Vind je ook niet dat onze psychiatrische vriend een beetje verbitterd overkomt?quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:54 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wat praat je negatief over Gerard, vind ik niet kunnen hoor.
Blijft een enge actie ze laat zich kennenquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ehm... echt klef doen ze niet, maar ze heeft wel afstand genomen van Alex
objectief hoor je te zijn.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:54 schreef Je_Psychiater het volgende:
Ik was fan van Gerat maar hij heeft het nu verknalt, in de week van de waarheid heeft hij zijn ware gezicht laten zien.
Hmm ik pas me aan, aan de naamgrapjes hier, is het weer niet goed. Alhoewel Gerat dan nog wel de meest toepasselijke is, zeg nou zelf.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:54 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hij liet zijn ware gezicht als énige al die tijd al zien.
En zijn naam is GERARD.
Zo is het ookquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:50 schreef meneertje1972 het volgende:
Het lijkt erop alsof Joanna iedereen nu manipuleert onder het mom van 'ik ben zielig en labiel maar ik wil wel dat alles zo gaat als ik het wil maar stiekum zeg ik steeds dat het me niks kan schelen en het me niks uitmaakt en ik me nergens mee bemoei'.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:53 schreef Kwaliteit het volgende:
vanaf half 8 zijn we live
http://www.spixtv.nl/live.php
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:54 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Die bloedzuiger huilt de laatste dagen omdat het niet eerlijk is, nu wil je haar haar eten ontzeggen?
Is niet zo menselijk....
het is doorgedrongen dat ie niet meer moet trollen met het zeuren op users dus nu probeert hij het met tegengestelde mening over de bewoners.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:55 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Vind je ook niet dat onze psychiatrische vriend een beetje verbitterd overkomt?
Maar dat haar ex-vriendjes haar berekenend vinden kan ze zich niet voorstellen.....quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:56 schreef Sonera het volgende:
[..]
Blijft een enge actie ze laat zich kennen
Gepast. Of Getart. of Koning Gerard.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:56 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Hmm ik pas me aan, aan de naamgrapjes hier, is het weer niet goed. Alhoewel Gerat dan nog wel de meest toepasselijke is, zeg nou zelf.
Nee...quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:57 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Gepast.
Dat vind ik een goede naamgrap.
Ik vind mijn ratten absoluut leuke en lieve dierenquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:56 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Hmm ik pas me aan, aan de naamgrapjes hier, is het weer niet goed. Alhoewel Gerat dan nog wel de meest toepasselijke is, zeg nou zelf.
De enige verbastering van namen die klopt is Genialex!quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:57 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nee inderdaad, maar ik vind Gerat ook niet zo.
Genialex is toch echt de bestequote:Op dinsdag 5 april 2011 18:57 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nee inderdaad, maar ik vind Gerat ook niet zo.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:56 schreef Toverheks het volgende:
Als ik zo naar gerard kijk vraag ik me oprecht af hoe vaak die man denk..............waar zit ik in, waarom heb ik me opgegeven....waarom heb ik JA gezegt
Boks ouwequote:Op dinsdag 5 april 2011 18:58 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Genialex is toch echt de beste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |