Om met Odin te flashen?quote:Op donderdag 7 april 2011 18:50 schreef rumiii het volgende:
[..]
Ik kan begrijpen dat je niet altijd de hulpdesk wil uithangen, maar waar kan ik die vinden?
Mijn trefwoorden op google zijn waarschijnlijk niet goed,
voor zover ik weet moet ik een stock rom hebben?
Dat dacht ik ook,..quote:Op donderdag 7 april 2011 19:35 schreef jampot het volgende:
Volgens mij is JS5 de laatste die in Nederland via kies is te verkrijgen.
dat is toch goed?quote:Op donderdag 7 april 2011 19:49 schreef Kandijfijn het volgende:
5,5 uur met internette/youtube videos kijken gehaald vandaag in het OV
iPhone doet ook maar een dagje bij normaal gebruikquote:Op donderdag 7 april 2011 20:01 schreef rumiii het volgende:
vriend van me doet 4 dagen met zijn telefoon zonder op te laden
maar goed, zal wel aan zijn iphone liggen
is het overigens 'slecht' voor de telefoon om af en toe het ramgeheugen te wissen?
Dat zou ik niet zo snel zeggen.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:02 schreef 16meter het volgende:
[..]
iPhone doet ook maar een dagje bij normaal gebruik
Een Smartphone kan gewoon 8 dagen mee hoor, mensen janken altijd dat hun 3310 zoveel langer mee gaan.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:01 schreef rumiii het volgende:
vriend van me doet 4 dagen met zijn telefoon zonder op te laden
maar goed, zal wel aan zijn iphone liggen
is het overigens 'slecht' voor de telefoon om af en toe het ramgeheugen te wissen?
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb net een upgrade naar 2.2 gedaan, ik ben best trots op mezelf.![]()
met kies?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb net een upgrade naar 2.2 gedaan, ik ben best trots op mezelf.![]()
Ja, ff makkelijk beginnen he.quote:
Daar ging het niet echt om, bij werkt kies niet, dus heb jij nog geluk gehadquote:
Oh da's kut. Ja ik las her en der dat het niet lukte dus ik was best zenuwachtig.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:42 schreef rumiii het volgende:
[..]
Daar ging het niet echt om, bij werkt kies niet, dus heb jij nog geluk gehad
Ik moet het via een omweg doen..
MIUI al weer weggedonderd dus?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:03 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik heb nog nooit KIES gebruikt, te ingewikkeld dat programma.
En nu eens kijken als ik Ubuntu kan gaan booten op mijn telefoon, Waarom wil je vragen? Omdat het kan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:35 schreef jampot het volgende:
Volgens mij is JS5 de laatste die in Nederland via kies is te verkrijgen.
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
MIUI al weer weggedonderd dus?
Ik zou Windows er opzetten joh. Windows.
Nee, Ubuntu run je een virtuele omgeving vanaf je SD-kaartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat kan gewoon, net zoals je toen in het begin Gingerbread kon draaien vanaf een Image-bestand![]()
MIUI en ik zijn nu getrouwd, goede batterij-tijd met load, niet teveel drain (beter dan CM7), en allerlei geile functies.
-Muziekspeler laat de songtekst zien en higlight het deel wat ze zingen
-Visitor-mode sms onzichbaar/installingen veilig, (wanneer vrienden/familie op je telefoon zitten)
-Direct en eenvoudig toegang tot veel instellingen
-Via powerbutton toegang tot, BT, scherm draaien, Visitormode, Wifi, Autosync, Schermhelderheid etc. etc.
-Long press home button, alle openstaande en laatst gebruikte appplicaties.
Ja tot nu toe wel.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:30 schreef rumiii het volgende:
[..]
Bevalt hij je?
Ik ga hem er zo op zetten
Is dat zoquote:Op donderdag 7 april 2011 22:03 schreef exile79 het volgende:
[..]
Kies is bijna moeilijker dan Odin hoor.
Ik heb een Tar.gz pakket geïnstalleerd volgens mij. Heimdall en heimdall-front-end(graffische omgeving)quote:Op donderdag 7 april 2011 22:05 schreef exile79 het volgende:
Kandij, als je toch linux hebt, kan je misschien ook nog een keer uitleggen hoe je Heimdal moet installeren. Het is geen standaard package, dus apt-get lukt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |