quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:53 schreef Yuki het volgende:
Die lijer verkracht Nightwish met z'n vadsige lijf
Openbare scholenquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Echt, algemene ontwikkeling. Waar gaan we heen, mensen?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:41 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Mijn statsie daor gebeurt van allerhand, ut bruis an alle kant, in ut hartsjiie van ut land.
Sterrewijk, ut Houtplein en ut lange Roazuhdaal, Utereg het moois van allemaol.
Nah, dat weet ik niet. Ik neem toch aan dat ook op openbare scholen wel de herkomst van onze feestdagen behandeld wordt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Openbare scholenaltijd geweten dat Christelijke opleidingen beter zijn voor ontwikkeling
Naar huis, het is bijna 17 uurquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Echt, algemene ontwikkeling. Waar gaan we heen, mensen?
Wat moet ik in Utrechtquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is toch tof! Ik ben er komend weekend weer
En assik bovuh op de Dom sta, kijk ik evuh naar benee (naar benee), dan zie ik ut ouwe graggie, ut Vreeburg en wijk C, ja dan springt mijn hartsie opuh, ik ben trots, wat daggie wat, er is geen mooier plekkie as Utereg mijn stad.quote:
Geen ideequote:
ik betwijfel of het in de mate gebeurd dat het ook blijft hangen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nah, dat weet ik niet. Ik neem toch aan dat ook op openbare scholen wel de herkomst van onze feestdagen behandeld wordt.
Ik heb altijd Christelijk onderwijs gehad, maar ik ken heel wat oud-klasgenoten die je ook niet alles kunnen vertellen hoor.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik betwijfel of het in de mate gebeurd dat het ook blijft hangen.
Dat die bemoeial opboktequote:Op dinsdag 5 april 2011 17:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb altijd Christelijk onderwijs gehad, maar ik ken heel wat oud-klasgenoten die je ook niet alles kunnen vertellen hoor.
Zeker Hemelvaartsdag. Iedereen is blij dat we vrij hebben, maar volgens mij weet het gros van Nederland niet wat we die dag vieren.
Zelfde geldt voor Goede Vrijdag.
Zo zou je het uit kunnen drukkenquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat die bemoeial opbokte
en op Goede Vrijdag vieren we dat hij gekruisigd werd. Goeie zaak namelijk
Ik druk het veel simpeler uit: mooi twee vrije dagenquote:
Veel mensen moeten gewoon werken op goede vrijdagquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik druk het veel simpeler uit: mooi twee vrije dagen
Het zou mij aan mijn kont roesten wat we dan volgens de kerk zouden moeten herdenken. Kerst en Pasen zijn goed voor het vreten en het zijn allemaal goede dagen voor het niet hoeven werken. Oh en Koninginnedag om uit te kateren van de nacht ervoor.
Ik vind het een stukje algemene ontwikkeling.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik druk het veel simpeler uit: mooi twee vrije dagen
Het zou mij aan mijn kont roesten wat we dan volgens de kerk zouden moeten herdenken. Kerst en Pasen zijn goed voor het vreten en het zijn allemaal goede dagen voor het niet hoeven werken. Oh en Koninginnedag om uit te kateren van de nacht ervoor.
We krijgen hier 2 dagen per jaar vrij waarbij de baas bepaald welke dat worden. Dat is over het algemeen Goede Vrijdag en de dag naar Hemelvaart. Omdat er dan veel klanten (overheid, banken) toch dicht zijn. Dan is dit goedkoper voor de baasquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Veel mensen moeten gewoon werken op goede vrijdag
Ik weet het ook wel, het boeit me echter helemaal niks. Ik zou ze zo kunnen inruilen voor andere dagen. Zolang ik maar vrij ben.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik vind het een stukje algemene ontwikkeling.
dat is ook wel logisch, ik heb nooit voor de publieke sector gewerkt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We krijgen hier 2 dagen per jaar vrij waarbij de baas bepaald welke dat worden. Dat is over het algemeen Goede Vrijdag en de dag naar Hemelvaart. Omdat er dan veel klanten (overheid, banken) toch dicht zijn. Dan is dit goedkoper voor de baas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |