Maar heeft 'ie me geattaqueerd of niet?quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dubbie kijkt schattig!En nooit dat je er bang van word
Nope, dat heeft die nog nooit bij iemand gedaanquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar heeft 'ie me geattaqueerd of niet?
Nee, de tags van de nieuwe blokjes gaan niet helemaal lekkerquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:20 schreef CherryLips het volgende:
gaat lekker met de active topics of heb alleen ik dat
vast, niet veroordeelt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:21 schreef CherryLips het volgende:
Vader vast voor bezwangeren 12-jarige dochter
Dus toch
Ik niet!quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:20 schreef stbabylon het volgende:
Is trouwens zo'n beetje iedereen ondertussen bij missB thuis geweest of zo?
Geen last van in de oude mobiele layout.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:20 schreef CherryLips het volgende:
gaat lekker met de active topics of heb alleen ik dat
hetzelfde?quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:33 schreef CherryLips het volgende:
nerdvraagje, dedicated video card, hoe heet dat in het Nederlands?
Is niet echt een nederlands woord voor denk ik.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet wat het is, heb zelf een tijd naar laptops gezocht waarbij ik een dedicated video card nodig hadquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is niet echt een nederlands woord voor denk ik.
Het wil in ieder geval zeggen dat het een losse card is met eigen geheugen en dus niet gedeeld met je werkgeheugen.
Awwwquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:34 schreef PeuRac het volgende:
Geen Googleze waren bang dat ik me ging vervelen
toegewijde beeldschermadapterquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:33 schreef CherryLips het volgende:
Nee dat valt best mee. Jaloers?quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:20 schreef stbabylon het volgende:
Nee, missB is wel bij mij thuis geweest.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:20 schreef stbabylon het volgende:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee, missB is wel bij mij thuis geweest.
En nu ?
Nou ja, nu hoeft het niet zo nodig, maar goed, ja, wel een beetje, aangezien ik niet verder dan bosjes mocht komenquote:
Maar toen kende ik je nog niet he, dat scheelt ook.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja, nu hoeft het niet zo nodig, maar goed, ja, wel een beetje, aangezien ik niet verder dan bosjes mocht komen
Pff, je stelde je gewoon aan dusquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar toen kende ik je nog niet he, dat scheelt ook.
En in mijn huis! Daar waar ik niet meer woon, zeg maarquote:
quote:
Jezus, alsof het om een moord gaat.quote:Waarom de blonde zangeres dergelijke privézaken met de hele wereld deelt, is volstrekt onduidelijk.
quote:Waarom de blonde zangeres de moord heeft gepleegd, is volstrekt onduidelijk.
Nogal een insinuatie, staat nergens dat ze alles weg haalt. Kan best een streepje of driehoekje worden.quote:
klopt...en bij wel meer mensen maar het heeft weinig nut om een lijstje op te sommenquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En in mijn huis! Daar waar ik niet meer woon, zeg maar![]()
quote:
I knowquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:51 schreef ArTiC het volgende:
klopt...en bij wel meer mensen maar het heeft weinig nut om een lijstje op te sommen
Die heb ik uiteraard wel, inclusief wat er gebeurd is, wanneer en rapportcijfersquote:
Dat heeft heel veel nut!quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
klopt...en bij wel meer mensen maar het heeft weinig nut om een lijstje op te sommen
"Nee hoor, wij zijn geen junkies"quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:03 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ga echt stuk hier.
http://partyflock.nl/album/party/188106.html
oeh, even m'n ego opkrikkenquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:03 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ga echt stuk hier.
Wat zijn die "mensen" ver heen zeg....quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:10 schreef PBateman1978 het volgende:
Lig echt dubbel hiero, collega's vroegen al wat er zo leuk was.
Dit is de allerergste tot nu toe :
[ afbeelding ]
Of kleine Dennisje, nog op de heenweg :
[ afbeelding ]
Toch weer eens naar een feestje gaan, ziet er gezellig uit.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:03 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ga echt stuk hier.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd naar de terugweg.
Ben ik de enige die een associatie met E_M had?quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:03 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ga echt stuk hier.
Neequote:Op dinsdag 5 april 2011 15:16 schreef STING het volgende:
[..]
Ben ik de enige die een associatie met E_M had?
Neequote:Op dinsdag 5 april 2011 15:16 schreef STING het volgende:
[..]
Bij hardcore dacht ik eerder aan Kluts.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:16 schreef STING het volgende:
Want jij weet zeker dat je kleine hakkertjes krijgt?quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet gelijk weer waarom ik niet aan kinderen begin.
De associatie is ook o.a. meer qua uiterlijkquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Bij hardcore dacht ik eerder aan Kluts.
Het idee alleen al laat m'n eierstokken verschrompelen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Want jij weet zeker dat je kleine hakkertjes krijgt?
Dus toch een best slimme groepquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:23 schreef PeuRac het volgende:
Valt me trouwens op dat veel singles geen kinderen willen
Ja was mij ook al eens opgevallen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:23 schreef PeuRac het volgende:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het idee alleen al laat m'n eierstokken verschrompelen.
scheelt, kan je ze niet meer krijgen ookquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo sterven ze vanzelf een keertje uitquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
scheelt, kan je ze niet meer krijgen ook
Laat Anouk het maar niet horenquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wil best kinderen ooit, zodra ik zelf uit de puberteit ben.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:23 schreef PeuRac het volgende:
Nee, je gaat toch doodquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:25 schreef Delan het volgende:
ik heb hoestdrank, ibubrofen, vitaminepillen, inhalatiecapsules, vers fruit en sapjes, nu komt het goed toch?
Ik wil graag kinderen, wel op voorwaarde dat alle randvoorwaarden in orde zijnquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:23 schreef PeuRac het volgende:
heb je een snotneusjequote:Op dinsdag 5 april 2011 15:25 schreef Delan het volgende:
ik heb hoestdrank, ibubrofen, vitaminepillen, inhalatiecapsules, vers fruit en sapjes, nu komt het goed toch?
ligt eraan wat je ermee doet.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:25 schreef Delan het volgende:
Zolang je die Ibuprofen niet slikt als je koorts hebquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:25 schreef Delan het volgende:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:25 schreef Delan het volgende:
Denk dat daar wel wat meer voor nodig is hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Precies, alles in 1x innemen en het komt goed, mits je plan zelfmoord was
Je mist de kippensoep nogquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:25 schreef Delan het volgende:
Dan raak je waarschijnlijk alleen maar aan de dunne denk ik.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Precies, alles in 1x innemen en het komt goed, mits je plan zelfmoord was
heb ik niet nee dus dan komt het goed?quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:27 schreef STING het volgende:
[..]
Zolang je die Ibuprofen niet slikt als je koorts heb
Ik wil gewoon iemand die voor me zorgt verdorie!quote:
Ik mis de hash, coke en pillen nog.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:25 schreef Delan het volgende:
Kuus?quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wil gewoon iemand die voor me zorgt verdorie!
ja dat wil ik ook, haha, maar ja die zit 120 km verderop cursus te geven dus zal ik het zelf moeten doen natuurlijk he?quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wil gewoon iemand die voor me zorgt verdorie!
Ik ken het jaquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:31 schreef Delan het volgende:
[..]
ja dat wil ik ook, haha, maar ja die zit 120 km verderop cursus te geven dus zal ik het zelf moeten doen natuurlijk he?
quote:
haha van die laatste zal ik me vast beter gaan voelen een tijdje maar of het zo heeeeeel goed is, mwa denk het maar niet nuquote:
Guusquote:
Tja...dat krijg je als je meerderjarige vrouwen date he, die willen niet meer naar de McDonaldsquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Tja...dat krijg je als je meerderjarige vrouwen date he, die willen niet meer naar de McDonalds
Niet?quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:27 schreef STING het volgende:
[..]
Zolang je die Ibuprofen niet slikt als je koorts heb
quote:
Niet? Voortaan date ik dan alleen maar minderjarige vrouwen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Tja...dat krijg je als je meerderjarige vrouwen date he, die willen niet meer naar de McDonalds
Koortsverlagend, ontstekkingremmend en pijnverlichtend. Ik zie meer doeleinden voor Ibuquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:30 schreef STING het volgende:
[..]
Dan kun je Ibuprofen slikken ja. Maar zou ik sowieso alleen doen als je (hoofd)pijn hebt
quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:33 schreef Delan het volgende:
[..]
kom maar bij mij, dan kunnen we voor elkaar zorgen, heb vitamientjes genoeg voor 10
Nee, omdat het een ontstekingsremmer is. Het verlaagt tijdelijk de koorts, waardoor je lichaam alleen maar meer tijd nodig heeft om het virus te neutraliserenquote:
Ik slik het toch alleen als ik ongesteld ben, scheelt weerquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:35 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, omdat het een ontstekingsremmer is. Het verlaagt tijdelijk de koorts, waardoor je lichaam alleen maar meer tijd nodig heeft om het virus te neutraliseren
Dat was dus het voordeel (quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ooh zeker, vind het zelf ook leuk, zou er sowieso heen gaan denk ik.quote:
Nu al?quote:
Zitting gehad, het loonde niet om naar Tilburg te gaan. Vandaar.quote:
relaxedquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zitting gehad, het loonde niet om naar Tilburg te gaan. Vandaar.
ik slik als ik ergens last van heb eigenlijk altijd ibu, paracetamol wil bij mij niet werken. en deze welquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:35 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, omdat het een ontstekingsremmer is. Het verlaagt tijdelijk de koorts, waardoor je lichaam alleen maar meer tijd nodig heeft om het virus te neutraliseren
Eventjesquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
relaxedThuis nog ff verder werken dus?
Nice. Wel ff lekker na dat debacle van gisterenquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zitting gehad, het loonde niet om naar Tilburg te gaan. Vandaar.
Je doet t foutquote:
Dat gaat niet vanaf mobielquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je doet t fout
Je gebruikt de PI met :om aan te geven dat t om je liefje gaat en dan de smiley die je wilt gebruiken
Jawelquote:
nouja, in de oude mobiele layout kan t gewoonquote:
Oude mobiele!quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nouja, in de oude mobiele layout kan t gewoon
quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je doet t fout
Je gebruikt de PI met :om aan te geven dat t om je liefje gaat en dan de smiley die je wilt gebruiken
Je doet dat bij mijn quotequote:
quote:
quote:
ik weet niet wat mij date daar van gaat vindenquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik weet niet wat mij date daar van gaat vinden
in elk geval ouderquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
die is vast veel slimmer dan jullie
Zou dat het zijn?quote:
Zo werkt dat, maar nu ben ik in de war voor wie die is bedoeldquote:
Nee, dat is niet hetzelfdequote:
You wishquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo werkt dat, maar nu ben ik in de war voor wie die is bedoeld
kreeg net ook al kusjesquote:
jij hebt er eenquote:
Niet van mijquote:
ben ik toch beter afquote:
Oude viespeuk ben je toch hequote:
Klopt, maar dat hoeft ook nietquote:
quote:
quote:
Oh en waarom niet?quote:
je bent te adremquote:
quote:
Meestal ben je niet zo snelquote:
Ja probeer je er maar uit te lullen, zou ik ook doen als ik jou wasquote:
Denk dat ik dat morgen hebquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:33 schreef HeatWave het volgende:
pfffff, was toch wat laat gisteren, ik val in slaap hier
.
Hij stuurt een PM om te zeggen dat hij het er mee eens is?quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:35 schreef Samzz het volgende:
Oh, jeetje... Ik krijg net een PM van iemand waarvan ik hier ooit in het topic heb gezegd dat zelfmoord de oplossing is
"Working on it"quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij stuurt een PM om te zeggen dat hij het er mee eens is?
Slechte leerling dusquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:35 schreef Samzz het volgende:
Oh, jeetje... Ik krijg net een PM van iemand waarvan ik hier ooit in het topic heb gezegd dat zelfmoord de oplossing is
Hey yukiquote:
Dat ze ongelijk had, het was toch niet de oplossingquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zij. Ze wilde haar gevoelens even verhelderen of zo. Het was maar een grapje.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mag Samzz weer via Utrecht enzoquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dat hij dan voor de trein springt waardoor Samzz weer vertraging heeft.
Karma.
Kevertje loopt weerquote:
Is toch tof! Ik ben er komend weekend weerquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kevertje loopt weerkostte me wel véél meer tijd dan ik wilde, maar heb gewonnen
Ik begrijp écht niet waarom jij verhuisd bentquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is toch tof! Ik ben er komend weekend weer
Na, heb nog twee deuren die niet van buiten open willen, de rechter bij t Kevertje en de linker bij de Triumphquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nu nog mooi weer om er lekker in te kunnen rijden
ik ook nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik begrijp écht niet waarom jij verhuisd bent
Mijn statsie daor gebeurt van allerhand, ut bruis an alle kant, in ut hartsjiie van ut land.quote:
Stomme wannabe emosquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zij. Ze wilde haar gevoelens even verhelderen of zo. Het was maar een grapje.
Lolquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Na, heb nog twee deuren die niet van buiten open willen, de rechter bij t Kevertje en de linker bij de Triumphmn pa sloopt ook echt alles
Dat welquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:52 schreef Yuki het volgende:
Omg, ik krijg net op Twitter de vraag of de Passies van Bach niet altijd met kerst spelen_!
quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:53 schreef Yuki het volgende:
Die lijer verkracht Nightwish met z'n vadsige lijf
Openbare scholenquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Echt, algemene ontwikkeling. Waar gaan we heen, mensen?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:41 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Mijn statsie daor gebeurt van allerhand, ut bruis an alle kant, in ut hartsjiie van ut land.
Sterrewijk, ut Houtplein en ut lange Roazuhdaal, Utereg het moois van allemaol.
Nah, dat weet ik niet. Ik neem toch aan dat ook op openbare scholen wel de herkomst van onze feestdagen behandeld wordt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Openbare scholenaltijd geweten dat Christelijke opleidingen beter zijn voor ontwikkeling
Naar huis, het is bijna 17 uurquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Echt, algemene ontwikkeling. Waar gaan we heen, mensen?
Wat moet ik in Utrechtquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is toch tof! Ik ben er komend weekend weer
En assik bovuh op de Dom sta, kijk ik evuh naar benee (naar benee), dan zie ik ut ouwe graggie, ut Vreeburg en wijk C, ja dan springt mijn hartsie opuh, ik ben trots, wat daggie wat, er is geen mooier plekkie as Utereg mijn stad.quote:
Geen ideequote:
ik betwijfel of het in de mate gebeurd dat het ook blijft hangen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nah, dat weet ik niet. Ik neem toch aan dat ook op openbare scholen wel de herkomst van onze feestdagen behandeld wordt.
Ik heb altijd Christelijk onderwijs gehad, maar ik ken heel wat oud-klasgenoten die je ook niet alles kunnen vertellen hoor.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik betwijfel of het in de mate gebeurd dat het ook blijft hangen.
Dat die bemoeial opboktequote:Op dinsdag 5 april 2011 17:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb altijd Christelijk onderwijs gehad, maar ik ken heel wat oud-klasgenoten die je ook niet alles kunnen vertellen hoor.
Zeker Hemelvaartsdag. Iedereen is blij dat we vrij hebben, maar volgens mij weet het gros van Nederland niet wat we die dag vieren.
Zelfde geldt voor Goede Vrijdag.
Zo zou je het uit kunnen drukkenquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat die bemoeial opbokte
en op Goede Vrijdag vieren we dat hij gekruisigd werd. Goeie zaak namelijk
Ik druk het veel simpeler uit: mooi twee vrije dagenquote:
Veel mensen moeten gewoon werken op goede vrijdagquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik druk het veel simpeler uit: mooi twee vrije dagen
Het zou mij aan mijn kont roesten wat we dan volgens de kerk zouden moeten herdenken. Kerst en Pasen zijn goed voor het vreten en het zijn allemaal goede dagen voor het niet hoeven werken. Oh en Koninginnedag om uit te kateren van de nacht ervoor.
Ik vind het een stukje algemene ontwikkeling.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik druk het veel simpeler uit: mooi twee vrije dagen
Het zou mij aan mijn kont roesten wat we dan volgens de kerk zouden moeten herdenken. Kerst en Pasen zijn goed voor het vreten en het zijn allemaal goede dagen voor het niet hoeven werken. Oh en Koninginnedag om uit te kateren van de nacht ervoor.
We krijgen hier 2 dagen per jaar vrij waarbij de baas bepaald welke dat worden. Dat is over het algemeen Goede Vrijdag en de dag naar Hemelvaart. Omdat er dan veel klanten (overheid, banken) toch dicht zijn. Dan is dit goedkoper voor de baasquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Veel mensen moeten gewoon werken op goede vrijdag
Ik weet het ook wel, het boeit me echter helemaal niks. Ik zou ze zo kunnen inruilen voor andere dagen. Zolang ik maar vrij ben.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik vind het een stukje algemene ontwikkeling.
dat is ook wel logisch, ik heb nooit voor de publieke sector gewerkt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We krijgen hier 2 dagen per jaar vrij waarbij de baas bepaald welke dat worden. Dat is over het algemeen Goede Vrijdag en de dag naar Hemelvaart. Omdat er dan veel klanten (overheid, banken) toch dicht zijn. Dan is dit goedkoper voor de baas
Dat jij dat durft te vragenquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:30 schreef missbehavin het volgende:
Spaghetti and meatballs aan het maken hier
quote:
Ik denk gewoon aan etenquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat jij dat durft te vragenjij hebt lef
Ik meer aan dit:quote:
quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ergens deze dagen ga ik gewoon een keer aanschuiven
Alleen wanneer dat isquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heb ik daar nog iets over te zeggen?
quote:
Tssss, pushy hoorquote:
Ik vind t origineel beterquote:
dat wel jaquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ook. Maar voor een remix wel geslaagd
quote:
Ze zijn niet allemaal opquote:
Je bedoelt vast ook mij.quote:
Ik heb mijn Bat out of Hell gehaald. Er zijn in de wereld precies 666 flesjes van gevuld.quote:
Zeg je tegen de man die eigenlijk nooit drinkt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb mijn Bat out of Hell gehaald. Er zijn in de wereld precies 666 flesjes van gevuld.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb mijn Bat out of Hell gehaald. Er zijn in de wereld precies 666 flesjes van gevuld.
Smakelijkquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:21 schreef WinterBreeze het volgende:
Eten is voor opgevers.
...
*munch munch*
Pssst, jonge, jongequote:Op dinsdag 5 april 2011 18:17 schreef xFriendx het volgende:
Stond in de tram, stonden er wat van die jongens met 'hey meisje meisje'. Stapte net binnen en ze vroegen al aan die meisjes of ze hen mooi vonden, maar ook of ze mij mooi vonden en dat vonden ze. Dus ik ben weer gerustgesteld, de markt voor 15-16 jarige chickies ligt nog open.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:23 schreef Memento-Mori het volgende:
goed ik probeer al 3 uur te douchen ofzo, vannacht 12-3 geslapen toen verder geleerd, 9-12 tentamen en nu te moe om wat dan ook te doen
* WinterBreeze post niet met volle mond, maar knikt vriendelijk.quote:
Ow, dat wist ik niet. Hij had het alleen over de duivel geloof ik.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg je tegen de man die eigenlijk nooit drinkt.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hey meissie, waar woon je? Wat doe je dit weekend?
mja en wil op n beetje christelijke normale tijd gaan slapen, anders ben ik vannacht klaarwakker en om 8 uur moet ik werken, maar zo toch maar eens douchen`(denk ik)quote:
Relevantie?quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben geen 15 meer, al heel lang niet...
Erg is dat he, als je te lamlendig bent om met je reet van de bank te komen...quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja en wil op n beetje christelijke normale tijd gaan slapen, anders ben ik vannacht klaarwakker en om 8 uur moet ik werken, maar zo toch maar eens douchen`(denk ik)
quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:17 schreef xFriendx het volgende:
Stond in de tram, stonden er wat van die jongens met 'hey meisje meisje'. Stapte net binnen en ze vroegen al aan die meisjes of ze hen mooi vonden, maar ook of ze mij mooi vonden en dat vonden ze. Dus ik ben weer gerustgesteld, de markt voor 15-16 jarige chickies ligt nog open.
Gelukkig niet neequote:Op dinsdag 5 april 2011 18:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben geen 15 meer, al heel lang niet...
Niet dat ik weer 15 zou willen zijn hoorquote:
Alsjeblieft niet zegquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet dat ik weer 15 zou willen zijn hoor
ik ook niet, ik vind 23 wel mooiquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet dat ik weer 15 zou willen zijn hoor
Jij snapt het...quote:
Zou ik daar nog mee wegkomen?quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ook niet, ik vind 23 wel mooien denk dat ik mn 25e verjaardag heel vaak ga vieren
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:31 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Ligt aan de promillage van het publiek.
Ja god zeg, 15...quote:
Dat liever dan ja.quote:
quote:
Ik was een heel verdrietig meisjequote:Op dinsdag 5 april 2011 18:34 schreef missbehavin het volgende:
Oj ik was zo'n boos meisje op mijn 15e
Dat ookquote:
En op je 23e?quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:34 schreef WinterBreeze het volgende:
21toen voelde ik mij totaal onaantrekkelijk en was ik heel heel verlegen
Alsjeblieft niet terug naar dat.
jij bent precies 3 dagen ouder dan ikquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:34 schreef WinterBreeze het volgende:
Jij vindt iets al snel prettig en licht erotisch hequote:Op dinsdag 5 april 2011 18:35 schreef stbabylon het volgende:
Zo, ik moet echt umundig pissen. Helaas red ik ws net de volgende trein niet en moet ik dan nog 20 minuten wachten. Gelukkig ben ik vreemd en vind ik het wel een prettig en licht erotisch gevoel.
quote:
21, tofste leeftijd ooit!!!quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:34 schreef WinterBreeze het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |