Nee, zeer waarschijnlijk niet.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:18 schreef rumiii het volgende:
Yo
Is er een probleem als je alleen de bootloaders zelf erop zet, zonder firmware?
thanks
Als het goed is had je een post waarin je zei dat het voor de 2.3.3 aangeraden wordt de nieuwe bootloaders te flashen, als je er tevreden mee bent en ik ben er tevreden meequote:Op woensdag 6 april 2011 23:24 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Nee, zeer waarschijnlijk niet.
Waarom zou je dat willen?
Persoonlijk zou ik alleen complete roms flashen (eventueel met een bootloader erin)quote:Op woensdag 6 april 2011 23:26 schreef rumiii het volgende:
[..]
Als het goed is had je een post waarin je zei dat het voor de 2.3.3 aangeraden wordt de nieuwe bootloaders te flashen, als je er tevreden mee bent en ik ben er tevreden mee
Serieus? Goed bezig die jongen.quote:Op donderdag 7 april 2011 01:05 schreef jampot het volgende:
Het klinkt matig bij hard geluid, en je kan het beter maken met Voodoo sound, wat in sommige custom kernels is geïntegreerd. In het appje daarbij kan je geluidsniveau instellen: hard, normaal, zacht.
Supercurio werkt ook aan een app volgens mij, die geen custom kernel meer genodigd.
Ik denk een tweet, maar weet het niet meer zeker :pquote:Op donderdag 7 april 2011 01:17 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Serieus? Goed bezig die jongen.
Heb je ook ergens een linkje er na toe? Of gewoon een keer opgepikt en de link allang weer vergeten? (laatste overkomt mij altijd)
Ik heb ze van mijn oude Samsung headset afgehaald, echt super handigquote:Op woensdag 6 april 2011 23:30 schreef exile79 het volgende:
Zijn er ook oordopjes met een klemmetje aan het kabeltje? Dan trekt de zwaartekracht (zeker tijdens hardlopen) niet zo aan de dopjes, en dan vallen ze niet steeds uit je oren.
niet doen met onze muzieksmaak, dat trekt die mic niet...quote:Op donderdag 7 april 2011 00:38 schreef jimjim1983 het volgende:
weet iemand hoe t geluid klinkt als je een filmpje maakt in een club of op een festival? en als t niet klinkt, is er iets om t beter te laten klinken?
quote:Samsung Finland laat weten dat Finse Galaxy S-bezitters midden april een Gingerbread-update kunnen verwachten. Dit betekent dat ook andere Europese Galaxy S-gebruikers rond deze periode waarschijnlijk aan de slag kunnen met Android 2.3. Het bericht van Samsung komt overeen met de berichtgeving van de Britse mobiele telecomprovider Three, die eerder deze week meldde dat Galaxy S-klanten binnen enkele weken een Gingerbread-update krijgen.
Android 2.3 voegt handige nieuwe functies toe aan de populaire smartphone van Samsung. Zo krijgt de Galaxy S de beschikking over een betere kopieer en plak-functie, een multitouch-toetsenbord, betere tekstsuggesties en is er VOIP ingebouwd. Geen wereldschokkende veranderingen in vergelijking met eerdere versies van Android, maar het zijn toch aardige toevoegingen. De NFC-functie werkt niet, aangezien er geen NFC-chip in de Galaxy S zit.
Wanneer de update beschikbaar is via het programma Kies, dan verschijnt er een update op Android Planet. Als we meer informatie hebben over een releasedatum laten we het je weten!
quote:Op donderdag 7 april 2011 16:11 schreef rumiii het volgende:
Als ik terug wil naar originele firmware,
kan ik dan ook 2.2 erop zetten als ik 2.1 had?
Of moet ik terug naar 2.1?
2.3.3 is overigens wel goed, maar toch
Rare vraag... Als je telefoon geleverd werd met 2.1 dan kies je die, was het 2.2 dan die.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:11 schreef rumiii het volgende:
Als ik terug wil naar originele firmware,
kan ik dan ook 2.2 erop zetten als ik 2.1 had?
Of moet ik terug naar 2.1?
2.3.3 is overigens wel goed, maar toch
En op Tweakers staan deze reacties.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:16 schreef Pino112 het volgende:
http://www.androidplanet.(...)s-komt-midden-april/
[..]
quote:Door Hoeymans, vrijdag 25 maart 2011 17:05
Score: 0
Dit bericht ontving ik van Samsung.
De update naar Gingerbread komt helaas niet beschikbaar voor dit toestel. Voor het juist draaien van Android
2.3. is een Dual Core Processor nodig op het toestel en daarover beschikt de Galaxy S niet. Dus vanwege
hardwarelimitaties is de update helaas niet mogelijk
[reply] Door PosiX, woensdag 6 april 2011 13:19
Score: 0
Zal ik voor iedereen de droom maar even vernietigen. zojuist een antwoord van Samsung Benelux gehad.
Geachte heer,
Bedankt voor uw e-mail.
Android 2.3 Gingerbread komt helaas niet beschikbaar voor de I9000.
Indien u nog vragen hebt, kunt u altijd contact opnemen met ons Contactcenter op telefoonnummer 0900-
SAMSUNG ( 0900-7267864 ) voor Nederland of 022012418 voor België, op werkdagen van 09.00 -18.00 uur.
Voor een snelle en efficiënte behandeling van uw probleem, adviseren wij u om de volgende gegevens
paraat te hebben als u belt: uw klantnummer, uw IMEI-nummer en uw type toestel.
Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Samsung Electronics Benelux B.V.
sorry
Raar antwoord, je zet toch gewoon de laatste officiele firmware erop.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:27 schreef 16meter het volgende:
[..]
Rare vraag... Als je telefoon geleverd werd met 2.1 dan kies je die, was het 2.2 dan die.
Ik kan begrijpen dat je niet altijd de hulpdesk wil uithangen, maar waar kan ik die vinden?quote:Op donderdag 7 april 2011 18:46 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Raar antwoord, je zet toch gewoon de laatste officiele firmware erop.
Waarom zou je in Godsnaam terug moeten gaan na 2.1?
alhoewel orginele firmware wel meerdere interpretaties kan hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |