quote:[img]http://i.fokzi[img]http://onlinecarnavalskleding.nl/images/producten/mega-mindy-verkleed-kostuum.jpg[/img]ne.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op dinsdag 5 april 2011 19:12 schreef chufi het volgende:
Is pino nou roze?
[ afbeelding ]
Ze gaat snel van Jojanka lacht naar Jojanka huilt......quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:13 schreef Je_Psychiater het volgende:
Joanna kan zo lief an grappig uit de hoek komen, ook nu weer.
Hij doet mij een beetje denken aan Peter6000, ik weet niet waaromquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hij heeft niet eens een schroevendraaierHet is een acteur.
quote:
I'm confusedquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Inderdaad, jij blijft je gezicht vertonen om hier het bloed onder de nagels van COS'ers vandaan te halen. Ga lekker naar je psychiater-bank ofzo, aub.
Haha, inderdaad.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:13 schreef Je_Psychiater het volgende:
Joanna kan zo lief an grappig uit de hoek komen, ook nu weer.
prik daar door heen, zijn meisjes onder elkaar hequote:Op dinsdag 5 april 2011 19:13 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat wás mijn favoriet, geweldig leidersbloed in d'r, maar ze lult mij iets te veel mee met de andere wijven, dat is minder
Je favoriet lag anders de afgelopen uren ook veel op bed hoor.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:14 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ligt Gerat alweer te pitten. Lijkt wel het slaaphuis daar.
ik ken Gerard niet natuurlijk en aan het filmpje te zien was het ook helemaal niet zijn intentie dat te suggereren wat Joanna ervan gemaakt heeft. Ben ervan overtuigd dat de meeste kijkers het met Gerard eens zijn. Ik hoop alleen dat Nep5 het eerlijk speelt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:58 schreef Pablolaatje het volgende:
Thnks @CartWOman en @urb voor de update.
Ik ken mijn man Gerard goed genoeg om te weten dat hij niet zomaar Joanna van acteren (haar heus echte verdriet aangrijpen) zou betichten als er niet sprake was van gebruik maken van haar emotionele toestand om zogenaamd niet te willen drukken (wat ze kort ervoor juist wel wilde ondanks haar emo toestand). Heb streams getaped (UPC) dus hoop e.e.a. nog te kunnen terughalen.
Helaasch, pindakaasquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:14 schreef beequeen het volgende:
Jo hoopt dat ze de spulletjes krijgt die ze op de boodschappenlijst geschreven heeft. Wat nou naar huis, kutwijf.
Sharon laat zich een tijdje terug afbekken door BB en staat nu 100% achter BB. Ze flikkert bijna uit mjn lijstje.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:13 schreef Toverheks het volgende:
![]()
Sharon is mijn toppertje geworden....en Breipen Beppie heeft hoofdpijn
nee... gehaaid het spel spelen zo heet hetquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:14 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ze gaat snel van Jojanka lacht naar Jojanka huilt......
Manisch depressief heet dat toch?
die is zich geestelijk aan het voor te bereiden om beppie breipen zo te laten janken weer straksquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:14 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Hahahahaha nou weet ik t zeker, heel SST boeit je niet, je wilt alleen hier de boel lekker op stelten zetten. En dat lukt je aardigquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:14 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Iedereen behalve gerat is nu mijn favoriet. Maar dat kan altijd nog veranderen. Gespannen wacht ik de verder ontwikkelen in het Secreetstory huis af.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:14 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Je favoriet lag anders de afgelopen uren ook veel op bed hoor.
Ze zei net al dat ze hoopt dat haar geheim er het langst inblijft.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:14 schreef beequeen het volgende:
Jo hoopt dat ze de spulletjes krijgt die ze op de boodschappenlijst geschreven heeft. Wat nou naar huis, kutwijf.
heb vandaag gemist he, maar toch meisje is puur en oprechtquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:15 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Sharon laat zich een tijdje terug afbekken door BB en staat nu 100% achter BB. Ze flikkert bijna uit mjn lijstje.
Hoop alleen dat pablotje wel hier op fox alle filmpjes goed bekijkt en opslaat, alleen van de beelden van upc en op de site van sst wordt alles vertekend neer gezetquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:02 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
![]()
goed bezig. Ze proberen nu gerard in een slecht daglicht te zetten, maar gaat niet lukken hoor
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |