Dan start je launcher opnieuw op.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:06 schreef FUFR het volgende:
Hello, ik heb weer wat
soms als ik uit een app kom en ik ga naar mijn startscherm is die leeg!
voor een seconde of 5-10...
Waar kan dit aan liggen? Hij zit niet bizonder vol, maar 1400 contacten, bijna geen bewaarde smsjes...
Nee, kan je gewoon downloaden uit Market en installeren. Ik gebruik zelf Launcher Pro. Die kan je ook nog updaten, maar dan kost het geld. Is wel de moeite waard.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:10 schreef Hyundai het volgende:
Even uit interesse: een launcher, dat is toch niet iets waar je voor hoeft te rooten? Ik wil mijn saaie homescreen wel wat opleuken namelijk.
Ga ik dat even installeren nu.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:11 schreef exile79 het volgende:
[..]
Nee, kan je gewoon downloaden uit Market en installeren. Ik gebruik zelf Launcher Pro. Die kan je ook nog updaten, maar dan kost het geld. Is wel de moeite waard.
eh..die heb ik niet... telefoon uit/aan helpt ook niet.quote:
Je hebt altijd een launcher. De standaard heet touchwis dacht ik. Kennelijk sluit die op één of andere manier af bij het sluiten van sommige/een bepaalde app. Dan start hij automatisch opnieuw op, dus duurt het even voordat je de icoontjes weer ziet.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:20 schreef FUFR het volgende:
[..]
eh..die heb ik niet... telefoon uit/aan helpt ook niet.
quote:Op woensdag 6 april 2011 16:22 schreef exile79 het volgende:
[..]
Je hebt altijd een launcher. De standaard heet touchwis dacht ik. Kennelijk sluit die op één of andere manier af bij het sluiten van sommige/een bepaalde app. Dan start hij automatisch opnieuw op, dus duurt het even voordat je de icoontjes weer ziet.
Ik bedoelde niet dat jij je launcher opnieuw op moet starten, maar dat dat is wat er op dat moment gebeurt. Leuk he, interpretatie.het is maar net hoe je het leest
Niet dat ik zo weet, misschien is er een bepaalde app die het veroorzaakt?quote:
Ow, je bedoelt compleet andere icoontjes om te kiezen? Die witte vind ik juist mooi.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:25 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Nouja, dan kom ik weer uit bij die witte icoontjes. Maar die vind ik dus niet zo mooi
Ik vind ze wel mooi, maar ik moet denk ik gewoon wennen.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:27 schreef exile79 het volgende:
[..]
Niet dat ik zo weet, misschien is er een bepaalde app die het veroorzaakt?
[..]
Ow, je bedoelt compleet andere icoontjes om te kiezen? Die witte vind ik juist mooi.
- Nergensquote:Op woensdag 6 april 2011 16:29 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Ik vind ze wel mooi, maar ik moet denk ik gewoon wennen.
Heb nog 2 vraagjes
- Waar kan ik instellen hoeveel icons ik in dat dock wil hebben?
- Kan ik ook een achtergrond bij het apps menu instellen?
Oh fijn. Weet je toevallig wel wat leuke widgets die ik kan gebruiken? ( Gewoon uit de Market oid )quote:
Beter ga je googelen of anders in het Androidtopic kijken.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:33 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Oh fijn. Weet je toevallig wel wat leuke widgets die ik kan gebruiken? ( Gewoon uit de Market oid )
Oh sorry, ik dacht: na alle hulp kon dit er ook wel bij toch?quote:Op woensdag 6 april 2011 16:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Beter ga je googelen of anders in het Androidtopic kijken.
Voor een sense achtige klok heb je Beautiful Widget (betaald), anders Fancy widget of Miui wether clock ofzo.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:35 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Oh sorry, ik dacht: na alle hulp kon dit er ook wel bij toch?
In ieder geval erg bedankt allemaal!
Home-knop lang ingedrukt houden en tadaaquote:Op woensdag 6 april 2011 16:46 schreef Hyundai het volgende:
Om de een of andere reden mis ik dat taakbeheer dingetje van Touchwiz, kan ik die nog terughalen oid?
Nouja ik doelde eigenlijk alleen op die bepaalde widget..quote:Op woensdag 6 april 2011 16:54 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Home-knop lang ingedrukt houden en tadaa
Dat is een Samsung-widget, die draait alleen op de standaard Touchwizz-launcher.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:58 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Nouja ik doelde eigenlijk alleen op die bepaalde widget..
Android-stock heeft niet echt een taskkiller zoals Samsung/Android-apps beschikbaar stellenquote:Op woensdag 6 april 2011 17:13 schreef Pino112 het volgende:
Daarom is die taskkiller dus ook 2.3.3 weg neem ik aan?
Doe ik zo als ik op de pc zit, nu lerenquote:Op woensdag 6 april 2011 17:18 schreef Kandijfijn het volgende:
2.3.3. vanzelsprekend, en lees het topic
![]()
![]()
Scholierquote:Op woensdag 6 april 2011 17:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Doe ik zo als ik op de pc zit, nu leren.
Dit is nog meerquote:Op woensdag 6 april 2011 17:28 schreef exile79 het volgende:
Kandij is nooit scholier geweest en heeft daardoor nu de hele dat tijd om met z'n telefoon te klooien.
JVK, van 95 naar 65 met wifi hotspot plus wifi zelf en winamp is naar mijn doen wel goed, hoelang gaat die van jullie meequote:Op woensdag 6 april 2011 17:25 schreef Pino112 het volgende:
[..].
@rumi beter zeg je ook welke 2.3.3. Doc, CM7, Muiu, enzo.
Neuh, ik doe gewoon hetzelde als wat jij doet in 3 uur in een kwartiertjequote:Op woensdag 6 april 2011 17:28 schreef exile79 het volgende:
Kandij is nooit scholier geweest en heeft daardoor nu de hele dat tijd om met z'n telefoon te klooien.
quote:Op woensdag 6 april 2011 17:36 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Neuh, ik doe gewoon hetzelde als wat jij doet in 3 uur in een kwartiertje![]()
quote:Op woensdag 6 april 2011 17:36 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Neuh, ik doe gewoon hetzelde als wat jij doet in 3 uur in een kwartiertje![]()
Nee, zeer waarschijnlijk niet.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:18 schreef rumiii het volgende:
Yo
Is er een probleem als je alleen de bootloaders zelf erop zet, zonder firmware?
thanks
Als het goed is had je een post waarin je zei dat het voor de 2.3.3 aangeraden wordt de nieuwe bootloaders te flashen, als je er tevreden mee bent en ik ben er tevreden meequote:Op woensdag 6 april 2011 23:24 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Nee, zeer waarschijnlijk niet.
Waarom zou je dat willen?
Persoonlijk zou ik alleen complete roms flashen (eventueel met een bootloader erin)quote:Op woensdag 6 april 2011 23:26 schreef rumiii het volgende:
[..]
Als het goed is had je een post waarin je zei dat het voor de 2.3.3 aangeraden wordt de nieuwe bootloaders te flashen, als je er tevreden mee bent en ik ben er tevreden mee
Serieus? Goed bezig die jongen.quote:Op donderdag 7 april 2011 01:05 schreef jampot het volgende:
Het klinkt matig bij hard geluid, en je kan het beter maken met Voodoo sound, wat in sommige custom kernels is geïntegreerd. In het appje daarbij kan je geluidsniveau instellen: hard, normaal, zacht.
Supercurio werkt ook aan een app volgens mij, die geen custom kernel meer genodigd.
Ik denk een tweet, maar weet het niet meer zeker :pquote:Op donderdag 7 april 2011 01:17 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Serieus? Goed bezig die jongen.
Heb je ook ergens een linkje er na toe? Of gewoon een keer opgepikt en de link allang weer vergeten? (laatste overkomt mij altijd)
Ik heb ze van mijn oude Samsung headset afgehaald, echt super handigquote:Op woensdag 6 april 2011 23:30 schreef exile79 het volgende:
Zijn er ook oordopjes met een klemmetje aan het kabeltje? Dan trekt de zwaartekracht (zeker tijdens hardlopen) niet zo aan de dopjes, en dan vallen ze niet steeds uit je oren.
niet doen met onze muzieksmaak, dat trekt die mic niet...quote:Op donderdag 7 april 2011 00:38 schreef jimjim1983 het volgende:
weet iemand hoe t geluid klinkt als je een filmpje maakt in een club of op een festival? en als t niet klinkt, is er iets om t beter te laten klinken?
quote:Samsung Finland laat weten dat Finse Galaxy S-bezitters midden april een Gingerbread-update kunnen verwachten. Dit betekent dat ook andere Europese Galaxy S-gebruikers rond deze periode waarschijnlijk aan de slag kunnen met Android 2.3. Het bericht van Samsung komt overeen met de berichtgeving van de Britse mobiele telecomprovider Three, die eerder deze week meldde dat Galaxy S-klanten binnen enkele weken een Gingerbread-update krijgen.
Android 2.3 voegt handige nieuwe functies toe aan de populaire smartphone van Samsung. Zo krijgt de Galaxy S de beschikking over een betere kopieer en plak-functie, een multitouch-toetsenbord, betere tekstsuggesties en is er VOIP ingebouwd. Geen wereldschokkende veranderingen in vergelijking met eerdere versies van Android, maar het zijn toch aardige toevoegingen. De NFC-functie werkt niet, aangezien er geen NFC-chip in de Galaxy S zit.
Wanneer de update beschikbaar is via het programma Kies, dan verschijnt er een update op Android Planet. Als we meer informatie hebben over een releasedatum laten we het je weten!
quote:Op donderdag 7 april 2011 16:11 schreef rumiii het volgende:
Als ik terug wil naar originele firmware,
kan ik dan ook 2.2 erop zetten als ik 2.1 had?
Of moet ik terug naar 2.1?
2.3.3 is overigens wel goed, maar toch
Rare vraag... Als je telefoon geleverd werd met 2.1 dan kies je die, was het 2.2 dan die.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:11 schreef rumiii het volgende:
Als ik terug wil naar originele firmware,
kan ik dan ook 2.2 erop zetten als ik 2.1 had?
Of moet ik terug naar 2.1?
2.3.3 is overigens wel goed, maar toch
En op Tweakers staan deze reacties.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:16 schreef Pino112 het volgende:
http://www.androidplanet.(...)s-komt-midden-april/
[..]
quote:Door Hoeymans, vrijdag 25 maart 2011 17:05
Score: 0
Dit bericht ontving ik van Samsung.
De update naar Gingerbread komt helaas niet beschikbaar voor dit toestel. Voor het juist draaien van Android
2.3. is een Dual Core Processor nodig op het toestel en daarover beschikt de Galaxy S niet. Dus vanwege
hardwarelimitaties is de update helaas niet mogelijk
[reply] Door PosiX, woensdag 6 april 2011 13:19
Score: 0
Zal ik voor iedereen de droom maar even vernietigen. zojuist een antwoord van Samsung Benelux gehad.
Geachte heer,
Bedankt voor uw e-mail.
Android 2.3 Gingerbread komt helaas niet beschikbaar voor de I9000.
Indien u nog vragen hebt, kunt u altijd contact opnemen met ons Contactcenter op telefoonnummer 0900-
SAMSUNG ( 0900-7267864 ) voor Nederland of 022012418 voor België, op werkdagen van 09.00 -18.00 uur.
Voor een snelle en efficiënte behandeling van uw probleem, adviseren wij u om de volgende gegevens
paraat te hebben als u belt: uw klantnummer, uw IMEI-nummer en uw type toestel.
Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Samsung Electronics Benelux B.V.
sorry
Raar antwoord, je zet toch gewoon de laatste officiele firmware erop.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:27 schreef 16meter het volgende:
[..]
Rare vraag... Als je telefoon geleverd werd met 2.1 dan kies je die, was het 2.2 dan die.
Ik kan begrijpen dat je niet altijd de hulpdesk wil uithangen, maar waar kan ik die vinden?quote:Op donderdag 7 april 2011 18:46 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Raar antwoord, je zet toch gewoon de laatste officiele firmware erop.
Waarom zou je in Godsnaam terug moeten gaan na 2.1?
alhoewel orginele firmware wel meerdere interpretaties kan hebben.
Om met Odin te flashen?quote:Op donderdag 7 april 2011 18:50 schreef rumiii het volgende:
[..]
Ik kan begrijpen dat je niet altijd de hulpdesk wil uithangen, maar waar kan ik die vinden?
Mijn trefwoorden op google zijn waarschijnlijk niet goed,
voor zover ik weet moet ik een stock rom hebben?
Dat dacht ik ook,..quote:Op donderdag 7 april 2011 19:35 schreef jampot het volgende:
Volgens mij is JS5 de laatste die in Nederland via kies is te verkrijgen.
dat is toch goed?quote:Op donderdag 7 april 2011 19:49 schreef Kandijfijn het volgende:
5,5 uur met internette/youtube videos kijken gehaald vandaag in het OV
iPhone doet ook maar een dagje bij normaal gebruikquote:Op donderdag 7 april 2011 20:01 schreef rumiii het volgende:
vriend van me doet 4 dagen met zijn telefoon zonder op te laden
maar goed, zal wel aan zijn iphone liggen
is het overigens 'slecht' voor de telefoon om af en toe het ramgeheugen te wissen?
Dat zou ik niet zo snel zeggen.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:02 schreef 16meter het volgende:
[..]
iPhone doet ook maar een dagje bij normaal gebruik
Een Smartphone kan gewoon 8 dagen mee hoor, mensen janken altijd dat hun 3310 zoveel langer mee gaan.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:01 schreef rumiii het volgende:
vriend van me doet 4 dagen met zijn telefoon zonder op te laden
maar goed, zal wel aan zijn iphone liggen
is het overigens 'slecht' voor de telefoon om af en toe het ramgeheugen te wissen?
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb net een upgrade naar 2.2 gedaan, ik ben best trots op mezelf.![]()
met kies?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb net een upgrade naar 2.2 gedaan, ik ben best trots op mezelf.![]()
Ja, ff makkelijk beginnen he.quote:
Daar ging het niet echt om, bij werkt kies niet, dus heb jij nog geluk gehadquote:
Oh da's kut. Ja ik las her en der dat het niet lukte dus ik was best zenuwachtig.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:42 schreef rumiii het volgende:
[..]
Daar ging het niet echt om, bij werkt kies niet, dus heb jij nog geluk gehad
Ik moet het via een omweg doen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |