naar ik vermoed, allemaal hetzelfde 'probleem' hebben; een gebrek aan financiele middelen. En dat steekt, dus moeten ze elkaar opzoeken en samen afgeven op die mensen die dat wel hebben, en uiteraard hopen dat die in de problemen komen. Dat verzacht de pijn blijkbaar een beetje.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:59 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
kan niet, daar kun je niet over huurwaardeforfait drammen, maar over local taxes die vijf keer zo hoog zijn.
Nee vering had ik ook niet, tenminste, dat kan ik me toch niet herinneren. Ik had wel een ingekort stuurtje en bullbars. En daar dan mee het bos in inderdaad. Beetje raggen en doen. Broek natuurlijk standaard rechts vol met olie van de ketting. M'n moeder vond dat wat minder vermoed ikquote:Op woensdag 6 april 2011 22:33 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook een Giant, maar een simpele. Wel 21 versnellingen, maar geen vering of moeilijke dingen. Ik ga er mee het bos in en alles wat fancy is kan kapot
Die voor de kleine heeft ook gripshifts en alles er op en er aan. Het is dat het een kindermaat is, maar anders had ik hem zelf gehouden
dat lijkt me nogal frustrerend, wachten tot st. juttemis....quote:Op woensdag 6 april 2011 23:09 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
ja maar dan zeuren ze daar wel over, want het gaat niet zo zeer om of wie of wat de schuldige is aan de situatie. Waar het om gaat is dat de klagers, naar ik vermoed, allemaal hetzelfde 'probleem' hebben; een gebrek aan financiele middelen. En dat steekt, dus moeten ze elkaar opzoeken en samen afgeven op die mensen die dat wel hebben, en uiteraard hopen dat die in de problemen komen. Dat verzacht de pijn blijkbaar een beetje.
op www.jaap.nl staat het aantal maanden. Idem www.zah.nl. Op www.huizenzoeker.nl de datum. Idem www.huizenvinder.nlquote:Op donderdag 7 april 2011 00:27 schreef oinkoink12 het volgende:
We gaan morgen weer bezichtigen, weet iemand een mogelijkheid om te kijken hoelang een huis al te koop staat?
De +6 maanden op funda is natuurlijk ook ruim.
Een 'fully' heb je wel nodig om door het ruige Brabantse landschap te racenquote:Op woensdag 6 april 2011 21:52 schreef Whuzz het volgende:
Nope, ik was even de nieuwe fiets voor de kleine aan het afstellen. Mountainbike met voor- en achtervering, 21 versnellingen... super cool ding
Zegmaar de fiets die ik altijd wilde toen ik een klein whuzzie was. Da's het gave aan een zoontje... je kunt al het vette speelgoed voor hem kopen... en er dan zelf mee spelen
Hij is jarig zo rond de tijd dat ze hier heen verhuizen.![]()
Kreeg je geen eens een fiets kado bij je hypotheek? Wat een vuile afzettersquote:Heb nog geprobeerd hem mee te fincancieren zodat Xeno de HRA kon dokken, maar dat mocht niet. Stom he?![]()
Heb je geen blauwe ogen dan? Nou... dan moet je wel heel erg aardig zijnquote:Op woensdag 6 april 2011 22:53 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
/care
Ik kan me er echt niet druk over maken.
Heb je het wijwater al gebottled, en de staken al gepunt?
En bij de vijf vragen die nog bij cenzeugenaar open staan kan nog bij: hoe denk jij te weten dat ik blauwe ogen heb?
quote:De verkoop van woningen is in het eerste kwartaal met 14,3 procent gedaald vergeleken met het voorgaande kwartaal. Het aantal door NVM-makelaars verkochte woningen is daarmee uitgekomen op 21.536.
Het gaat inderdaad lekkerquote:Op donderdag 7 april 2011 10:35 schreef krapula het volgende:
Woningmarkt holt verder achteruit
Die cijfers zien er niet best uit;
[..]
gooien ze het deze keer bij de NVM over een andere boeg? Eerste kwartaal is historisch toch altijd minder verkopen dan het vierde kwartaal?quote:Op donderdag 7 april 2011 10:35 schreef krapula het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:48 schreef xenobinol het volgende:
Ger Hukker (winnaar van de Pinokkio award) doet huilie huilie
Een bank die zich het recht voorbehoudt om mensen die zonder allerlei constructies geen hypotheek kunnen krijgen dus gewoon geen hypotheek te verstrekken...wat erg! een schande!quote:We hadden al voorspeld dat de kleine eindejaarsrally van 2010 niet blijvend zou zijn. Kopers blijven afwachtend en worden bovendien ontmoedigd door bijvoorbeeld het kieskeurige gedrag van banken, de financieringsproblemen bij particuliere erfpacht en het ontbreken van maatwerk richting consument. Hierdoor krijgen veel potentiële kopers hun hypotheek niet rond. Los van die maatregelen zien wij, de onder huizenkopers meest populaire rentevariant, van 10 tot 30 jaar vast, de rente afgelopen maanden fors stijgen, waarbij ook de toetsrente van de Nationale Hypotheek Garantie sterk is toegenomen", aldus Hukker.
Ja, exact, dit dus. Maar goed, er zijn dus figuren die denken dat ze het 'recht hebben' om een huis te kopen. Nee, je creeert voor jezelf de mogelijkheid om dat te doen. Ja, of niet natuurlijk, maar in dat laatste geval moet je gewoon je smoel houden en lekker in je huurhuis blijven wonen.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:01 schreef Scorpie het volgende:
Banken hebben natuurlijk volkomen gelijk dat ze de huurtokkies weren uit de koopwoningmarkt. Immers, met een geschiedenis als wanbetalers a la Asfyxia ga je natuurlijk als normale bank zijnde nooit in zee, de kans dat je je geld terug ziet is nihil.
waar overigens niks mis mee is als je daar lekker in woont!quote:Op donderdag 7 april 2011 11:03 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, exact, dit dus. Maar goed, er zijn dus figuren die denken dat ze het 'recht hebben' om een huis te kopen. Nee, je creeert voor jezelf de mogelijkheid om dat te doen. Ja, of niet natuurlijk, maar in dat laatste geval moet je gewoon je smoel houden en lekker in je huurhuis blijven wonen.
Exact.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:05 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
waar overigens niks mis mee is als je daar lekker in woont!Ieder zijn ding.
huurders moeten gewoon indikkenquote:Op donderdag 7 april 2011 11:01 schreef Scorpie het volgende:
Banken hebben natuurlijk volkomen gelijk dat ze de huurtokkies weren uit de koopwoningmarkt. Immers, met een geschiedenis als wanbetalers a la Asfyxia ga je natuurlijk als normale bank zijnde nooit in zee, de kans dat je je geld terug ziet is nihil.
Tja.... en nu?quote:Op donderdag 7 april 2011 10:35 schreef krapula het volgende:
[..]
quote:De enige uitweg uit deze impasse is een daling van de huizenprijzen, maar die lijkt ver te zoeken.
Doordat de arbeidsmarkt zich stabiliseert worden minder huizen gedwongen verkocht.
Huizenbezitters zijn bovendien nauwelijks bereid om de vraagprijs voor hun woning te laten zakken.
Dat is natuurlijk niet zo vreemd, maar als er aan de kant van banken en de overheid niets verandert, ga je naar de huizenbezitters kijken. En zolang zij geen stress hebben om hun huis te verkopen, zal de prijs niet zakken. Die mensen blijven zitten waar ze zitten.
Nog een jaartje doorzetten die prijzen, dan ben ik klaar om mijn eerste koopwoning aan te schaffen.quote:
Nieuwbouw moet sowieso zakken en kan dat ook. Alleen de topkopers en topleners kunnen voorlopig geen kant op. Ik zie het probleem eigenlijk niet, hoe minder mensen een woning kunnen veroorloven hoe harder de prijzen zullen dalenquote:
Gewoon nog even wachten want na dat jaartje gaan ze harder dalen dan voorheen, deze zeepbel staat in standje leegloopquote:Op donderdag 7 april 2011 11:12 schreef krapula het volgende:
[..]
Nog een jaartje doorzetten die prijzen, dan ben ik klaar om mijn eerste koopwoning aan te schaffen..
Moet zakken, ben je werkzaam bij heymans dat je weet hoeveel marge ze nog hebben op nieuwbouw?quote:Op donderdag 7 april 2011 11:12 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Nieuwbouw moet sowieso zakken en kan dat ook. Alleen de topkopers en topleners kunnen voorlopig geen kant op. Ik zie het probleem eigenlijk niet, hoe minder mensen een woning kunnen veroorloven hoe harder de prijzen zullen dalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |