Filmpje gezien.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoi Fenneke, kijk dit filmpje even, Geer heeft Jo door.
Als je iemand de waarheid vertellen als rattestreek ziet zoals onze huispsychiater dan wel :pquote:
Dom lullen tegenwoordig ook al een vak.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:43 schreef Je_Psychiater het volgende:
Gerat nu weer slinks bezig, mogen we dat niet zien, krijgt hij weer bescherming van de streamlock,. Zal me niks verbazen als hij dadelijk weer iemand aan het huilen gemaakt heeft.
Hier kun je het alleen maar eens mee zijnquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:46 schreef Je_Psychiater het volgende:
Gerat heeft zichzelf vast ook rijk gemanipuleert, moet wel haast hij is de enige die een NLP boek het huis mee in neemt om eens lekker de boel te manipuleren. Joanna is tenminste een gevoelsmens.
En jij bent net zo emotioneel gestoord als Jo .quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:46 schreef Je_Psychiater het volgende:
Gerat heeft zichzelf vast ook rijk gemanipuleert, moet wel haast hij is de enige die een NLP boek het huis mee in neemt om eens lekker de boel te manipuleren. Joanna is tenminste een gevoelsmens.
het duurde lang dus heb ik er maar eentje gemaakt. Haha heb je de hele dag trouwens niet gezien en jij begint weer over een lapo is dat zo interessant ofzo?quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:46 schreef ArnieAlberts het volgende:
Had niet iemand anders LaPo? Meh.
Lekkere SL van me, ik heb je gemist
]quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:46 schreef Je_Psychiater het volgende:
Mee oneens.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:47 schreef Je_Psychiater het volgende:
Ah daar zijn de streams weer. Het zou mooi zijn als ze Gerat nomineren.
Hahah je lult jezelf nu klem, toen hij met dat boek op de proppen kwam was uitgerekend Joanna de enige die het kende én begon te vertellen dat ze zich daar mee bezig hield en precies wist hoe het werkte. Wat uiteraard gelul bleek, maar ze wist wel van de hoed en de rand.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:46 schreef Je_Psychiater het volgende:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:46 schreef Je_Psychiater het volgende:
En niet nomineren, METEEN exit voor spelbederf!quote:
Zolang het om haar eigen gevoelens gaat wel ja.. andermans gevoelen deren haar niet...quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:46 schreef Je_Psychiater het volgende:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:48 schreef Estherdv het volgende:
waarom gaan ze jpoanna nu door het slijk halen,ze is nu zo kwets baar
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:47 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
het duurde lang dus heb ik er maar eentje gemaakt. Haha heb je de hele dag trouwens niet gezien en jij begint weer over een lapo is dat zo interessant ofzo?
De meesten willen het niet over mij hebben, graag ontopic blijven.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:47 schreef delfse het volgende:
[..]
En jij bent net zo emotioneel gestoord als Jo .
Gevoelsmens, oke. Maar of ze oprecht zijn is een tweede. Ik weet niet, maar over die praktijk van Jo's moeder zijn meerdere persberichten naar buiten gekomen dat het een grote maffiapraktijk zou zijn. Kom jij maar eens op de proppen met gelijksoortige berichten over Geer.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:47 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Hier kun je het alleen maar eens mee zijn
die heeft ook haar grapjurk aanquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:48 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Cola, over mijn scherm heen. Je maakte me aan het lachen!
Dat scheelt weer energie, ligt ze sneller knock-out...quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:48 schreef Estherdv het volgende:
waarom gaan ze jpoanna nu door het slijk halen,ze is nu zo kwets baar
Bahbah Joanna, ze speelt dat ze de discussie niet aan wil gaan.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:48 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
De meesten willen het niet over mij hebben, graag ontopic blijven.
Goezo Joanna, ze gaat wijselijk niet de discussie aan.
Duidelijk ze gaat dus niet naar huis.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:48 schreef Chanel5 het volgende:
Dus het geheim van Maik is niet geraden zoals verwacht.
Jo hoopt dat haar geheim als laatste feraden wordt, vindt ze wel een kick.
Dacht dat die janktrut naar huis wilde, manipulatief kreng dat ze is!
jeesus dit zou de anderen er toch ook op moeten wijzen dat ze zich heeft aan liggen stellenquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:48 schreef Urb het volgende:
En weer beeld, het eerste wat we zien is M&M en Flip & Joan zijn alweer afspraken aan het maken om het prijzengeld te verdelen. Joan zit zomaar als bij toverslag weer totaal in het spel.![]()
![]()
![]()
Touche.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:48 schreef rico80 het volgende:
[..]
Hahah je lult jezelf nu klem, toen hij met dat boek op de proppen kwam was uitgerekend Joanna de enige die het kende én begon te vertellen dat ze zich daar mee bezig hield en precies wist hoe het werkte. Wat uiteraard gelul bleek, maar ze wist wel van de hoed en de rand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |