Iemand die het oneens is met Koos.quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Iemand die het oneens is met Koos.
Nogal wiedes dat het land er vol mee zit dus.
Ik heb heul veel medestanders op FOK!quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ohjee Koos, je zit op de schopstoelquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:47 schreef KoosVogels het volgende:
Mailwisseling met mn baas:
Ik: Vraag me niet hoe, maar mn Nokia heeft de geest gegeven. Hoe krijg ik een nieuwe?
Hij: Waarom zouden we niet vragen hoe? Lijkt me best van belang.
Nee hoor, die apparaten sneuvelen bij bosjesquote:
4 is goed.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:52 schreef eriksd het volgende:
Ik ga ook een iphone nemen, maar weet niet of die Iphone 5 snel uitkomt of dat de 4 ook goed is
Wat moeten ze er niet mee?quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:52 schreef Voorschrift het volgende:
Wat moet de hele werkvloer nou met iPhones?
Neem aan dat niet iedereen op Macs werkt?quote:
Foto- filmkwaliteit is beter. Daarom een Iphone.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neem aan dat niet iedereen op Macs werkt?
Het is nogal irrelevant om voor een iOSX besturingssysteem te gaan, met diens prijsklasse, als 't niet echt nodig is. Met wat Nokia's is je werkgever aardig goedkoper uit. Of moeten journalisten tegenwoordig een hip imago?
Is gewoon 5MP volgens mij.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Foto- filmkwaliteit is beter. Daarom een Iphone.
hahaquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Foto- filmkwaliteit is beter. Daarom een Iphone.
Ben geen expert, maar zoiets hoorde ik.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Is gewoon 5MP volgens mij.
Dat is zowat standaard tegenwoordig.
Zal een of andere manager die gewoon een gratis iPhone wil mensen wel hebben wijsgemaakt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ben geen expert, maar zoiets hoorde ik.
Niet? Ja, ik heb er ook de ballen verstand van. Prive gebruik ik een drie jaar oude Samsung. Interesseert mij gewoon geen hol.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niet? Ja, ik heb er ook de ballen verstand van. Prive gebruik ik een drie jaar oude Samsung. .Interesseert mij gewoon geen hol
Hah, R&P is synoniem met vreemde figurenquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:50 schreef eriksd het volgende:
Jammer dat dat versierentopic in R&P dicht is. Dat was echt genieten altijd. Wat een zooitje vreemde figuren daaro
Tot zover mijn leedvermaak, excuus.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Fußballquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:46 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
![]()
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)to-in-het-donker.htm
quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:46 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
![]()
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)to-in-het-donker.htm
De rechtsen moeten werken. Geen tijd om te bakkeleien.quote:
Wat doe jij hier dan?quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:59 schreef 3-voud het volgende:
[..]
De rechtsen moeten werken. Geen tijd om te bakkeleien.
Klopt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:05 schreef Tem het volgende:
Heel erg leuk is het hier de laatste tijd ook niet.
Veel gesteggel.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:05 schreef Tem het volgende:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:05 schreef Tem het volgende:
Ik doe daar zelf soms ook aan mee, maar ik krijg echt het idee dat er twee kampen recht tegenover elkaar staan en dat niemand een centimeter toe wil geven.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:21 schreef Tem het volgende:
Valt wel mee er is alleen weinig begrip voor elkaars standpunten en men moet direct in een hokje geplaatst worden. Dan kan je net zo goed geen discussie voeren volgens mij.
Lijkt me prima om dat in de SC ook niet meer te doen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:21 schreef Tem het volgende:
Dan kan je net zo goed geen discussie voeren volgens mij.
Je kent de rechtse denkwijze na al die jaren nog steeds niet of wel? Nouja, dan verzucht ik het maar door een groot rechts frontrunner te posten, met wijze woorden uit z'n eigen mond:quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik doe daar zelf soms ook aan mee, maar ik krijg echt het idee dat er twee kampen recht tegenover elkaar staan en dat niemand een centimeter toe wil geven.
Daarom gelijk afkappen die hap.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:32 schreef dotCommunism het volgende:
Voorschrift maakt meteen weer van die posts die weer zo'n op niets uitlopende discussie kan veroorzaken.
Dan bevestig je m'n standpunt toch juistquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:26 schreef KoosVogels het volgende:
Churchill was niet rechts joh, die was juist fel gekant tegen de nazi's.
Welk standpunt? Dat links lief is en rechts het kwaad?quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan bevestig je m'n standpunt toch juist
Jullie vroegen je af waarom rechts niet staat te popelen deel te nemen aan "centimeters opschuiven" (lees; poldermodel) en ik geef netjes antwoord.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:32 schreef dotCommunism het volgende:
Voorschrift maakt meteen weer van die posts die weer zo'n op niets uitlopende discussie kan veroorzaken.
Ik ga me voornemen niet meer op bepaalde mensen te reageren ja.quote:
Dat nazi's links zijnquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Welk standpunt? Dat links lief is en rechts het kwaad?
Daarom begin ik bij mezelf om het te verbeteren hè.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:41 schreef Voorschrift het volgende:
"Het is hier zo ongezellig"
En tegelijkertijd zelf constant kankeren op "rechts" en mensen gaan boycotten.
Nazi's zijn niet links of rechts. De nazi's waren vooral heel erg vreemd.quote:
Weet ik Koos. Nazi's zijn vooral nationalistisch en de PVV en SP lijken er het meest van weg te hebben.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nazi's zijn niet links of rechts. De nazi's waren vooral heel erg vreemd.
Er hoeft niks verbeterd te worden.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:41 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Daarom begin ik bij mezelf om het te verbeteren hè.
En zelfs die niet (echt). Nazi's hadden echt bizarre denkbeelden met betrekking tot het occulte, Atlantis, zuiver bloed (of Vril) en weet ik het allemaat wat. De nazi's waren echt weirdos.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Weet ik Koos. Nazi's zijn vooral nationalistisch en de PVV en SP lijken er het meest van weg te hebben.
Je had ongetwijfeld gradaties.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En zelfs die niet (echt). Nazi's hadden echt bizarre denkbeelden met betrekking tot het occulte, Atlantis, zuiver bloed (of Vril) en weet ik het allemaat wat. De nazi's waren echt weirdos.
Zolang de intentie er is om een open discussie aan te gaan ipv een directe conclusie trekking lijkt het me geen probleem. Wanneer iemand pretendeert alles te weten kan die persoon beter een blog beginnen ipv zich op een forum te begeven.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:23 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Lijkt me prima om dat in de SC ook niet meer te doen.
Je wordt weggestopt in een nog nader te bedenken functie dus.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:37 schreef dotCommunism het volgende:
Ik krijg binnenkort een nieuw contract op mijn werk omdat mijn functie gaat veranderen en dan mag ik mijn eigen titel bedenken.
Lastig, dat labiele evenwicht.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:28 schreef Tem het volgende:
[..]
Zolang de intentie er is om een open discussie aan te gaan ipv een directe conclusie trekking lijkt het me geen probleem. Wanneer iemand pretendeert alles te weten kan die persoon beter een blog beginnen ipv zich op een forum te begeven.
SC mag wel wat luchtiger idd...niet te luchtig want dan kan je net zo goed naar GC.
Weggestopt niet eens, ze willen me meer verantwoordelijkheden gaan geven.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je wordt weggestopt in een nog nader te bedenken functie dus.
Doe maar zonder manager erin, anders heb je ruzie met EG.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:37 schreef dotCommunism het volgende:
Ik krijg binnenkort een nieuw contract op mijn werk omdat mijn functie gaat veranderen en dan mag ik mijn eigen titel bedenken.
Een UI met 60 x 60 pixels ook nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:41 schreef KoosVogels het volgende:
Waarom snappen sommige mensen niet dat je aan een foto met een omvang van 100kb geen ene reet hebt?!!
Dat is wel een goede ja.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:40 schreef Voorschrift het volgende:
Senior Executive IT project management manager._!
Het zou zo tof zijn als UI 120x120 konden zijn.quote:
Kijk je uit dat je niet te hard gaat werken?quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:39 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Weggestopt niet eens, ze willen me meer verantwoordelijkheden gaan geven.Bedrijf is niet zo heel groot, en zeker de IT-afdeling waar ik werk is nogal ongeorganiseerd wat betreft P&O, dus er waren uberhaupt geen functies. Iedereen hier mag zijn eigen titel bedenken, maar niet eigen salaris helaas.
True.quote:
"Investor Operations Executive"quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Kijk je uit dat je niet te hard gaat werken?
http://www.bullshitjob.com/title/
"Human Quality Executive"
Ik denk dat ik voor Dynamic Data Director ga.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Kijk je uit dat je niet te hard gaat werken?
http://www.bullshitjob.com/title/
"Human Quality Executive"
Ik zat ook al even met verbazing te lezen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:41 schreef Voorschrift het volgende:
"Het is hier zo ongezellig"
En tegelijkertijd zelf constant kankeren op "rechts" en mensen gaan boycotten.
Triple D?quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:54 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor Dynamic Data Director ga.
Wiens kloon ben jij nou weer? Ik heb je twee of drie zien posten en volgens mij is mijn naam al die keren voorbij gekomen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:57 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik zat ook al even met verbazing te lezen.
Ik zie van koosvogels 50% discussie en 50% oneliners en domme opmerkingen. En dan zielig vertellen dat rechts het telkens dood maakt en het niet meer gezellig is.
Mij zit ie ook op de hielen, hij heeft geloof ik een probleempje met links.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:05 schreef KoosVogels het volgende:
Wiens kloon ben jij nou weer? Ik heb je twee of drie zien posten en volgens mij is mijn naam al die keren voorbij gekomen.
Nee, eerder Berlitz. Die kan ook niet spellen.quote:
Raar mannetje ben je ook. Wat maakt de jaren '10 van de vorige eeuw in hemelsnaam aantrekkelijk? De Titanic? De Eerste Wereldoorlog? De Russische revolutie?quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:37 schreef Voorschrift het volgende:
Ik zie net beelden voorbijkomen van de jaren '10 van de vorige eeuw, wat een tijd was dat toch.
Als er ooit tijdmachines komen ben ik de eerste die dat wil zien.
De Titanic is een perfect voorbeeld.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Raar mannetje ben je ook. Wat maakt de jaren '10 van de vorige eeuw in hemelsnaam aantrekkelijk? De Titanic? De Eerste Wereldoorlog? De Russische revolutie?
Eerste Wereldoorlog was in dat opzicht juist een zege. Er kwam een eind aan de monarchen die Europa al tijdenlang in hun greep hielden.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De Titanic is een perfect voorbeeld.
De klasse, de souplesse, de beschaafdheid, de mensen.
Totdat een of andere rare Slaav het interessant vond om Franz neer te schieten, toen ging het down the drain, helaas.
Niet dan?quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:50 schreef eriksd het volgende:
Oh het is hier zo ongezellig. Oh rechts is zo vervelend. Kom nou
Jij loopt aan de lopende band te trollen.quote:
Heul niet.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij loopt aan de lopende band te trollen.
Je blijft dat woord maar gebruiken, maar je snapt echt niet wat het is.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij loopt aan de lopende band te trollen.
Is dat je verweerquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:57 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Je blijft dat woord maar gebruiken, maar je snapt echt niet wat het is.
Ik moet bij dat woord altijd aan de Freggles denken.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:57 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Je blijft dat woord maar gebruiken, maar je snapt echt niet wat het is.
Heerlijk.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:20 schreef GSbrder het volgende:
Ik krijg weer golfkriebels, nog een paar graden warmer en zonniger aub
"op repeat" spel je niet als "stopgezet".quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:20 schreef Reya het volgende:
Alhoewel, de CD met slechte eightiesmuziek mag wel eens stopgezet worden.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De Titanic is een perfect voorbeeld.
De klasse, de souplesse, de beschaafdheid, de mensen.
Totdat een of andere rare Slaav het interessant vond om Franz neer te schieten, toen ging het down the drain, helaas.
de huis tuin en keukennazi zat vooral in de kleinburgelijke, conservatieve hoek. In Nederland het meest weerspiegeld door onze huidige coalitie met gedoogpartner.quote:
Wat heeft dat er nou in Godsnaam mee te maken?quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Eerste Wereldoorlog was in dat opzicht juist een zege. Er kwam een eind aan de monarchen die Europa al tijdenlang in hun greep hielden.
Titanic, tsja...Jij was zeker ook zo'n figuur die tijdens het kijken van de filmd stond te juichen toen de bourgeoise was vertrokken in hun reddingsbootjes?
Romantisch.quote:
Dat heb je heel goed gezien. Maar nee, je mag vinden wat jij wilt. Ik breng daar slechts mijn overwegingen tegenin,quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:50 schreef Voorschrift het volgende:
Ik mag niet eens een decennium mooi vinden qua cultuur omdat de gegoede burgerij op de Titanic van boord gingen?
god bestaat niet.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:20 schreef Picchia het volgende:
Vroeger werden positieve en negatieve dingen in het leven aan god toegeschreven. Als iemand bijvoorbeeld ziek of arm was, dan was dat de wil van god. Tegenwoordig worden alleen positieve dingen aan god toegeschreven.
Waarom is dat veranderd?
Ik dacht ik breng je even op de hoogtequote:Op dinsdag 5 april 2011 19:21 schreef Picchia het volgende:
[..]
Daarmee beantwoord je mijn vraag niet.
Kan je dat werkelijk zo 1:1 vergelijkenquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
de huis tuin en keukennazi zat vooral in de kleinburgelijke, conservatieve hoek. In Nederland het meest weerspiegeld door onze huidige coalitie met gedoogpartner.
Ahmed, middenstanders steken, hart?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:17 schreef Tem het volgende:
Ahmed stond hier in de straat..... even de lokale middenstand een hart onder de riem steken denk ik.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
de huis tuin en keukennazi zat vooral in de kleinburgelijke, conservatieve hoek. In Nederland het meest weerspiegeld door onze huidige coalitie met gedoogpartner.
Het lijkt erop dat die groep nu een minderheid binnen de geloofsgemeenschap is. Met name onder religieuzen die niet praktiserend zijn.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:23 schreef Tem het volgende:
Maar hoe kom je daar bij? Er zijn nog steeds mongolen die denken wanneer hun kind dood gaat aan kanker dat dat god's wil is.
Heb je iets waar je dit wat meer mee kan duiden?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:25 schreef Picchia het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat die groep nu een minderheid binnen de geloofsgemeenschap is. Met name onder religieuzen die niet praktiserend zijn.
Ik heb al een poosje niemand deus vult aan het bed van een ziek oma'tje horen roepen. Ik veronderstelde dat jullie dezelfde waarneming hadden gedaan.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:28 schreef Tem het volgende:
[..]
Heb je iets waar je dit wat meer mee kan duiden?
Ik heb geen oma's meer maar het zou kunnen natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:37 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik heb al een poosje niemand deus vult aan het bed van een ziek oma'tje horen roepen. Ik veronderstelde dat jullie dezelfde waarneming hadden gedaan.
Ik schrijf positieve dingen ook niet aan een god toequote:Op dinsdag 5 april 2011 19:20 schreef Picchia het volgende:
Vroeger werden positieve en negatieve dingen in het leven aan god toegeschreven. Als iemand bijvoorbeeld ziek of arm was, dan was dat de wil van god. Tegenwoordig worden alleen positieve dingen aan god toegeschreven.
Waarom is dat veranderd?
Negatief: God wil dat mijn knie verrot blijft.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik schrijf positieve dingen ook niet aan een god toe
Dan zal je wel gezondigd hebben.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:08 schreef betyar het volgende:
[..]
Negatief: God wil dat mijn knie verrot blijft.
Hou je wel echt elke avond braaf de handjes boven de deken? Je knie zegt namelijk van niet!quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:08 schreef betyar het volgende:
[..]
Negatief: God wil dat mijn knie verrot blijft.
Ik heb seks gehad voordat ik trouwdequote:
Nee, ik moet altijd effe mijn vrouw vervelen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:13 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Hou je wel echt elke avond braaf de handjes boven de deken? Je knie zegt namelijk van niet!
Zondaarquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:15 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik heb seks gehad voordat ik trouwde![]()
![]()
![]()
[..]
Wat heeft dat te maken met avondshows met live bands en rustig vermaak, de opkomst van de huidige maatschappij en de moderne aandelenmarkt, de opkomst van auto's die de weg nog deelden met paard en wagen, open trams met belletjes, monarchen en kolonialisme die de samenleving romantiseerden, de opkomst van intercontinentaal reizen voor Jan en Alleman.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat heb je heel goed gezien. Maar nee, je mag vinden wat jij wilt. Ik breng daar slechts mijn overwegingen tegenin,
Als jij de nazi's en NVU links wil vinden dan kan dat zeer zeker natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kan je dat werkelijk zo 1:1 vergelijken
Ah, mooi om te horen dat je het daar inmiddels mee eens bentquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als jij de nazi's en NVU links wil vinden dan kan dat zeer zeker natuurlijk.
Neuh het is baarlijke nonsens. Dan zit er in mijn stelling een veel en veel grotere kern van waarheid.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah, mooi om te horen dat je het daar inmiddels mee eens bent
Ik ook niet, tot vandaag.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:28 schreef Tem het volgende:
Wist niet dat jij een babyboomer bent trouwens
Denk niet dat je The Downeaster Alexa of That's not her style zeurmuziek kan noemen. Zo even voor het handje weg wat andere nummers van hem.quote:
Het is eerder dat je op een gegeven moment tegen een drammerig kind zegt dat ja, de lucht inderdaad groen is, zodat het hopelijk eens een keer ophoudt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah, mooi om te horen dat je het daar inmiddels mee eens bent
Oh, ff kijkenquote:
Phelps.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:45 schreef Tem het volgende:
Van de week op de BBC....altijd leuk die looney tunes
Ze hebben trollen tot een vak gemaakt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:05 schreef Tem het volgende:
Hahaha geweldig toch, ik vermaak me prima met dit soort idioten.
Die Jael Phelps wordt een oppertrol.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:18 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ze hebben trollen tot een vak gemaakt.
Dat kan gewoon niet! De pianoman is het beste nummer ooit op enkele nummers na.quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:50 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Dat kan gewoon niet! De pianoman is het beste nummer ooit op enkele nummers na.
Leuk deuntje maar een van de beste nummers ooitquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:50 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Dat kan gewoon niet! De pianoman is het beste nummer ooit op enkele nummers na.
Beste nummer ooit, op enkele nummers na dan heh.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Leuk deuntje maar een van de beste nummers ooit
Dan heb je het toch over een van de beste ooitquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Beste nummer ooit, op enkele nummers na dan heh.
Wat is dat nu weer?quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:08 schreef EchtGaaf het volgende:
Wat is het nut van een campingsamenleving?
Dat noemen ze vakantie vieren. En nee, jij vindt dat niks, dat weten we, want dat ga je vast zeggen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:08 schreef EchtGaaf het volgende:
Zeeland had het over het beste nummer ooit.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan heb je het toch over een van de beste ooit?
Volgens mij zit jij prima op het campingniveau met alle kleine dingen in het leven die jou irriteren en bezighouden.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:08 schreef EchtGaaf het volgende:
Nou ja het houdt niet over, daar zijn we het wel over eensquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zeeland had het over het beste nummer ooit.
Campings zijn ook vrij kansloos.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:12 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Dat noemen ze vakantie vieren. En nee, jij vindt dat niks, dat weten we, want dat ga je vast zeggen.
Er is voldoende ruimte tussen te persen voor betere nummers, dat is zeker.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou ja het houdt niet over, daar zijn we het wel over eens.
eufemismequote:Op dinsdag 5 april 2011 23:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou ja het houdt niet over, daar zijn we het wel over eens.
Wouter Hamelquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:34 schreef Monolith het volgende:
http://www.hedon-zwolle.n(...)Itemid=82&showid=630
ja die staat vast ook wel weer in Hedon binnenkort.quote:
Wiens vrouw zei dit vannacht ook?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:43 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Doe s lief stelletje zeikerds.
Nee, we gaan niet terug naar het begin van de 20e toen er slechts twee groepen bestonden: de idioot rijke bovenlaag en de idioot arme onderlaag.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:50 schreef Voorschrift het volgende:
Kunnen we niet terug naar een tijdperk waar de milieumaffia nog niet bestond?
Please?
Och die levensstijl is niet veel veranderd, alleen in plaats van valets en top-hats lopen ze nu gewoon rond in streepjespak.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, we gaan niet terug naar het begin van de 20e toen er slechts twee groepen bestonden: de idioot rijke bovenlaag en de idioot arme onderlaag.
We hebben tegenwoordig gelukkig ook een middenklasse.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och die levensstijl is niet veel veranderd, alleen in plaats van valets en top-hats lopen ze nu gewoon rond in streepjespak.
Die bestonden toen ook wel, dat heette echter gewoon "second class".quote:Op woensdag 6 april 2011 10:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
We hebben tegenwoordig gelukkig ook een middenklasse.
Ook kansloos inderdaad. Een beetje vent doet het in vijf jaar.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:01 schreef Picchia het volgende:
Of mensen die vier jaar over een opleiding journalistiek doen.
Ach, opleidingen journalistiek zijn een lachertje. Maar wat geeft? Ik heb een baan die afwisselend en uitdagend is en ik verdien een zeer behoorlijk salaris. Ik klaag niet.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:12 schreef GSbrder het volgende:
HBO-journalistiek is al helemaal geen studie.
Het gaat niet om jouquote:Op woensdag 6 april 2011 10:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, opleidingen journalistiek zijn een lachertje. Maar wat geeft? Ik heb een baan die afwisselend en uitdagend is en ik verdien een zeer behoorlijk salaris. Ik klaag niet.
Oke.quote:
Ben ik het wel mee eens. De informatie is nuttig, maar je leert pas echt in de praktijk.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:17 schreef Voorschrift het volgende:
Opleidingen zijn sowieso lachertjes, niets dat je voorbereid op werk, eigen initiatief, vrij denken en kansen aangrijpen.
Leuk dat er in een boek staat dat in 1874 iemand een economisch model heeft berekend, leuk dat je daarom weet dat er een vrije markt is ontstaan, leuk dat er daardoor 100 manieren zijn om een budget te maken, maar wat boeit het in godsnaam voor je carrière? Opleidingen zijn kaders van saaiheid en generale ontwikkeling om je een tunnel voor te schotelen waar je door wordt gedrukt.
Leuk om op terug te kijken en om als geheugensteun te gebruiken, meer niet.
Ik vind leren zeer belangrijk, ik vind de kader die het je bied en de achtergrond die je meekrijgt om praktijksituaties in context te zien zeer handig. Maar waar ik niet van houd is dat op dit moment universiteiten en hogescholen hun eigen interpretatie van het bedrijfsleven geven en geen tot weinig rekening houden met wat er echt speelt.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:23 schreef GSbrder het volgende:
Leuk stukje; de 40% zwakste middelbare scholieren zouden sowieso niet gebaat zijn bij een duurbetaald collegeprogramme in de USA. Het is eigenlijk een schandaal dat ook in Nederland, de focus zo ligt op leren, zeker ook voor studenten die het eigenlijk niet aankunnen.
Kofschip mag ook. Kom op, dat ken je toch wel?quote:Op woensdag 6 april 2011 10:42 schreef Voorschrift het volgende:
Wat is een fokschaap?
En inderdaad, ik weet dat m'n Nederlands werkelijk belabberd is qua grammatica.![]()
Speciaal voor jou dan: 't Kofschipquote:Op woensdag 6 april 2011 10:44 schreef Voorschrift het volgende:
Does ring a bell, maar nee geen idee wat ik er mee moet.
Je kan het ook helemaal weglaten uiteraard, die rare d.quote:
Geen idee, mn aandacht is alweer verslapt. Het is tijd voor een nieuwe revolutie of ramp.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:54 schreef eriksd het volgende:
Hebben die idiote rebellen nou wel eens iets geraakt met hun aftandse troep?
quote:Op woensdag 6 april 2011 10:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je kan het ook helemaal weglaten uiteraard, die rare d.
Die Arno Grunberg moet al helemaal zn bek houden. Wat een idioot figuur is dat zeg.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:05 schreef Zeeland het volgende:
Heeft iemand de column van Arnon Grunberg gelezen? Het kwam er zo'n beetje op neer de Thomas von der Dunk een antisemiet is.
Koos, er is iets moois geschiedt, ik ben het volledig met je eens.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die Arno Grunberg moet al helemaal zn bek houden. Wat een idioot figuur is dat zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
quote:Op woensdag 6 april 2011 11:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Koos, er is iets moois geschiedt, ik ben het volledig met je eens.We zijn het wel vaker eens. Probleem is echter dat we het onderwerp meestal vanuit een andere bril bekijken. Zie bijvoorbeeld de crisis-discussie. In grote lijnen zijn we het eens over de oorzaak, het wringt echter bij de schuldvraag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
Gelukkig maar, anders zou het betekenen dat jij ofwel neo-conservatief bent, of ik sociaal democraat.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
We zijn het wel vaker eens. Probleem is echter dat we het onderwerp meestal vanuit een andere bril bekijken. Zie bijvoorbeeld de crisis-discussie. In grote lijnen zijn we het eens over de oorzaak, het wringt echter bij de schuldvraag.
quote:Op woensdag 6 april 2011 11:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Koos, er is iets moois geschiedt, ik ben het volledig met je eens.Een voltooid deelwoord met dt. NounouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
Zeer triest. Wat kan er nou moeilijk zijn aan journalistiek?quote:Op woensdag 6 april 2011 10:01 schreef Picchia het volgende:
Of mensen die vier jaar over een opleiding journalistiek doen.
Thomas von der Dunk is een randdebiel.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:05 schreef Zeeland het volgende:
Heeft iemand de column van Arnon Grunberg gelezen? Het kwam er zo'n beetje op neer de Thomas von der Dunk een antisemiet is.
Wie baalde er ook alweer van zijn carriere?quote:Op woensdag 6 april 2011 11:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zeer triest. Wat kan er nou moeilijk zijn aan journalistiek?
Ik heb de dingflofbibs methode toegepast, met een foefje tv-tas.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Een voltooid deelwoord met dt. Nounou
quote:Op woensdag 6 april 2011 11:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zeer triest. Wat kan er nou moeilijk zijn aan journalistiek?
Oh ja, sorry.quote:
Hij is een held omdat hij mensen zoals jij in een paar zinnen volledig op de kast krijgt.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Thomas von der Dunk is een randdebiel.
Geldt dat mutatis mutandis ook voor alle mensen die jou op de kast krijgen?quote:Op woensdag 6 april 2011 11:15 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Hij is een held omdat hij mensen zoals jij in een paar zinnen volledig op de kast krijgt.
Ik hoop van niet, heb sinds zijn telefoonboek commercials al een trauma.quote:
Jij ziet er toch niet uit als een schoongewassen wortel?quote:Op woensdag 6 april 2011 11:36 schreef Reya het volgende:
[..]
De toorn van de hordes Dunkianen voorziende ben ik inmiddels ondergedoken.
Nee. Blijf!!!quote:Op woensdag 6 april 2011 11:36 schreef Reya het volgende:
[..]
De toorn van de hordes Dunkianen voorziende ben ik inmiddels ondergedoken.
U verwacht een positionering mijnerzijds jegens die these?quote:Op woensdag 6 april 2011 11:46 schreef Tem het volgende:
[..]
Jij ziet er toch niet uit als een schoongewassen wortel?
Uiteraard niet.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:50 schreef Reya het volgende:
[..]
U verwacht een positionering mijnerzijds jegens die these?
quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 12:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]![]()
Daar zou jij wel een trucje op kunnen Voorschrift?
Tarkan?quote:
Yep.quote:
Nou, ik dacht dat ik af en toe al een slechte smaak had. Godsamme zegquote:
Oh nee, vind 'm niet aantrekkelijk ofzo.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nou, ik dacht dat ik af en toe al een slechte smaak had. Godsamme zeg
Ik had het al helemaal niet over de zanger zelfquote:Op woensdag 6 april 2011 12:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh nee, vind 'm niet aantrekkelijk ofzo.
Maar die twee liedjes krijg ik zowaar waardering voor, ik begin omgekeerd te integreren.
Vandaar m'nquote:Op woensdag 6 april 2011 12:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik had het al helemaal niet over de zanger zelfMeer over de muziek.
Ik kan geen rook zien vanuit mijn raam.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:48 schreef KoosVogels het volgende:
Een vent heeft zichzelf in de fik gestoken op de Dam.
Las het op Twitter. Google maar eens.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik kan geen rook zien vanuit mijn raam.
Onder het mom van: "machinisten hebben het al zwaar genoeg, laat ik een stel zakjapanners verrassen."quote:Op woensdag 6 april 2011 12:54 schreef KoosVogels het volgende:
Leuk ook anderen die toevallig op dat moment op de Dam staan.
quote:Op woensdag 6 april 2011 12:54 schreef eriksd het volgende:
Allemaal van die mensen uit de provincie natuurlijk, dagje Maffe Marathon bij de Bijenkorf
Op zich een sympathieke gedachte.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Onder het mom van: "machinisten hebben het al zwaar genoeg, laat ik een stel zakjapanners verrassen."
Op zich. Kinderdijk was dan efficienter geweest, ook makkelijker te blussen.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Op zich een sympathieke gedachte.
Ken dat gevoelquote:Op woensdag 6 april 2011 12:56 schreef eriksd het volgende:
Ga zo maar even een broodje halen denk ik, scheelt mij weer wat smeerwerk
quote:Man heeft ongeveer 2 minuten in brand gestaan. Omstanders hebben nog geprobeerd het vuur te doven
De moderne mens.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:56 schreef eriksd het volgende:
Die mag naar Beverwijk.quote:
Met benzinequote:
quote:"Volgens omstanders stak de man verwart over z'n kinderen, schreeuwde aan de kant, stak zich aan. Zo gesprek op radio 1 met ooggetuige."
Broodje warme beenham met honing-mosterdsaus.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:56 schreef eriksd het volgende:
Op je tankstation zeker?quote:Op woensdag 6 april 2011 12:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Broodje warme beenham met honing-mosterdsaus.
Broodje Kokquote:
Bah, ga dan naar de Maffe Marathon en in de Bijenkorf een broodje doen.quote:
Ik hou er altijd zo van, van die huisvrouwen mid-40 met pittige kapsels en van die typische "heb er geen zin in" kleding, die zich dan massaal vergapen aan de Louis Vuitton afdeling en Gucci.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bah, ga dan naar de Maffe Marathon en in de Bijenkorf een broodje doen.
Provinciaaltjes kijken, toch erik?
Valt mee. Louis Vuitton is alleen een tikje ordinair, vind je niet?quote:
Ik ga niet naar de esso, Koos welquote:Op woensdag 6 april 2011 13:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bah, ga dan naar de Maffe Marathon en in de Bijenkorf een broodje doen.
Provinciaaltjes kijken, toch erik?
Koos sponsort de oliebaronnenquote:Op woensdag 6 april 2011 13:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ga niet naar de esso, Koos wel
Zelf ga ik wel ff naar een van de 10 broodjeswinkels in de buurt.
Valt mee, heb een mooie zak portefeuille en geldklip van ze, maar niet met monogram patroon e.d. want dat is w.m.b. wat ordinair inderdaad.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Valt mee. Louis Vuitton is alleen een tikje ordinair, vind je niet?
Krijg nou wat inderdaadquote:Op woensdag 6 april 2011 13:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Koos sponsort de oliebaronnen
Jij ondersteunt de locale middenstand.
Wie is er nu de kapitalist?
Ik ondersteun een creatieve ondernemer.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Koos sponsort de oliebaronnen
Jij ondersteunt de locale middenstand.
Wie is er nu de kapitalist?
quote:Op woensdag 6 april 2011 13:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ondersteun een creatieve ondernemer.
Beetje hetzelfde verhaal als Burberry.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Valt mee, heb een mooie zak portefeuille en geldklip van ze, maar niet met monogram patroon e.d. want dat is w.m.b. wat ordinair inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |