Je bedoelt vast ook mij.quote:
Ik heb mijn Bat out of Hell gehaald. Er zijn in de wereld precies 666 flesjes van gevuld.quote:
Zeg je tegen de man die eigenlijk nooit drinkt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb mijn Bat out of Hell gehaald. Er zijn in de wereld precies 666 flesjes van gevuld.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb mijn Bat out of Hell gehaald. Er zijn in de wereld precies 666 flesjes van gevuld.
Smakelijkquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:21 schreef WinterBreeze het volgende:
Eten is voor opgevers.
...
*munch munch*
Pssst, jonge, jongequote:Op dinsdag 5 april 2011 18:17 schreef xFriendx het volgende:
Stond in de tram, stonden er wat van die jongens met 'hey meisje meisje'. Stapte net binnen en ze vroegen al aan die meisjes of ze hen mooi vonden, maar ook of ze mij mooi vonden en dat vonden ze. Dus ik ben weer gerustgesteld, de markt voor 15-16 jarige chickies ligt nog open.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:23 schreef Memento-Mori het volgende:
goed ik probeer al 3 uur te douchen ofzo, vannacht 12-3 geslapen toen verder geleerd, 9-12 tentamen en nu te moe om wat dan ook te doen
* WinterBreeze post niet met volle mond, maar knikt vriendelijk.quote:
Ow, dat wist ik niet. Hij had het alleen over de duivel geloof ik.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg je tegen de man die eigenlijk nooit drinkt.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hey meissie, waar woon je? Wat doe je dit weekend?
mja en wil op n beetje christelijke normale tijd gaan slapen, anders ben ik vannacht klaarwakker en om 8 uur moet ik werken, maar zo toch maar eens douchen`(denk ik)quote:
Relevantie?quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben geen 15 meer, al heel lang niet...
Erg is dat he, als je te lamlendig bent om met je reet van de bank te komen...quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja en wil op n beetje christelijke normale tijd gaan slapen, anders ben ik vannacht klaarwakker en om 8 uur moet ik werken, maar zo toch maar eens douchen`(denk ik)
quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:17 schreef xFriendx het volgende:
Stond in de tram, stonden er wat van die jongens met 'hey meisje meisje'. Stapte net binnen en ze vroegen al aan die meisjes of ze hen mooi vonden, maar ook of ze mij mooi vonden en dat vonden ze. Dus ik ben weer gerustgesteld, de markt voor 15-16 jarige chickies ligt nog open.
Gelukkig niet neequote:Op dinsdag 5 april 2011 18:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben geen 15 meer, al heel lang niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |