Oh fijn. Weet je toevallig wel wat leuke widgets die ik kan gebruiken? ( Gewoon uit de Market oid )quote:
Beter ga je googelen of anders in het Androidtopic kijken.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:33 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Oh fijn. Weet je toevallig wel wat leuke widgets die ik kan gebruiken? ( Gewoon uit de Market oid )
Oh sorry, ik dacht: na alle hulp kon dit er ook wel bij toch?quote:Op woensdag 6 april 2011 16:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Beter ga je googelen of anders in het Androidtopic kijken.
Voor een sense achtige klok heb je Beautiful Widget (betaald), anders Fancy widget of Miui wether clock ofzo.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:35 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Oh sorry, ik dacht: na alle hulp kon dit er ook wel bij toch?
In ieder geval erg bedankt allemaal!
Home-knop lang ingedrukt houden en tadaaquote:Op woensdag 6 april 2011 16:46 schreef Hyundai het volgende:
Om de een of andere reden mis ik dat taakbeheer dingetje van Touchwiz, kan ik die nog terughalen oid?
Nouja ik doelde eigenlijk alleen op die bepaalde widget..quote:Op woensdag 6 april 2011 16:54 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Home-knop lang ingedrukt houden en tadaa
Dat is een Samsung-widget, die draait alleen op de standaard Touchwizz-launcher.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:58 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Nouja ik doelde eigenlijk alleen op die bepaalde widget..
Android-stock heeft niet echt een taskkiller zoals Samsung/Android-apps beschikbaar stellenquote:Op woensdag 6 april 2011 17:13 schreef Pino112 het volgende:
Daarom is die taskkiller dus ook 2.3.3 weg neem ik aan?
Doe ik zo als ik op de pc zit, nu lerenquote:Op woensdag 6 april 2011 17:18 schreef Kandijfijn het volgende:
2.3.3. vanzelsprekend, en lees het topic
![]()
![]()
Scholierquote:Op woensdag 6 april 2011 17:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Doe ik zo als ik op de pc zit, nu leren.
Dit is nog meerquote:Op woensdag 6 april 2011 17:28 schreef exile79 het volgende:
Kandij is nooit scholier geweest en heeft daardoor nu de hele dat tijd om met z'n telefoon te klooien.
JVK, van 95 naar 65 met wifi hotspot plus wifi zelf en winamp is naar mijn doen wel goed, hoelang gaat die van jullie meequote:Op woensdag 6 april 2011 17:25 schreef Pino112 het volgende:
[..].
@rumi beter zeg je ook welke 2.3.3. Doc, CM7, Muiu, enzo.
Neuh, ik doe gewoon hetzelde als wat jij doet in 3 uur in een kwartiertjequote:Op woensdag 6 april 2011 17:28 schreef exile79 het volgende:
Kandij is nooit scholier geweest en heeft daardoor nu de hele dat tijd om met z'n telefoon te klooien.
quote:Op woensdag 6 april 2011 17:36 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Neuh, ik doe gewoon hetzelde als wat jij doet in 3 uur in een kwartiertje![]()
quote:Op woensdag 6 april 2011 17:36 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Neuh, ik doe gewoon hetzelde als wat jij doet in 3 uur in een kwartiertje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |