Guusquote:
Tja...dat krijg je als je meerderjarige vrouwen date he, die willen niet meer naar de McDonaldsquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Tja...dat krijg je als je meerderjarige vrouwen date he, die willen niet meer naar de McDonalds
Niet?quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:27 schreef STING het volgende:
[..]
Zolang je die Ibuprofen niet slikt als je koorts heb
quote:
Niet? Voortaan date ik dan alleen maar minderjarige vrouwen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Tja...dat krijg je als je meerderjarige vrouwen date he, die willen niet meer naar de McDonalds
Koortsverlagend, ontstekkingremmend en pijnverlichtend. Ik zie meer doeleinden voor Ibuquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:30 schreef STING het volgende:
[..]
Dan kun je Ibuprofen slikken ja. Maar zou ik sowieso alleen doen als je (hoofd)pijn hebt
quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:33 schreef Delan het volgende:
[..]
kom maar bij mij, dan kunnen we voor elkaar zorgen, heb vitamientjes genoeg voor 10
Nee, omdat het een ontstekingsremmer is. Het verlaagt tijdelijk de koorts, waardoor je lichaam alleen maar meer tijd nodig heeft om het virus te neutraliserenquote:
Ik slik het toch alleen als ik ongesteld ben, scheelt weerquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:35 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, omdat het een ontstekingsremmer is. Het verlaagt tijdelijk de koorts, waardoor je lichaam alleen maar meer tijd nodig heeft om het virus te neutraliseren
Dat was dus het voordeel (quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ooh zeker, vind het zelf ook leuk, zou er sowieso heen gaan denk ik.quote:
Nu al?quote:
Zitting gehad, het loonde niet om naar Tilburg te gaan. Vandaar.quote:
relaxedquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zitting gehad, het loonde niet om naar Tilburg te gaan. Vandaar.
ik slik als ik ergens last van heb eigenlijk altijd ibu, paracetamol wil bij mij niet werken. en deze welquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:35 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, omdat het een ontstekingsremmer is. Het verlaagt tijdelijk de koorts, waardoor je lichaam alleen maar meer tijd nodig heeft om het virus te neutraliseren
Eventjesquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
relaxedThuis nog ff verder werken dus?
Nice. Wel ff lekker na dat debacle van gisterenquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zitting gehad, het loonde niet om naar Tilburg te gaan. Vandaar.
Je doet t foutquote:
Dat gaat niet vanaf mobielquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je doet t fout
Je gebruikt de PI met :om aan te geven dat t om je liefje gaat en dan de smiley die je wilt gebruiken
Jawelquote:
nouja, in de oude mobiele layout kan t gewoonquote:
Oude mobiele!quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nouja, in de oude mobiele layout kan t gewoon
quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je doet t fout
Je gebruikt de PI met :om aan te geven dat t om je liefje gaat en dan de smiley die je wilt gebruiken
Je doet dat bij mijn quotequote:
quote:
quote:
ik weet niet wat mij date daar van gaat vindenquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik weet niet wat mij date daar van gaat vinden
in elk geval ouderquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
die is vast veel slimmer dan jullie
Zou dat het zijn?quote:
Zo werkt dat, maar nu ben ik in de war voor wie die is bedoeldquote:
Nee, dat is niet hetzelfdequote:
You wishquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo werkt dat, maar nu ben ik in de war voor wie die is bedoeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |