Iemand die het oneens is met Koos.quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Iemand die het oneens is met Koos.
Nogal wiedes dat het land er vol mee zit dus.
Ik heb heul veel medestanders op FOK!quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ohjee Koos, je zit op de schopstoelquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:47 schreef KoosVogels het volgende:
Mailwisseling met mn baas:
Ik: Vraag me niet hoe, maar mn Nokia heeft de geest gegeven. Hoe krijg ik een nieuwe?
Hij: Waarom zouden we niet vragen hoe? Lijkt me best van belang.
Nee hoor, die apparaten sneuvelen bij bosjesquote:
4 is goed.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:52 schreef eriksd het volgende:
Ik ga ook een iphone nemen, maar weet niet of die Iphone 5 snel uitkomt of dat de 4 ook goed is
Wat moeten ze er niet mee?quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:52 schreef Voorschrift het volgende:
Wat moet de hele werkvloer nou met iPhones?
Neem aan dat niet iedereen op Macs werkt?quote:
Foto- filmkwaliteit is beter. Daarom een Iphone.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neem aan dat niet iedereen op Macs werkt?
Het is nogal irrelevant om voor een iOSX besturingssysteem te gaan, met diens prijsklasse, als 't niet echt nodig is. Met wat Nokia's is je werkgever aardig goedkoper uit. Of moeten journalisten tegenwoordig een hip imago?
Is gewoon 5MP volgens mij.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Foto- filmkwaliteit is beter. Daarom een Iphone.
hahaquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Foto- filmkwaliteit is beter. Daarom een Iphone.
Ben geen expert, maar zoiets hoorde ik.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Is gewoon 5MP volgens mij.
Dat is zowat standaard tegenwoordig.
Zal een of andere manager die gewoon een gratis iPhone wil mensen wel hebben wijsgemaakt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ben geen expert, maar zoiets hoorde ik.
Niet? Ja, ik heb er ook de ballen verstand van. Prive gebruik ik een drie jaar oude Samsung. Interesseert mij gewoon geen hol.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niet? Ja, ik heb er ook de ballen verstand van. Prive gebruik ik een drie jaar oude Samsung. .Interesseert mij gewoon geen hol
Hah, R&P is synoniem met vreemde figurenquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:50 schreef eriksd het volgende:
Jammer dat dat versierentopic in R&P dicht is. Dat was echt genieten altijd. Wat een zooitje vreemde figuren daaro
Tot zover mijn leedvermaak, excuus.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Fußballquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:46 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
![]()
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)to-in-het-donker.htm
quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:46 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
![]()
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)to-in-het-donker.htm
De rechtsen moeten werken. Geen tijd om te bakkeleien.quote:
Wat doe jij hier dan?quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:59 schreef 3-voud het volgende:
[..]
De rechtsen moeten werken. Geen tijd om te bakkeleien.
Klopt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:05 schreef Tem het volgende:
Heel erg leuk is het hier de laatste tijd ook niet.
Veel gesteggel.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:05 schreef Tem het volgende:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:05 schreef Tem het volgende:
Ik doe daar zelf soms ook aan mee, maar ik krijg echt het idee dat er twee kampen recht tegenover elkaar staan en dat niemand een centimeter toe wil geven.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:21 schreef Tem het volgende:
Valt wel mee er is alleen weinig begrip voor elkaars standpunten en men moet direct in een hokje geplaatst worden. Dan kan je net zo goed geen discussie voeren volgens mij.
Lijkt me prima om dat in de SC ook niet meer te doen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:21 schreef Tem het volgende:
Dan kan je net zo goed geen discussie voeren volgens mij.
Je kent de rechtse denkwijze na al die jaren nog steeds niet of wel? Nouja, dan verzucht ik het maar door een groot rechts frontrunner te posten, met wijze woorden uit z'n eigen mond:quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik doe daar zelf soms ook aan mee, maar ik krijg echt het idee dat er twee kampen recht tegenover elkaar staan en dat niemand een centimeter toe wil geven.
Daarom gelijk afkappen die hap.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:32 schreef dotCommunism het volgende:
Voorschrift maakt meteen weer van die posts die weer zo'n op niets uitlopende discussie kan veroorzaken.
Dan bevestig je m'n standpunt toch juistquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:26 schreef KoosVogels het volgende:
Churchill was niet rechts joh, die was juist fel gekant tegen de nazi's.
Welk standpunt? Dat links lief is en rechts het kwaad?quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan bevestig je m'n standpunt toch juist
Jullie vroegen je af waarom rechts niet staat te popelen deel te nemen aan "centimeters opschuiven" (lees; poldermodel) en ik geef netjes antwoord.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:32 schreef dotCommunism het volgende:
Voorschrift maakt meteen weer van die posts die weer zo'n op niets uitlopende discussie kan veroorzaken.
Ik ga me voornemen niet meer op bepaalde mensen te reageren ja.quote:
Dat nazi's links zijnquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Welk standpunt? Dat links lief is en rechts het kwaad?
Daarom begin ik bij mezelf om het te verbeteren hè.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:41 schreef Voorschrift het volgende:
"Het is hier zo ongezellig"
En tegelijkertijd zelf constant kankeren op "rechts" en mensen gaan boycotten.
Nazi's zijn niet links of rechts. De nazi's waren vooral heel erg vreemd.quote:
Weet ik Koos. Nazi's zijn vooral nationalistisch en de PVV en SP lijken er het meest van weg te hebben.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nazi's zijn niet links of rechts. De nazi's waren vooral heel erg vreemd.
Er hoeft niks verbeterd te worden.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:41 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Daarom begin ik bij mezelf om het te verbeteren hè.
En zelfs die niet (echt). Nazi's hadden echt bizarre denkbeelden met betrekking tot het occulte, Atlantis, zuiver bloed (of Vril) en weet ik het allemaat wat. De nazi's waren echt weirdos.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Weet ik Koos. Nazi's zijn vooral nationalistisch en de PVV en SP lijken er het meest van weg te hebben.
Je had ongetwijfeld gradaties.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En zelfs die niet (echt). Nazi's hadden echt bizarre denkbeelden met betrekking tot het occulte, Atlantis, zuiver bloed (of Vril) en weet ik het allemaat wat. De nazi's waren echt weirdos.
Zolang de intentie er is om een open discussie aan te gaan ipv een directe conclusie trekking lijkt het me geen probleem. Wanneer iemand pretendeert alles te weten kan die persoon beter een blog beginnen ipv zich op een forum te begeven.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:23 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Lijkt me prima om dat in de SC ook niet meer te doen.
Je wordt weggestopt in een nog nader te bedenken functie dus.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:37 schreef dotCommunism het volgende:
Ik krijg binnenkort een nieuw contract op mijn werk omdat mijn functie gaat veranderen en dan mag ik mijn eigen titel bedenken.
Lastig, dat labiele evenwicht.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:28 schreef Tem het volgende:
[..]
Zolang de intentie er is om een open discussie aan te gaan ipv een directe conclusie trekking lijkt het me geen probleem. Wanneer iemand pretendeert alles te weten kan die persoon beter een blog beginnen ipv zich op een forum te begeven.
SC mag wel wat luchtiger idd...niet te luchtig want dan kan je net zo goed naar GC.
Weggestopt niet eens, ze willen me meer verantwoordelijkheden gaan geven.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je wordt weggestopt in een nog nader te bedenken functie dus.
Doe maar zonder manager erin, anders heb je ruzie met EG.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:37 schreef dotCommunism het volgende:
Ik krijg binnenkort een nieuw contract op mijn werk omdat mijn functie gaat veranderen en dan mag ik mijn eigen titel bedenken.
Een UI met 60 x 60 pixels ook nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:41 schreef KoosVogels het volgende:
Waarom snappen sommige mensen niet dat je aan een foto met een omvang van 100kb geen ene reet hebt?!!
Dat is wel een goede ja.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:40 schreef Voorschrift het volgende:
Senior Executive IT project management manager._!
Het zou zo tof zijn als UI 120x120 konden zijn.quote:
Kijk je uit dat je niet te hard gaat werken?quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:39 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Weggestopt niet eens, ze willen me meer verantwoordelijkheden gaan geven.Bedrijf is niet zo heel groot, en zeker de IT-afdeling waar ik werk is nogal ongeorganiseerd wat betreft P&O, dus er waren uberhaupt geen functies. Iedereen hier mag zijn eigen titel bedenken, maar niet eigen salaris helaas.
True.quote:
"Investor Operations Executive"quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Kijk je uit dat je niet te hard gaat werken?
http://www.bullshitjob.com/title/
"Human Quality Executive"
Ik denk dat ik voor Dynamic Data Director ga.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Kijk je uit dat je niet te hard gaat werken?
http://www.bullshitjob.com/title/
"Human Quality Executive"
Ik zat ook al even met verbazing te lezen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:41 schreef Voorschrift het volgende:
"Het is hier zo ongezellig"
En tegelijkertijd zelf constant kankeren op "rechts" en mensen gaan boycotten.
Triple D?quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:54 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor Dynamic Data Director ga.
Wiens kloon ben jij nou weer? Ik heb je twee of drie zien posten en volgens mij is mijn naam al die keren voorbij gekomen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:57 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik zat ook al even met verbazing te lezen.
Ik zie van koosvogels 50% discussie en 50% oneliners en domme opmerkingen. En dan zielig vertellen dat rechts het telkens dood maakt en het niet meer gezellig is.
Mij zit ie ook op de hielen, hij heeft geloof ik een probleempje met links.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:05 schreef KoosVogels het volgende:
Wiens kloon ben jij nou weer? Ik heb je twee of drie zien posten en volgens mij is mijn naam al die keren voorbij gekomen.
Nee, eerder Berlitz. Die kan ook niet spellen.quote:
Raar mannetje ben je ook. Wat maakt de jaren '10 van de vorige eeuw in hemelsnaam aantrekkelijk? De Titanic? De Eerste Wereldoorlog? De Russische revolutie?quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:37 schreef Voorschrift het volgende:
Ik zie net beelden voorbijkomen van de jaren '10 van de vorige eeuw, wat een tijd was dat toch.
Als er ooit tijdmachines komen ben ik de eerste die dat wil zien.
De Titanic is een perfect voorbeeld.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Raar mannetje ben je ook. Wat maakt de jaren '10 van de vorige eeuw in hemelsnaam aantrekkelijk? De Titanic? De Eerste Wereldoorlog? De Russische revolutie?
Eerste Wereldoorlog was in dat opzicht juist een zege. Er kwam een eind aan de monarchen die Europa al tijdenlang in hun greep hielden.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De Titanic is een perfect voorbeeld.
De klasse, de souplesse, de beschaafdheid, de mensen.
Totdat een of andere rare Slaav het interessant vond om Franz neer te schieten, toen ging het down the drain, helaas.
Niet dan?quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:50 schreef eriksd het volgende:
Oh het is hier zo ongezellig. Oh rechts is zo vervelend. Kom nou
Jij loopt aan de lopende band te trollen.quote:
Heul niet.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij loopt aan de lopende band te trollen.
Je blijft dat woord maar gebruiken, maar je snapt echt niet wat het is.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij loopt aan de lopende band te trollen.
Is dat je verweerquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:57 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Je blijft dat woord maar gebruiken, maar je snapt echt niet wat het is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |