Tuuuuuuh.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:05 schreef Sonera het volgende:
Slim karim ga even aan hersenloze Maik uitleggen hoe het spel werkt
Wel op de SST site maar niet de ongekuisde versie en voorgeschiedenis van Geers opmerking (gekonkel omtrent wie drukt op wie en wanneer) waar Jo bij betrokken was..quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoi Fenneke, het filmpje nog niet gezien?
Gaat niet lukken!!!!quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:02 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
![]()
goed bezig. Ze proberen nu gerard in een slecht daglicht te zetten, maar gaat niet lukken hoor
![]()
Dennis verdient een lintje voor het niet reageren op de vraag voor commentaar van SSTquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:05 schreef delfse het volgende:
Dennis verdient een lintje voor zijn geduld voor 3 en een half jaar met haar samenwonen.
dat ookquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:05 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dennis verdient een lintje voor het niet reageren op de vraag voor commentaar van SST
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:05 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Die doet het met kleine Flugelmeisjes
Jij snapt hetquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:06 schreef Je_Psychiater het volgende:
Andere bewoners op de graat afbranden is geen probleem, maar niet aan Gerat komen hoor.
Ja, daar krijgt ie morgen een schop voor onder zijn holquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:05 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Die doet het met kleine Flugelmeisjes
Hoi Fenneke,quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:58 schreef Pablolaatje het volgende:
Thnks @CartWOman en @urb voor de update.
Ik ken mijn man Gerard goed genoeg om te weten dat hij niet zomaar Joanna van acteren (haar heus echte verdriet aangrijpen) zou betichten als er niet sprake was van gebruik maken van haar emotionele toestand om zogenaamd niet te willen drukken (wat ze kort ervoor juist wel wilde ondanks haar emo toestand). Heb streams getaped (UPC) dus hoop e.e.a. nog te kunnen terughalen.
Dat zeker .quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:05 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dennis verdient een lintje voor het niet reageren op de vraag voor commentaar van SST
moeite met quoten, suffie?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:06 schreef Je_Psychiater het volgende:
Andere bewoners op de graat afbranden is geen probleem, maar niet aan Gerat komen hoor.
De week van de waarheid lijkt wel besmettelijk.
Inderdaad, jij blijft je gezicht vertonen om hier het bloed onder de nagels van COS'ers vandaan te halen. Ga lekker naar je psychiater-bank ofzo, aub.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:06 schreef Je_Psychiater het volgende:
Daar is die vieze Mo ook een van de hoofdoorzaken van hoor!quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:07 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hoi Fenneke,
Ik las over jou heen, wat moet Gerard zich nu verbijten wetende dat Jo alles vergroot en uitspeelt tegen hem.
Mocht hij donderdag weer op de stoel zitten ga ik als een malle weer voor hem sms'en
Gerard hoeft niet afgebrand te worden, want hij is vrijwel de enige die normaal doet !! Die anderen vragen er gewoon omquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:06 schreef Je_Psychiater het volgende:
Nou ik vind Dennis dom dat ie het zolang heeft uitgehouden met zo'n egoistische dominant mormelquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:05 schreef delfse het volgende:
Dennis verdient een lintje voor zijn geduld voor 3 en een half jaar met haar samenwonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |