Och, volgens battery mix en ook de ingebouwde batterijmeter van gb, valt het allemaal wel mee. En hij is mooi :pquote:Op woensdag 6 april 2011 09:23 schreef Catch22- het volgende:
ik had die background ook; tot ik er achter kwam dat dat ding meer batterij wegtrok dan whatsapp en twitter samen.
Naar welke winkel? Ik heb 'm via internet gekocht ( T-Mobile abonnement ). Moet ik dan met contract en al naar een T-Mobile winkel?quote:Op woensdag 6 april 2011 12:41 schreef Catch22- het volgende:
Ik zou even naar de winkel gaan en het probleem uitleggen. Vriend van me had ook een SGS die wat raar deed en die heeft een nieuwe gekregen.
Toen ik die namelijk wou flashen ging het helemaal mis. Heb hem wel weer goed gekregen, maar dat kwam door veel gepruts en omdat ik wel enigzins wist hoe eea werkte en wist waar ik moest zoeken toen het mis ging. Ik zou daar als beginner niet aan beginnen.
Whehe, omdat toevallig jouw telefoon kuren heeft? Alsof dat bij Apple niet zo isquote:Op woensdag 6 april 2011 14:19 schreef Hyundai het volgende:
Als ik nog veel langer met deze Galaxy S moet doen zou ik serieus overwegen om de volgende keer een iOS toestel te nemen
Was een grapje hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 14:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Whehe, omdat toevallig jouw telefoon kuren heeft? Alsof dat bij Apple niet zo is.
Kom op man![]()
.
Nee, want ik dacht dat dat een beperkte trial was. Laat ik het toch maar doen, want ik proef een vijandige sfeerquote:Op woensdag 6 april 2011 14:41 schreef Pino112 het volgende:
Heb je al een backup gemaakt dan via MyBackup? Nee zeker.
Oh, dan heb ik nu een probleem. Het ging eigenlijk vrij snel, en tsja, hoeveel apps ik had..quote:Op woensdag 6 april 2011 14:55 schreef Pino112 het volgende:
Of je had weinig apps, of je hebt iets fout gedaan want dat backuppen duurt heus wel langer dan 5 minuten.
Nouja, laat ik dat maar niet doen dan..quote:Downloading...
Do not turn off Target!!!
Wat heb je concreet gedaan om er iets aan te doen? Factory reset? Nieuwere rom geprobeerd?quote:Op woensdag 6 april 2011 14:19 schreef Hyundai het volgende:
Als ik nog veel langer met deze Galaxy S moet doen zou ik serieus overwegen om de volgende keer een iOS toestel te nemen
Het punt is, ik wil eigenlijk alles gewoon zo 'officieel' mogelijk houden. Ik heb 't niet zo op custom ROMs want ik begrijp er gewoon niks van.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:24 schreef 16meter het volgende:
[..]
Wat heb je concreet gedaan om er iets aan te doen? Factory reset? Nieuwere rom geprobeerd?
Sowieso mensen die koste wat het kost Kies willen gebruiken.Heb het nog nooit geinstalleerd zelfs.
Ik snap niks van rooten e.d, zo behoud ik mijn garantie en weet ik zeker dat alles stabiel werkt ( behalve als je mobiel van Samsung komt, natuurlijkquote:Op woensdag 6 april 2011 15:29 schreef 16meter het volgende:
Wat is het voordeel van alles 'officieel' houden? Kan alleen maar nadelen bedenken.
Wat dan? Toch odin?quote:Op woensdag 6 april 2011 15:46 schreef Hyundai het volgende:
Hiep hoera!
Firmware upgrade is gelukt. En zeker niet dank zij dat Kies
Dat is 2.2.1, maar ook prima, gelukkigquote:Op woensdag 6 april 2011 15:46 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Geen idee, er staat:
PDA: JS5 / PHONE: JPY / CSC: JS3 (XEN)
Jij zegt dat het gelukt is, maar niet dankzij KIES.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:47 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Ja wel via Kies gedaan, maar dat betekent niet dat ik blij ben met Kies of zo
hij bedoelt dat het gelukt is maar niet omdat kies nou zo geweldig werkt. denk ikquote:Op woensdag 6 april 2011 15:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij zegt dat het gelukt is, maar niet dankzij KIES.
Oke dat was de verkeerde woordkeuze, maar ik bedoelde dus dat Kies me alleen maar heeft zitten tegenwerkenquote:Op woensdag 6 april 2011 15:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij zegt dat het gelukt is, maar niet dankzij KIES.
Las ik nou net 'ze bedoelt dat het gelukt is...' of begin ik gek te wordenquote:Op woensdag 6 april 2011 15:49 schreef exile79 het volgende:
[..]
hij bedoelt dat het gelukt is maar niet omdat kies nou zo geweldig werkt. denk ik
klopt, ik nam dat aan vanwege je avatar. Snel geedit.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:49 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Las ik nou net 'ze bedoelt dat het gelukt is...' of begin ik gek te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |