doordenkertjequote:Op dinsdag 5 april 2011 20:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hebben Alex en Gerard vanmiddag dan gedrukt? Of willen ze nog drukken. Was vanmiddag ff elders.
goed hequote:Op dinsdag 5 april 2011 20:19 schreef suzi1 het volgende:
die lapo was om een nieuw topic te kunnen starten ofzo??
Joanna!quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:20 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat ik maar een product op de markt breng die Joanna heet, de naam krijgt genoeg zendtijd
De puberteit doet rare dingen met de mensquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:19 schreef suzi1 het volgende:
die lapo was om een nieuw topic te kunnen starten ofzo??
Ik wil het touw wel opsturenquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Geloof me, Joanna gaat in deze maand zm plegen.
Neeeeheeee doe mij dat niet aan van Chuck, Bami laat me koud maar van Chuck blijf je afquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
En Chuck gaat dit seizoen ook dood! DOOD HOOR JE ME? Net zoals de moeder van Bambi!
Bij mij nog wel...?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:22 schreef Stranger1977 het volgende:
http://www.spixtv.nl/live.php werkt niet meer?
Ja hij heeft gedrukt op Maik zijn oren heeft laten rechtzettenquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hebben Alex en Gerard vanmiddag dan gedrukt? Of willen ze nog drukken. Was vanmiddag ff elders.
ach wat boeit het ook om blokjes goed in elkaar te passen via papier en rekensommetjes te maken zonder rekenmachinequote:Op dinsdag 5 april 2011 20:24 schreef scooby-doo het volgende:
Wat komt die Mo toch dom over zeg.
Ben blij dat ik niet hoogebegaafd ben
Die is toch veel liever dan karim???quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:27 schreef sjampoeh het volgende:
klopt geen zak van ???????
ik hoorde joanna 4 keer langskomen toch ?
Joanna dus maar 2 keer.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:28 schreef Flashbox het volgende:
Sharon nomineert Maik en Philip
Philip nomineert Karim en Gerard
Monique nomineert Karim en Gerard
Maik nomineert Philip en Karim
Laura nomineert Philip en Karim
Karim nomineert Philip en Joanna
Joanna nomineert Karim en Gerard
Gerard nomineert Joanna en Philip
Alex nomineert Philip en Joanna
3quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:29 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Joanna dus maar 2 keer.
dan klopt t toch????
Fennekequote:Op dinsdag 5 april 2011 20:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik hoop dat Fenneke weer het hele belteam van Gerard gaat oproepen.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:30 schreef meneertje1972 het volgende:
Zo stemt de vrouwengroep dus elke keer iemand uit de Gerard groep eruit door samen te zweren en afspraken te maken. Dacht dat dat niet mocht.
Kwaliteitquote:
Heb je al gevraagd.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:31 schreef meneertje1972 het volgende:
WEET IEMAND DIT...
In de live uitzending zagen we hoe Laura haar missie verklapte en er over vertelde in het huis. Toen gaf de stem haar nog een kans. Weet iemand waarom ik snap het niet ze vertelde gewoon over haar missie en nu in de 'live' is er nog steeds niks te zien dat ze het nog een keer fout doet. Is ze nu wel of niet een 2e keer de fout ingegaan? En is de missie verpest en wat is de straf voor Alex? Want Alex krijgt een sanctie als haar missie mislukt zei de stem.
Ik ook maar mensen (vrouwen) die alleen de daily kijken die vrouwen hebben een lief beeld bij Flip. Wij weten wel anders maar dat weten die vrouwen niet en die willen Flip erin houden met z'n zogenaamde mooie blauwe oogjes.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:31 schreef evaxsis het volgende:
Goffer moet ik nou voor Karim gaan stemmen of moet ik het gewoon laten gaan.
Het is wel het maatje van Gerard en met z'n tweeën staan ze sterker dan alleen.![]()
Ik wil Phillip eruit
missie is nog niet over......(kweetquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:31 schreef meneertje1972 het volgende:
WEET IEMAND DIT...
In de live uitzending zagen we hoe Laura haar missie verklapte en er over vertelde in het huis. Toen gaf de stem haar nog een kans. Weet iemand waarom ik snap het niet ze vertelde gewoon over haar missie en nu in de 'live' is er nog steeds niks te zien dat ze het nog een keer fout doet. Is ze nu wel of niet een 2e keer de fout ingegaan? En is de missie verpest en wat is de straf voor Alex? Want Alex krijgt een sanctie als haar missie mislukt zei de stem.
Wilde effe vagen of hij geen streampje erop kan knallen, zit in viva la France en krijg zelfs met een proxy het niet voor elkaar om de FAKKING streams te volgenquote:
Alsof FOK! leidend isquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hopen dat het bij de officiële ook zo gaat....
[ afbeelding ]
kan toch nog steeds, als jij heel veel gaat bellen en smsenquote:
Zijn geheim, en dus kluisinhoud?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:33 schreef wieweetwatt het volgende:
Wat is precies de toegevoegde spelwaarde van Karim?
niks hij is een beetje de bindende factor de allemansvriend. Eigenlijk gewoon een 12 in een dozijn.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:33 schreef wieweetwatt het volgende:
Wat is precies de toegevoegde spelwaarde van Karim?
en wat denk je van jouw geliefde Jootje???quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:34 schreef Je_Psychiater het volgende:
Gerat wortd buiten de nominaties gehouden en nu gaat het ineens fair, ja ja.
MO mag d'r handjes nog dichtknijpen verdomme, ze lieten niet zien dat ze zijn geld als reden gaf om hem eruit te stemmen, bah.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:34 schreef Nostalgist het volgende:
Gerard not amused met Monique... vanwege de stem...
Er zijn meer met een geheim en beste kluisinhoud exit gegaanquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:34 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Zijn geheim, en dus kluisinhoud?
Ik vind hem ook niet bijzonderquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:34 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
niks hij is een beetje de bindende factor de allemansvriend. Eigenlijk gewoon een 12 in een dozijn.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:35 schreef Reksie1981 het volgende:
GVD gaan we afscheid moeten nemen van Karim
nee volgens poll wil 79% dat Karim blijftquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:30 schreef Flow3r het volgende:
Karim gaat weg, Philip is super populair, check de site maar
Tjah...quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:35 schreef Reksie1981 het volgende:
Het gaat zoals altijd, nominaties worden door de regie stem bepaald.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:34 schreef Je_Psychiater het volgende:
Gerat wortd buiten de nominaties gehouden en nu gaat het ineens fair, ja ja.
Dat waren wij allemaalquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:36 schreef Psychecn het volgende:
[..]
nee volgens poll wil 79% dat Karim blijft
Is dat niet het eerste dat na elke nominatie uit haar mond komt?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Laura heeft spijt van de nominatie op Karim zegt ze....geloof ik niet, wie zou ze anders doen?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:35 schreef Reksie1981 het volgende:
Alex???quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Laura heeft spijt van de nominatie op Karim zegt ze....geloof ik niet, wie zou ze anders doen?
Nog zaggies uitgedruktquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:37 schreef angeljacky het volgende:
Mo vindt het vervelend dat ze mensen pijn heeft gedaan -->pffff wat een takkewijf
Je moet wat verzinnen he als je gewoon echt geen reden hebt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:35 schreef Urb het volgende:
[..]
MO mag d'r handjes nog dichtknijpen verdomme, ze lieten niet zien dat ze zijn geld als reden gaf om hem eruit te stemmen, bah.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:38 schreef versabommie het volgende:
De HOERRRRRRRRRRRRRRRRR van Babylon ( 5000 euro voor 3 dagen) heeft spijt dat ze haar klant heeft genomineerd!![]()
Zlottyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy's!
1 Polish zloty = 0.24969938 Euros
Alles gaat toch altijd over Jojanka? En zoniet, dan toch?quote:
en waar net5 is word je genaaidquote:
Ja maar waarom lieten ze dit nou niet zien dan.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je moet wat verzinnen he als je gewoon echt geen reden hebt.
Dat is gewoonweg kut... ik snap niet dat hij zover kan komen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:38 schreef Reksie1981 het volgende:
Gelukkig staat Master Alex niet genomineerd!
Duh!! Fenneke zal niet op Philip gaan stemmen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:37 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Nou geeft ie (Gerard) zijn vrouwmensch thuis opdracht om op Karim te stemmen
Master = Head Gayquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:38 schreef Reksie1981 het volgende:
Gelukkig staat Master Alex niet genomineerd!
ok, akkoordquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:38 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Alles gaat toch altijd over Jojanka? En zoniet, dan toch?
quote:
Iedereen wil weten wanneer er eindelijk eens iets door die plaat voor zijn kop heenkomt, wees nou eerlijkquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is gewoonweg kut... ik snap niet dat hij zover kan komen.
Da's dan weer geen acterenquote:
mensen die stemmenquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Duh!! Fenneke zal niet op Philip gaan stemmen.
maar karimjo staat bij mij eigenloijk ook in de finalequote:Op dinsdag 5 april 2011 20:40 schreef Blackprinces het volgende:
gelukkig gerard staat niet genomineerd
Ik weet niet, ze hadden het van haar sowieso raar geknipt, die vraag van de stem helemaal weg.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:39 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja maar waarom lieten ze dit nou niet zien dan.
Ben er voor omquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:40 schreef Blackprinces het volgende:
gelukkig gerard staat niet genomineerd
Is de finale dan as donderdag???quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:40 schreef bollokus het volgende:
[..]
maar karimjo staat bij mij eigenloijk ook in de finale
En terecht hij speelt net zo vals als Lau, tegen Sharon liegen vorige week dat hij haar niet heeft genomineerd en nu tegen Jo dat hij haar op de 2e plek had en haar wel nomineerd.quote:
Ja vind het niet leuk voor Karim.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:40 schreef bollokus het volgende:
[..]
Ik vind het echt een ongelooflijk kut en kansloosfiguur en snap niet dat hij zover kan komenquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:40 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Iedereen wil weten wanneer er eindelijk eens iets door die plaat voor zijn kop heenkomt, wees nou eerlijk
Als mijn man erin zou zitten en ik zou miljonair zijn, dan zou ik ook stemmenquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:40 schreef bollokus het volgende:
[..]
Die vent blijft maar bezig. Misselijke gast.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:40 schreef Urb het volgende:
Flip is alweer bezig zich in te dekken voor de Flugelmeisjes thuis die op hem moeten stemmen " Als ik naar huis ga dan gaat Joan ook"
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het echt een ongelooflijk kut en kansloosfiguur en snap niet dat hij zover kan komen
Als je miljonair bent doe je toch niet mee aan zo'n kijkbuisspelletjequote:Op dinsdag 5 april 2011 20:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als mijn man erin zou zitten en ik zou miljonair zijn, dan zou ik ook stemmen
ja ik ookquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom weer maar 2 personen, dat vind ik wel irritant worden.
Missie was al gefaald.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:42 schreef Reksie1981 het volgende:
Vrees alleen dat Laura expres de missie laat falen en zo Alex toch genomineerd staat
Dat zou het beste nieuws sinds tijden zijnquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:42 schreef Reksie1981 het volgende:
Vrees alleen dat Laura expres de missie laat falen en zo Alex toch genomineerd staat
Natuurlijkquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:41 schreef mootie het volgende:
De uittocht van Joanna is alweer afgeblazen?
4 is te veel.. waren we de vorige keer al achter gekomenquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:42 schreef Urb het volgende:
Kweenie zeker maar volgens mij zijn dit het aantal stemmen:
Flip: 6
Karim: 5
Gerard: 3
Joanna: 3
Maik: 1
Monique: 0
Laura: 0
Alex: 0
Sharon: 0
Als je miljonair bent, dan kun je doen waar je zin in hebt!quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:42 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Als je miljonair bent doe je toch niet mee aan zo'n kijkbuisspelletje
Om welke rede niet dan?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:42 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Waarom niemand monique? Meest irritant, schijnt zogenaamd het slimst te zijn dus goede speler, verpest de sfeer met huilen, zweert samen met Maik en maakt afspraken die niet mogen....quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:42 schreef Urb het volgende:
Lijkt mij helemaal primaquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:42 schreef Reksie1981 het volgende:
Dat is voor mij de enige mogelijke reden om hem er in te houden.....quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het echt een ongelooflijk kut en kansloosfiguur en snap niet dat hij zover kan komen
Geer zit ook in dat hok toch?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:42 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat was gewoon voor het knip-en-plak-werk voor de daily Jo-show van morgen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:41 schreef mootie het volgende:
De uittocht van Joanna is alweer afgeblazen?
mooi toch, hebben wij ons zinquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:40 schreef Urb het volgende:
Flip is alweer bezig zich in te dekken voor de Flugelmeisjes thuis die op hem moeten stemmen " Als ik naar huis ga dan gaat Joan ook"
omdat zij hoogbegaafd is in manipulerenquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:43 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Waarom niemand monique? Meest irritant, schijnt zogenaamd het slimst te zijn dus goede speler, verpest de sfeer met huilen, zweert samen met Maik en maakt afspraken die niet mogen....
Dat is waar, maar aan een geflopt spel meedoen....quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je miljonair bent, dan kun je doen waar je zin in hebt!
En WEER maar 2 genomineerden omdat anders Jojanka er uit kan......quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:42 schreef Urb het volgende:
Daarom staat Gerard niet genomineerd.. omdat anders Djoon moestquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:42 schreef Urb het volgende:
Ik ook niet! Vooral Alex en Maik zijn van die nikszeggende typesquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:44 schreef Psychecn het volgende:
pfff waarom blijven die 2 duffe stelletjes er toch steeds in???
Ik snap het niet
Schiet mij maar lek!!!!
Laura zei net wel dat ze spijt had tegen Mo, maar Karim weet niet dat ze op hem gestemd heb nog.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:44 schreef Day het volgende:
En Laura ontspringt de dans, die gaat niet vertellen dat ze op karim heeft gestemd.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:44 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
En WEER maar 2 genomineerden omdat anders Jojanka er uit kan......
Bingo.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Daarom staat Gerard niet genomineerd.. omdat anders Djoon moest
Ik denk de moeder van Karim.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:44 schreef Reksie1981 het volgende:
Wie komt er morgen live in de uitzending?
Femke heemskerk?
Mo is volgende week wel aan de beurt, hoor.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:43 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Waarom niemand monique? Meest irritant, schijnt zogenaamd het slimst te zijn dus goede speler, verpest de sfeer met huilen, zweert samen met Maik en maakt afspraken die niet mogen....
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Daarom staat Gerard niet genomineerd.. omdat anders Djoon moest
Of een random indiaanse kerelquote:
Dat zou ZO baas zijn.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:42 schreef Reksie1981 het volgende:
Noujah zeg!quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:45 schreef Mylene het volgende:
Alex krijgt dus de volgende keer een nominatie van Joanna, dat is mooi meegenomen. Hopelijk ook van Philip als hij er in blijft. Dan is het adios met dit kansloos figuur.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:46 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat zou ZO baas zijn.
Dan zou ze meteen mijn favo kutwijf zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |