Maar heeft 'ie me geattaqueerd of niet?quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dubbie kijkt schattig!En nooit dat je er bang van word
Nope, dat heeft die nog nooit bij iemand gedaanquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar heeft 'ie me geattaqueerd of niet?
Nee, de tags van de nieuwe blokjes gaan niet helemaal lekkerquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:20 schreef CherryLips het volgende:
gaat lekker met de active topics of heb alleen ik dat
vast, niet veroordeelt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:21 schreef CherryLips het volgende:
Vader vast voor bezwangeren 12-jarige dochter
Dus toch
Ik niet!quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:20 schreef stbabylon het volgende:
Is trouwens zo'n beetje iedereen ondertussen bij missB thuis geweest of zo?
Geen last van in de oude mobiele layout.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:20 schreef CherryLips het volgende:
gaat lekker met de active topics of heb alleen ik dat
hetzelfde?quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:33 schreef CherryLips het volgende:
nerdvraagje, dedicated video card, hoe heet dat in het Nederlands?
Is niet echt een nederlands woord voor denk ik.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet wat het is, heb zelf een tijd naar laptops gezocht waarbij ik een dedicated video card nodig hadquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is niet echt een nederlands woord voor denk ik.
Het wil in ieder geval zeggen dat het een losse card is met eigen geheugen en dus niet gedeeld met je werkgeheugen.
Awwwquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:34 schreef PeuRac het volgende:
Geen Googleze waren bang dat ik me ging vervelen
toegewijde beeldschermadapterquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:33 schreef CherryLips het volgende:
Nee dat valt best mee. Jaloers?quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:20 schreef stbabylon het volgende:
Nee, missB is wel bij mij thuis geweest.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:20 schreef stbabylon het volgende:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee, missB is wel bij mij thuis geweest.
En nu ?
Nou ja, nu hoeft het niet zo nodig, maar goed, ja, wel een beetje, aangezien ik niet verder dan bosjes mocht komenquote:
Maar toen kende ik je nog niet he, dat scheelt ook.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja, nu hoeft het niet zo nodig, maar goed, ja, wel een beetje, aangezien ik niet verder dan bosjes mocht komen
Pff, je stelde je gewoon aan dusquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar toen kende ik je nog niet he, dat scheelt ook.
En in mijn huis! Daar waar ik niet meer woon, zeg maarquote:
quote:
Jezus, alsof het om een moord gaat.quote:Waarom de blonde zangeres dergelijke privézaken met de hele wereld deelt, is volstrekt onduidelijk.
quote:Waarom de blonde zangeres de moord heeft gepleegd, is volstrekt onduidelijk.
Nogal een insinuatie, staat nergens dat ze alles weg haalt. Kan best een streepje of driehoekje worden.quote:
klopt...en bij wel meer mensen maar het heeft weinig nut om een lijstje op te sommenquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En in mijn huis! Daar waar ik niet meer woon, zeg maar![]()
quote:
I knowquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:51 schreef ArTiC het volgende:
klopt...en bij wel meer mensen maar het heeft weinig nut om een lijstje op te sommen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |