Ja natuurlijk, de liveshow komt er zo aan en ze hebben genoeg beelden van haar acteer-werk om te verknippen.quote:
+2quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:10 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ja nou ja dat is wel zo eigenlijk.
Kan er gewoon niet tegen dit alles, ik wordt er agressief van als mensen bedonderd worden.
Hij heeft niet eens een schroevendraaierquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:10 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik ga vanaf nu over jou heen lezen, er komt alleen maar onzin uit
Mo mag van mij volgende week het huis uit, goed?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:08 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Daar is die vieze Mo ook een van de hoofdoorzaken van hoor!
kan hem terug verwachten. Maar het feit dat ik nooit een bal heb gegooid als eerste maar hem indirect heb toegeworpen gekregen... Dat hou je als een Joanna achter.quote:
Ik heb geen overduidelijke favoriet, maar doorzie de spelletjes van Jojanka wel...quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:09 schreef Chuckster het volgende:
Triest hoe hier iedereen verblind is door de 'awesomeness' van Gerard en daarom Jo haat.
Grappig
* Chuckster is overigens géén fan van Jo, nog d'r moeder
je moet je niet opwinden het is maar een spelletje en ach in juli zitten ze weer met zijn alle gezellig op een terrasjequote:Op dinsdag 5 april 2011 19:10 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ja nou ja dat is wel zo eigenlijk.
Kan er gewoon niet tegen dit alles, ik wordt er agressief van als mensen bedonderd worden.
Boks.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:11 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik heb geen overduidelijke favoriet, maar doorzie de spelletjes van Jojanka wel...
Weet ik maar voor mijn gemoedsrust kan ik niet andersquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
![]()
![]()
vooral doen, nee echt hoor is zakkenvullerij, het staat al vast wie er donderdag eruit gaat is 1 grote poppenkast
en mensen die veel geld kwijt zijn aan het smssen en bellen die niet op het terrasje zitten.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je moet je niet opwinden het is maar een spelletje en ach in juli zitten ze weer met zijn alle gezellig op een terrasje
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:13 schreef Je_Psychiater het volgende:
Joanna kan zo lief an grappig uit de hoek komen, ook nu weer.
ik moet ook heel erg om haar lachen jaquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:13 schreef Je_Psychiater het volgende:
Joanna kan zo lief an grappig uit de hoek komen, ook nu weer.
Dat wás mijn favoriet, geweldig leidersbloed in d'r, maar ze lult mij iets te veel mee met de andere wijven, dat is minderquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:13 schreef Toverheks het volgende:
![]()
Sharon is mijn toppertje geworden....en Breipen Beppie heeft hoofdpijn
is menselijk hoor. ik wind me niet meer op maar dat het weer oneerlijk gaat nee daar kan ik slecht tegen en heb een bloedjehekel aan die beppie gekregen speelt ook meequote:Op dinsdag 5 april 2011 19:12 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Weet ik maar voor mijn gemoedsrust kan ik niet anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |